Omylem jsem vymýšlel skilly pro postavy místo pro monstra a všiml jsem si toho až když jsem měl hotový fire skills tree pro sorceress
. Ale nechce se mi ty nápady jen tak zahodit, tak to sem dám a snad si něco vybereš.
Lesser Fire Ball (1)
- rychlý jako fire bolt, ale kulovitý tvar
- mana cost: 2,5 + 0,5n
- damage: min ... a1 = 2; q = 1,15
max ... a1 = 8; q = 1,15
Greater Fire Ball (12)
- zvětšený a 2x rychlejší Lesser FB
- je-li monstrum zabito tímto kouzlem, vybuchne jako u CE, dmg 50% life
- mana cost: 5 + 0,75n
- damage: min ... a1 = 5; q = 1,15
max ... a1 = 15; q = 1,15
- radius: 2 + 0,1n
Fiery Agony (6)
- ohnivý šíp, velmi rychlý
- po zasažení monstrum hoří, utíká jako při Howl
- mana cost: 5
- enemy runs (s): 5 + 0,5n
- dmg (physical): min ... 5 + 2n
max ... 10 + 5n
- dmg per second (fire): min ... a1 = 1; q = 1 + n/100
max ... a1 = 2; q = 1 + n/100
- duration = enemy runs
Increase Flammability (24)
- podobné jako static field, ale snižuje resisty, místo záblesku vyšlehne oheň
- mana cost: 20 - 0,5n
- radius : 2 + 0,25n
- snižuje po 10%, na normal se zastaví u 33%, na nightmare 50%, hell 75%
Ignition (6)
- vzhled jako frozen armor, ale v barvě ohně
- je-li postava zasažena či udělí zranění (melee), způsobí danému monstru fire dmg
- mana cost: 10
- výdrž: 40 + 10n
- attack rating bonus %: 50 + 5n
- damage: min ... 1 + 3n
max ... 2 + 10n
Ring of Fire (24)
- jako nova, ale ohnivá (oheň homogenní, asi jako Inferno)
- knockback
- mana cost: 19 + n
- casting delay: 3s
- damage: min ... a1 = 50; q = 1,15
max ... a1 = 100; q = 1,15
Wildfire (18)
- vystřelí vizuálně upravený, rychlý fireball, zasažené monstrum zčervená jako Sand Raider
- šíří se jako Rabies
- mana cost: 10 + 2n
- casting delay: 6s
- výdrž (pro každé zasažené monstrum zvlášť) : 3s
- damage (po dobu výše zmíněných 3s): min ... a1 = 10; q = 1,2 + n/200
max ... a1 = 15; q = 1,2 + n/200
Impact (18)
- teleport (ohniváý záblesk místo bílého), po kterém následuje výbuch, zasažená monstra jsou omráčena
- casting delay: 5s
- mana cost: 20 + n
- stun length: 1 + 0,1n
- dmg: min ... 50 + 10n
max ... 100 + 20n
Inner Fire (30)
- pasivní
- zvyšuje FCR: a1 = 10; d = (20 - n)/3 + 1 (je-li n>20, bere se závorka jako 0)
Salamander (30)
- jako fire golem, ale tvar ještěrky
- počet: n<5 - 1; n<10 - 2; n>= 10 - 3
- útočí infernem a phys. dmg
- mana cost: 50 + 5n
- fire absorb 5% per lvl, pois + light res 2,5/lvl (nezávisle na obtížnosti), fire immune, cold -50%
- fire dmg viz fire golem
- life: 300 + 40n
- chance to hit: 95% norm, 80% nm, 50% hell
- to be hitted (snad se to píše takhle, kdyžtak mě opravte): norm 30%, nm 50%, hell 80%
pozn.: n = skill level