Diablo 2 Run to the Hills
Moderátor:Dark_Deamon
No co bych řek snad jen že jsem narazil na toto fórum a hned mně chyt nul tvůrčí záchvat.
Včera jsem začal ale jelikož jsem totální začátečník tak jsem toho moc nestihl.
Dnes jsem vytvořil vlastní stránku abych mohl představit své první výtvory v modu pojmenovaném Run to the Hills ( pro pochopení ujíždím na Diablu a Iron Maiden ) postupně budu rozšiřovat zatím upravené 3 Monstra Fallen Šaman , Rožťačky a Zombie.
Viz. http://diablo2runtothehills.webnode.cz/fotogalerie/
PS.: Pokud se někomu bude zamlouvat spolupráci ocením , stejně jakož to i pouhé nápady ale s těmi prosím zdrženlivost protože jak jsem už psal jsem začáteční.
Třeba opičkám jsem chtěl dát možnost skákat ale furt to neumněj vím že je to kouzlo Leap ale nejde to
Včera jsem začal ale jelikož jsem totální začátečník tak jsem toho moc nestihl.
Dnes jsem vytvořil vlastní stránku abych mohl představit své první výtvory v modu pojmenovaném Run to the Hills ( pro pochopení ujíždím na Diablu a Iron Maiden ) postupně budu rozšiřovat zatím upravené 3 Monstra Fallen Šaman , Rožťačky a Zombie.
Viz. http://diablo2runtothehills.webnode.cz/fotogalerie/
PS.: Pokud se někomu bude zamlouvat spolupráci ocením , stejně jakož to i pouhé nápady ale s těmi prosím zdrženlivost protože jak jsem už psal jsem začáteční.
Třeba opičkám jsem chtěl dát možnost skákat ale furt to neumněj vím že je to kouzlo Leap ale nejde to
Re: Diablo 2 Run to the Hills
Tak to přeju hodně nápadů a málo errorů
Pokud chceš udělat kvalitní mod, tak určitě zavítej sem: http://phrozenkeep.hugelaser.com/
jsem zvědavý, co z toho bude, já sám teď dělám na modu...
jinak když něco nebudeš vědět, napiš do zdejší modding poradny, tam ti určitě někdo poradí co a jak... a ohledně těch skákacích opic - pokud chceš, aby uměly skákat, musíš změnit AI v monstats.txt na melee monstrum, které používá skill (např. clawviper1) a přiřadit skill (nezkoušel jsem to, ale fungovat by to mělo)... snad to chápeš, kdyby ne, tak napiš do poradny, já ti poradím
sem nepiš, nechci ti tu svi.nit téma o tvém modu
hodně štěstí
Pokud chceš udělat kvalitní mod, tak určitě zavítej sem: http://phrozenkeep.hugelaser.com/
jsem zvědavý, co z toho bude, já sám teď dělám na modu...
jinak když něco nebudeš vědět, napiš do zdejší modding poradny, tam ti určitě někdo poradí co a jak... a ohledně těch skákacích opic - pokud chceš, aby uměly skákat, musíš změnit AI v monstats.txt na melee monstrum, které používá skill (např. clawviper1) a přiřadit skill (nezkoušel jsem to, ale fungovat by to mělo)... snad to chápeš, kdyby ne, tak napiš do poradny, já ti poradím
sem nepiš, nechci ti tu svi.nit téma o tvém modu
hodně štěstí
- damagedeath
- Zhar the Mad
- Příspěvky:1956
Re: Diablo 2 Run to the Hills
Také přeji good luck a budu to sledovat
Občas se snad i budu připomínat...
Občas se snad i budu připomínat...
Re: Diablo 2 Run to the Hills
Ten odkaz je nefunkční
Re: Diablo 2 Run to the Hills
Důvodem je mnoho zmněn brzo se na něj vrhnu PLS Poraďte někdo.
Už dlouho se snažím do hry zakomponovat jednu věc bohužel pořád ne a ne jí tam dostat. Pokud někdo víte jak na to prosím poraďte. PS.: Proto také nezveřejňuju žádné novinky už pár měsíců.
O co vlastně jde?
1. Horadrická kostka – Vám vypadne už v prvním aktu hned při prvním úkolu po zabití hlavního zombie. (Bohužel nenašel jsem důvod proč my to zde občas !bugne! těsně před jeho smrtí ale pokud se podaří hra jede v pohodě dál až do pouště tam jsem zatím nepochopil už vůbec proč mně buguje když najdu druhou kostku zde mně vypadne pokaždé což už nechci. ) Tímto mám první dotaz jak ji v poušti vypnout , případně jak odstranit tyto bugy .
PS.: Nemyslete si že to bude procházka růžovým sadem monstra budou v tomto modu o dost těžší . Obrázky ze hry zatím připravuju. A nic vám nedají za darmo.
Dále pochopíte smysl ( Horadrické kostky ).
2. Monstra už nějak tak chápu zde by problém být nemněl a map editor zatím neplánuju ale pokud to bude nevyhnutelné budíš použiju , ale to je jiný příběh. Zde se jedná o NPC postavy a Předměty vlastně hlavně ty předměty.
2.1. Jak udělat aby NPC postavy už nemohly prodávat Zbraně a Zbroj a místo toho jim dát například knihy nebo svitky s recepty .
Příklad : Koupím – za xxx Zlatých u kováře - Kniha helmy
Požadavek na vytvoření helmy : Vložte do kostky : Kniha helmy + 5 obyčejných materiálů + 2 magické materiály. = Helma atd.
!!! Knihy s recepty (svitky) a materiály samy o sobě mají pouze funkci pro tvorbu předmětů jinak žádný účinek. !!!
PS.: Jak vytvořit funkční recept pro Horadrickou kostku už vím.
2.2. Proč to : (Další problém) Nechci aby mně vypadávali z monster žádné zbraně a zbroj.
Ba naopak bych potřeboval více vlastních materiálů , run , gemů , klenotů a Případně charů . Nechal bych i lahvičky , klíče , šípy , prsteny , amulety a svitky (klasika + nové s recepty) to mně nevadí . Ale jak se 100% zbavit již dříve zmíněných ZBRANÍ a ZBROJE z obchodů a možnosti vypadnutí z monster ale zároveň aby šly vyrábět nevím.
Předem děkuji J.K. (Hospodský)
Už dlouho se snažím do hry zakomponovat jednu věc bohužel pořád ne a ne jí tam dostat. Pokud někdo víte jak na to prosím poraďte. PS.: Proto také nezveřejňuju žádné novinky už pár měsíců.
O co vlastně jde?
1. Horadrická kostka – Vám vypadne už v prvním aktu hned při prvním úkolu po zabití hlavního zombie. (Bohužel nenašel jsem důvod proč my to zde občas !bugne! těsně před jeho smrtí ale pokud se podaří hra jede v pohodě dál až do pouště tam jsem zatím nepochopil už vůbec proč mně buguje když najdu druhou kostku zde mně vypadne pokaždé což už nechci. ) Tímto mám první dotaz jak ji v poušti vypnout , případně jak odstranit tyto bugy .
PS.: Nemyslete si že to bude procházka růžovým sadem monstra budou v tomto modu o dost těžší . Obrázky ze hry zatím připravuju. A nic vám nedají za darmo.
Dále pochopíte smysl ( Horadrické kostky ).
2. Monstra už nějak tak chápu zde by problém být nemněl a map editor zatím neplánuju ale pokud to bude nevyhnutelné budíš použiju , ale to je jiný příběh. Zde se jedná o NPC postavy a Předměty vlastně hlavně ty předměty.
2.1. Jak udělat aby NPC postavy už nemohly prodávat Zbraně a Zbroj a místo toho jim dát například knihy nebo svitky s recepty .
Příklad : Koupím – za xxx Zlatých u kováře - Kniha helmy
Požadavek na vytvoření helmy : Vložte do kostky : Kniha helmy + 5 obyčejných materiálů + 2 magické materiály. = Helma atd.
!!! Knihy s recepty (svitky) a materiály samy o sobě mají pouze funkci pro tvorbu předmětů jinak žádný účinek. !!!
PS.: Jak vytvořit funkční recept pro Horadrickou kostku už vím.
2.2. Proč to : (Další problém) Nechci aby mně vypadávali z monster žádné zbraně a zbroj.
Ba naopak bych potřeboval více vlastních materiálů , run , gemů , klenotů a Případně charů . Nechal bych i lahvičky , klíče , šípy , prsteny , amulety a svitky (klasika + nové s recepty) to mně nevadí . Ale jak se 100% zbavit již dříve zmíněných ZBRANÍ a ZBROJE z obchodů a možnosti vypadnutí z monster ale zároveň aby šly vyrábět nevím.
Předem děkuji J.K. (Hospodský)
Re: Diablo 2 Run to the Hills
s tou kostkou to můžeš teoreticky udělat jako v módu zy-el
tam máš kostku hned od začátku
zrovna v zy-el je receptů nejvíc z módů co znam, možná by ses na ten mód měl mrknout kvůli inspiraci
tam máš kostku hned od začátku
zrovna v zy-el je receptů nejvíc z módů co znam, možná by ses na ten mód měl mrknout kvůli inspiraci
Zy-El - Sorceres - Morgan - Lvl kolem 900 - Killuju vše na night (včetně Orifice To Oblivion)
Re: Diablo 2 Run to the Hills
Ahoj
tak s tou kostkou ti asi neporadím, to je beztak hardcode modding...
u NPC obchodníků se podívej do armor.txt a weapons.txt - sloupce AkaraMin, AkaraMax atd.... snad chápeš, prostě všechna čísla > 0 v těchto sloupcích vymažeš
a pro přidání svitků - máš je pravděpodobně v misc.txt, tak tam zase dáš ty jedničky a další číslo do sloupců AkaraMin, AkaraMax, ...
a drop z monster? buď upravit drop (treasureclassex.txt) anebo weapons.txt a armor.txt a u daného předmětu zkus dát do spawnable místo jedničky nulu... (netestováno - ozkoušej)
tak s tou kostkou ti asi neporadím, to je beztak hardcode modding...
u NPC obchodníků se podívej do armor.txt a weapons.txt - sloupce AkaraMin, AkaraMax atd.... snad chápeš, prostě všechna čísla > 0 v těchto sloupcích vymažeš
a pro přidání svitků - máš je pravděpodobně v misc.txt, tak tam zase dáš ty jedničky a další číslo do sloupců AkaraMin, AkaraMax, ...
a drop z monster? buď upravit drop (treasureclassex.txt) anebo weapons.txt a armor.txt a u daného předmětu zkus dát do spawnable místo jedničky nulu... (netestováno - ozkoušej)
Re: Diablo 2 Run to the Hills
Děkuji moc za pomoc jak hamimu tak Zombíkovi. Díky Zy EL jsem zjistil že jsem nasekal spoustu chyb u HC no zatím to luštím tak snad bude dost času abych něco do konce týdne dodělal. Weapons a Amor už neotravují jak u NPC tak už nepadají a bez bugu bohužel nevím čím to ale trasureclassex.txt nemohu najít prý by mnělo být v (patch_D2.mpq) ale tam nic ani v ostatních nejpodobnější jsem naše trasureclass.txt a když trasureclassex tak to byl BIN. Nevím jestli to je tím že používám D2LoD 1.12 ale nemohl by mně někdo tu správnou poslat na email Těch pár Kb.
Qasnicka557@seznam.cz
Qasnicka557@seznam.cz
Re: Diablo 2 Run to the Hills
1 - Hardcode Novinka s anketou na váš názor viz.
http://diablo2runtothehills.webnode.cz/ ... ore-navrh/
http://diablo2runtothehills.webnode.cz/ ... ore-navrh/
Re: Diablo 2 Run to the Hills
xD mě připadá že děláš z D2 D3 crafting, 5skillů max, heal globy, run system. Doufám, že tvůj mod bude hotovej dřív jak D3. Jinak velice pěknej nápad.
- Secondface
- Gorebelly
- Příspěvky:328
- BattleTag:Malobrach#2322
- Bydliště:Prostějov
Re: Diablo 2 Run to the Hills
Myslím že má do vydání D3 dost času škoda jen že na ty lahvičky musíš klikat... a neaktivují se když jsi blízko.. ale to udělat asi nejde takže bych aspoň zvýšil jejich drop at to padá fakt z každé 2-3tí příšery... jen ti bossové... jestli je budeš taky posilovat tak nwm jak by se člověk uléčil.
>>>>>> --- MF turnaj vol. 10 --- <<<<<<
MF vol. 9 ---/--- MF vol. 8 ---/--- Survival Challenge ---/--- MF vol.5 ---/--- Ironman Challenge
MF vol. 9 ---/--- MF vol. 8 ---/--- Survival Challenge ---/--- MF vol.5 ---/--- Ironman Challenge
Re: Diablo 2 Run to the Hills
Koukám že je to až moc poznat
Re: Diablo 2 Run to the Hills
Nápad pěkný, ale už víš jak to udělat?