Můj nový mód pro 1.13c
Napsal: 30.04.2011, 13:32 hod.
Toto je aktualizace mého módu z 29.5.2011.
Mód jsem přepracoval pro verzi 1.13c. Jedinou přepracovanou postavou je zatím ale jen Druid.
Mód je zabalen do souboru Patch_D2.MPQ, takže pokud máte verzi 1.13c, stačí pouze zkopírovat tento soubor spolu s game.dll do adresáře se hrou a můžete hrát.
Seznam Změn:
- Nepřátelé mají 3x více životů
- Nepřátelé se nemohou léčit
- Postava dostává 2 skill pointy za level
- Odměny za questy Den of Evil, Radament, Izual jsou dvojnásobné
- Maximální základní úroveň skillu je 25
- Mana, Antidote, Thawing a Stamina Potiony nelze kupovat
Druid
Summoning Skills
Raven
- Již nemají schopnost Hit Blinds Target
- % Chance of Crushing Blow: lvl
- Pet Max %: 5*lvl
*Např. na levelu 25 budete moci vyvolat až 11 Havranů, z nichž každý bude mít 25% šanci na crushing blow. Pet Max % bonus dávají pouze sami sobě. Pouze Passive Pet Max % se aplikuje i na jiný skill.
Plague Poppy
- Base Poison Damage +350%
- Total Life %: 5*lvl
- Nové Synergie:
Rabies: +4% Poison Damage per Level
Carrion Vine+Solar Creeper: +12.5% HP per Soft Point
Carrion Vine
- Za každý Hard Point dostává dalších +25% HP a +0.48% Healing Rate
- Total Life %: 5*lvl
- Nové Synergie:
Solar Creeper: +50% HP per Hard Point
Solar Creeper: +0.48% Healing Rate per Hard Point
Plague Poppy+Solar Creeper: +12.5% HP per Soft Point
Solar Creeper
- Za každý Hard Point dostává dalších +20% HP a +0.32% Mana Recovery Rate
- Total Life %: 5*lvl
- Mana Cost se s rostoucím slvl již nezvyšuje
- Nové Synergie
Carrion Vine: +40% HP per Hard Point
Carrion Vine: 0.32% Mana Recovery Rate per Hard Point
Plague Poppy+Carrion Vine: +10% HP per Soft Point
Oak Sage
- Za každý Hard Point dostává dalších +1 k levelu aury
- Total Life %: 5*lvl
- Nové Synergie
Heart of Wolverine: +1 To Level of Aura per Hard Point
Spirit of Barbs: +1 To Level of Aura per Hard Point
Heart of Wolverine: +0.5 To Level of Aura per Soft Point
Spirit of Barbs: +0.5 To Level of Aura per Soft Point
Heart of Wolverine
- Za každý Hard Point dostává dalších +1 k levelu aury
- Total Life %: 5*lvl
- Nové Synergie
Oak Sage: +1 To Level of Aura per Hard Point
Spirit of Barbs: +1 To Level of Aura per Hard Point
Oak Sage: +0.5 To Level of Aura per Soft Point
Spirit of Barbs: +0.5 To Level of Aura per Soft Point
Spirit of Barbs
- Odstraněn Bug, kvůli kterému byla vrácená škoda
pouze 50+10*(lvl-1), přitom v popisu skillu je 50+20*(lvl-1)
- Za každý Hard Point dostává dalších +1 k levelu aury
- Total Life %: 5*lvl
- Nové Synergie
Oak Sage: +1 To Level of Aura per Hard Point
Heart of Wolverine: +1 To Level of Aura per Hard Point
Oak Sage: +0.5 To Level of Aura per Soft Point
Heart of Wolverine: +0.5 To Level of Aura per Soft Point
Summon Spirit Wolf, Summon Dire Wolf, Summon Grizzly
- Bonusy k Attack Rating a Defense Rating se již zobrazují u všech summonů správně.
- Odstraněn Bug, který zamezoval, aby Grizzly při použití
skillu BearSmite omračoval nepřátele.(Teď už omračuje)
Summon Spirit Wolf
- Nový Pasivní Bonus pro Vlky a Medvědy:
- Passive Pet Max %: 5*lvl
*Na levelu 20 budete moci vyvolávat 10 Spirit Wolfů nebo 6 Dire Wolfů nebo 2 Grizzly.
Na levelu 24 potom 11 Spirit Wolfů nebo 6 Dire Wolfů nebo 2 Grizzly.
Summon Dire Wolf
- Passive Base Life %: 50+25*(lvl-1)
- Passive Life %: 100 - 400/(lvl+5)
*Těch 100-400/(lvl+5) odpovídá dalším 50+25*(lvl-1) % k Base Life.
Jeho pasivní bonus tedy lze vnímat jako 100+50*(lvl-1), akorát při použití
například Oak Sage aury jeho přírustek k life nebude tak extrémní.
Summon Grizzly
- Passive Damage %: 50+20*(lvl-1)
Elemental Skills
Firestorm
- Base Fire Damage +475%
- Synergie snížena z 23% na 4%
Molten Boulder
- Base Fire Damage +40%
- Base Physical Damage +40%
- Fire Synergie snížena z 8% na 40/7%(=5.71%)
- Damage Synergie snížena z 10% na 50/7%(=7.14%)
- Mana Cost se s rostoucím slvl již nezvyšuje
Fissure
- Base Fire Damage +200%
- Synergie snížena z 12% na 4%
Volcano
- Base Fire Damage +700/11%(=+63.64%)
- Base Physical Damage +700/11%(=+63.64%)
- Synergie snížena z 12% na 22/3%(=7.33%)
Armageddon
- Base Fire Damage +7300/39%(=+187.18%)
- Base Physical Damage +79%
- Synergie snížena z 14% na 4.875%
Arctic Blast
- Base Cold Damage +650%
- Synergie snížena z 15% na 4%
- Mana Cost se s rostoucím slvl již nezvyšuje
Cyclone Armor
- Base Elemental Damage Absorbed +75%
- Synergie snížena z 7% na 4%
- Nová Synergie: Arctic Blast
Twister
- Base Physical Damage +150%
- Synergie snížena z 10% na 4%
Tornado
- Base Physical Damage +125%
- Synergie snížena z 9% na 4%
Hurricane
- Base Cold Damage +125%
- Synergie snížena z 9% na 4%
- Nová Synergie: Arctic Blast
Shapeshifting Skills
Lycanthropy
- Přidává dalších +5% Life a +20 Sekund Duration za každý Hard Point
Werewolf
- Přidává dalších +30% Attack Rating za každý Hard Point
Werebear
- Přidává dalších +8% Damage a +6% Defense za každý Hard Point
Feral Rage
- Přidává dalších +10% Attack Rating, +5% Damage a +0.5 k Charges za každý Hard Point
- Max % Life Stolen per hit se zobrazovalo špatně, to bylo opraveno
http://wiki.theamazonbasin.com/index.php/D2_Feral_Rage
Maul
- Přidává dalších +10% Attack Rating a +0.5 k Charges za každý Hard Point
- Max Duration se zobrazovala špatně, to bylo opraveno
http://wiki.theamazonbasin.com/index.php/D2_Maul
Rabies
- Base Poison Damage +350%
- Synergie snížena z 18% na 4%
Fire Claws
- Base Fire Damage +450%
- Synergie snížena z 22% na 4%
Hunger
- Zatím nezměněn
Shock Wave
- Base Physical Damage +25%
- Synergie snížena z 5% na 4%
- Nová Synergie: Werebear
- Duration se zobrazovala špatně, to bylo opraveno
http://wiki.theamazonbasin.com/index.php/D2_Shock_Wave
Fury
- Dostává dalších +17% Damage a +7% Attack Rating za každý Hard Point
Necromancer
Summoning Spells
Raise Skeleton
- Dostává dalších +10% k Damage za každý level
- Všechno, co měl původně, zůstává, pouze se k tomu
všemu přičte dalších +10% za level. Takže do levelu 3
bude dostávat +10% Damage za level, místo +0% a
po levelu 3 bude dostávat +17% Damage za level, místo +7%
Raise Skeletal Mage
- Dostává Bonus +10% Missile Damage za každý level
- Např. na levelu 10 bude mít 2x větší Damage,
než by měl na levelu 10 v normální hře. Na levelu
50 potom 6x větší damage, než by měl na levelu 50
v normální hře.
Revive
- Duration snížena ze 180 Sekund na 40 Sekund
- Základní Bonus k životu je -80%, za každý level se zvýší o +4%
- Základní Bonus k Damage je +400%, za každý level se zvýší o +100%
- Již nepřijímají bonusy od Skeleton Mastery ani od Summon Resist
- Pet Max je stejný jako u koster
- Velocity Bonus +50% byl odstraněn
- Revived Monsters mají bonus k damage +1 za každý level
Clay Golem, Blood Golem, Iron Golem, Fire Golem
- Všichni golemové mohou být vyvolaní současně
- Odstraněny veškeré synergie mezi Golemy
- Golemům se náročnost na manu s rostoucím slvl již nezvyšuje
- Base Damage Clay Golema a Blood Golema bylo výrazně zvýšeno a to hlavně na vyšších levelech
- Base Damage Fire Golema bylo zvýšeno a to hlavně na vyšších levelech
Clay Golem
- Damage %: 20*lvl
- Pet Max %: 4*lvl
Blood Golem
- Base Damage je dvojnásobné oproti Clay Golemovi
- Damage %: 20*lvl
- Sání života je 5% na všech levelech
- Pet Max %: 4*lvl
Iron Golem
- Damage %: 200*lvl+900
- Total Life %: 4*lvl
- Total Damage %: 4*lvl
- Jinak má vše, co měl původně
*Když se sečte Damage % s jeho Total Damage %, bude to dohromady odpovídat
Damage %: (100+200*lvl+900)*(100+4*lvl)/100-100 a to se zobrazuje ve hře.
Fire Golem
- Dostává Bonus +20% Fire Damage za každý level
- Pet Max %: 4*lvl
Golem Mastery
- Přidává dalších +20% Life, +25 Attack Rating, +1% Velocity za každý Hard Point
Summon Resist
- Přidává dalších +1 k Resist All za každý hard point
Poison and Bone spells
Teeth
- Base Magic Damage +650%
- Synergie snížena z 15% na 4%
- Nová Synergie:
Bone Armor
*Damage bylo vynásobeno poměrem synergií a potom ještě dvěma, kvůli vyváženosti s Bone Spear.
Bone Spear
- Base Magic Damage +75%
- Synergie snížena z 7% na 4%
- Nová Synergie:
Bone Armor
Bone Spirit
- Base Magic Damage +200%
- Synergie snížena z 6% na 4%
- Nová Synergie:
Bone Armor
*Damage bylo vynásobeno poměrem synergií a potom ještě dvěma, kvůli vyváženosti s Bone Spear.
Corpse Explosion
- Base Damage sníženo z 70% až 120%
na 60/3% až 100/3%
- Dostává bonus k celkovému damage +2% za level
Poison Dagger
- Funguje s jakoukoliv zbraní
- Base Poison Damage +400%
- Synergie snížena z 20% na 4%
- Nové Synergie:
Bone Armor
Bone Wall
Bone Prison
Poison Explosion
- Base Poison Damage +275%
- Synergie snížena z 15% na 4%
- Nové Synergie:
Bone Armor
Bone Wall
Bone Prison
Poison Nova
- Base Poison Damage +150%
- Synergie snížena z 10% na 4%
- Nové Synergie:
Bone Armor
Bone Wall
Bone Prison
Bone Armor
- Base Physical Damage Absorbed +550/7%(=+78.57%)
- Synergie změněna z +15 Damage Absorbed per Level na +4% Damage per Level
- Nové Synergie: Teeth, Bone Spear, Bone Spirit, Poison Dagger, Poison Explosion, Poison Nova
Bone Wall
- Synergie snížena z 10% na 4%, ale aplikuje se na celkové HP
- Přidány nové synergie: Teeth, Bone Spear, Bone Spirit, Poison Dagger, Poison Explosion, Poison Nova
Bone Prison
- Synergie snížena z 10% na 4%, ale aplikuje se na celkové HP
- Přidány nové synergie: Teeth, Bone Spear, Bone Spirit, Poison Dagger, Poison Explosion, Poison Nova
Curses
Amplify Damage
- Přidává +1% k Damage Taken za každý Hard Point
Weaken
- Snižuje Damage nepřátel o -2.48% za každý Hard Point
- na levelu 25, Monster Damage % = -(33+62/25*25) = -95%
Decrepify
- Přidává dalších +1.8 Sekund k duration za každý Hard Point
* Těch 1.8 Sekund je trojnásobek toho, co dostává normálně za level(což je 0.6 Sekund). U ostatních kleteb je to také trojnásobek, pokud se jim duration za hard pointy zvyšuje.
Lower Resist
- Snižuje Resistance nepřátel o dalších -1% za každý Hard Point
Terror
- Přidává dalších +3 Sekund k duration za každý Hard Point
Dim Vision
- Přidává dalších +6 Sekund k duration za každý Hard Point
Confusion
- Zatím nezměněno
Attract
- Zatím nezměněno
Life Tap
- Zatím nezměněno
Mód můžete stahovat zde:
http://www.ulozto.cz/9291133/muj-mod-verze-1-02-rar
Mód jsem přepracoval pro verzi 1.13c. Jedinou přepracovanou postavou je zatím ale jen Druid.
Mód je zabalen do souboru Patch_D2.MPQ, takže pokud máte verzi 1.13c, stačí pouze zkopírovat tento soubor spolu s game.dll do adresáře se hrou a můžete hrát.
Seznam Změn:
- Nepřátelé mají 3x více životů
- Nepřátelé se nemohou léčit
- Postava dostává 2 skill pointy za level
- Odměny za questy Den of Evil, Radament, Izual jsou dvojnásobné
- Maximální základní úroveň skillu je 25
- Mana, Antidote, Thawing a Stamina Potiony nelze kupovat
Druid
Summoning Skills
Raven
- Již nemají schopnost Hit Blinds Target
- % Chance of Crushing Blow: lvl
- Pet Max %: 5*lvl
*Např. na levelu 25 budete moci vyvolat až 11 Havranů, z nichž každý bude mít 25% šanci na crushing blow. Pet Max % bonus dávají pouze sami sobě. Pouze Passive Pet Max % se aplikuje i na jiný skill.
Plague Poppy
- Base Poison Damage +350%
- Total Life %: 5*lvl
- Nové Synergie:
Rabies: +4% Poison Damage per Level
Carrion Vine+Solar Creeper: +12.5% HP per Soft Point
Carrion Vine
- Za každý Hard Point dostává dalších +25% HP a +0.48% Healing Rate
- Total Life %: 5*lvl
- Nové Synergie:
Solar Creeper: +50% HP per Hard Point
Solar Creeper: +0.48% Healing Rate per Hard Point
Plague Poppy+Solar Creeper: +12.5% HP per Soft Point
Solar Creeper
- Za každý Hard Point dostává dalších +20% HP a +0.32% Mana Recovery Rate
- Total Life %: 5*lvl
- Mana Cost se s rostoucím slvl již nezvyšuje
- Nové Synergie
Carrion Vine: +40% HP per Hard Point
Carrion Vine: 0.32% Mana Recovery Rate per Hard Point
Plague Poppy+Carrion Vine: +10% HP per Soft Point
Oak Sage
- Za každý Hard Point dostává dalších +1 k levelu aury
- Total Life %: 5*lvl
- Nové Synergie
Heart of Wolverine: +1 To Level of Aura per Hard Point
Spirit of Barbs: +1 To Level of Aura per Hard Point
Heart of Wolverine: +0.5 To Level of Aura per Soft Point
Spirit of Barbs: +0.5 To Level of Aura per Soft Point
Heart of Wolverine
- Za každý Hard Point dostává dalších +1 k levelu aury
- Total Life %: 5*lvl
- Nové Synergie
Oak Sage: +1 To Level of Aura per Hard Point
Spirit of Barbs: +1 To Level of Aura per Hard Point
Oak Sage: +0.5 To Level of Aura per Soft Point
Spirit of Barbs: +0.5 To Level of Aura per Soft Point
Spirit of Barbs
- Odstraněn Bug, kvůli kterému byla vrácená škoda
pouze 50+10*(lvl-1), přitom v popisu skillu je 50+20*(lvl-1)
- Za každý Hard Point dostává dalších +1 k levelu aury
- Total Life %: 5*lvl
- Nové Synergie
Oak Sage: +1 To Level of Aura per Hard Point
Heart of Wolverine: +1 To Level of Aura per Hard Point
Oak Sage: +0.5 To Level of Aura per Soft Point
Heart of Wolverine: +0.5 To Level of Aura per Soft Point
Summon Spirit Wolf, Summon Dire Wolf, Summon Grizzly
- Bonusy k Attack Rating a Defense Rating se již zobrazují u všech summonů správně.
- Odstraněn Bug, který zamezoval, aby Grizzly při použití
skillu BearSmite omračoval nepřátele.(Teď už omračuje)
Summon Spirit Wolf
- Nový Pasivní Bonus pro Vlky a Medvědy:
- Passive Pet Max %: 5*lvl
*Na levelu 20 budete moci vyvolávat 10 Spirit Wolfů nebo 6 Dire Wolfů nebo 2 Grizzly.
Na levelu 24 potom 11 Spirit Wolfů nebo 6 Dire Wolfů nebo 2 Grizzly.
Summon Dire Wolf
- Passive Base Life %: 50+25*(lvl-1)
- Passive Life %: 100 - 400/(lvl+5)
*Těch 100-400/(lvl+5) odpovídá dalším 50+25*(lvl-1) % k Base Life.
Jeho pasivní bonus tedy lze vnímat jako 100+50*(lvl-1), akorát při použití
například Oak Sage aury jeho přírustek k life nebude tak extrémní.
Summon Grizzly
- Passive Damage %: 50+20*(lvl-1)
Elemental Skills
Firestorm
- Base Fire Damage +475%
- Synergie snížena z 23% na 4%
Molten Boulder
- Base Fire Damage +40%
- Base Physical Damage +40%
- Fire Synergie snížena z 8% na 40/7%(=5.71%)
- Damage Synergie snížena z 10% na 50/7%(=7.14%)
- Mana Cost se s rostoucím slvl již nezvyšuje
Fissure
- Base Fire Damage +200%
- Synergie snížena z 12% na 4%
Volcano
- Base Fire Damage +700/11%(=+63.64%)
- Base Physical Damage +700/11%(=+63.64%)
- Synergie snížena z 12% na 22/3%(=7.33%)
Armageddon
- Base Fire Damage +7300/39%(=+187.18%)
- Base Physical Damage +79%
- Synergie snížena z 14% na 4.875%
Arctic Blast
- Base Cold Damage +650%
- Synergie snížena z 15% na 4%
- Mana Cost se s rostoucím slvl již nezvyšuje
Cyclone Armor
- Base Elemental Damage Absorbed +75%
- Synergie snížena z 7% na 4%
- Nová Synergie: Arctic Blast
Twister
- Base Physical Damage +150%
- Synergie snížena z 10% na 4%
Tornado
- Base Physical Damage +125%
- Synergie snížena z 9% na 4%
Hurricane
- Base Cold Damage +125%
- Synergie snížena z 9% na 4%
- Nová Synergie: Arctic Blast
Shapeshifting Skills
Lycanthropy
- Přidává dalších +5% Life a +20 Sekund Duration za každý Hard Point
Werewolf
- Přidává dalších +30% Attack Rating za každý Hard Point
Werebear
- Přidává dalších +8% Damage a +6% Defense za každý Hard Point
Feral Rage
- Přidává dalších +10% Attack Rating, +5% Damage a +0.5 k Charges za každý Hard Point
- Max % Life Stolen per hit se zobrazovalo špatně, to bylo opraveno
http://wiki.theamazonbasin.com/index.php/D2_Feral_Rage
Maul
- Přidává dalších +10% Attack Rating a +0.5 k Charges za každý Hard Point
- Max Duration se zobrazovala špatně, to bylo opraveno
http://wiki.theamazonbasin.com/index.php/D2_Maul
Rabies
- Base Poison Damage +350%
- Synergie snížena z 18% na 4%
Fire Claws
- Base Fire Damage +450%
- Synergie snížena z 22% na 4%
Hunger
- Zatím nezměněn
Shock Wave
- Base Physical Damage +25%
- Synergie snížena z 5% na 4%
- Nová Synergie: Werebear
- Duration se zobrazovala špatně, to bylo opraveno
http://wiki.theamazonbasin.com/index.php/D2_Shock_Wave
Fury
- Dostává dalších +17% Damage a +7% Attack Rating za každý Hard Point
Necromancer
Summoning Spells
Raise Skeleton
- Dostává dalších +10% k Damage za každý level
- Všechno, co měl původně, zůstává, pouze se k tomu
všemu přičte dalších +10% za level. Takže do levelu 3
bude dostávat +10% Damage za level, místo +0% a
po levelu 3 bude dostávat +17% Damage za level, místo +7%
Raise Skeletal Mage
- Dostává Bonus +10% Missile Damage za každý level
- Např. na levelu 10 bude mít 2x větší Damage,
než by měl na levelu 10 v normální hře. Na levelu
50 potom 6x větší damage, než by měl na levelu 50
v normální hře.
Revive
- Duration snížena ze 180 Sekund na 40 Sekund
- Základní Bonus k životu je -80%, za každý level se zvýší o +4%
- Základní Bonus k Damage je +400%, za každý level se zvýší o +100%
- Již nepřijímají bonusy od Skeleton Mastery ani od Summon Resist
- Pet Max je stejný jako u koster
- Velocity Bonus +50% byl odstraněn
- Revived Monsters mají bonus k damage +1 za každý level
Clay Golem, Blood Golem, Iron Golem, Fire Golem
- Všichni golemové mohou být vyvolaní současně
- Odstraněny veškeré synergie mezi Golemy
- Golemům se náročnost na manu s rostoucím slvl již nezvyšuje
- Base Damage Clay Golema a Blood Golema bylo výrazně zvýšeno a to hlavně na vyšších levelech
- Base Damage Fire Golema bylo zvýšeno a to hlavně na vyšších levelech
Clay Golem
- Damage %: 20*lvl
- Pet Max %: 4*lvl
Blood Golem
- Base Damage je dvojnásobné oproti Clay Golemovi
- Damage %: 20*lvl
- Sání života je 5% na všech levelech
- Pet Max %: 4*lvl
Iron Golem
- Damage %: 200*lvl+900
- Total Life %: 4*lvl
- Total Damage %: 4*lvl
- Jinak má vše, co měl původně
*Když se sečte Damage % s jeho Total Damage %, bude to dohromady odpovídat
Damage %: (100+200*lvl+900)*(100+4*lvl)/100-100 a to se zobrazuje ve hře.
Fire Golem
- Dostává Bonus +20% Fire Damage za každý level
- Pet Max %: 4*lvl
Golem Mastery
- Přidává dalších +20% Life, +25 Attack Rating, +1% Velocity za každý Hard Point
Summon Resist
- Přidává dalších +1 k Resist All za každý hard point
Poison and Bone spells
Teeth
- Base Magic Damage +650%
- Synergie snížena z 15% na 4%
- Nová Synergie:
Bone Armor
*Damage bylo vynásobeno poměrem synergií a potom ještě dvěma, kvůli vyváženosti s Bone Spear.
Bone Spear
- Base Magic Damage +75%
- Synergie snížena z 7% na 4%
- Nová Synergie:
Bone Armor
Bone Spirit
- Base Magic Damage +200%
- Synergie snížena z 6% na 4%
- Nová Synergie:
Bone Armor
*Damage bylo vynásobeno poměrem synergií a potom ještě dvěma, kvůli vyváženosti s Bone Spear.
Corpse Explosion
- Base Damage sníženo z 70% až 120%
na 60/3% až 100/3%
- Dostává bonus k celkovému damage +2% za level
Poison Dagger
- Funguje s jakoukoliv zbraní
- Base Poison Damage +400%
- Synergie snížena z 20% na 4%
- Nové Synergie:
Bone Armor
Bone Wall
Bone Prison
Poison Explosion
- Base Poison Damage +275%
- Synergie snížena z 15% na 4%
- Nové Synergie:
Bone Armor
Bone Wall
Bone Prison
Poison Nova
- Base Poison Damage +150%
- Synergie snížena z 10% na 4%
- Nové Synergie:
Bone Armor
Bone Wall
Bone Prison
Bone Armor
- Base Physical Damage Absorbed +550/7%(=+78.57%)
- Synergie změněna z +15 Damage Absorbed per Level na +4% Damage per Level
- Nové Synergie: Teeth, Bone Spear, Bone Spirit, Poison Dagger, Poison Explosion, Poison Nova
Bone Wall
- Synergie snížena z 10% na 4%, ale aplikuje se na celkové HP
- Přidány nové synergie: Teeth, Bone Spear, Bone Spirit, Poison Dagger, Poison Explosion, Poison Nova
Bone Prison
- Synergie snížena z 10% na 4%, ale aplikuje se na celkové HP
- Přidány nové synergie: Teeth, Bone Spear, Bone Spirit, Poison Dagger, Poison Explosion, Poison Nova
Curses
Amplify Damage
- Přidává +1% k Damage Taken za každý Hard Point
Weaken
- Snižuje Damage nepřátel o -2.48% za každý Hard Point
- na levelu 25, Monster Damage % = -(33+62/25*25) = -95%
Decrepify
- Přidává dalších +1.8 Sekund k duration za každý Hard Point
* Těch 1.8 Sekund je trojnásobek toho, co dostává normálně za level(což je 0.6 Sekund). U ostatních kleteb je to také trojnásobek, pokud se jim duration za hard pointy zvyšuje.
Lower Resist
- Snižuje Resistance nepřátel o dalších -1% za každý Hard Point
Terror
- Přidává dalších +3 Sekund k duration za každý Hard Point
Dim Vision
- Přidává dalších +6 Sekund k duration za každý Hard Point
Confusion
- Zatím nezměněno
Attract
- Zatím nezměněno
Life Tap
- Zatím nezměněno
Mód můžete stahovat zde:
http://www.ulozto.cz/9291133/muj-mod-verze-1-02-rar