Item quality check algorithm v 1.13c
Napsal: 16.06.2011, 15:33 hod.
V normální hře je takovej algoritmus, když se hra rozhoduje, jakou kvalitu itemu zvolit
1) Find proper line in itemratio.txt.
2) Chance = (BaseChance - ((ilvl-qlvl)/Divisor)) * 128
3) if (we check for unique, set or rare quality) EffectiveMF=MF*Factor/(MF+Factor)
else EffectiveMF=MF
4) Chance= Chance* 100/(100+ EffectiveMF).
5) if (Chance < MinChance) Chance=MinChance
6) FinalChance=Chance-(Chance*QualityFactor/1024)
7) If (RND[ FinalChance ])<128 return Success
else return Fail
a já bych si ho chtěl trochu upravit, asi nějak tak:
1) Find proper line in itemratio.txt.
2) Chance = (BaseChance - ((ilvl-qlvl)/Divisor)) * 128
3) if (we check for unique, set or rare quality) EffectiveMF=MF*Factor/(MF+Factor)
else EffectiveMF=MF
4) Chance= Chance* 100/(100+EffectiveMF+QualityFactor).
5) if (Chance < MinChance) Chance=MinChance
6) FinalChance=Chance
7) If (RND[ FinalChance ])<128 return Success
else return Fail
Nevíte někdo, v jakým souboru a na jaké adrese se tato část kódu vyskytuje?
1) Find proper line in itemratio.txt.
2) Chance = (BaseChance - ((ilvl-qlvl)/Divisor)) * 128
3) if (we check for unique, set or rare quality) EffectiveMF=MF*Factor/(MF+Factor)
else EffectiveMF=MF
4) Chance= Chance* 100/(100+ EffectiveMF).
5) if (Chance < MinChance) Chance=MinChance
6) FinalChance=Chance-(Chance*QualityFactor/1024)
7) If (RND[ FinalChance ])<128 return Success
else return Fail
a já bych si ho chtěl trochu upravit, asi nějak tak:
1) Find proper line in itemratio.txt.
2) Chance = (BaseChance - ((ilvl-qlvl)/Divisor)) * 128
3) if (we check for unique, set or rare quality) EffectiveMF=MF*Factor/(MF+Factor)
else EffectiveMF=MF
4) Chance= Chance* 100/(100+EffectiveMF+QualityFactor).
5) if (Chance < MinChance) Chance=MinChance
6) FinalChance=Chance
7) If (RND[ FinalChance ])<128 return Success
else return Fail
Nevíte někdo, v jakým souboru a na jaké adrese se tato část kódu vyskytuje?