Stránka 1 z 3

Nový projekt(mód)

Napsal: 19.01.2011, 22:17 hod.
od Javurek
Dnes jsem se rozhodl že ukončím práce na mém módu The Sin Wars a budu bracovat na novém projektu. hlavní inspiraci si chci vzít z módu hell Unleashed, který jsem v poslední době hrál. Samozřejmě také využiju spousty věcí ze Sin Wars. Hlavní důvod ukončení Sin wars je ten, že se mi nepodařilo udělat některé věci tak jak jsem chtěl a docela mi to nabouralo koncepci módu. také bych měl docela problémy s balancem hry tak jak jsem některé plánoval.

Ještě nemám kompletně vymyšlen koncept nového módu, ale předběžně bych se chtěl zeptat, zda by někdo měl zájem se aktivně podílet na spolupráci. nejlépe by bylo kdyby měl zjem někdo kdo má zkušenosti s map moddingem .), nebo alespoň základy, že by se postupně další věci naučil, protože mapy nebudu potřebovat hned. Dále uvítám kohokoliv s dobrými nápady a tůrčí dovedností .D

Kdo sledoval The Sin Wars, tak se nový projekt nebude tolik lišit.

Re: Nový projekt(mód)

Napsal: 19.01.2011, 22:29 hod.
od Jireky
Škoda TSW. :(

Re: Nový projekt(mód)

Napsal: 19.01.2011, 22:33 hod.
od Javurek
Nebuď smutný, většina skillů z Sin Wars se objeví i v novém .)

Re: Nový projekt(mód)

Napsal: 19.01.2011, 22:45 hod.
od bubavanek
Tak nápady by byly jen upřesni co by si chtěl, od skillů až po věci či monstra.

Re: Nový projekt(mód)

Napsal: 19.01.2011, 23:45 hod.
od Tordah
len aby hlavnou inspiraciou nebol obsah mpq z Hell unleashed

Re: Nový projekt(mód)

Napsal: 19.01.2011, 23:55 hod.
od Javurek
Principy a nápady určitě využiju, ale chci mít vlastní potvory lokace atd :D

Re: Nový projekt(mód)

Napsal: 20.01.2011, 09:22 hod.
od Javurek
bubavanek píše:Tak nápady by byly jen upřesni co by si chtěl, od skillů až po věci či monstra.
Dopředu už můžeš vymýšlet Nová monstra a jejich nové skilly. I bossům nové skilly.Nebo co jim dát ze starých skillů.

Také potřebuji momentálně vymyslet pár nových skillů pro postavy:

Amazon: nic
Assassin: 2 skilly do pastí, 1 do martial arts a 1 do shadowdisciplines
Necromancer:1 kletbu, 1 skill do summoning větve(nechci ale nového summona)
Barbarian: 1 nový pokřik
Paladin: 1 útočná aura, 1 obraná aura
Sorceress: nic
Druid: 1 elemental skill, 1 summoning(nechci nového summona),1 shapeshift(ale ne novou proměnu)

Pokud to půjde tak dát vždy více možností, a´t mám z čeho vybírat :D

Re: Nový projekt(mód)

Napsal: 20.01.2011, 10:38 hod.
od Fraxinus
tak skilly: Nekromancer: kletba: už jsme to jednou navrhoval...Spool Damage, jestli pamatuješ :) Nebo třeba něco na způsob confuse a conversion dohromady (šance v lvlech 1-20 tak 10-50%, prokleté potvory nějakej čas bojujou na tvé straně)
Summoning: Magic mastery - přidá magic dmg všem summonům.
Paladin: Luck aura - dá ostatním nějaký MF a o pár % vyšší množství zlata z potvor
Spikes - Vpodstatě Thorns, ale fungoval by proti ranged útokům. Od paladina se vystřelí šipka, co zasáhne odesílatele o % větší silou. Mezi Thorns a Spikes jsou drobné synergie.

Re: Nový projekt(mód)

Napsal: 20.01.2011, 11:18 hod.
od Tordah
Bolo by fajn urcit stavebny kamen, zakladne features a povedat par viet okolo. Popripade ukazat kusok vlastnej roboty (screenshoty, video)

Pouzivat napady z predoslych projektov nie je zly napad, alet topic typu: tak piste navrhy a ja si vyberiem.. ajtak skonci pouzitim vsetkych starych txts a la TSW2

Re: Nový projekt(mód)

Napsal: 20.01.2011, 11:42 hod.
od Javurek
nechci nějak zásadně překopávat hru, nebo něco jako třeba Story of Bible od ZOMBA. Budu se spíše držet klasiky. Cílem je modifikovat staré skilly aby byly maximálně využitelné a vyměnit některé staré za pár nových a tím zvýšit variabilitu hratelných buildů. Hru obecně chci ztížit, přidat nové lokace nová monstra. Chci aby lidé měli důvod hrát spolu v partě, ale aby to bylo hratelné i v single player.

Oproti Sin wars se budu držet tošku zpět co se týče skillů. Postavy budou mít opět jen 30 skillů a rozvržení hjsem vrátil zpět blíže k originálu. např že kouzelnice má fire, cold a lightning skills atd.

také chci výrazně vylepšit pomocníky, protože v originálu kolikrát není důvod je použít.

fraxinus zkus další nápady .), z toho co jsi napsal využiju tu auru s mf a %gold.

Re: Nový projekt(mód)

Napsal: 20.01.2011, 11:48 hod.
od Drakesis
A ty Sin Wars jsou dodělané ? :idea:

Re: Nový projekt(mód)

Napsal: 20.01.2011, 11:49 hod.
od Javurek
Si přečti první příspěvek .)

Re: Nový projekt(mód)

Napsal: 20.01.2011, 12:40 hod.
od Sir_Mac
Jawurek: Chceš mít vlastní monstra a lokace...a to znamená:
1) využiješ stávajících grafických podob lokací a monster, jen je budeš jinak pozičně a dovednostně kombinovat NEBO
2) zasáhneš do grafické podoby exteriérů/interiérů/monster a případně vytvoříš zcela nové "jednotky"?

Re: Nový projekt(mód)

Napsal: 20.01.2011, 12:46 hod.
od Javurek
Co se týče map moddingu, tak spíše spíše bod 4, monstra budu nová i stahovat. Sám je vytvářet nebudu, budu je stahovat z jednoho webu kde jich je hafo. na ten mapmodding bych raději ale někoho měl, jinak by to pro mě znamenalo se to sám naučit, protože map moddingu jsem se zatím prakticky nevěnoval.

jo a neříkej mi prosím jawurek :)

Re: Nový projekt(mód)

Napsal: 20.01.2011, 13:45 hod.
od Grammator
rád nepomohu :D ty mapy.. nevim no.. dost mi to buguje...

Re: Nový projekt(mód)

Napsal: 20.01.2011, 14:30 hod.
od Sir_Mac
Javurek: Omlouvám se, oprav mě, jestli se mýlím, nebývalo v tvém nicku dříve to "v" poněkud dvojitější?

S mapmoddingem bohužel (v D2) nemám žádné zkušenosti...
Ale přemýšlím nad jinou věcí - v D2 se generuje mapa a pokud budeš (nebo spíš budou ti na přání vytvořeny) nové lokace či nové prvky, jak zajistíš, aby při generování mapy nevznikl nějaký věcný či prostorový nesmysl?

A abych zakončil přípspěvek nějak produktivně:

Nápad:
1) monstrum - (unique/quest) boss Ice Queen
(velikost - cca jako hráč, pohlaví "ženské", charakter - kouzelnice,
vzezření - osoba s holí, pláštěm, dominuje modrá a bílá barva
dovednosti - ledová kouzla plošného i cíleného charakteru,
drop - fixních 6 či 8 položek, elixíry tvoří max. 2 položky, peníze - žádné... zbytek předměty, solidní šance na drop setů/unikátů
vlastnosti - enormní odolnost vůči ledu a bleskům, odolnost vůči útokům zdálky či elementárním útokům
náchylnosti - odolnost vůči jedu, ohni a fyzickému zranění nablízko

2) monstrum - (unique/quest) boss Troglodyt
(velikost - obr, pohlaví "mužské", charakter - kontaktní bojovník,
vzezření - obr s mečem, sekerou či palicí, opět nějaký plášť, dominují tmavě laděné barvy
dovednosti - melee útoky s přidaným krvácením a bleskovým poškozením,
útok zpomalující či omračující, AoE efekt
drop - fixních 6-8 položek, 4 položky = elixíry, zbytek runy a bižuterie (prsteny, amulety či talismany)
vlastnosti - enormní odolnost vůči ohni, bleskům a fyzickému zranění
náchylnosti - odolnost vůči jedu, chladu, útokům na dálku a magickému zranění

3) Obě monstra zmíněná v bodech 1) a 2) se nacházejí v Hoarfrost palace, což je budova v lokaci Realm of Ice
Realm of Ice - zasněžená krajina, nicméně je přítomna řeka či stromy a jiná vegetace, samosebou zasněžená)
Hoarfrost palace - zasněžená obdoba Tal Rashových hrobek či Andarieliných katakomb... dominuje bílá, modrá, zvuk při chůzi - zvuk chůze ve sněhu...

Re: Nový projekt(mód)

Napsal: 20.01.2011, 14:37 hod.
od Javurek
Dropy psát nemusíš, barvy monstra taky ne. Podle popisu případně něco vyberu z již vytvořených.

Libí se mi jak jsi to hezky popsal s tou lokací. Pokud by jsi se na to cítil, mohl by jsi navrhnout i další lokace a jakej speciál tam bude. Co se týče nových lokací tak budou statické, což znamená vždy stejné. Vstupy do nové lokace jdou udělat statickým podchodem, schodištěm, průchodem jako v act 3, speciálním portálem atd. To vše je už v mapě statické. Také lze udělat průchod do nové lokace přes portál, který je vytvořen po smrti nějakého monstra. Třeba těch speciálních.

Libí se mi jak jsi to hezky popsal s tou lokací. Pokud by jsi se na to cítil, mohl by jsi navrhnout i další lokace a jakej speciál tam bude. navrhnout kde bude jaká lokace, včetně propojení atd.

První postup: Pasivní dovednosti amazonky mám hotové.

Pro monstra ti doporučuju navštívit Infinitum, aby jsi viděl co vše může být.

http://phrozenkeep.hugelaser.com/index.php?pid=33

Re: Nový projekt(mód)

Napsal: 20.01.2011, 14:48 hod.
od ZOMB
Radím tomu, kdo se přihlásí Javurkovi na map editing a moc o tom neví, ať si přečte můj tutorial na map editing... popř. pokud se nikdo takový nenajde tak se to asi Javurku budeš muset naučit sám ;)
Ohledně skillů ti radím, aby ses podíval na skill editing guide (dal jsem tam na ní odkaz v angličtině)
A jak se vlastně bude ten mod jmenovat?
edit: ohledně infinita, našel jsem tam špatné tokeny (ale dají se lehce opravit, nejčastěji jim chybí řádek do animdata)

Re: Nový projekt(mód)

Napsal: 20.01.2011, 14:52 hod.
od Sir_Mac
OK, díky za stránku, mrknu na to a budu rovnou psát návrhy včetně těch prototypů monster...

Pro Ice Queen - prototyp jménem Deionarra, vč. barvy, přesně to sedí, co jsem měl na mysli...

Pro Troglodyte - prototyp Hjollder (barbarian Hjollder)

Snad do večera něco dalšího vymyslím.

P.S. - přímý odkaz na prototyp monstra v Infinitu nefunguje, proto jsem to musel napsat takhle košatě.

Re: Nový projekt(mód)

Napsal: 20.01.2011, 19:40 hod.
od Sir_Mac
Návrh pro Uber lokaci - Legoland
Podlaha, zdi, vše připomíná LEGO nebo jemu podobnou stavebnici... Jde o uzavřenou lokaci, jako je Tristram, v této lokaci je několik samostatných budov (lokací).
Doplňky (exteriérové i interiérové) rovněž jakoby ze stavebnice LEGO.
Přitomno je mnoho tajných chodeb (dveří), za nimiž jsou truhy, stojany a jiné objekty s garancí dropu.
Monstra - lidé (malí kluci a holky) - immune to C+L+F+P+M... útočí melee, jediným útokem, avšak uštědřují velmi silné poškození - 250 - 700. Při útoku rovněž vracejí 100x (stonásobek) poškození.
HP - 1 až 10. Likvidace tedy - paradoxně - spočívá v použití slaboučké zbraně, aby se dali pidi-lidi zlikvidovat a hráč zůstal nějak naživu.
Drop (vím, že to nerad uslyšíš) - každý pidi človíček dropne RUNU.
Počet lidiček na lokaci (Legoland) 10 - 20, v každé budově také, počet budov - 2-4.