Co chcete k oživení D2?
Moderátor:Dark_Deamon
Tak ty synergie jsou bezva nápad :-) Jen by se to muselo řádně promyslet.
HC grál: 537/516 (-21)
- Marast
- The Butcher
- Příspěvky:1057
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Marast#2705
- Bydliště:Ivančice
Re: Co chcete k oživení D2?
Nemusí jít nutně o kratší cestu. Ta cesta by mohla být klidně přijatelně dlouhá té původní.ZOMB píše:Marast: co se týká propojování levelů tak to je z mého pohledu zbytečné, protože jakmile se objeví jiná (kratší) cesta, nikdo nebude tu starší používat -> tudíž bude k ničemu...
Další nápad, který se k tomu váže by mohl souviset spíše se získáváním nějakého (nějakých) předmětu(ů) (Vzpomínám na Diablo 1, když jsi získával Arkaine´s Valor ), či zatahováním za nějaký mechanismus. Ten by pak otevřel prostory s nějakým bossem, nebo klidně i tužšími šampiony. Na jejich skolení by pak měl odpovídající dobu (30 sekund měl hráč po boji s Diablem v původním klasickém diablu. To než došlo k ukončení hry.) Pokud by se mu to povedlo, mohly by se otevřít dveře, nebo vysunout mříže a hráč by měl volný průchod.
Byl bych také pro, aby se zpět vrátila vlastnost Thieving. Někteří hráči by z toho byli jistě hotový.ZOMB píše:na bossech teď dělám, a co se týče vlastnosti cannot be cursed, tak s ní problém určitě nebude (už ve vanille se ta vlastnost objevila u assassinky - skill fade (snižoval dobu prokletí))
U té obourukosti jsem to tak nějak tušil. I když jsem teda viděl video k jednomu módu, kde si Vražedkyně běžela s mečem v každé ruce.ZOMB píše:obourukost - tak tohle půjde asi těžko, tohle je ve hře zakódované...
mistrovství - super nápad, tohle se určitě v modu objeví
druid - zařídím, aby mohl vyvolávat všechny miniony naráz, ale potom to musím nějak vybalancovat...
Jinak jsem rád, že aspoň mohu přispět tou trochou do mlýna. A s tím D2SE jsi mě potěšil. Teď jen, aby ti vydržel elán a byl jsi s to schopen dotáhnout do konce.
Synergie pro více dovedností má dobrý potenciál. Jen zvládnout následný balanc.
"Released from a dark curse and bound to a higher calling." Wolfir Avenger
Re: Co chcete k oživení D2?
Marast: nj, taky vzpomínám na starou dobrou jedničku, kde byly všemožné páky a jiné mechanismy... problém je ale v tom, že tohlle by ve dvojce šlo provést jen se zásahy do kódu...
vlastností Thieving myslíš to, jak ti mohl Lord De Seis vyhazovat elixíry z opasku? zkusím se na to podívat, ale to je taky nejspíš zakódované
raisen: tj, všechno pořádně promyslet, zvážit různé možnosti, balancování atd.
tyhle nové synergie by se ale objevily až ve verzi 2, na to je ještě dost času, ale návrhy na nové buildy (synergie) můžou všichni podávat už teď...
a jinak, noví bossové jsou už rozmístěni po celém aktu 1 (normal) a tady je pár ukázek některých krasavců:
http://www.zomb.webzdarma.cz/IsAlive4.jpg
http://www.zomb.webzdarma.cz/IsAlive5.jpg
http://www.zomb.webzdarma.cz/IsAlive6.jpg
http://www.zomb.webzdarma.cz/IsAlive7.jpg
http://www.zomb.webzdarma.cz/IsAlive8.jpg
děkuji za příspěvky a podporu, kdyby se vám něco nezdálo nebo byste chtěli něco vylepšit / přidat tak určitě pište...
vlastností Thieving myslíš to, jak ti mohl Lord De Seis vyhazovat elixíry z opasku? zkusím se na to podívat, ale to je taky nejspíš zakódované
raisen: tj, všechno pořádně promyslet, zvážit různé možnosti, balancování atd.
tyhle nové synergie by se ale objevily až ve verzi 2, na to je ještě dost času, ale návrhy na nové buildy (synergie) můžou všichni podávat už teď...
a jinak, noví bossové jsou už rozmístěni po celém aktu 1 (normal) a tady je pár ukázek některých krasavců:
http://www.zomb.webzdarma.cz/IsAlive4.jpg
http://www.zomb.webzdarma.cz/IsAlive5.jpg
http://www.zomb.webzdarma.cz/IsAlive6.jpg
http://www.zomb.webzdarma.cz/IsAlive7.jpg
http://www.zomb.webzdarma.cz/IsAlive8.jpg
děkuji za příspěvky a podporu, kdyby se vám něco nezdálo nebo byste chtěli něco vylepšit / přidat tak určitě pište...
Re: Co chcete k oživení D2?
Vlastnosť Tief je disabled v kóde...a má to aj dôvod, je buggy, spôsobuje crashe, čo je príčina, prečo bola zrušená.
Re: Co chcete k oživení D2?
vraj to padalo len ak tvoj belt bol nepristupny - ww, leap,..
A na forach pisali ze ak ti vzal potion z spodneho radu, tie nad nim sa nepresunuli takze si ich nemohol pouzit lebo v hotkey si potion nemal aj ked nad nim v belte boli dalsie tri.
A na forach pisali ze ak ti vzal potion z spodneho radu, tie nad nim sa nepresunuli takze si ich nemohol pouzit lebo v hotkey si potion nemal aj ked nad nim v belte boli dalsie tri.
“If you only read the books that everyone else is reading, you can only think what everyone else is thinking.” -H.M.
Re: Co chcete k oživení D2?
ok, tak na tohle určitě sahat nebudu
jinak se chystá alfa verze modu, takže kdo má zájem, sledujte témata...
jinak se chystá alfa verze modu, takže kdo má zájem, sledujte témata...
Re: Co chcete k oživení D2?
Mne osobne to raz crashlo z nasledujúcej príčiny (postava nebol barb) - v momente keď som použil potion v belte, tak ma trafil ten týpek De Seis a vybral si zrovna ten potion, čo som použil...neskončilo to samozrejme nijak inak ako crashom. Celkovo, ak by niekto chcel znovu obnoviť Thief, chcelo by to aj prepísať jeho funkciu a možno belt-related funkcie. Určite je to možné, ale mne osobne Thief za toľko práce nestojí. V opačnom prípade by mal mod tendenciu ku crashom, hlavne ak by tá vlastnosť bola často využívaná.
- Marast
- The Butcher
- Příspěvky:1057
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Marast#2705
- Bydliště:Ivančice
Re: Co chcete k oživení D2?
Taky děkuji za osvětlení dovednosti Thieving kluci. Měl jsem jenom tendenci zkusit připomenout něco, co už v té hře kdysi fungovalo a až dodnes jsem vlastně pořádně nevěděl, proč byla odstraněna. Je ale fajn vědět, že se s tím při určitém úsilí dá hnout.
Jinak dnes v práci jsem měl dlouhou chvíli a pročítal si jedno zahraniční fórum. Šlo o Ironman styl a při něm jsem si vzpomněl také nějak na Hell Unleashed mód
1. Začal jsem přemýšlet nad využitím schopnosti vyvolávat městský portál. Mne by se velice líbilo, kdyby nebylo možné nikde koupit ani knížku ani svitek. Tím by se hra jistě také ztížila. Nicméně. Svitek by bylo možné najít a to s pravděpodobností menší, než jakou má nastavenou ve vanille. Kniha by také mohla být k nalezení, ale výskyt polic, jakožto jediného jejího zdroje by byl vzácný. Jakožto cennější předmět než-li svitek by byla využitelná vícekrát, avšak četnost použití by se nedala zvyšovat vkládáním svitků. Kolikrát by se ji dalo použít, to by záleželo na autorovi módu. Po jejím vícečetném použití by došlo k jejímu zmizení, či jak chcete zničení. A jako třešnička na dortu by tu byla vzácná kniha, dejme tomu artefakt, který šlo používat neomezeně. Její nalezení by ale mohlo být vzácné.
(Na stejném principu by se snad dalo změnit i využití knihy identifikace, ale zase by se nesměla devalvovat fce. Decarda Caina )
2. Dalším zdrojem je také Portal Shrine. Ten bych upravil tak, aby se dal využít pouze jednou. Po jeho použití by zmizel přesně tak, jak jsme zvyklí.
Důvod proč se zmiňuji o tomhle prvku je zcela prostý. Mnohým hráčům tento herní mechanismus neseděl. Byl by to také možná další krok ke klasickému RPG a hru by to nijak výrazně nepozměnilo.
3. Pak mne napadla ještě jistá změna, která by se dala aplikovat na monster shrine. Ve vanille musíte mít někoho poblíž, aby se jeho funkce uplatnila. Což takhle kdyby se po jeho aktivaci vytvořil portál, kde čekala nějaká lahůdka v podobě bosse
4. A jedno z mých asi posledních velkých přání, je navrátit prvku durability ztracený smysl. Ten byl v jedničce dle mého skvělý. Nedáš-li si pozor, o předmět prostě přijdeš nadobro. Trošku by pak získal na významu sufix of Ages.
Snad jsou tohle věci, které by zkušenější modér byl sto schopno provést.
Jinak dnes v práci jsem měl dlouhou chvíli a pročítal si jedno zahraniční fórum. Šlo o Ironman styl a při něm jsem si vzpomněl také nějak na Hell Unleashed mód
1. Začal jsem přemýšlet nad využitím schopnosti vyvolávat městský portál. Mne by se velice líbilo, kdyby nebylo možné nikde koupit ani knížku ani svitek. Tím by se hra jistě také ztížila. Nicméně. Svitek by bylo možné najít a to s pravděpodobností menší, než jakou má nastavenou ve vanille. Kniha by také mohla být k nalezení, ale výskyt polic, jakožto jediného jejího zdroje by byl vzácný. Jakožto cennější předmět než-li svitek by byla využitelná vícekrát, avšak četnost použití by se nedala zvyšovat vkládáním svitků. Kolikrát by se ji dalo použít, to by záleželo na autorovi módu. Po jejím vícečetném použití by došlo k jejímu zmizení, či jak chcete zničení. A jako třešnička na dortu by tu byla vzácná kniha, dejme tomu artefakt, který šlo používat neomezeně. Její nalezení by ale mohlo být vzácné.
(Na stejném principu by se snad dalo změnit i využití knihy identifikace, ale zase by se nesměla devalvovat fce. Decarda Caina )
2. Dalším zdrojem je také Portal Shrine. Ten bych upravil tak, aby se dal využít pouze jednou. Po jeho použití by zmizel přesně tak, jak jsme zvyklí.
Důvod proč se zmiňuji o tomhle prvku je zcela prostý. Mnohým hráčům tento herní mechanismus neseděl. Byl by to také možná další krok ke klasickému RPG a hru by to nijak výrazně nepozměnilo.
3. Pak mne napadla ještě jistá změna, která by se dala aplikovat na monster shrine. Ve vanille musíte mít někoho poblíž, aby se jeho funkce uplatnila. Což takhle kdyby se po jeho aktivaci vytvořil portál, kde čekala nějaká lahůdka v podobě bosse
4. A jedno z mých asi posledních velkých přání, je navrátit prvku durability ztracený smysl. Ten byl v jedničce dle mého skvělý. Nedáš-li si pozor, o předmět prostě přijdeš nadobro. Trošku by pak získal na významu sufix of Ages.
Snad jsou tohle věci, které by zkušenější modér byl sto schopno provést.
"Released from a dark curse and bound to a higher calling." Wolfir Avenger
- Fraxinus
- Adviser
- Příspěvky:3398
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:Fraxinus#2208
- Bydliště:Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
Re: Co chcete k oživení D2?
Napadlo mě, pokud by se udělaly nějaké nové unikáty a tak, zda by nešlo všechny jednotlivé vlastnosti, které mají monstra (cold, fire, lightning enchanted, stone skin, aura enchanted, extra strong, extra fast, cursed, multiple shot, mana burn, magic resistant, spectral hit, + všechny možné nové) přesně v tomto znění přidat jako vlastnosti k některým předmětům...(bez uvedení číselných hodnot nebo typy aury u popisu). Popis vlastnosti by byl ve stejné barvě jako u bosse (pokud to jde), aby byl od ostatních vlastností snadno rozlišený.
Tyto vlastnosti by měly pouze ty předměty, jež by padaly s jistou malou pravděpodobností pouze z těch potvor (superunikáti), které tu vlastnost prokazatelně vždycky mají. Například Corpsefire by někdy mohl dát unikát, co obsahuje vlastnost spectral hit. Nejlépe, aby i nesl jeho jméno.
To by mohla být prča. Co říkáte?
možné řešení:
1) U elementálních enchanted a spectral hitu by šlo jen okopírovat +dmg příslušného elementu jako based on character level. Druhý efekt každého by byl daný jako 100% šance na corpse explosion when you die, 100% šance na charged bolty when struck a 100% šance na frost nova when you die. Vše také based on character level-zde level skillu. Plus příslušný rezisty (75% u elementu, 25% u SH)
2) Stone skin by byl jako 50% damage reduced.
3) Extra Strong by byl přesně jako 99% Enhanced damage
4) Extra Fast by bylo jako 100% Faster Run/Walk
5) Cursed by prostě byla inkarnace 50% šance na amplifu lvl based on character level, nebo life tap nebo decrepify nebo weaken (takže 4 různé vlastnosti pod názvem cursed)
6) Multiple shot by fungovala stejně jako třeba fires magic arrows
7) Mana burn by hohla fungovat jako sání many 100%
8) Magic resistance = 40% resist all
9) Aura enchanted = stejné jako Lvl (based on character level) aura when equip. Takže by bylo asi 15-20 vlastností se stejným jménem, aby to vypadalo jako random.
Je to proveditelné?
Tyto vlastnosti by měly pouze ty předměty, jež by padaly s jistou malou pravděpodobností pouze z těch potvor (superunikáti), které tu vlastnost prokazatelně vždycky mají. Například Corpsefire by někdy mohl dát unikát, co obsahuje vlastnost spectral hit. Nejlépe, aby i nesl jeho jméno.
To by mohla být prča. Co říkáte?
možné řešení:
1) U elementálních enchanted a spectral hitu by šlo jen okopírovat +dmg příslušného elementu jako based on character level. Druhý efekt každého by byl daný jako 100% šance na corpse explosion when you die, 100% šance na charged bolty when struck a 100% šance na frost nova when you die. Vše také based on character level-zde level skillu. Plus příslušný rezisty (75% u elementu, 25% u SH)
2) Stone skin by byl jako 50% damage reduced.
3) Extra Strong by byl přesně jako 99% Enhanced damage
4) Extra Fast by bylo jako 100% Faster Run/Walk
5) Cursed by prostě byla inkarnace 50% šance na amplifu lvl based on character level, nebo life tap nebo decrepify nebo weaken (takže 4 různé vlastnosti pod názvem cursed)
6) Multiple shot by fungovala stejně jako třeba fires magic arrows
7) Mana burn by hohla fungovat jako sání many 100%
8) Magic resistance = 40% resist all
9) Aura enchanted = stejné jako Lvl (based on character level) aura when equip. Takže by bylo asi 15-20 vlastností se stejným jménem, aby to vypadalo jako random.
Je to proveditelné?
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)
Re: Co chcete k oživení D2?
Ahoj, děkuju za nápady, teď se zase ke každému vyjádřím...
Marast:
1) svitky můžu nastavit vzácnější, ale nevím, jestli by to k něčemu bylo...
můžu to přidat do nějaké verze a uvidím, jestli se to ujme...
2) Nejsem si jistý, jestli se tohle dá upravit, ale můžu se na to podívat
ale nevím, jestli by to tolik ovlivnilo hru, protože se mi nezdá, že by se ve hře tyto svatyně objevovaly nějak často...
3) Tohle by bylo poměrně složité, ale můžu se o to pokusit...
4) Na tohle se taky podívám, ale vlastnost kterou navrhuješ by byla asi na code editing...
Fraxinus: Vytváření nových unikátů je jednou z nejjednoduších věcí v moddingu, takže by v tom problém být neměl...
Mě se to celkem zamlouvá, ale v tom případě bych ty superunikáty musel značně vylepšit
co říkají ostatní?
Marast:
1) svitky můžu nastavit vzácnější, ale nevím, jestli by to k něčemu bylo...
můžu to přidat do nějaké verze a uvidím, jestli se to ujme...
2) Nejsem si jistý, jestli se tohle dá upravit, ale můžu se na to podívat
ale nevím, jestli by to tolik ovlivnilo hru, protože se mi nezdá, že by se ve hře tyto svatyně objevovaly nějak často...
3) Tohle by bylo poměrně složité, ale můžu se o to pokusit...
4) Na tohle se taky podívám, ale vlastnost kterou navrhuješ by byla asi na code editing...
Fraxinus: Vytváření nových unikátů je jednou z nejjednoduších věcí v moddingu, takže by v tom problém být neměl...
Mě se to celkem zamlouvá, ale v tom případě bych ty superunikáty musel značně vylepšit
co říkají ostatní?
- Marast
- The Butcher
- Příspěvky:1057
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Marast#2705
- Bydliště:Ivančice
Re: Co chcete k oživení D2?
Význam spočívá v tom, že by jsi neměl tolik možností se chodit uzdravovat do měst, když zrovna bojuješ s nějakým silným bossem a to by mělo ztížit hru.ZOMB píše:Ahoj, děkuju za nápady, teď se zase ke každému vyjádřím...
Marast:
1) svitky můžu nastavit vzácnější, ale nevím, jestli by to k něčemu bylo...
můžu to přidat do nějaké verze a uvidím, jestli se to ujme...?
Jistě to také zabrání některým hráčům nechat kamaráda ve štychu a donutit jej ke vzájemné spolupráci. A snad by to hráče nutilo k tomu, aby nesbíraly kdejakou hloupost a pořádně si promyslely, co kde vzít, nebo nechat ležet. A to i přesto, že bude větší inventář, kostka i truhla.
Však tohle je jenom taková drobnost, která by mi udělala radost. Pokud by s tím bylo hodně práce, tak se na to vykašli.ZOMB píše:2) Nejsem si jistý, jestli se tohle dá upravit, ale můžu se na to podívat
ale nevím, jestli by to tolik ovlivnilo hru, protože se mi nezdá, že by se ve hře tyto svatyně objevovaly nějak často...
Jinak Fraxovi nápady jsou brilantní a mají moji plnou podporu. Jde vidět, že ten člověk té hře rozumí.
"Released from a dark curse and bound to a higher calling." Wolfir Avenger
Re: Co chcete k oživení D2?
Prozatim bych nechal TP svitky tak jak jsou, protože obtížnost je nastavena docela dost vysoko na to aby ty tp svitky hru zjednodusovaly. nebo jinak, kdyz musim u tuhsiho bose x krat do mesta pro lahve protoze ten bos je tak tuhej, myslím že bez těch tp svitků by to bylo momentálně jen velice těžko hratelný. Myslím že by to bylo už moc na to jak jsou teď třeba bosové nastaveni.
- Fraxinus
- Adviser
- Příspěvky:3398
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:Fraxinus#2208
- Bydliště:Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
Re: Co chcete k oživení D2?
Souhlasím s Attiou. Tak, jak je obtížnost momentálně nastavená, bych se nebál tuto alfa verzi přirovnat k modu Black Parade....kde mimochodem svitky nepadají vůbec a jdou jen koupit ve městě...za velmi draho.
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)
Re: Co chcete k oživení D2?
Ahoj,
taky se s něčím připojím..;-)
V posledních dnech začínám zkoušet modding, zatím jen ve formě úprava vlastností...
A v monstats jsem narazil na pár nepoužitých monster... Např:
- další typ Sand Maggota - World Killer
- celý typ monstra - Quill Bear (Quill Bear, Spike Giant, Thorn Brute, Razor Beast, Giant Urchin)
- bludičky Black Soul
Tak mě napadlo, že by jsi tyhle "stíny uvězněné hluboko v nejtemnějších koutech mpq" mohl přivést zpět, aby naháněli hrůzu každému, kdo na ně jen pomyslí:D
Taky (pokud by to šlo - a pokud vím tak by to šlo:D) bys mohl přidat do hry nějaká monstra z D1.. třebas Hiddeni, Overlordi, Lightning Demoni, Horned Demoni, Magma Demoni... možná jsem vyjmenoval všechny, co nejsou i v D2, ale to je jedno:)
Ještě by bylo dobrý celkově ztížit act bossy - hlavně na nightmare a na hell, protože tam už jsou dost slabí...
taky se s něčím připojím..;-)
V posledních dnech začínám zkoušet modding, zatím jen ve formě úprava vlastností...
A v monstats jsem narazil na pár nepoužitých monster... Např:
- další typ Sand Maggota - World Killer
- celý typ monstra - Quill Bear (Quill Bear, Spike Giant, Thorn Brute, Razor Beast, Giant Urchin)
- bludičky Black Soul
Tak mě napadlo, že by jsi tyhle "stíny uvězněné hluboko v nejtemnějších koutech mpq" mohl přivést zpět, aby naháněli hrůzu každému, kdo na ně jen pomyslí:D
Taky (pokud by to šlo - a pokud vím tak by to šlo:D) bys mohl přidat do hry nějaká monstra z D1.. třebas Hiddeni, Overlordi, Lightning Demoni, Horned Demoni, Magma Demoni... možná jsem vyjmenoval všechny, co nejsou i v D2, ale to je jedno:)
Ještě by bylo dobrý celkově ztížit act bossy - hlavně na nightmare a na hell, protože tam už jsou dost slabí...
Re: Co chcete k oživení D2?
ahoj,
děkuju za ta nepoužitá monstra, někdy se na ně podívám...
ale monstra z jedničky bych tam nedával, protože by to nemělo smysl... mod se snaží upoutat hratelností, ne grafikou jiných monster (podle mě by tam taky někteří neseděli)
ale díky, nápady odsud používám do modu Is Alive (který je teď v alfa verzi) tak jestli máš zájem se stát testerem tak mi napiš PM
děkuju za ta nepoužitá monstra, někdy se na ně podívám...
ale monstra z jedničky bych tam nedával, protože by to nemělo smysl... mod se snaží upoutat hratelností, ne grafikou jiných monster (podle mě by tam taky někteří neseděli)
ale díky, nápady odsud používám do modu Is Alive (který je teď v alfa verzi) tak jestli máš zájem se stát testerem tak mi napiš PM
Re: Co chcete k oživení D2?
MadBull: skus si zahrát zy-el
tam tyhle locklí monstra a příšery z D1 jako knechti a hornet demoni běhaj furt
tam tyhle locklí monstra a příšery z D1 jako knechti a hornet demoni běhaj furt
Zy-El - Sorceres - Morgan - Lvl kolem 900 - Killuju vše na night (včetně Orifice To Oblivion)
Re: Co chcete k oživení D2?
jj ty jsou dobrý dost mne prekvapilo co je Quill Bear nejdřív jsem si myslel že jenom zvětšil Quill Rata a nastavil mu útok na blízko
"Žádnej bastard ještě nevyhrál válku tím, že by zemřel pro svojí zemi. Vyhrál ji tak, že donutil jinýho pitomce, aby on zemřel pro tu svou." - Gen. George S. Patton
Re: Co chcete k oživení D2?
Joko: no tak on tak quill bear vlastně funguje
a tvůrce zy-elu taky určitě potěšil fandy Monty pythnů a star wars
a tvůrce zy-elu taky určitě potěšil fandy Monty pythnů a star wars
Zy-El - Sorceres - Morgan - Lvl kolem 900 - Killuju vše na night (včetně Orifice To Oblivion)
Re: Co chcete k oživení D2?
Ahoj,
tak jak víte dělám na Is Alive chci se vás hráčů na něco zeptat...
Mám vytvořit další gemy? Tím je myšleno více kvalit, ne více druhů...
tak jak víte dělám na Is Alive chci se vás hráčů na něco zeptat...
Mám vytvořit další gemy? Tím je myšleno více kvalit, ne více druhů...