Stránka 1 z 1

Vytvoření nového setu

Napsal: 14.05.2009, 18:12 hod.
od Javurek
Tenhle návod by vám měl pomoci vytvořit nový Set (Setový komplet - popis má zelenou barvu ve hře). V našem případě se bude set jmenovat "Pokus Komplet Set" a bude ze tří částí. Helma, štít a prsten.

Z patch_d2.mpq\data\global\excel si vyextrahujeme Sets.txt, SetItems.txt a také data\local\lng\eng\Patchstring.tbl.
Jako první si otevřeme SetItem.txt v AJF Sheet editoru. Pokaždý když tu něco upravuju zafixuju si první řádek abych pořád viděl v jakým sloupci upravuju. To uděláme v záložce View/Cell Fixing/Fix First Row (nebo zkratka alt+1).

Nejříve přidáme nový řádek (klikneme kamkoli mezi řádky pravým tlačítkem myši a dáme Row operations > add rows a zadejte 1). Sjedeme úplně dolů. Měl by se nám ukázat prázdný řádek.
Ok dem vytvořit jednotlivé části setu.

---> texty v uvozovkách pište bez uvozovek <---
Pokus Helma:
index: "Pokus Helma" - prostě název věci
set: "Pokus Komplet Set" - název kompletního setu
item: "uh9" - něco jako kód pro daný předmět. Tenhle je pro helmu Bone Visage.
*item: "Bone Visage" - Nemusí se vyplňovvat ale pro přřehlednopst napíšeme.
rarity: "1" - šance na vypadnutí oproti druhému předmětu stejného typu.
lvl req: "1" - level potřebný na nošení věci
cost mult: "5"
cost add: "2500"
add func: "2" -
prop1: "allskills"
min1: "2"
max1: "2"
aprop1a: "mana%"
amin1a: "20"
amax1a: "20"
aprop2a: "mag%"
amin2a: "50"
amax2a: "50"
*eol: "0" - musí být vždy zakončeno nulou. Každý řádek a vždy.

Pokus Prsten:
index: "Pokus Prsten" - prostě název věci
set: "Pokus Komplet Set" - název kompletního setu
item: "rin" - něco jako kód pro daný předmět. Tenhle je pro Ring.
*item: "Ring" - Nemusí se vyplňovvat ale pro přřehlednopst napíšeme.
rarity: "1" - šance na vypadnutí oproti druhému předmětu stejného typu.
lvl req: "1" - level potřebný na nošení věci
cost mult: "5"
cost add: "2500"
add func: "2" -
prop1: "res-all"
min1: "18"
max1: "18"
aprop1a: "hp"
amin1a: "55"
amax1a: "55"
*eol: "0" - musí být vždy zakončeno nulou. Každý řádek a vždy.

Pokus Stit:
index: "Pokus Stit" - prostě název věci
set: "Pokus Komplet Set" - název kompletního setu
item: "gts" - něco jako kód pro daný předmět. Tenhle je pro štít Gothic Shield.
*item: "Gothic Shield" - Nemusí se vyplňovvat ale pro přřehlednopst napíšeme.
rarity: "1" - šance na vypadnutí oproti druhému předmětu stejného typu.
lvl req: "1" - level potřebný na nošení věci
cost mult: "5"
cost add: "2500"
add func: "2" -
prop1: "ac"
min1: "450"
max1: "450"
aprop2a: "dex
amin2a: "10"
amax2a: "10"
*eol: "0" - musí být vždy zakončeno nulou. Každý řádek a vždy.

Tak teď máme hotový jednotlivý části setu. Teď je potřeba z nich udělat komplet. Otevřeme si Sets.txt, vložíme nový řádek a doplníme informace co potřebujeme.

index: "Pokus Komplet Set"
name: "Pokus Komplet Set"
version: "100" - znamená že je to v datadisku
level: "1" - potřebný lvl na nošení kompletního setu
PCode2a: "ac"
PMin2a: "333"
PMax2a: "333"
- tohle určuje při kolika předmětech dostanete setový bonus. Když je to u PCode2a, znamená to že první bonus dostanete už při dvou nasazenžch věcech. Kdyby jste měli set složený z 6 kousků, a daly nějaký vlastnosti na PCode2a a PCode3a, znamenalo by to že první setovou vlastnost (to je ta hnědá co se ukáže při určitým počtu nasazených věcí ze setu) dostanete při nasazení dvou věcí ze setu, a druhou vlastnost při nasazení tří věcí ze setu.

FCode1: "allskills"
FMin1: "4"
FMax1: "4"
- FCode1-8 slouží k přidání vlastnosti po složení kompletního setu. Vyplňuje se stejně jako u uniq předmětů apod.
*eol: "0" - musí být vždy zakončeno nulou. Každý řádek a vždy.


Teď máme jednotlivé části i bonusy za kompletní set. Jsme vlastně hotovi co se týče vytváření setu. Teď už jen doplnit pojmenování ve stringu.

Takže Sets.txt a SetItems.txt samozřejmě uložíme do data\global\excel a v tbl editoru si otevřeme patchstring.tbl

Klikneme na PLUS a názec stringu dáme "Pokus Komplet Set" a v pravo do popisku to samé. Teď jsme přidaly název setu. Ale my potřebujeme mít pojmenované i samotné itemy. Takže stejným způsobem přidáme jednotlivé části setu. Jen názvy stringů budou "Pokus Helma", "Pokus Prsten" a "Pokus Stit".

ted máme vše hotovo. Jen si předměty otestovat. Buď pres cube recept, nebo pres drop. Ten je stejný jako u dropu unikatu, jen s tim rozdilem že hodnotu 1024 vymažeme z uniq a vložíme do sloupce "Set" a v item1 postupne prepisujeme uh9, rin a gts, podle toho jaky predmet chceme aby nam vypadl z Quill Rata.Pak set složíme. Pokud jste udělaly vše dobře, měly by jste mít na sobě svůj vlastní Setový komplet. *A*

Autor: Attia

Re: Vytvoření nového setu

Napsal: 28.06.2012, 14:04 hod.
od Joko
Mám malý problém , když vytvořím set podle návodu a najdu předmět ve hře (Quill Rat) tak mi to tam píše , že se set jmenuje An Evil Force a všechny předměty v setu se jmenují taky An Evil Force.

Re: Vytvoření nového setu

Napsal: 28.06.2012, 14:21 hod.
od ZOMB
Musíš určit názvy stringů v souboru patchstring.tbl (programem AFJ tbl Edit)
Práci se stringy snad zvládáš...

Re: Vytvoření nového setu

Napsal: 28.06.2012, 14:40 hod.
od Joko
Chyba byla v umístění patchstring.tbl místo aby mi to program otevíral rovnou ve složce se hrou mi to otevřel v záložní složce. :oops:

Re: Vytvoření nového setu

Napsal: 28.06.2012, 15:15 hod.
od ZOMB
nj, s problémy podobného druhu se u sebe setkávám do teď...

Re: Vytvoření nového setu

Napsal: 28.06.2012, 15:33 hod.
od Joko
Stala se mi zajímavá věc , když jsem si vzal celý set na sebe tak při manipulaci předmětů v inventáři se mi měnil maximální množství života a staminy.ten set už jsem smazal ale bylo zajímavý mít v jednu chvíli life 351 a potom 383