Znalosti s programováním netřeba, editují se pouze tabulky
Co se týče zobrazování itemů, mrkni na program C3PO... je to takový rozšířený maphack, sám jsem ho však nikdy nepoužíval, jen vím, že tam taková nastavení jsou k dispozici...
Co se týká monster - je to dělané přes dvě hlavní tabulky - MonStats.txt a Levels.txt. Monstrum se umisťuje do lokace právě přes soubor Levels.txt (je tam na to myslím 10 políček - každá lokace tedy může mít až deset různých monster v základním nastavení). Když si teda otevřeš Levels.txt v nějakém tabulkovém editoru (já používám prostý AFJ sheet vytvořený právě na editování texťáků pro D2), řádky jsou jednotlivé lokace a sloupce jsou vlastnosti lokací. Jsou tam tedy sloupce např. pro level lokace (tím se dotýkám bodu Pandemonium questu - to je alvl), monstra (název monstra se bere z MonStats.txt), a počet champion / unique monster v lokaci.
Co se týče javelinů jako házecích zbraní... na to bych se musel podívat. Možná se to dá vyřešit jednoduše, možná taky ne
A co se týče stylu "unarmed badass" barbara - zde to bude také trochu komplikovanější. Pokud to vážně chceš nějak udělat, nejjednodušší mi přijde editovat pouze samotný skill Bash (i když je trochu zabugovaný, tak kdoví, jak to vůbec pojede) - je tam políčko pro výpočet dmg. Tak, a teď jak to udělat, aby to nějakým způsobem bralo dmg z rukavic. Rozhodně to nebude něco jako s botama u assky (co se týče mechanismu), ale nějak se to musí šikovně "ošulit". Jako dobrý nápad mi přijde to, jak je to brané ve Skyrimu - dmg pěsti vycházelo z obrany samotných rukavic. Čím víc armor, tím větší dmg. Bohužel, nedá se přistupovat k samotnému armor rukavic - pouze k celkovému armor. Takže mě napadlo vycházet z celkového armor a toto číslo ještě vydělit nějakou konstantou (záleží jak moc chceš mít ten skill silný). Záleží na tobě, jak to chceš mít. Sice se nebude vycházet z rukavic samotných, ale nic lepšího mě nenapadlo. Další způsob (ale to by bylo hodně pokročilé), je vytvoření úplně nové magické vlastnosti, která by ovlivňovala dmg Bashe. To by ale znamenalo hodně upravování a balancování.
To jen tak na úvod
Teď je otázka, jestli to chceš dělat sám (tzn. chceš nějak navést), nebo jestli to mám udělat já (když mi řekneš co přesně chceš, možná to stihnu za pár minut). Případně jestli se něco změnilo, chtěl bys něco udělat jinak atd...
Nevím, jestli i popisovat to, jak vyextrahovat *.txt soubor z MPQ archivu (viz tvoje zmínka o MPQ View). Zkrátka - ptej se, co aktuálně nevíš, a já poradím
