Návod na tvorbu buildů

Herní postavy či NPC postavy.
Vozi
Re: Návod na tvorbu buildů

Příspěvek od Vozi » 07.04.2012, 18:09 hod.

@Qoliker .. Jeho chovani mne nechava zcela klidnym a ostatne od toho je ignore list. Nicmene jako inteligentni clovek jsem pak nasrany spise sam na sebe, ze tady takhle zbytecne ztracim cas. Klidne predam svoji stafetu nekomu jinemu a jsem zvedavy, jak to na tomhle fore bude zit a vypadat.

Uživatelský avatar
ScreaM
Fallen Shaman
Příspěvky:84
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:ScreaM#2352

Re: Návod na tvorbu buildů

Příspěvek od ScreaM » 07.04.2012, 18:12 hod.

Souhlasim s Qolikerem. Vozi nic si z toho nedelej nekteri jedinci holt musi vsechno nesnaset a nedokazou kontruktivne odpovidat, bohuzel to je vedlejsi efekt anonymity internetu... Nic si z toho nedelej a postuj buildy dal aspon jde videt ze nekdo nad tim mysli a ty buildy maji nejakou myslenku...

A hatery jako Conano a spol ignoruj. To ze ti pmkem napise ze vyhral akorat poukazuje na jeho inteligenci kdyz se v diskusi kde jsou si vsichni rovni musi vytycovat nad ostatni.
Obrázek

Uživatelský avatar
kojot
Zhar the Mad
Příspěvky:1686
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:TruE#2982

Re: Návod na tvorbu buildů

Příspěvek od kojot » 07.04.2012, 18:19 hod.

Nebudu se zapojovat do flamewar, který se tady rozběhl (nebo co nevidět rozběhne) :)
Vozi píše:@walosek, kojot .. Zombie dogs budou padat jako maliny a spise spoleham na gargantuana. Pety ve svych buildech pouzivam, ale pocitam s tim, ze budou porad umirat (i namaxovani pres pasivky) a bude nutno snizovat CD jejich vyvolani. Nicmene i nekolik sekund, kdy peti na sebe naberou nejake moby, bude urcite skvele na infernu.
Jenom bych se tě chtěl zeptat, jak můžeš s takovou jistotou tvrdit, že budou Zombie dogs padat jako maliny? Chápu, že je to tvůj názor, ale ikdyž si pravděpodobně nadprůměrně inteligentní, neznamená to, že tvůj názor na věc, o které nemůžeš prakticky vůbec nic vědět, je správný.
Obrázek

Uživatelský avatar
Qoliker
Doom Knight
Příspěvky:522
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Bydliště:Planet Earth

Re: Návod na tvorbu buildů

Příspěvek od Qoliker » 07.04.2012, 18:20 hod.

Jojo, ta anonymita, do očí by ti to neřekl. :>
Who looks outside, dreams; who looks inside, awakes.

Uživatelský avatar
ScreaM
Fallen Shaman
Příspěvky:84
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:ScreaM#2352

Re: Návod na tvorbu buildů

Příspěvek od ScreaM » 07.04.2012, 18:23 hod.

kojot: ono to nikdo nevi jak to se summonama na vyssi obtiznosti bude ale taky predpokladam ze ti peti nebudou nejak extremne drzet na infernu mozna kdyby se nejak naboostili no uvidime :-)
Obrázek

Uživatelský avatar
kojot
Zhar the Mad
Příspěvky:1686
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:TruE#2982

Re: Návod na tvorbu buildů

Příspěvek od kojot » 07.04.2012, 18:28 hod.

Jako já si myslím, že je udělají tak, aby byli použitelní. Což logicky znamená, že by měli něco vydržet. Ale nevím to. Klidně je možný, že budou opravdu padat jako maliny. To že mám nějaký názor a myslím si, že je správný neznamená, že ho tady na fóru budu prezentovat jako jedinou, absolutní a nevyvratitelnou pravdu.
Obrázek

Vozi

Re: Návod na tvorbu buildů

Příspěvek od Vozi » 07.04.2012, 18:29 hod.

@kojot .. Vychazel jsem ze zkusenosti z bety, kde v ramci prvniho runu (postava jeste neprofituje z rozdilu levelu a gearu, ktery zdaleka presahuje content bety) psi umirali. Jak myslis, ze preziji "neovladatelni" psi na vyssich obtiznostech? Ani nezminuji AoE, ktere udajne podle slov Blizzu dokaze sestrelit i postavu.

EDIT: Uz v me prvni reakci tvrdim, ze se spise spoleham na gargantuana. Zaroven jsem take psal, ze i kratsi trvani petu bude urcite pouzitelne a vyhodne na infernu. Pripada mne, ze hateri jako saesa si moje prispevky neprectou ani cele.
Naposledy upravil(a) Vozi dne 07.04.2012, 18:36 hod., celkem upraveno 2 x.

Avenger
Quill Rat
Příspěvky:39
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Avenger#2285

Re: Návod na tvorbu buildů

Příspěvek od Avenger » 07.04.2012, 18:35 hod.

kojot píše:Chápu, že je to tvůj názor, ale ikdyž si pravděpodobně nadprůměrně inteligentní, neznamená to, že tvůj názor na věc, o které nemůžeš prakticky vůbec nic vědět, je správný.
Vozi presne na toto som narážal, ja nemám nič proti konštruktívnej kritike s poriadnymi argumentami, ale nemám rád, keď sa mňa/okolie snaží niekto poučovať o veciach, ktoré nie sú ničím podložené a každý si len robí vlastné dohady o tom ako by to na tom Inferne mohlo vyzerať.

K tej diskusii s Conanom.... ja som to čítal celé a čudujem sa ti, že si mu tak dlho odpisoval. Ale netvrdil by som, že je tu na fóre trolov ako maku. Skôr sa sem tam nájde pár ukážkových jedincov.

Takže aby som to ujasnil, ja budem rád, keď budeš naďalej prispievať do diskusii, pretože to má hlavu a pätu ale bez tých zbytočných rečí o tom ako to bude nepoužiteľné na Inferne, pretože to nikto z nás nemá vyskúšané, toť vše :)

Ksinbad
Gorebelly
Příspěvky:277
BattleTag:Ksinbad#1240

Re: Návod na tvorbu buildů

Příspěvek od Ksinbad » 07.04.2012, 18:56 hod.

Zajímavá diskuze, tedy aspoň první stránka, walosek měl pravdu v tom, že když jsem mluvil o mazličcích WD jako o náhradě tanka, tak jsem měl na mysli jen zaštítění střeleckých postav WD, WIZ a DH. Ostatně v mojí promyšlené strategii by byly až druhým obranným prvkem - prvním by bylo zpomalování nepřátel, což umí hlavně WD a DH.

Mazlíčci budou mít silnou podporu pasivních skillů - Fierce Loyalty, Jungle Fortitude a Zombie Handler. Nechce se mi věřit, že by i po takové podpoře padaly jako mouchy. Pokud by to tak bylo, tak by ty zombijský psy asi nikdo nejel a WD by to měl v singlu na hell a inferno neuvěřitelně těžké, gargantuan jako jediný štít proti nepřátelům by asi nestačil. Ne tomu prostě nevěřím Zombie Dogs jsou pro WD základem, na kterém jde vystavět strategii, jinak by to celé ztrácelo smysl. Myslím především existenci tolika podpůrných skillů ke skillu Zombie Dogs.

Uživatelský avatar
DeathHero
The Butcher
Příspěvky:1426
BattleTag:DeathHero#2204
Bydliště:Living in my own world

Re: Návod na tvorbu buildů

Příspěvek od DeathHero » 07.04.2012, 18:58 hod.

@Avenger ahoj taky nemusim kecy typu ja si myslim ze to bude takovy ale zaroven si nemuzu byt jisty nicim tak proc se o tom vsichni dohadujem kdyz vime velky h*vno :cry: mozna aby nebyla nuda :lol: jsem hodne zvedavej kdo nakonec pujde do svyho neozkousenyho a vymyslenyho buildu?
Achievements: 7400 (92%)
PROFIL

Uživatelský avatar
Garn
Adviser
Příspěvky:898
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
Kontaktovat uživatele:

Re: Návod na tvorbu buildů

Příspěvek od Garn » 07.04.2012, 19:08 hod.

Taky jsem dřív řešil každého, kdo měl jiný názor než já. 4 roky admina a redaktora tě naučí. :D Hodí se to i do reálného života. ^^
My name is Lachdanan, and I am cursed. Once the captain of King Leoric's army, I lived only to honor my land and my king. No man has a greater love for his king than I had for mine, even as I drove my blade through his dark and corrupted heart.

Uživatelský avatar
Conano
Fallen Shaman
Příspěvky:63
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Conano#1999
Kontaktovat uživatele:

Re: Návod na tvorbu buildů

Příspěvek od Conano » 07.04.2012, 19:26 hod.

Vozi: Pokud to Qolikerovi nevadí, rád bych citoval z jeho postu a to: "Nepřestávej, bych neměl, co číst."
Obrázek

Uživatelský avatar
kojot
Zhar the Mad
Příspěvky:1686
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:TruE#2982

Re: Návod na tvorbu buildů

Příspěvek od kojot » 07.04.2012, 19:27 hod.

Vozi píše:@kojot .. Vychazel jsem ze zkusenosti z bety, kde v ramci prvniho runu (postava jeste neprofituje z rozdilu levelu a gearu, ktery zdaleka presahuje content bety) psi umirali. Jak myslis, ze preziji "neovladatelni" psi na vyssich obtiznostech? Ani nezminuji AoE, ktere udajne podle slov Blizzu dokaze sestrelit i postavu.

EDIT: Uz v me prvni reakci tvrdim, ze se spise spoleham na gargantuana. Zaroven jsem take psal, ze i kratsi trvani petu bude urcite pouzitelne a vyhodne na infernu. Pripada mne, ze hateri jako saesa si moje prispevky neprectou ani cele.
Já chápu z čeho vycházíš. Já zase předpokládám, že v D3 nebudou skilly, který budou nevyužitelný, což by Zombie dogs, kteří by vydrželi 5 sec, byli. Pokud to nebude fungovat tak, jak je to nastavený teď, tak si myslím, že přijde buff, který je posílí.
Obrázek

Uživatelský avatar
Silblade
Wraith
Příspěvky:134
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Silblade#2187

Re: Návod na tvorbu buildů

Příspěvek od Silblade » 08.04.2012, 10:20 hod.

Ehm, příspěvky se začaly (už 3 strany) stáčet směrem mimo původní topic. :{ Promiňte, ale kvůli tomu jsem tento topic nezakládal, řešte hatery jinde. Díky moc.
K topicu: ptal jsem se na první stránce, jak to bude s resisty, znovu to sem skopčím:
Napadá mě jedna věc, a to ohledně resistů - v infernu se budou resisty velmi dobře vyjímat, nicméně nedokážu si představit, že bych si bral zbroje s inteligence na monka nebo na barba. Tam naopak se bude člověk snažit zaměřovat jejich zbroje a zbraně na jejich primární atributy (tedy v případě monka na dext, barb strength atd.). Ledaže by resisty byly jako samostatné atributy, čili třeba +10 All resist, ne +100 intelligence (nebo nevím, kolik bodů inteligence odpovídá +10 resistům).
Obrázek

Uživatelský avatar
Garn
Adviser
Příspěvky:898
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
Kontaktovat uživatele:

Re: Návod na tvorbu buildů

Příspěvek od Garn » 08.04.2012, 10:52 hod.

Proč bys za barba tlačil intelligence, když máš 30% redukci damage +xyz% ze strength? Mnohem lepší pak bude tlačit vita a hp per health orb.
My name is Lachdanan, and I am cursed. Once the captain of King Leoric's army, I lived only to honor my land and my king. No man has a greater love for his king than I had for mine, even as I drove my blade through his dark and corrupted heart.

Uživatelský avatar
Silblade
Wraith
Příspěvky:134
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Silblade#2187

Re: Návod na tvorbu buildů

Příspěvek od Silblade » 08.04.2012, 12:36 hod.

Nevím, jestli je dmg reduction nebo dodge (v případě monka a dh) úplně ekvivalentní resistům. Navíc, bude to jako v d2, že s každou obtížností vám automaticky klesnou resisty? Pokud ano, pak nvm, jestli by si barbar jen s dmg reduction vystačil.
Obrázek

Uživatelský avatar
Madus
Wraith
Příspěvky:169

Re: Návod na tvorbu buildů

Příspěvek od Madus » 08.04.2012, 12:38 hod.

Vela ludi tu zabuda ze dodge je v d3 zmeneny a dodge funguje aj na spelly a aoecka , Armor redukuje all dmg ak dobre viem (str dava armor).
Takze na int s barb/monk zabudnite ;)
Naposledy upravil(a) Madus dne 08.04.2012, 13:29 hod., celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Garn
Adviser
Příspěvky:898
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
Kontaktovat uživatele:

Re: Návod na tvorbu buildů

Příspěvek od Garn » 08.04.2012, 12:50 hod.

Strength redukuje nepřímo all dmg (zvyšuje armor). Defense už neexistuje. ;)
My name is Lachdanan, and I am cursed. Once the captain of King Leoric's army, I lived only to honor my land and my king. No man has a greater love for his king than I had for mine, even as I drove my blade through his dark and corrupted heart.

Uživatelský avatar
Madus
Wraith
Příspěvky:169

Re: Návod na tvorbu buildů

Příspěvek od Madus » 08.04.2012, 13:28 hod.

Skor Armor ktory mas zo Strength ;)

Uživatelský avatar
soptik
Quill Rat
Příspěvky:19
BattleTag:soptik#2277

Re: Návod na tvorbu buildů

Příspěvek od soptik » 09.04.2012, 15:48 hod.

Silblade píše:Vysvětlíte mi někdo stručně, jak si build stavíte? Nějak mi chybí smysl si v tom moři skillů a run vybrat a zkombinovat nějakej funkční build.
Ja se vratim k puvodni otazce Silblade. Jasne - Blizzard nam dal do ruky kalkulator D3 buildu, kde si kazdy muze vyrobit svuj "optimalni" build. A tak to leckdo dela, protoze tim svym zpusobem vyplnuje cas cekani na vydani D3. Ja na tom nevidim nic spatneho. Nicmene kazdy build, ktery nekdo v tuto chvili (pred vydanim hry) zmini, je cista spekulace. Na druhou stranu to alespon trosku dava naznak, kam by mohla vybrana postava daneho hrace smerovat a to ma urcite svuj vyznam. Jestli to ale bude fungovat ukaze az cas.
Kalkulator na tebe v tuto chvili vrha tunu skillu a run naraz a dava ti moznost vyrobit si radoby "nejoptimalnejsi" variantu (v tuto chvili znacne spekulativni), ale dopracovat se k ni, ti muze ve finale trvat leckdy az 60 levelu - zalezi na volbe skillu+run. A az zacnes hrat od 1. levelu tak s kazdym novym levelem budes dostavat malou davku novych skillu a run a budez mit tudiz moznost si vse peclive odzkouset. A treba ti nakonec sedne neco uplne jineho, nez byl onen vysneny "finalni" build. Takze to, ze v tom nenachazis smysl je naprosto v poradku a nijak si s tim nelam hlavu. Zakladni stavebni kamen samozrejme takove buildy maji - napr u monka asi nebude optimalni hrat bez spirit generatoru, coz vychazi ze znalosti dane postavy. Ale jaky spirit generator bude nejoptimalnejsi ? To tedka nikdo nevi a zrejme to v globale nepujde jednoduse rict ani po vydani hry. A to muze byt na D3 krasny :-)

Takze nehledej v tuto chvili buildy oznacene nalepkou :"Todle je 100% nejlepsi build pro Inferno" a nepremyslej nad tim, jak se k tomu dotycny dopracoval. Mel zkratka nejakou svoji vidinu, kterou treba ve finale ani nebude hrat. Hotove "funkcni" buildy budou existovat napr az nekdo doklepne Inferno a smele se podeli s ostatnima...a abysme nebyli potom prekvapeny ruznou variabilitou buildu na ruzne casti hry ;-) Nechme se prekvapit, anebo jeste lepe...prijdme si na to sami !

Odpovědět

Zpět na „Charaktery“