Stránka 1 z 26

PTR 2.0.1 - Co se vám líbí a co ne

Napsal: 16.12.2013, 19:41 hod.
od Dava_C
Vím, že tady témata už jsou, ale chtěl bych tu jedno čistě shnrující, kde se budou psát jen klady a zápory patche 2.0, pokud možno bez ztytečného flamu (každému se líbí a vyhovuje něco jiného).

Mínusy:
  • - malá mob densita (to je prostě průšvih a i na bnetu je slušný rage)
    - získávat paragony je velice těžké
    - padají samé crapy
    - neexistence CM/WW wize, perma Archona, ale hlavně zrušení Critical mass pasivky jako takové byť by měla být v pozměněné formě
    - nuda, nevím proč, ale vanilla mě prostě baví více asi díky výše zmíněnému (naklikal jsem paragon body, zkusil různé buildy, prošel všechny acty a to je tak vše a co dál?)
    - přepočet damage, healing a toughness na % v porovnávacím tooltipu
Plusy:
  • - HP monster - konečně je jedna obtížnost, ve které obtížnost odpovídá odehranému času a gearu hráče (z ohlasů, co jsem četl, tak pro některé je to lehké, pro někoho akorát a pro někoho těžké, tak by to mělo imo být)
    - fakt, že díky obtížnosti lze hrát prakticky cokoliv se vám zachce (některé dobře rollnuté elitky umí při určité shodě okolností slušně zatopit)
    - paragon 2.0 (diskutabilní vzhledem k výše zmíněnému mínusu o jejich získávání)
    - některé nové skilly/pasivky nebo jejich úpravy, přesto, že některé jsou bohužel pro lvl61+
    - life steal překvapivě skoro nechybí a to ani při reflectu
Teď si na více nevzpomenu, na PTR toho zas tak moc odehráno nemám.

*EDITED

Re: PTR 2.0.1 - Co se vám líbí a co ne

Napsal: 16.12.2013, 19:59 hod.
od Gold Eagle
1. s nízkou mob density souhlasím - třeba v arrerat kráteru jsem jednu mapu z poloviny!!! jenom běžel a žádnej mob tam nebyl, nějak mám dojem, že snížili mob density snad i v aktu 3 nebo co. V aktu 1 nuda pobíhání a hledání moba. Nevím coblbnou, když paragon je nekonečný a i nolifeří po masivním hraní bety na torment 6 měliposun snad z nějakých 265 na 283 po nějakém tom týdnu hraní před resetem jak utrhlí (Kongor tuším).
2. ano bo jsi OP na vanillu a v PTR úpředměty nebudeš mít tak hned. třeba s all res je bída i nolifeři v betě mají samí diamanty kvůli tomu. :D

Re: PTR 2.0.1 - Co se vám líbí a co ne

Napsal: 16.12.2013, 20:02 hod.
od ihatemylifep
Diablo 3 na Xbox som nedokázal hrať dlhšie ako mesiac pre nízku monster density =a oni to teraz dajú aj na PC,to je hnus.

Re: PTR 2.0.1 - Co se vám líbí a co ne

Napsal: 16.12.2013, 20:02 hod.
od fuxicek
PTR? jednim slovem trapas a veliky

Re: PTR 2.0.1 - Co se vám líbí a co ne

Napsal: 16.12.2013, 20:02 hod.
od Alfajk
moje postrehy:

-nerf lifestealu,barbar je polovicni
-nerf resource gainu,u vetsiny class nutno cekat na casteni(opet zejmena trpi barbar)
-malej pocet mobu na mape
-drop porad stoji za prd a legendarky padaji malo(vzhledem k poctu mobu)
-velmi mala exp odmena,nemoznost expit parago,zatim to vypada tak,ze kdo si naexpi ted,bude mit sakra velkou vyhodu a to je spatne
-idiotsky afixy monster,kdy se neni mozny nicemu vyhnout,ani kdyby jste se rozkrajeli,ze hry odpadlo posledni misto,kde neco mohl ovlivnit skill,ted uz je to jen o gearu
-konzoloidni zjednodusovani vsech prepoctu a informaci



+monstra docela rychle umiraji a neni to takova nuda je zabijet pul hodiny,extra health large elite ve skupine 4 lidi uz neni zralej na leave game
+paragon 2.0 - nutno ovsem prekopat rychlost ziskavani exp,tezko soudit,jak to vypada na 70lvl torment
+vyrovnanost skillu,je v podstate jedno,co mackate


kladu asi zatim vic nemam...

Re: PTR 2.0.1 - Co se vám líbí a co ne

Napsal: 16.12.2013, 20:22 hod.
od Dava_C
*EDITED první post

Re: PTR 2.0.1 - Co se vám líbí a co ne

Napsal: 16.12.2013, 20:28 hod.
od Lemurman
tak za mě:
1. zmiňujete zde nerf density mobů, já s tím zčásti souhlasím.
2. Nerf LS mě zas až tak nevadí.
3. Nerf perma věcí, tak s tímhle souhlasim.

a ohledně toho paragonu, uvědomte si, že je to beta a že nejsou ještě vytipovaný dobrý lokace :wave:

Re: PTR 2.0.1 - Co se vám líbí a co ne

Napsal: 16.12.2013, 20:49 hod.
od Guru
K densite: copak ve vanile nejsou rozdily mezi urovnemi, opravdu je stejny pocet monster na normalu jako na infernu ? Rozumim, ze asi ani Torment nebude prekypovat monstry, ale proc likvidovat haldu nepratel ze kterych se bude po zemi valet spousta harampadi k nicemu kdyz muze byt ve hre monster min, ale s funkcnim "smart dropem" ...

K levlingu: Kolik hracu beha v soucasne BETE nebo PTR se sutrem na EXPY v hlave, HF ringem nebo L Signetem, myslim ze to jde v ruku v ruce s odstranenim LS a hraci se spis zameruji na jine staty nez EXP bonus a to je jedine dobre ...

Re: PTR 2.0.1 - Co se vám líbí a co ne

Napsal: 16.12.2013, 21:28 hod.
od Gold Eagle
D3 hraju pro zabíjení monster a sbírání věcí. Pokud chci běhat po mapš sám,ta bych si nastaloval nějakej Run manager a nemusel hrát D3.

Re: PTR 2.0.1 - Co se vám líbí a co ne

Napsal: 16.12.2013, 21:54 hod.
od Antabus
první dojem z PTR byl...tragický..je to hlavně proto, že je to velmi syrová verze skutečnýho patche 2.0, případal jsem si jak na staveništi. Už jsem si zvykl a převažuje optimismus, protože :) viz dále :

minusy:

denzita je špatná,není nic epičtějšího než zabíjení tun nepřátel, toto se doufám zlepší a vybrečíme si změnu - ale mě to tuhle chvíli teda tolik nevadí, já běhám lokace v a3 (keepy1,2,3, fields of sloughter a rakkis crossing jsou uplně v pohodě) De facto se jedná jenom o přesun do jiného aktu a osvěžení.
Bugy, chyby -je jich tu opravdu hodně, to bych nečekal,ale pokud bude o to výsledný produkt lepší, jen dobře. Je to PTR,takže minus s rezervou

Plusy :

Velká možnost výběru, velká variabilita, tu podporuje nový patch jeko celek hned na několika urovních:

Změny ve skillech - viz dále
Paragon body - umožňují vykrývat nedostatky gearu, to dovolí vznik kombinací doted nemožných
Nové legendárky posilující jinak průměrné spelly - po jejich nálezu mužete např zcela překopat svuj dosavadní build a budete hrát nejméně stejně efektivně
nové affixy - zejména +%dmg konkrétního spellu nebo do elemetálního dmg skoro na čemkoliv

Např dneska jsem zkoušel wizze, necelých 200K dps, 500K EHP vše unbuff, na mastera to v pohodě stačí, obtížnost přiměřená, dvakrát třikat sem umřel za dvě hodky hraní. Zaměřil jsem se primárně na to pokusit se vytvářet build na určitý element (fire, cold, light, arcane) první zjištění je hlavně to, že to LZE, na všechny jsem vytvořil takový build, který dával mastera svižně = rovnocenný buildy - dobrý balance spellů a možnost si vybrat - což je přesně to co celou dobu chybělo. Zkoušel sem ještě barbara a WD a už jste někdy běhali s barbarem a JEHO armadou? Že ne? A chtěli byste? Už to jde 8-) Nepůjdu do podrobností at to není moc dlouhý.

Drop systém - určitě ho musím zmínit jako +, itemů padá málo a jsou kvalitní, každý si bude moct dobrý gear, se kterým se proseká na nejtěžší obtížnost, po určitým úsilí najít, ted má každý postavu vymazlenou "dropy" z AH, přesto už sem našel několik kousků, co byly na stejné urovni jako items co mám ted a to sem hrál sumasumárum pár hodin. Trochu mě zaráží, že padá více rare než magických, ale počty kraftovacích matrošků moc v oku nemám, to sem nezkoumal skoro. Legendárek mi padlo tak podobně jak by mi padlo v současným diablu, což mě příjde akorat, speciální vlastnosti na nich už jsem chválil, nepadla mi ale žadná setovka, ty budou asi opravdu vzácný, doufám, že bonusy tomu budou odpovídat.


-------------------------------------------------------------------

pak je tu skupina změn, o kterých nemám jasno zda jsou dobře nebo špatně, nebo je hodnotím tak nějak neutrálně.

Re: PTR 2.0.1 - Co se vám líbí a co ne

Napsal: 16.12.2013, 22:08 hod.
od Quetak
+ Paragon 2.0, rozdělování bodů je fajn
+ smart drop, 80% itemů je pro vaší postavu
+ skilly, zozmanitost buildů a možností
+ nový affixy elit a boost/změny starých - opravdu to nakládá když v tom člověk stojí :)
+ legendárky vypadají zajímavě
+ nephalem glory buff
+ cursed chest (ikdyž odměna by mohla být lepší při splnění)
+ změna mechanik některých bossů
+ různý skill a element dmg bonusy na itemech, s tím si půjde pěkně vyhrát
+ zelený sloup při dropu setovky a změna barvy podkladu u itemů (setovka má zelený pozadí)

- snížení hustoty monster (velký mínus)
- max 4 primární affixy na itemu (na torment 1-4 bych dal 5 a torment 5-6 max 6), hodně to snižuje variabilitu itemů
- nízký přísun expů
- legendáky padají opravdu málo, ale pokud budou stát zato tak to ani tak nevadí

Re: PTR 2.0.1 - Co se vám líbí a co ne

Napsal: 16.12.2013, 22:21 hod.
od Tal_Rasha
Nemôžem sa k tomu objektívne vyjadriť keďže som PTR neskúšal, ale predpokladám že prísun expov v obtiažnosti Torment bude vyšší a verím že 99% z aktívnych členov nášho fóra prejde na RoS 8-)

Koľko mil exp cca dávate na hodinu v PTR? Resp. o koľko % (odhadom) pomalšie expíte na Master ako v terajšom Inferne MP10 ?

Re: PTR 2.0.1 - Co se vám líbí a co ne

Napsal: 16.12.2013, 22:25 hod.
od Antabus
já teda popravdě nevím, kde to zjistit v PTR- klasickej exp bar nefachá :D. ale Exp bonus za mastera je oproti MP10 menší, není NV, čili další úbytek exp bonusu, pak ta denzita a v neposlední řadě, že na sobě zadnej exp gear netahám v tuto chvíli :)

Re: PTR 2.0.1 - Co se vám líbí a co ne

Napsal: 16.12.2013, 22:28 hod.
od zahadum
v profile postáv máš vpravo hore exp bar ktorý ukazuje Para levelovanie.

Re: PTR 2.0.1 - Co se vám líbí a co ne

Napsal: 16.12.2013, 22:42 hod.
od killerek
Včera jsem si zkousel stare/zkopirovane postavy na PTR. Hlavne wizzard me zajimal s buildem na urcity element a jsem hodne rad, ze uz konecne jde něco takoveho vytvořit. Buildu ted bude urcite mozne slozit hodne a perma buildy jsou konecne fuc.

Setovky dostali další setbonusy a sviti zelene, když spadnou na zem :-)

Dneska jsem si tri hodky expil novou postavu z dropu a craftu. Byla to konecne sranda, protoze se to tak da v pohode hrat. Za tri hodky 21 lvl na obtiznosti Hard. Drop u postavy nepoznamenane predeslym hranim je odmenujici. Dve legendy se také hned pouzili.

Mobu sice méně, ale uplne prázdnou lokaci jsem teda nepotkal. Prislo mi, ze jsou moby na miste, kde předtím nebyly zadny, nekde zase mobu méně. Tohle snad poladi (jiz s monster density něco delali), ocekaval bych narust monster density s vyssi obtiznosti.

Souhrn:
+ drop
+ nove staty na vecech, třeba +% elemetal damage na bracerech nebo +% ke skillu na pantech
+ predelane legendy a setovky
+ predelane skilly a vetsi moznost buildu

- monster density bude chtit poladit a to sem nikdy nefarmil efektivne nej lokace, protože bych se unudil
- je to PTR

PS: Ještě mi prislo, ze se trochu zmenil design grafiky na nekterych mistech. Zda se mi to i detailnejsi. Ale to muze byt i pauzou ve hrani.

PTR 2.0.1 - Co se vám líbí a co ne

Napsal: 16.12.2013, 22:44 hod.
od Prestigo
to je problém tohohle patche. je desingnovanej na datadisk takže master není nejtěžší obtížnost a tudíž density není moc dobrá a co sem koukal tak torment už jí měl ok. je jasný že ten co si nekoupí datadisk bude trpět.
+
- smart drop
- levelování postavy mě osobně hodně bavilo
- paragon 2.0 (to že jdou expy pomalu je jasný to by pak každej v datadiku hrál master)
- legendárky sou zajímavý maj potenciál a dávají člověku možnost si vyhrát
-boost DHčka ikdyž stále je potřeba hodně úsilí na to aby byl konkurence schopnej
- cursed chest sou pěkný spestřeni
nový affixy monster
- zabít pack je občas pekelně těžký
teleporty na hráče, mapa a další drobnosti jako barvení legendárek

-
- celkem jasné, density monster
- amulety lvl 61 bylo to nemilé překvapení



Odesláno z velice chytrého telefonu

Re: PTR 2.0.1 - Co se vám líbí a co ne

Napsal: 16.12.2013, 22:46 hod.
od Drakkari
mě vadí malá obtížnost na master, hraji 3 dny s čistým účtem od lvl 1 a mám 120k dps wizzarda 600 toughness a je to faceroll v podstatě s podřadnou výbavou, ale to je fuk, protože bude torment a s vanillou si budem hrát max pár týdnů

pomalu přestávám sbírat rare itemy a honím se už jen po legendárkách,

mám problém s gemy, na paragonu 14 nemám dostatek základních gemů, asi 8 flawless square na zaplnění všech slotů v gearu natož to vyupgradovat do markýze, tady je dobře že nejsou BoA budu si muset gemy prostě sehnat obchodem

padá mi hromady legendárního materiálu ale nemám co z toho craftit, nemám recepty

líbí se mi wizzard, nic jiného jsem nezkoušel, přijde mi hodně variabilnější než dříve, frost fire arcane, dá se hrát rozmanitě, přijde mi ale že záleží hodně na tom co padne

hodně se mi líbí klanový a komunitní systém, ale mohli by ho rozšířit o nějaké vychytávky jako klanové truhly, domy, bannery atp

Re: PTR 2.0.1 - Co se vám líbí a co ne

Napsal: 17.12.2013, 06:56 hod.
od pavlas
Plusy:
+ rychlé a celkově záživnější levelování postav
+ Smart Drop a celkově slušné itemy, v 90% případů dobře použitelné
+ mapa s waypointy, možnost začít po smrti tam, kde jsem padl
+ rozmanitost Elite packů + nové affixy
+ rozdělování bodů do Paragonu 2.0
+ omlazený HUD

Mínusy:
- opravdu malá husota mobů
- nerf schopností hrdinů (zejména Barbarian utrpěl hodně)

Celkově mám z patche 2.0.1 dobrý pocit, vzhledem k tomu, že je to teď jen PTR, věřím, že Blizz jej do ostré verze ještě poladí. Těším se.

Re: PTR 2.0.1 - Co se vám líbí a co ne

Napsal: 17.12.2013, 07:16 hod.
od HELLERcz
Plusy a mínusy už tady víceméně padly všechny, takže jen k té densitě mobů, ono mi to až tak extra hrozný nepříjde. A myslím si, že pokud budeme chtít vysokou hustotu nepřátel, tak v adventure modu si ji užijem, ne ? Třeba.

Re: PTR 2.0.1 - Co se vám líbí a co ne

Napsal: 17.12.2013, 09:33 hod.
od Darkness
+ vyladeni otravnych drobnosti - ze nemusim sbirat lahvicky, ze nemusim identifikovat zlute itemy, apod
+ chytry filtr u kraftu - nejlepsi aktualne dostupne moznosti
+ zruseni lifestealu - hra je a bude trvale vyzvou, protoze i kdyz mezi bilymi moby neni problem byt prakticky nesmrtelny, elitky dokazou slusne zatopit a hrac se sebelip vybavanou postavou bude muset alespon chvikama hrat pozicne
+ zruseni cooldownu u zmeny skilu a zruseni NV

- naproste zamereni na primarni staty - kdyz chci, aby mel muj wizard slusny dodge, nemam to jak udelat, item s int+dex nepadaji, v paragon bodech je taky jen primarni atribut pro danou class
- diky navyseni statu se trochu obavam, ze jedine gemy, ktere bude mit smysl pouzivat budou diamanty (krome zbrane a prilby)

Co neresim, protoze je to PTR
- hustota mobu - co jsem chvili koukal na par streamu, tak na torment a v riftech nebude problem a nizsi obtiznosti budou pro zacinajici hrace ...
- bugy
- nedodelanost

a dale
- zruseni CM u wize - bylo to fajn, ale budou jine moznosti
- "nerf archona" - nova verze je mnohem silnejsi, kdyz se vyuzije strategicky a s vyuzitim snizeni cooldownu bude paradne hratelny + u archona s teleportem se mi libi, ze ma teleport cooldown jen 3s - kdyz uz archnona nahodim, tak se v nem muzu rychle presunovat, abych ho vyuzil, parada!