Stránka 1 z 1
Účet - zneužití
Napsal: 07.07.2013, 12:29 hod.
od Bllumka
Dobrý den,
byl sem přibližně 10 dní pryč. Po návratu jsem se přihlásil na svůj účet a zjistil jsem že na něm někdo hraje. Můj main je Barbar 60(40). Někdo mě z něj prodal polovinu věcí v aukci, dál veškeré kameny na sílu, plus vše co sem měl v truhle, plno věcí nachystaných na levelovaného Witchdoktora. To bych ještě pochopil, ale klidně si tam někdo leveloval svou postavu Monka 60(38), měl jsem ho zhruba na 20 levelu a moc mě nechytl. Je vůbec možný vylevelovat 60(38) za nějakých 66 hodin hraní ?
A teď můj dotaz. Když napíšu na support, můžou vrátit stav mého účtu tak o 14 dní zpět ?? Nechci zase všechno na barbara shánět znovu, asi bych byl nucenej s D3 skončit
Hrával jsem s kamošem a vše jsme si našli sami, nikdy jsem nepoužil aukci, o to víc mě to mrzí. Dík za odpověď.
Re: Účet - zneužití
Napsal: 07.07.2013, 12:49 hod.
od Kuki10
Napis na support, udelaj ti rollback.
Odesláno z mého Galaxy Nexus pomocí Tapatalk 2
Re: Účet - zneužití
Napsal: 07.07.2013, 14:01 hod.
od Bllumka
Nechci něco zkazit. Proklikal jsem se přes battlenet - support až k Account Recovery :
If you can’t log in with the Battle.net account you use, or if this account’s World of Warcraft or Diablo III characters/heroes and items are missing, our automated recovery process can help. In addition, our customer support representatives are available to work with you. Click the button at the bottom of the page to get started.
Mám to zkusit ? Nebo kam se mám přesně obrátit ? Nikdy sem nic takového neřešil. Dík.
Re: Účet - zneužití
Napsal: 07.07.2013, 14:04 hod.
od Programos
Za 66 hodin hrani udelas i mnohem vice jak 38. paragon. Jinak bud muzes dat live chat s GMkama a nebo proste projdi tim "automated recovery process"... ale uprednostnuji komunikaci s GM kde jim vysvetlim situaci a navrh reseni.
Re: Účet - zneužití
Napsal: 07.07.2013, 14:45 hod.
od Kuki10
Pokud se ani nelognes, tak zaloz novej acc a z neho napis na support.
Odesláno z mého Galaxy Nexus pomocí Tapatalk 2
Re: Účet - zneužití
Napsal: 09.07.2013, 20:36 hod.
od Bllumka
Tak mě přišla odpověď, nechci něco zapomenout, nebo pokazit, mohli by jste mě poradit další kroky, díky. Moje Angličtina je naprd
Hello there!
Kryptarizoth here to try help with your issue :-)
You are receiving this message as we have found that your account has become compromised.
- What has happened?
1. Your Battle.net account has become compromised
2. Your e-mail account has become compromised
3. Your Battle.net secret question and answer have become compromised
4. Your computer has been infected with a key logger or trojan virus, or you have visited a scam website or replied to a scam e-mail where you gave your account details
As a result of this, I have temporarily suspended all your game licences, and disabled your current secret question and answer as a security precaution.
- What's next?
1. For us to change your current Battle.net account name, we'll need you to contact us with a new email address.
2. Please make a new support ticket with your Battle.net account, and provide the following information in a text document (.TXT file, e.g. Notepad file) as an attachment:
- Battle.net Account Name: The current account name (email address) you are using to login
- Your new Battle.net account name (email address)
- Name: The full name that the account was created with.
- If you no longer have access to your battle.net account, we will also require confirmation that you agree to have your original Battle.net account e-mail changed to that of your newly created Battle.net account (your newly created account can be created here:
https://eu.battle.net/) and the old account will be disabled as a result.
We have also removed your recurring subscription details from the account; you will not be billed again on this card unless you enter the details again manually. Once the current subscription is over, if no further payment details are added, your account will become frozen
Once we have received this information, we will be able to process your account further and send you a link that will allow you to update your secret question as soon as possible.
Re: Účet - zneužití
Napsal: 09.07.2013, 20:50 hod.
od Bllumka
Co sem pochopil:
1. Mám si založit nový email
2. Pak mám vytvořit nový support ticket a vněm uvést (v příloze, soubor *.txt):
- právě používaný email (account name) - proč, když to posílám s účtu na kterým sem přihlášen ?
- novou email adresu (account name) - adresu si snad můžu změnit sám v account managmentu, nebo se pletu ?
- pokud se mě povede přihlásit (což mě teď jde) tak budou chtít potvrdit novou email adresu jako název účtu
taky mě zablokovali platební katu na tomto účtu a nebude možno dál platit.
Takže pokud to chápu správně, myslí si asi, že se nedokážu ani přihlásit na můj účet, nemám jim tedy napsat že na účet se dostanu a že by mě jen stačila vrátit ta změna. Nový mail, tajnou otázku atd si změním sám v managmentu. Nebo co by jste dělali vy ? Děkuji
Re: Účet - zneužití
Napsal: 09.07.2013, 20:50 hod.
od Kuki10
Tak ti nekdo hacknul ucet.
Predpokladam ze jsi jim psal uz z noveho acc.
K tiketu priloz v .txt veskere info o tobe a starem uctu, klidne prihod i obcanku, vetsinou jsi ju pak vyzadaji.
A za chvilu budes zase z5 ve hre.
Jen ti tu hru nejspis prevedou na ten novej ucet, kterej zabezpeci autentikatorem, bo aspon sms protect.
Kdyby neco, tak jsem na tsku treba.
Toto uz jsem resil mockrat, takze kdyby neco, dej vedet.
Odesláno z mého Galaxy Nexus pomocí Tapatalk 2
Re: Účet - zneužití
Napsal: 10.07.2013, 05:58 hod.
od Bllumka
Takže sem jim napsal, že se normálně přihlásím, a že bych potřeboval vrátit stav do doby co sem dodělal 40 paragon lvl na barbarovi, přišla mě odpověď:
Greetings!
I am very sorry that I could not contact you sooner. We are trying to get to everyone as quickly as we can, but our response time is always dependant on the amount of incoming tickets. I will try to answer your issue as best I can regardless.
Thank you for contacting us concerning your account suspension.
Your account was victim to a compromise, and was used for illegal activity, which was picked up by our defense system, resulting in the ban of your account. Since this happened while you were not in control of your account I was able to lift the ban.
I have looked into your case and we can attempt to restore your account if you are missing items or gold from your Diablo 3 characters. However, that would mean you loose any progress, items and gold gained after that time. Please consider if recovering your lost gold and items is more important than keeping the progress you have made. Our restorations are not pin point accurate to the time of compromise, so you may end up losing progress beyond that point.
Please keep in mind that with Diablo 3 you can only restore your account like this 2 times within the first year, and the first restoration will lock your access to the Real Money Auction House until you would attach the authenticator to your account.
If you still wish to proceed with the restore, simply reply to this message as explained further below with confirmation and approximate time and date of your last login before the compromise.
Additionally I have secured your account and sent you a password reset by email.
Please make sure to secure your PC before using the password reset, to avoid this from happening again. We have a webpage dedicated to account security, which you can use as a guideline:
Security Checklist:
http://eu.battle.net/security/checklist
Please understand that it is each account owners responsibility to ensure the safety of their account, using the above security checklist. We also made a list of the most common ways these people try to get your account information:
Types of Account Thefts and Phishing Emails:
http://eu.battle.net/security/types.html
We thank you for your patience in this matter and hope that you continue to enjoy your adventures in Sanctuary.
Regards,
GM Saryndie
English Game Master Team
Blizzard Europe
Co sem z toho tak běžně vyčetl, tak chtějí vědět datum, kdy jsem naposled hrál (přihlásil se), do kdy to mají vrátit. Je to tak ?
Re: Účet - zneužití
Napsal: 10.07.2013, 07:16 hod.
od soldier251
JJ, máš odpovědět na tento mail a napsta jim datum, kdy jsi naposledy hrál, ale máš zvážit to, jestli to opravdu potřebuješ, protože ti nemůžou garantovat nějaký bod zachycení a může tě to vrátit o trochu dál než bys ty chtěl, tím pádem bys přišel o svůj drop, co jsi v té době nasobě měl a jestli jsem to pochopil dobře, bude ti na nějakou dobu znepřístupněno AH, hodně štěstí, doufám že se mi to nikdy nestane. GL
Re: Účet - zneužití
Napsal: 10.07.2013, 07:58 hod.
od Kuki10
Nevrati ti uplne presne na minutu, ale okolo dne kdy jsi tam.byl prihlasenej naposledy ty.
A nebudes moct do rmah dokuf nebudes mit autentikator.
Odesláno z mého Galaxy Nexus pomocí Tapatalk 2
Re: Účet - zneužití
Napsal: 10.07.2013, 16:06 hod.
od Bllumka
Takže vše je vráceno, uffffff. Děkuji moc za pomoc. Už sem ani nedoufal
Aby se toto neopakovalo, chtěl bych si zřídit Authenticator. Asi přes mobil (Android), ten jejich kupovat nechci, podle mě zbytečné peníze. Stačí ten Authenticator přes mobil, má nějaké zásadní nevýhody ? Dále si nechám aktivovat SMS protect. Funguje v ČR bez problému ? Zadává se před číslo +420 ?
Re: Účet - zneužití
Napsal: 10.07.2013, 16:11 hod.
od Kuki10
Staci autentikatir v mobilu, mam ho od vydani.
Jen si opis restore code, aby jsi ho mohl odstranit, kdyz ztratis mobil a nemusel si psat na support.
Odesláno z mého Galaxy Nexus pomocí Tapatalk 2
Re: Účet - zneužití
Napsal: 10.07.2013, 16:24 hod.
od Bllumka
Zabezpečeno Authenticatorem, snad už se tam nikdo nedostane.