Jsem velmi zoufalý

Všechno co se týká normální hry a nelze zařadit jinam.
Odpovědět
predatorx21
Quill Rat
Příspěvky:8
Jsem velmi zoufalý

Příspěvek od predatorx21 » 28.03.2013, 12:47 hod.

Dobrý den stala s emi velmi nepříjemná příhoda. Když jsem se před několika lety registroval na battle.net tak jsem zřejmě chybně zadal svoje jméno. zřejmě jsem se přepsal a pak už jsem tomu jaksi nevěnoval pozornost. Ale ted mi zablokovali učet protože měli podezřeni že mi ho někdo blocnul a abych jsi ho odblokoval tak tam musim zadat jméno ale nebere mi to. Prosím co můžu dělat ? mam tam hry dohromady snad za 3000 kč. a nechci o to vše přijít. Děkuji.

Uživatelský avatar
Reve
Zhar the Mad
Příspěvky:1791
BattleTag:Reve#2353

Re: Jsem velmi zoufalý

Příspěvek od Reve » 28.03.2013, 12:50 hod.

napis na bliz support urcite ti poradi..

predatorx21
Quill Rat
Příspěvky:8

Re: Jsem velmi zoufalý

Příspěvek od predatorx21 » 28.03.2013, 13:00 hod.

No já prohledal celou tu stránku a opravdu nevim kde mám přesně napsat..

Uživatelský avatar
Reve
Zhar the Mad
Příspěvky:1791
BattleTag:Reve#2353

Re: Jsem velmi zoufalý

Příspěvek od Reve » 28.03.2013, 13:04 hod.

https://eu.battle.net/support/en/bnet/account-recovery

tady bud najdes reseni tveho problemu a nebo tam dole kliknes na SUBMIT TICKET a napises Blizzardu co mas za problem.

Goliathus
Wraith
Příspěvky:172
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:goliathus#2620

Re: Jsem velmi zoufalý

Příspěvek od Goliathus » 28.03.2013, 13:52 hod.

Obrať se na člověka jménem Kuki. co se týče těhle věcí, hodně lidem už pomohl.

Uživatelský avatar
Ragnarok
Gorebelly
Příspěvky:252
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Ragnarok#2825

Re: Jsem velmi zoufalý

Příspěvek od Ragnarok » 28.03.2013, 15:06 hod.

Zavolej pres Skype na podporu. Ty tickety jsou hrozny zlo. Budou po tobe kazdopadne chtit ofocenou obcanku a nejaky druhy dokument totoznosti. To si priprav. Me se stalo neco podobneho a mel jsem ucet odemknut behem par minut. Ale pres telefonickou podporu. Tickety jsou na nic, posilali me stale do haje, kde psali, ze jsem zfalsoval oskenovane dokumenty, takze asi tak :))
Kouzelníci všech zemí, spojte se!
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Ragn ... o/36058370

Uživatelský avatar
esopeso
Doom Knight
Příspěvky:479
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Esopeso#2983

Re: Jsem velmi zoufalý

Příspěvek od esopeso » 28.03.2013, 15:17 hod.

Podobný problém jsem měl na STEAMU. Debil jsem zapoměl heslo a ten email na který mi posílali heslo nové jaksi už neexistoval :-) Napsal jsem ticket a do tydne mi vratili acc i s hrama.Samozdřejmě jsem musel splnit určité podmínky.
Tak držim palec ať to vyjde.Toho ticketu bych se nebal :-)
Obrázek
Diablo uložen v ledu , jedu si SC,TR,BS,FiFu,lol,BF3

predatorx21
Quill Rat
Příspěvky:8

Re: Jsem velmi zoufalý

Příspěvek od predatorx21 » 28.03.2013, 15:51 hod.

Ok,děkuji moc :) jinak telefonicky to asi nepujde moje angličtina je dost bidná :D

predatorx21
Quill Rat
Příspěvky:8

Re: Jsem velmi zoufalý

Příspěvek od predatorx21 » 28.03.2013, 17:52 hod.

Hello, A few years ago I registered but the registration I mistyped my name and then I paid no attention. but you blocked my account. The computer I have cleaned and when we did I call to activate the account owner wanted it not because I did not my name. Please to unblock virtual account. in my account I have purchased a lot of games and I have them at home cd-key. Thank you.
myslíte že to mohu takhle napsat ?

Uživatelský avatar
Reve
Zhar the Mad
Příspěvky:1791
BattleTag:Reve#2353

Re: Jsem velmi zoufalý

Příspěvek od Reve » 29.03.2013, 08:52 hod.

no myslim, ze tam je zbytecne moc nepodstatnych veci a malo tech jasnych co se vlastne stalo, ale i tak pro zacatek komunikace to staci a oni se na dalsi potrebny veci zeptaji kdyz budou potrebovat...

Odpovědět

Zpět na „Obecně“