Patch 1.0.8 potvrzené změny
To co bylo potvrzeno a bude v 1.0.8:
- větší hustota monster v aktech 1, 2 a 4
(Keep in mind though that although we are trying to have the monster density improvements ready for the next patch, there is still a small chance that it may have to be pushed for a later patch. We will of course update you guys as soon as we have more information on this. -Vaneras) - tenhle bod přestává být jaksi úplně potvrzen
- hromadná identifikace
- hromadný craft
- AH porovnávací tooltipy
- efectivní farmení v co-op
- zvýšení hustoty potvor v aktech 124
pohoda vylepšení,
discuss :
- větší hustota monster v aktech 1, 2 a 4
(Keep in mind though that although we are trying to have the monster density improvements ready for the next patch, there is still a small chance that it may have to be pushed for a later patch. We will of course update you guys as soon as we have more information on this. -Vaneras) - tenhle bod přestává být jaksi úplně potvrzen
- hromadná identifikace
- hromadný craft
- AH porovnávací tooltipy
- efectivní farmení v co-op
- zvýšení hustoty potvor v aktech 124
pohoda vylepšení,
discuss :
Naposledy upravil(a) Drakkari dne 12.04.2013, 13:36 hod., celkem upraveno 4 x.
Re: Patch 1.0.8 potvrzené změny
Jojo, paráda, nemůžu se dočkat až si zase zafarmim jedničku a dvojku :-)
diabloprogress: http://www.diabloprogress.com/hero/blowik-2871/
Re: Patch 1.0.8 potvrzené změny
konecne dobre zmeny, az na hromadnou identifikaci, identifikace po jednom je pri takovem mnozstvi sice opruz, tato zmena odstranuje drobne vzruseni, kdyz clovek identifikuje a ceka, co z toho bude ted uz rovnou muzou padat predmety identifikovane, nedava mi to smysl
das prosim zdroj? blizzard uz toho nakecal
das prosim zdroj? blizzard uz toho nakecal
Re: Patch 1.0.8 potvrzené změny
Asi se to bude tykat jen rare itemu a legendy zustanou pekne po staru
Re: Patch 1.0.8 potvrzené změny
Tak to jsou dobre zpravy aspon se tou identifikaci priblizil ke 2jce kde si clovek u Caina nechal vse identifikovat
-
- The Butcher
- Příspěvky:1231
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Firius#2998
Re: Patch 1.0.8 potvrzené změny
Vypadá to na rozumné změny, ale uvítal bych ještě vylepšení legendary předmětů a obecně affixů na předmětech, které šéf designer nastínil - ať všichni nechodí úplně stejně oblečení (mempo, echoina, witching atd..). Myslím, že tam říkali, že zlepší affix na reflects meelee damage..
Re: Patch 1.0.8 potvrzené změny
Je to na ofik stránkách, ale ty jsou teď off. Ale je to i na
http://www.diablofans.com/
český překlad zde
http://d3pedia.cz/index.php?title=2013. ... item%C5%AF
http://www.diablofans.com/
český překlad zde
http://d3pedia.cz/index.php?title=2013. ... item%C5%AF
-
- Gorebelly
- Příspěvky:378
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Papagaj#2656
- Bydliště:Zilina
Re: Patch 1.0.8 potvrzené změny
Asi som slepy... blog som precital 3 x a nikde to tam nevidim Kde je to napisane ?Drakkari píše:
- větší hustota monster v aktech 1, 2 a 4
Re: Patch 1.0.8 potvrzené změny
strasna parada..veci, ktery tam meli byt uz v prnim patchi a jsou totalne jednoduchy pridat (mass identifikace,craft a AH tooltipy)..proste at me nikdo netvrdi, ze na tomto je neco sloziteho...proste si to blizzard nechava vse jen na pozdeji aby mel co vydavat av ypadalo to, ze na tom strasne makaji...
-
- Gorebelly
- Příspěvky:378
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Papagaj#2656
- Bydliště:Zilina
Re: Patch 1.0.8 potvrzené změny
No tak to presne je a vsadim sa, ze v dataci budu runove slova Vanilla Diablo II bol tiez odpad a to co z neho spravilo legendu bol datadisk.
Re: Patch 1.0.8 potvrzené změny
jo, ale jde to to, ze bliz taha lidi za nos...proste pridava takovyhle blbosti co mohli byt pridany uz davno bez sebemensi namahy a lidi je za to jeste poplacavaji po ramenach...
-
- The Butcher
- Příspěvky:1231
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Firius#2998
Re: Patch 1.0.8 potvrzené změny
No podle mě celý ten blog je jen na uklidnění masy a trochu přidání PR do polívčičky blizzu..aby lidi hráli a těšili se na patch 1.08, který zase přinese něco, co už mělo být přinejmenším v patchi 1.05...Ty návrhy na to, jak přidat další alternativu k AH jsou naprosto směšné, až tragické..nic nevyřeší.no snad se pochlapí a příjdou s něčím lepším, jinak AH wins...Na druhou stranu se mi líbí možnost méně dropů, ale kvalitnějších.
Re: Patch 1.0.8 potvrzené změny
1)OMG kdy uz konecne nekdo z vas pochopi ze kdyby to chteli nebo mohli pridat do hry hned tak by to asi udelali.Tezko blizzard muze nacpat do te hry vsecky napady ponevac si musite uvedomit dopad na celkovou komunitu hry.Me taky napada spousta veci co bych v D3 chtel jenomze to treba nejde takto zrealizovat a i kdyby slo tak by to ovlivnilo tamto a tohleto .
Kdyz uz oni neco do hry pridaj (MUSEJI SI BYT 100% jisty !!!)tezko to pak budou po pul roce odebirat kdyz prijdou na to ze je to spatne a ze se to tam nehodi.
Kdyby D3 byla BETA tak nam tu budou nonstop sazet nejake ptakoviny ,novinky,mechaniky kontenty protoze pak by to ve fianlni verzy nemuselo vubec byt a nemohl by na to nikdo nic kecnout protoze to byla BETA.
Kluci pouzijte nekdy brain.
2)Ja uznávám ze tyto veci zde mohli byt uz drive, myslim si to taky ale snazte se byt objektivni a ne zatvrzeli ze Blizzard na to kasle.Kdyby opravdu na to tak kaslal tak tu nemame patch 1.7.
3) prosim nemusite mi tu rozkladat D3 , rozebirat pro a proti.Je to proste muj nazor .
Kdyz uz oni neco do hry pridaj (MUSEJI SI BYT 100% jisty !!!)tezko to pak budou po pul roce odebirat kdyz prijdou na to ze je to spatne a ze se to tam nehodi.
Kdyby D3 byla BETA tak nam tu budou nonstop sazet nejake ptakoviny ,novinky,mechaniky kontenty protoze pak by to ve fianlni verzy nemuselo vubec byt a nemohl by na to nikdo nic kecnout protoze to byla BETA.
Kluci pouzijte nekdy brain.
2)Ja uznávám ze tyto veci zde mohli byt uz drive, myslim si to taky ale snazte se byt objektivni a ne zatvrzeli ze Blizzard na to kasle.Kdyby opravdu na to tak kaslal tak tu nemame patch 1.7.
3) prosim nemusite mi tu rozkladat D3 , rozebirat pro a proti.Je to proste muj nazor .
Re: Patch 1.0.8 potvrzené změny
Je vidět že někteří budou remcat pořád a remcali by i kdyby byl do hry dán nový act, postavy, monstra atd., mohlo to tam být dřív ale je lepší pozdě než nikdy.
To je alespoň důkaz toho že blizz na hru nekašle jak se někteří domnívají.
To je alespoň důkaz toho že blizz na hru nekašle jak se někteří domnívají.
Naposledy upravil(a) Baglik dne 06.03.2013, 09:38 hod., celkem upraveno 1 x.
Re: Patch 1.0.8 potvrzené změny
esopeso: stejne jako je nas nazor to co rikame a je stejne nepodlozeny jako ten tvuj, ze bliz dela vse co muze...sorry, ale treba hromadna identifikace asi do hry moc nezasahne a byl to fakt opruz od zacatku to delat po jednom a ted bliz hrde hlasi jak prijde zmena po skoro roce(strasne slozita zmena)
podle me je to proste jen PR tot vse..
edit: baglik to nevim co ten dukaz jako je ? ze udelaji par primitvnich zmen ? Blizard na hru nekasle, ale pridavaji a meni z 90% jen veci co zlepsi prodej na AH a odebere goldy ze hry..tech zbylych 10% dleaji jen jako PR aby vsem sklaplo..viz uzacna vec po roce mass iden..
podle me je to proste jen PR tot vse..
edit: baglik to nevim co ten dukaz jako je ? ze udelaji par primitvnich zmen ? Blizard na hru nekasle, ale pridavaji a meni z 90% jen veci co zlepsi prodej na AH a odebere goldy ze hry..tech zbylych 10% dleaji jen jako PR aby vsem sklaplo..viz uzacna vec po roce mass iden..
Re: Patch 1.0.8 potvrzené změny
Nechapu, co je tohle za logiku a argumentaci. Srovnavat zakladni D2 se zakladnim D3 a automaticky z toho vyvozovat, ze datadisk D3 stejne jako datadisk D2 LoD posune hru uplne nekam jinam.
Jinak zmeny, ktere nastinuji na diablofans.com jako:
- mene rare a legen itemu, ale lepsich,
- smysluplne gold sinks,
- legendary itemy a jejich specialni affixy na podporu tvorby vice buildu,
urcite chvalim a jsou to veci, ktere hraci zadali okamzite po vydani. Prichazi to pozde a pokud ten patch nedoplni o zasadnejsi zmeny, ktere by oslovily i nehrajici hrace, tak to bude o nicem. I kdyz se lidi dokopou to zapnout, tak to urcite nebudou dale hrat jenom kvuli masovemu craftu nebo identifikaci. Kdyz se ale divam na to mojo s tim pickupem 20yardu, tak mam smisene pocity. Lidi uz zkouseli buildy pres pasivky jako Grave Injustice a maxovany pickup radius. Takovy item v tomhle pripade ty buildy spise zabije. Ne po strance herni, ale po strance pocitu, ze clovek konecne nasbiral dost itemu s pickup radiusem a muze ten build zkusit. Takhle to bude zase jenom otazka nekolika momentu na AH. Diablo vzdy bylo o farmeni a nikdy Blizzardu uz neodpustim ten laxni pristup, kdy magic itemy rollovaly jeste mesic po vydani nesmyslne vysoku dmg range v porovnani s legendary a rare. Mezitim dokola basnili o wallerech a skvelem pocitu z niceni hord monster. Je to jako kdyby hru delal team lidi, kteri o Diablu 2 a vecech, ktere lidi u hry drzeli, nevedeli vubec nic.
Jestli nekdy oznami veci jako:
- odstraneni MF capu a snizeni dropu tak, aby na MF na gearu opravdu znovu zalezelo,
- smysluplna uprava skill systemu (dat tem skillum trochu stavu a vetsi funkcni rozmanitost), ktera by vedla k rozmanitosti buildu,
- poradna itemizace (neco slibuji ted, ale tech pokusu o zmenu a failu bylo uz nekolik a pravdepodobne jeste bude),
- ladder PVP (nutnost a nevidim jiny duvod v dnesni dobe, proc bych mel do nekonecna vylepsovat nejakou postavu ... urcite ne kvuli tomu, abych pak mohl nekomu ukazat cislo DPS na nejake webovec strance),
- podstatne zvyseni obtiznosti hry (nejaka vetsi hustota monster mne spise odradi a unudi k smrti, kdyz to stejne nebude zadna vyzva),
- smysluplny end game,
tak mozna ziskaji zpet muj zajem. To je prosty vycet veci, na ktere jsem se tesil jeste pred vydanim D3. Ten jejich pristup nepochopim asi nikdy. Si myslim, ze i casual hraci by dokazali prijit na chut slozitejsim hernim mechanismum. Fakt, ze hra dela za mne vetsinu rozhodnuti ohledne customizace postavy spolu s nulovou obtiznosti boje mne doslova urazi.
Tohle jsou proste libive kosmeticke zmeny, ktere nic neresi. Jakoby se bali do neceho vetsiho vubec poustet. V jine hre by ani tyhle zmeny neohlasovali. Ze dne na den by vysel mini patch, kde by si to clovek precetl nez by se tech 10MB stahlo a hra spustila.
Jinak zmeny, ktere nastinuji na diablofans.com jako:
- mene rare a legen itemu, ale lepsich,
- smysluplne gold sinks,
- legendary itemy a jejich specialni affixy na podporu tvorby vice buildu,
urcite chvalim a jsou to veci, ktere hraci zadali okamzite po vydani. Prichazi to pozde a pokud ten patch nedoplni o zasadnejsi zmeny, ktere by oslovily i nehrajici hrace, tak to bude o nicem. I kdyz se lidi dokopou to zapnout, tak to urcite nebudou dale hrat jenom kvuli masovemu craftu nebo identifikaci. Kdyz se ale divam na to mojo s tim pickupem 20yardu, tak mam smisene pocity. Lidi uz zkouseli buildy pres pasivky jako Grave Injustice a maxovany pickup radius. Takovy item v tomhle pripade ty buildy spise zabije. Ne po strance herni, ale po strance pocitu, ze clovek konecne nasbiral dost itemu s pickup radiusem a muze ten build zkusit. Takhle to bude zase jenom otazka nekolika momentu na AH. Diablo vzdy bylo o farmeni a nikdy Blizzardu uz neodpustim ten laxni pristup, kdy magic itemy rollovaly jeste mesic po vydani nesmyslne vysoku dmg range v porovnani s legendary a rare. Mezitim dokola basnili o wallerech a skvelem pocitu z niceni hord monster. Je to jako kdyby hru delal team lidi, kteri o Diablu 2 a vecech, ktere lidi u hry drzeli, nevedeli vubec nic.
Jestli nekdy oznami veci jako:
- odstraneni MF capu a snizeni dropu tak, aby na MF na gearu opravdu znovu zalezelo,
- smysluplna uprava skill systemu (dat tem skillum trochu stavu a vetsi funkcni rozmanitost), ktera by vedla k rozmanitosti buildu,
- poradna itemizace (neco slibuji ted, ale tech pokusu o zmenu a failu bylo uz nekolik a pravdepodobne jeste bude),
- ladder PVP (nutnost a nevidim jiny duvod v dnesni dobe, proc bych mel do nekonecna vylepsovat nejakou postavu ... urcite ne kvuli tomu, abych pak mohl nekomu ukazat cislo DPS na nejake webovec strance),
- podstatne zvyseni obtiznosti hry (nejaka vetsi hustota monster mne spise odradi a unudi k smrti, kdyz to stejne nebude zadna vyzva),
- smysluplny end game,
tak mozna ziskaji zpet muj zajem. To je prosty vycet veci, na ktere jsem se tesil jeste pred vydanim D3. Ten jejich pristup nepochopim asi nikdy. Si myslim, ze i casual hraci by dokazali prijit na chut slozitejsim hernim mechanismum. Fakt, ze hra dela za mne vetsinu rozhodnuti ohledne customizace postavy spolu s nulovou obtiznosti boje mne doslova urazi.
Tohle jsou proste libive kosmeticke zmeny, ktere nic neresi. Jakoby se bali do neceho vetsiho vubec poustet. V jine hre by ani tyhle zmeny neohlasovali. Ze dne na den by vysel mini patch, kde by si to clovek precetl nez by se tech 10MB stahlo a hra spustila.
Re: Patch 1.0.8 potvrzené změny
to su vsetko "minoritne" veci... toto by bol slusny hotfix 2-3 mesiace po vydani hry a nie plnohodnotny patch... ale je to PR takze to berem a je mi jasne ze niektorym ludom stacia aj taketo drobnejsie veci k spokojnosti... sak preco nie
Re: Patch 1.0.8 potvrzené změny
The only changes we've confirmed to be working on for 1.0.8 so far are Identify All, a new multi-craft option, monster density adjustments, and AH comparison tooltips.
Re: Patch 1.0.8 potvrzené změny
panecku ti jedou, aby jim z toho nespadly servery...Milion píše:The only changes ....
-
- The Butcher
- Příspěvky:1231
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Firius#2998
Re: Patch 1.0.8 potvrzené změny
Udělám odhad: Identify all - hm, tak maximálně 1 den práce pro grafika a programátora
Multi-carft..cca týden práce pro design, den práce na programování..
density - týden, max dva na design. Den na programování.
AH comparison tooltip - týden jednoho programátora (a to mu ještě nadhodnocuju).
Takže shrnuto podtrženo - patch uvidíme v červnu
Multi-carft..cca týden práce pro design, den práce na programování..
density - týden, max dva na design. Den na programování.
AH comparison tooltip - týden jednoho programátora (a to mu ještě nadhodnocuju).
Takže shrnuto podtrženo - patch uvidíme v červnu