Příspěvek
od Vozi » 06.03.2013, 10:20 hod.
Nechapu, co je tohle za logiku a argumentaci. Srovnavat zakladni D2 se zakladnim D3 a automaticky z toho vyvozovat, ze datadisk D3 stejne jako datadisk D2 LoD posune hru uplne nekam jinam.
Jinak zmeny, ktere nastinuji na diablofans.com jako:
- mene rare a legen itemu, ale lepsich,
- smysluplne gold sinks,
- legendary itemy a jejich specialni affixy na podporu tvorby vice buildu,
urcite chvalim a jsou to veci, ktere hraci zadali okamzite po vydani. Prichazi to pozde a pokud ten patch nedoplni o zasadnejsi zmeny, ktere by oslovily i nehrajici hrace, tak to bude o nicem. I kdyz se lidi dokopou to zapnout, tak to urcite nebudou dale hrat jenom kvuli masovemu craftu nebo identifikaci. Kdyz se ale divam na to mojo s tim pickupem 20yardu, tak mam smisene pocity. Lidi uz zkouseli buildy pres pasivky jako Grave Injustice a maxovany pickup radius. Takovy item v tomhle pripade ty buildy spise zabije. Ne po strance herni, ale po strance pocitu, ze clovek konecne nasbiral dost itemu s pickup radiusem a muze ten build zkusit. Takhle to bude zase jenom otazka nekolika momentu na AH. Diablo vzdy bylo o farmeni a nikdy Blizzardu uz neodpustim ten laxni pristup, kdy magic itemy rollovaly jeste mesic po vydani nesmyslne vysoku dmg range v porovnani s legendary a rare. Mezitim dokola basnili o wallerech a skvelem pocitu z niceni hord monster. Je to jako kdyby hru delal team lidi, kteri o Diablu 2 a vecech, ktere lidi u hry drzeli, nevedeli vubec nic.
Jestli nekdy oznami veci jako:
- odstraneni MF capu a snizeni dropu tak, aby na MF na gearu opravdu znovu zalezelo,
- smysluplna uprava skill systemu (dat tem skillum trochu stavu a vetsi funkcni rozmanitost), ktera by vedla k rozmanitosti buildu,
- poradna itemizace (neco slibuji ted, ale tech pokusu o zmenu a failu bylo uz nekolik a pravdepodobne jeste bude),
- ladder PVP (nutnost a nevidim jiny duvod v dnesni dobe, proc bych mel do nekonecna vylepsovat nejakou postavu ... urcite ne kvuli tomu, abych pak mohl nekomu ukazat cislo DPS na nejake webovec strance),
- podstatne zvyseni obtiznosti hry (nejaka vetsi hustota monster mne spise odradi a unudi k smrti, kdyz to stejne nebude zadna vyzva),
- smysluplny end game,
tak mozna ziskaji zpet muj zajem. To je prosty vycet veci, na ktere jsem se tesil jeste pred vydanim D3. Ten jejich pristup nepochopim asi nikdy. Si myslim, ze i casual hraci by dokazali prijit na chut slozitejsim hernim mechanismum. Fakt, ze hra dela za mne vetsinu rozhodnuti ohledne customizace postavy spolu s nulovou obtiznosti boje mne doslova urazi.
Tohle jsou proste libive kosmeticke zmeny, ktere nic neresi. Jakoby se bali do neceho vetsiho vubec poustet. V jine hre by ani tyhle zmeny neohlasovali. Ze dne na den by vysel mini patch, kde by si to clovek precetl nez by se tech 10MB stahlo a hra spustila.