Stránka 1 z 4

Nove gemy v patchy 1.7

Napsal: 23.01.2013, 08:55 hod.
od sensation86
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/7593402307

Tak jestli tohle je real u new gemu tak to Blizz docela pos*al...

Re: Nove gemy v patchy 1.7

Napsal: 23.01.2013, 09:42 hod.
od Zirunka
Nějak tam nevidím navýšení AS u Ruby, to od toho upustili?

Re: Nove gemy v patchy 1.7

Napsal: 23.01.2013, 10:08 hod.
od sensation86
Nevim taky jsem koukal u toho rubinu ze neni speed...

Re: Nove gemy v patchy 1.7

Napsal: 23.01.2013, 10:13 hod.
od Ragnarok
Je tam zvyseni minimalni a maximalni dmg a to o 150. Ve vysledku to vychazi o neco malo hure, nez zeleny sutr. Samozrejme zalezi na zbylych cislech, ale u drtive vetsiny lidi to tak je. Takze je to vyhodne pro ty, kteri nemaji prilis velky crit hit chance.

Dovedu si predstavit, ze ten cerveny sutr do zbrane se hodi na followera. Ale asi malokdo do toho da tolik goldu. Jinak souhlas, ty gemy jsou hrozny nesmysl.

Re: Nove gemy v patchy 1.7

Napsal: 23.01.2013, 10:14 hod.
od AJey
v jednom z bluepostu je to myslim vysvetleno docela jasne http://bit.ly/WUyAGG

Re: Nove gemy v patchy 1.7

Napsal: 23.01.2013, 10:20 hod.
od Majky_majk
Ty gemy jsou komedie... zvláště pokud jsou vázané na účet (a člověk je pak teda nemůže ani prodat, když bude chtít udělat změnu ve výbavě).

Komu se vyplatí dělat upgrade emeraldu o 10% CD. A někdo si dá jako do zbraně takovejhle gem na 2200 damage to melee? :-). Možná při levelení nové postavy, ale k čemu to jinak má být?

Re: Nove gemy v patchy 1.7

Napsal: 23.01.2013, 10:26 hod.
od AlterEgo
Vyplati se to tem, kteri si chteji postavu vysperkovat pokud mozno k dokonalosti a maji dost penez na zbyt.

Re: Nove gemy v patchy 1.7

Napsal: 23.01.2013, 11:11 hod.
od Tyckin
No jediný o čem budu teoreticky uvažovat, je zelenej do zbraně když si ho vyrobím sám od píky, 10% CD mi něco přidá, ovšem bude to vcelku drahé vylepšení :{ Ostatní jsou fakt jen k smíchu :ble:

Re: Nove gemy v patchy 1.7

Napsal: 23.01.2013, 11:14 hod.
od Punky
sensation86 píše:Nevim taky jsem koukal u toho rubinu ze neni speed...
tak ako je to vysvetlene v tom odkaze od ajeya kde to pise priamo nejaky dev... to povodne vyhlasenie bolo len nestastne napisane a z toho sa potom zle interpretovalo, ze ruby budu pridavat AS... v skutocnosti budu stale pridavat min max dmg, avsak cim vyssiu mas AS, tym viac to zvysi tvoje DPS... to vysvetluje tu povodnu spravu, ze chcu trochu do popredia potlacit aj AS na ukor CD... avsak zatial neviem, ci ma 150 min-max dmg sancu konkurovat 110% CD... jedine asi pokial mas malu CC a jednoducho z critov az tak neprofitujes... ale uprimne, pokial ma v dnesnej dobe este niekto malu CC, tak velmi silno pochybujem, ze by si kupoval za 80m alebo kolko Marquise Ruby

Edit: este si teda treba uvedomit, ze vymenou Ruby za Emerald nepridete o 100% CD v zmysle sily vasich critov, pretoze budete potom vychadzat z vyssich hodnot base dmg... tzn ze ak ste mali 400%CD, tak po novom budete mat sice 300%CD, avsak ta bude nasobit vyssi zaklad, takze v reale ten rozdiel v CD hitoch nebude taky, ako keby ste prisli o 100%CD niekde inde na geare... + navyse profitujete aj z normal hitov vdaka ruby... ci sa to ale oplati, to netusim, myslim ze nie

Re: Nove gemy v patchy 1.7

Napsal: 23.01.2013, 11:55 hod.
od Foebane
Kdyz jsem daval do calculatoru na http://d3up.com 100% crit dmg vs 150minmax dmg tak to vyslo 191K vs 189K dps (pro muj char).
Takze rozdil naky 2K dps, coz je nic, na to, ze mi to o hodne zvysi dmg u abilit profitujici pouze z mainhandu.

Re: Nove gemy v patchy 1.7

Napsal: 23.01.2013, 13:02 hod.
od Y0G1
No osobne tie gemy sa mne takisto nepacia , ale co sa mi paci je prenasanie NV medzi aktami takze aspon nejake + tam je. Horsie to je zase s 3 aktom farmit stale len 3 akt je fakt o hubu.

Re: Nove gemy v patchy 1.7

Napsal: 23.01.2013, 13:37 hod.
od Punky
Foebane píše:Kdyz jsem daval do calculatoru na http://d3up.com 100% crit dmg vs 150minmax dmg tak to vyslo 191K vs 189K dps (pro muj char).
Takze rozdil naky 2K dps, coz je nic, na to, ze mi to o hodne zvysi dmg u abilit profitujici pouze z mainhandu.
nemozes porovnavat 100%CD a 150 minmax... aj ked pozeram ze som to spravil aj ja v predchadzajucom prispevku na konci :) ale u mna to bolo cisto teoreticke, ty uz davas exaktne cisla, takze trochu rozdiel vo vypoctoch... alebo pri porovnani ktore si urobil, tak zase v cene, pretoze 100%CD je asi 1/3 ceny 150min max (aspon podla momentalneho nastavenia)... a co maju ability profitujuce z MH spolocne s tymto celym??

Re: Nove gemy v patchy 1.7

Napsal: 23.01.2013, 15:15 hod.
od Alfajk
100%(110%) crit dmg je proste vic nez 150 minmax dmg pro vetsinu charu,takze se ve vysledku nezmeni vubec nic a porad se budou pouzivat emeraldy

Re: Nove gemy v patchy 1.7

Napsal: 23.01.2013, 15:20 hod.
od Borgi*
Foebane píše:Kdyz jsem daval do calculatoru na http://d3up.com 100% crit dmg vs 150minmax dmg tak to vyslo 191K vs 189K dps (pro muj char).
Takze rozdil naky 2K dps, coz je nic, na to, ze mi to o hodne zvysi dmg u abilit profitujici pouze z mainhandu.
Ten rozdíl je u DPS sice 2k ale krity budeš dávat daleko menší, což se vůbec nevyplatí, protože zabíjíš jen pomocí kritů. Navíc cena toho gemu je x krát vyšší, takže težký fail u nových gemů.

Re: Nove gemy v patchy 1.7

Napsal: 23.01.2013, 15:52 hod.
od Nekronaut
Kdyby raději zavedli nové gemy na armor a AR, jenže na to si počkáme nejdřív do datáče a nebo taky až naprší a uschne...

Re: Nove gemy v patchy 1.7

Napsal: 23.01.2013, 16:14 hod.
od AJey
Alfajk píše:100%(110%) crit dmg je proste vic nez 150 minmax dmg pro vetsinu charu,takze se ve vysledku nezmeni vubec nic a porad se budou pouzivat emeraldy
Coz samozrejme neni pravda protoze postavy co nehraji na skilly co muzou critovat to extremne posili a taky hraci dostanou sanci zkusit neco jineho nez ty "osvedcene" buildy... :OXO

Re: Nove gemy v patchy 1.7

Napsal: 23.01.2013, 16:31 hod.
od Alfajk
tak to me teda vyjmenuj ty skilly,ktery tezej jen z dmg a ne critu...

Re: Nove gemy v patchy 1.7

Napsal: 23.01.2013, 18:05 hod.
od Foebane
Borgi* píše: Ten rozdíl je u DPS sice 2k ale krity budeš dávat daleko menší, což se vůbec nevyplatí, protože zabíjíš jen pomocí kritů. Navíc cena toho gemu je x krát vyšší, takže težký fail u nových gemů.
nebudu davat dakleko mensi crity... ten gem mi zvedne dps mainhandu o nakych 25% (z 1200 na 1600), tz misto 100K dam 125K bilej hit, k tomu 500crit dmg se snizi na 400crit dmg...4x125K = 500K crit
u emeraldu budu davat 100K hity a 500crit dmg...5x100K = 500K crit

navic tech skillu co berou dps mainhandu je hromada Revenge, Overpower, Charge, Leap, Hammer...
takze nakonec to muze slusne boostnout

Re: Nove gemy v patchy 1.7

Napsal: 23.01.2013, 18:45 hod.
od Majky_majk
150 min a 150 max Ti zvedne u 1200 DPS base DPS na 1600?

Pokud jsme stále u base DPS zbraně, tak by Tvoje zbraň musela mít rychlost 2,7, aby to bylo možné... Tvoje zbraň má 1,43, takže DPS mainhandu se zvedne o 215 DPS + 39% zbraně (to už se ale tuším nebere jako mainhand).

Nebo jak jsi to myslel?

Re: Nove gemy v patchy 1.7

Napsal: 23.01.2013, 18:53 hod.
od Foebane
kdyz si strcim obycejnej +14minmax gem do zbrane tak mi pridal nakych +37dps...kdyz to vynasobis 10ti tak uz si z 1200 na 1600
ten calculator d3up to pocita stejne