Stránka 1 z 1

PTR PvP - moje první dojmy

Napsal: 16.01.2013, 05:56 hod.
od Zmorry
Zdravím všechny drviče hord démonů, nemrtvých a všelijaké podobné havěti.
Dnes v brzkých ranních hodinách jsem měl možnost přičichnoutk duelování na public test realmu a musím říci, že mé pocity jsou dost smíšené. Víceméně se jedná o způsob boje "One shot, One kill", prostě, kdo se dřív trefí, ten vyhrál. Pak mi připadá, že například Demon Hunter je velmi overpowered. Zkusil jsem proti soupeřům tento build http://eu.battle.net/d3/en/calculator/d ... aZe!YZYZab (pravda, připadá mi, že runa Battle Scars u Preparace nemá nějaký extra význam, když dostanu instant kill, to samé Thrill of the Hunt, který se nepočítá ani na Sentry, ani na Strafe - chtěl jsem to jen ozkoušet, kdyby náhodou ano) a musím říci, že kombinace Smokescreen + Strafe, kdy do svého cíle šiju jeden projektil za druhým, aniž by mě daný cíl viděl, mi připadá velmi nefér :D. Víceméně stačilo vypustit Hungering Arrow, zaběhnout za roh a Arrow udělal všechnu práci (spíš doslova rozšmelcoval target) za mě. Popřípadně jsem mohl zakempit na nějakém pěkném plácku, přístupové body obestavět Sentry a čekat, až se ke mně někdo přiblíží. Mám jen pár nápadů, jak by se dalo s tímhle op combem vypořádat - buď monk s vysokou dodge chance (co jsem slyšel, reflect aura jaksi nepůsobí a nebo s velmi redukovaným efektem, podobně jak Iron Maiden z DII), který by počáteční tlak přežil pomocí Serenity - možná by se dala i nějak využít Inner Sanctuary - a pak s pomocí rychlých reflexů sejmul Demon Huntera Dashing Strikem, až by vylezl ze Smoke Screenu nebo by se u Witch Doctora využít Haunt s runou Resentful Spirit (teda netuším, jak by se to stíhalo s global cooldownem u smokescreen, apod...) nebo se Spirit Barage/Manitou.
Každopádně si myslím, že by Blizzard udělal dobře, kdyby v duelovací lokaci, která je mimochodem, dle mého názoru, velmi pěkně udělaná, nastavil nějakou globální redukci výsledné damage do targetu (pravda nezkoušel jsem pvp ve více jak 2 lidech, takže nemohu posoudit, jaký dopad by to mělo třeba v bitkách 4 lidí Free For All), aby souboje byly delší a záživnější a nebylo by to jen o tom, které DHčko vyleze dřív ze Smoke Screenu, ale koneckonců je to jen testovací realm a určitě proběhnou ještě nějaké úpravy, tak snad (aspoň mě) Blizzard něčím příjemně překvapí. Každopádně bych rád znal vaše názory na momentální situaci.

Re: PTR PvP - moje první dojmy

Napsal: 16.01.2013, 11:27 hod.
od Malf
@Zmorry: pravděpodobně většinu názorů najdeš tady: viewtopic.php?f=44&t=8100

Re: PTR PvP - moje první dojmy

Napsal: 16.01.2013, 13:16 hod.
od Zmorry
ok díky