Zrušení účtu na Battle.netu

Všechno co se týká normální hry a nelze zařadit jinam.
eggenberg
Quill Rat
Příspěvky:18
Zrušení účtu na Battle.netu

Příspěvek od eggenberg » 15.10.2012, 15:10 hod.

Prosím vás nevíte někdo jak zrušit herní účet? Prodal jsem přes aukro sběratelskou edici s tím ,že si koupím normální verzi.Poradte.Potřebuju to ,aby ten co to koupil mohl hrát.Naposled my psal ,že učet má udělanej svúj,ale nebere mu to identifikační klíč při přihlášení- hru mám samozřejmě naistalovanou, ale aktivační kód nejde použít. Ještě stále je to aktivní na Váš účet.Nevíte co s tím? Předem dík za odpověd.

sklb
Burning Soul
Příspěvky:623

Re: Zrušení účtu na Battle.netu

Příspěvek od sklb » 15.10.2012, 17:59 hod.

:lol:
Musis mu dat svoj ucet bratm. Tu zberatelsku ediciu uz na druhy ucet neprehlasi. Je plne viazana s tym uctom ktory si na nu zakladal ty. Takze nebud prasa a posli mu ten ucet, ked uz za neho zaplatil.

Opravdu není nutné citovat předchozí příspěvek, stejně jako není nutné urážet ostatní uživatele. kojot
Další luxusni patch, který povznese naši miliovanou a velice kvalitní hru blíže k dokonalosti, vymazlený patch dodá hře nový nádech exotičnosti, protože už nejsme vázáni jen na singleplayer a act 3, můžeme hrát všude a v multiplayeru.

eggenberg
Quill Rat
Příspěvky:18

Re: Zrušení účtu na Battle.netu

Příspěvek od eggenberg » 15.10.2012, 18:28 hod.

Zdravím sklb,

tak v první řadě nehodlám být žádný prase pokud jsem to dobře pochopil /nemá to zapotřebí/.Za druhý jsem mu poslal vše co potřebuje tj.uživatelské jméno heslo a dokonce i nějakou kontrolní otázku pokud by jí potřeboval.Já osobně už ten svůj účet řeším co jsem mu to poslal,což je několik dnů konkrétně od 12 října.jednak proto,že to je ve fázi,že se nepřihlásím ani já /mám ten účet zamčený a protože tu hru už nemám tak ten účet chci zrušit případně poradte co dělat/.Proto jsem si udělal u vás na foru účet ,aby jste my poradily co s tím.Už jsem připraven si tu edici vzít zpět a peníze vrátit ,protože vědět ,že s tím budou takový problémy tak jí vubec nebudu prodávat.Myslel jsem ,že stačí poslat přihlašovací ůdaje a hotovo.Jak je vydět tak jsem se spletl. Tak my prosím vás nenadávejte a místo toho my poradte co s tím.Dík

Uživatelský avatar
kojot
Zhar the Mad
Příspěvky:1686
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:TruE#2982

Re: Zrušení účtu na Battle.netu

Příspěvek od kojot » 15.10.2012, 18:40 hod.

No je tam problém, že si to pamatuje tvoji IP adresu, z které jsi se přihlašoval a když se někdo chce přihlásit z jiné, tak to účet blockne, kvůli podezřelé aktivitě... Stejný problém mají lidi, kteří se snaží přihlásit třeba z práce. Jak to řešit najdeš tady: viewtopic.php?t=7024

Jinak zrušit account nejde, musíš mu předat přihlašovací údaje. A FYI, prodávání accountu je proti terms of use.
Obrázek

sklb
Burning Soul
Příspěvky:623

Re: Zrušení účtu na Battle.netu

Příspěvek od sklb » 15.10.2012, 18:43 hod.

tak ja tak neak myslim, ze viem co sa stalo. Pokial si mu ty dal ucet tzn prihlasovacie heslo a password. Tak to v ziadnom pripade nemozes rusit lebo zrusis jemu ucet. To po prve.
Druha vec je, ze pokial si chcel aby sa on sam prihlasoval cez ten ucet tak musis pocitat s tym, ze pokial sa on z inej ip prihlasil cez tvoj mail je docela mozne, ze ho to zablokovalo pre podozrenie z kradeze uctu. Cize si to zrejme mal riesit cez opetovne povolenie pristupu prostrednictvom mailu, alebo neakeho protokolu ktory sa na to na battlenet strankach vydava.
Povedz tipkovi nech zachova chladnu hlavu, toto sa imho da vyriesit.
Zkopiruj sem maily co ti poslal battlenet na mail ktory si mal zahlaseny ako prihlasovaci ucet. (prihlasovacie detaily vymaz aby ti to niekto neukradol cele :p)
kojot píše: Opravdu není nutné citovat předchozí příspěvek, stejně jako není nutné urážet ostatní uživatele.
Bratm ani usmiaty smajlik nemozes brat v mojom podani ako urazku, snazim sa pomoct. Nacrtnuta situacia u mna akurat vyvolala usmev, to je cele. Ziadna urazka. aha tam je prasa, no kazdopadne nebolo to myslene ako urazka...
a este si bol aj rychlejsi.. ;p
Naposledy upravil(a) sklb dne 15.10.2012, 19:20 hod., celkem upraveno 1 x.
Další luxusni patch, který povznese naši miliovanou a velice kvalitní hru blíže k dokonalosti, vymazlený patch dodá hře nový nádech exotičnosti, protože už nejsme vázáni jen na singleplayer a act 3, můžeme hrát všude a v multiplayeru.

eggenberg
Quill Rat
Příspěvky:18

Re: Zrušení účtu na Battle.netu

Příspěvek od eggenberg » 15.10.2012, 18:51 hod.

jestli sem tě urazil tak se omlouvám,už my napsal ,že my jíchce vrátit pokud se to nevyřeší.A od blizarda my přišel mejl ,kde sy mužu vytvořit nové heslo.Tak co ted?

eggenberg
Quill Rat
Příspěvky:18

Re: Zrušení účtu na Battle.netu

Příspěvek od eggenberg » 15.10.2012, 19:04 hod.

tady jsou ty mejly od blizarda.

Dear ***,

Thank you for contacting the Blizzard Customer Support team. Your Support ticket #28836535 has been successfully created.

You can view your ticket details and check its status by clicking the link below:
http://eu.battle.net/support/ticket/thread/28836535

If you can’t click the link above, copy and paste the entire URL into your browser.

This is the ticket description:
Hello, I want to cancel my game account

We will send you another email when a Customer Service representative replies to your ticket, which under normal conditions happens within 24 hours (but please allow up to 2 days). Meanwhile, we strongly suggest that you do not submit duplicate tickets, as doing so will only lengthen your wait time.

If you have additional questions or concerns, please log in to My Support Center web site at http://www.battle.net/support/ and reply to the ticket.

Regards,

The Customer Support Team
Blizzard Entertainment

If you no longer wish to receive these automatic responses from Blizzard, click here to unsubscribe: https://www.battle.net/account/manageme ... ation.html.

a další

Dear ***,

The status of your Customer Support ticket #28836535 has changed to "Answered."

You can view your ticket details or check its status by clicking the link below:
<http://eu.battle.net/support/ticket/thread/28836535>

If you can’t click the link above, copy and paste the entire URL into your browser.

This is the latest response from Customer Support:
Greetings,

For your convenience, we will remove the authenticator pending proper account verification.

Account security is a paramount concern at Blizzard Entertainment. As such we require extensive verification in order to deactivate the Battle.net Authenticator. By phone, you will be asked to provide verification to establish you are the account owner.

To proceed via web ticket, please submit the following documentation in order to deactivate the Battle.net Authenticator (Contact must be coming from the registered Battle.net account):

- A legible photocopy of the identification of the registered account user. Only a valid government issued photo ID or Birth Certificate (for minors only) will be accepted for the registered user. (School IDs are *not* accepted.)

- Battle.net Account Email Address

- World of Warcraft License Name (if applicable)

- Confirmation and acknowledgement that you desire removal of your authenticator.

Please send the information via our support site:

**Support Ticket**
Completed forms can be scanned and submitted as attachments here: https://us.battle.net/support/en/ticket/submit

- Reply to the current ticket concerning this issue with an attachment
- If no ticket exists, create a new one
- Put the account name in the description or reply field
- Attachment must be under 5MB
- Attachments must be in BMP,JPG,GIF,TXT,SPX or TGA format
- Make sure that all attachments (up to 4 files allowed) meet the recommended requirements. Security concerns may cause files with other formats or files that are too large to be filtered or deleted without response.

To assure prompt processing of your submission please review the following tips:
- Be sure to include *ALL* of the requested documents. Missing or incomplete information may cause delays.

If you have additional questions or concerns, please reply to this ticket. If you would rather speak with a representative directly, please contact Account & Technical Services. Our contact information can be found at http://blizzard.com/support/article/cs.

What does the “Answered” status mean?
- A ticket in “Answered” status means that a Customer Support representative has provided an answer to your ticket.

What can I do next?
- You can click “Need More Help” in-game, after you view the in-game response.
- Or, you can choose the “I still have a problem” option on the ticket detail page. Please note that if you choose this option, your in-game ticket will be converted into a web ticket. It will no longer be viewable in game, but will be visible on the Blizzard Customer Support web site instead."

If you have additional questions or concerns, please log in to the Blizzard Customer Support web site at <http://www.battle.net/support/> and reply to the ticket.

Regards,

The Customer Support Team
Blizzard Entertainment

If you no longer wish to receive these automatic responses from Blizzard, click here to unsubscribe: <https://www.battle.net/account/manageme ... ation.html>

a tohle je nejspíš pro změnu hesla jestli to dobře chápu:

We've received a request to reset the password for this Battle.net account. Please click this link to reset your password:
https://eu.battle.net/account/support/p ... qyiUSaXo33

If you no longer wish to make the above change, or if you did not initiate this request, please disregard and/or delete this e-mail.

If you have any questions regarding your Battle.net account, click here for answers to frequently asked questions and contact information for the Blizzard Billing & Account Services team.

Sincerely,
The Battle.net Account Team
Online Privacy Policy

a tohle jsem našel na jedněch jejich stránkách ,pomuže změna mejlový adresy?

eggenberg
Quill Rat
Příspěvky:18

Re: Zrušení účtu na Battle.netu

Příspěvek od eggenberg » 15.10.2012, 19:04 hod.

Password Reset
účet Recovery
Přidat Authenticator
odebrat Authenticator
Změna e-mailové adresy
Změna adresy
Nastavení komunikace
Rodičovská kontrola
Upravit Platební možnosti

co myslíte co mám udělat?

sklb
Burning Soul
Příspěvky:623

Re: Zrušení účtu na Battle.netu

Příspěvek od sklb » 15.10.2012, 19:16 hod.

co ti to napise ked sa chces pripojit momentalne cez d3 klienta do hry?
Mas authentifikator?

Podla tych mailov som akurat zistil ze si chcel zmazat svoj acc (co vobec nie je treba) a este ze si chcel vymazat authentificator. (alebo to skor oni tak pochopili ked si napisal ze chces zmazat svoj game acc.)

jj a hento je skutocne na reset passu a cez ten by to mohlo ist. Nechat si vygenerovat nove heslo a pripojit sa pokial si svoje niekde v tejto byrokracii zapatrosil.
Další luxusni patch, který povznese naši miliovanou a velice kvalitní hru blíže k dokonalosti, vymazlený patch dodá hře nový nádech exotičnosti, protože už nejsme vázáni jen na singleplayer a act 3, můžeme hrát všude a v multiplayeru.

eggenberg
Quill Rat
Příspěvky:18

Re: Zrušení účtu na Battle.netu

Příspěvek od eggenberg » 15.10.2012, 19:28 hod.

dík za odpověd,připojit se nemužu ,protože jsem hru odinstaloval.Tak co radíš?

eggenberg
Quill Rat
Příspěvky:18

Re: Zrušení účtu na Battle.netu

Příspěvek od eggenberg » 15.10.2012, 19:30 hod.

jo ještě co mám říct tomu panáčkovy co to ode mně koupil,už začíná říkat ,že jí asi vrátí.což si začínám říkat taky.Pomuže změna mejlu nebo nějaká jiná změna?

sklb
Burning Soul
Příspěvky:623

Re: Zrušení účtu na Battle.netu

Příspěvek od sklb » 15.10.2012, 19:31 hod.

No dost by pomohlo ak by si to mal nainstalovane a mohol vyskusat ci to funguje :p
Skus resetnut ten password.

Mail je zbytocne menit. Ak to chce vratit tak proste len zmen heslo aby sa ti tam nedostal (co vlastne ani nemoze chudak takze to je jedno)
Další luxusni patch, který povznese naši miliovanou a velice kvalitní hru blíže k dokonalosti, vymazlený patch dodá hře nový nádech exotičnosti, protože už nejsme vázáni jen na singleplayer a act 3, můžeme hrát všude a v multiplayeru.

eggenberg
Quill Rat
Příspěvky:18

Re: Zrušení účtu na Battle.netu

Příspěvek od eggenberg » 15.10.2012, 20:02 hod.

tak ten reset hesla dělám pořád dokola už nevím co s tím.

eggenberg
Quill Rat
Příspěvky:18

Re: Zrušení účtu na Battle.netu

Příspěvek od eggenberg » 15.10.2012, 20:10 hod.

Nebo mám skusit udělat nový účet?fakt už nevím co s tím.

sklb
Burning Soul
Příspěvky:623

Re: Zrušení účtu na Battle.netu

Příspěvek od sklb » 15.10.2012, 20:10 hod.

chcelo by to nainstalovat tu hru, skusit to po resete hesla s novym heslom lognut a popripade postnut sem mail co to hodilo ak by to neslo.
Novy ucet ti urcite nepomoze. Nema s tym nic spolocne.
Další luxusni patch, který povznese naši miliovanou a velice kvalitní hru blíže k dokonalosti, vymazlený patch dodá hře nový nádech exotičnosti, protože už nejsme vázáni jen na singleplayer a act 3, můžeme hrát všude a v multiplayeru.

eggenberg
Quill Rat
Příspěvky:18

Re: Zrušení účtu na Battle.netu

Příspěvek od eggenberg » 15.10.2012, 20:15 hod.

Tak to bude problém ,protože panáček co sy jí ode mně koupil bydlí v Plzni a já u Českého Krumlova.tak asi mu říct aby my jí poslal zpět na dobírku tím pádem mu budou vráceny peníze.A pak pokračovat v řešení problému?

sklb
Burning Soul
Příspěvky:623

Re: Zrušení účtu na Battle.netu

Příspěvek od sklb » 16.10.2012, 08:51 hod.

nie tak to je blbost potom. Skus si resetnut pass a prihlasit sa na battlenet cez webovy prehliadac . Na to diablo nepotrebujes.
Authentificator k tomu nemas pripojeny ci?
Další luxusni patch, který povznese naši miliovanou a velice kvalitní hru blíže k dokonalosti, vymazlený patch dodá hře nový nádech exotičnosti, protože už nejsme vázáni jen na singleplayer a act 3, můžeme hrát všude a v multiplayeru.

eggenberg
Quill Rat
Příspěvky:18

Re: Zrušení účtu na Battle.netu

Příspěvek od eggenberg » 16.10.2012, 09:49 hod.

Tak heslo sem resetnul ,zkusil se přihlásit přes web prohlížeč a vyhodilo my to "The username or password is incorrect. Please try again." Přitom heslo resetnutý mám. A ten Authentificator co to vubec je? to my neni pořád nějak jasný.Tovýš učet na battle .netu sem dě lal poprvý v životě a poprvý v životě ho taky používám tak se nediv ,že tak tápu.

Uživatelský avatar
Kuki10
Globální moderátor
Příspěvky:7218
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Kuki#2122
Bydliště:Brno

Re: Zrušení účtu na Battle.netu

Příspěvek od Kuki10 » 16.10.2012, 09:53 hod.

Ale ucet nezrusis.:)

Odesláno z mého Galaxy Nexus pomocí Tapatalk 2

sklb
Burning Soul
Příspěvky:623

Re: Zrušení účtu na Battle.netu

Příspěvek od sklb » 16.10.2012, 15:56 hod.

eggenberg píše:Tak heslo sem resetnul ,zkusil se přihlásit přes web prohlížeč a vyhodilo my to "The username or password is incorrect. Please try again." Přitom heslo resetnutý mám. A ten Authentificator co to vubec je? to my neni pořád nějak jasný.Tovýš učet na battle .netu sem dě lal poprvý v životě a poprvý v životě ho taky používám tak se nediv ,že tak tápu.
a dal si si tam ine nove heslo? nvm proste podla mna robis neaku chybu lebo inac ak by bol problem s tym uctom by ti to vyhadzovalo inu chybu ako ""The username or password is incorrect. Please try again."
ked resetujes heslo riesis to cez mail?(alias dojde ti mail na ten kliknes, napises nove heslo)
Další luxusni patch, který povznese naši miliovanou a velice kvalitní hru blíže k dokonalosti, vymazlený patch dodá hře nový nádech exotičnosti, protože už nejsme vázáni jen na singleplayer a act 3, můžeme hrát všude a v multiplayeru.

Odpovědět

Zpět na „Obecně“