Stránka 1 z 23

Nadcházející patch 105

Napsal: 13.09.2012, 19:02 hod.
od v0kurka
http://eu.battle.net/d3/en/blog/5871624 ... 13_09_2012

Ve zkratce (ne že by to nebylo už takhle v originále krátký :D):

1. nějaký úpravy defenzinvích abilit pro podporu různorodosti buildů

2. zřejmě pokus o alternativu "uber" věcí z diabla2

3. jakási alternativa player8 z diabla2

Co se bude dít v rámci prvního, to nevím. Ostatní dvě jsou reakce na požadavky hráčů a zřejmě i dosažení lvl 100 paragonu :D

Re: Nadcházející patch 105

Napsal: 13.09.2012, 19:10 hod.
od kojot
1. uvidíme jak to bude vypadat, ale bohužel to vypadá na další zlehčování. Termín "survivability buff for players" nevěstí nic dobrého
2. to by mohlo být zajímavé a aspoň nějaký challenge, když už to zase zjednodušujou
3. pokud to bude fungovat podobně jako v D2 (tj. vyšší expy, lepší drop), tak se obávám že počet coop her se zase sníží...

Jinak pro neagličtináře přihodím volný překlad:

Změny defensivních skillů
Náším základním úkolem je podporovat rozmanitost buildů, z tohoto důvodu budeme dělat změny u defensivních skillů a zároveň budeme snižovat damage, kterou hráč dostává. Výsledkem je vyšší životnost postav, čímž se zvýší počet hratelných buildů, protože defensivní skilly se stanou méně nezbytnými.

Nový event: Infernal machine
Infernal machine je zařízení, které umožní hráčům na 60. lvl bojovat s uber verzemi některých bossů. Bude potřeba velké soustředění, aby jste tyhle bosse porazili, ale odměna bude velká.

Nový systém: Síla monster
Podobně jako příkaz "Players 8" v D2 je tenhle systém navržen tak, aby dal hráčům kontrolu nad tím, jak obtížná budou monstra v jednotlivých obtížnostech.

Psal jsem to na rychlo z fleku, takže větná skladby není nic extra, ale myslím že na to aby jste to pochopili to stačí :) .

Re: Nadcházející patch 105

Napsal: 13.09.2012, 19:21 hod.
od spiderer
Pokud se nastavi players 8 ala D2, tak by to zas mohla byt aspon trochu challenge i pro lidi s lepsim gearem.. Uvidime jak to bude :)

Re: Nadcházející patch 105

Napsal: 13.09.2012, 19:56 hod.
od ZOMB
v0kurka píše: 1. nějaký úpravy defenzinvích abilit pro podporu různorodosti buildů
Mno... snad to neskončí jak u patche 1.0.4, kdy zabili tanka DH...
Snad ho nějak vylepší (nebo alespoň vrátí "do původního nastavení"), protože tohle by pro mě znamenal návrat k D3 (i když třeba jen na chvíli)
Ale obávám se, že tohle bude spíš pro jiné chary než DH :(

Re: Nadcházející patch 105

Napsal: 13.09.2012, 21:17 hod.
od Rakiii
Doufám, že je tohle jen pokus o žert ... jinak si to neumím vysvětlit.

Re: Nadcházející patch 105

Napsal: 13.09.2012, 21:58 hod.
od sklb
pekne, len tak dalej s takymito zmenami a jedneho dna bude diablo ozaj diablom.
v 1.06 by mohli pridat nekonecny dung a bolo by to smak.

Re: Nadcházející patch 105

Napsal: 13.09.2012, 22:59 hod.
od Deef
Paci sa mi. Challenge s patricnou odmenou beriem.

Re: Nadcházející patch 105

Napsal: 14.09.2012, 00:15 hod.
od Petros
Jako nástřel to zní zajímavě a těším se na bližší info. Myslím si, že to není zdaleka vše, co se chystá do dalšího patche a nějaké eso si nechává Blizz v rukávu, aby se s ním vytasil těsně před vydáním patche. Ale to je pouhá domněnka, možná spíš jen přání. :)

Re: Nadcházející patch 105

Napsal: 14.09.2012, 07:05 hod.
od HELLERcz
Nejvíc mě těší ta výzva na uber bossy. Jsem zvědavý, jak to dopadne ve finále v praxi. Těším se na bližší info.

A něco ve stylu p8 z diabla 2, to bude taky fajn. Zase bych přešel na Infernu z A3 na A1 :D a pižlal bílé skeletony.

Re: Nadcházející patch 105

Napsal: 14.09.2012, 07:17 hod.
od Papagaj
Ten bod 3 je velice fajnova vec, kedze dnes rano modrak potvrdil, ze to bude hlavne aj so zvysenym poctom rewardov.

Osobne si myslim, ze pri tej najtazsej obtiaznosti budu padat uz len ilvl 62-63 veci.

Re: Nadcházející patch 105

Napsal: 14.09.2012, 07:31 hod.
od ReptileSVK
ja som spokojny

Re: Nadcházející patch 105

Napsal: 14.09.2012, 09:02 hod.
od Quetak
Zní to zajímavě uvidíme :) Sem hodně zvědav na Infernal machine na players 8(pokud to pujde) co bude padat za itemy.

Ještě jsem zvědavej jak tam bude přístup, jestli stejně jako v D2 - klíče/special itemy - a jestli s těma itemama pujde obchodovat, to by mohl být zajímavý přivýdělek pro ty co na event ještě nebudou mít výbavu.

Re: Nadcházející patch 105

Napsal: 14.09.2012, 13:57 hod.
od Peckoslav
zajímavé oživené end-game "content"
já osobně bych uvítal revizi craft systému, především bych do něj zapojil i bílé/šedé věci, aby v té hře měli nějaký smysl, kromě první 1 hodiny kdy postava začíná a nemá nic na sebe..
Také, nevím jak Vám, ale mě chybí Horadric Cube a s ní spojené čáry-máry. No ale to vidím (spolu s možnými novými gemy/jewely) až na datadisk..
Přeci si Blizzard nevystřílí všechny náboje a potenciál hry hned ve vanile, no ne? :D

Re: Nadcházející patch 105

Napsal: 14.09.2012, 14:04 hod.
od Thulle
Kdo říká, že diablo 3 musí mít datadisk?

Re: Nadcházející patch 105

Napsal: 14.09.2012, 14:08 hod.
od Peckoslav
Thulle píše:Kdo říká, že diablo 3 musí mít datadisk?
Kdo říká, že nemusí? Dost dobře si pamatuju, jak "se říkalo" že žádné D3 nebude, poté co zaniklo Blizzard North ... ;)

Re: Nadcházející patch 105

Napsal: 14.09.2012, 15:37 hod.
od HELLERcz
Peckoslav: no pokud zapojí hlavu a ruce, tak určitě se dá s každým patchem na něčem nalákat a je to tak správné :) mě se to líbí.

Re: Nadcházející patch 105

Napsal: 14.09.2012, 17:05 hod.
od Rakiii
Raději si počkám na oficiální patch notes, ale zatím postrádám jakoukoliv dlouhodobější koncepci. Kde je slibovaný balance? pvp a další věci. To bych uvítal raději než nějaké "ubery" či "players x mod" , který se s multiplayer hrou moc nekamarádí ...

Re: Nadcházející patch 105

Napsal: 14.09.2012, 18:03 hod.
od Rusty333
https://us.battle.net/d3/en/blog/7155884
ouuuuuu ještě že nemám barba

Re: Nadcházející patch 105

Napsal: 14.09.2012, 18:28 hod.
od ZOMB
Ty změny u DH skillu sentry? wow... tři sentry? hmmm... tak to se mám na co těšit :)

Re: Nadcházející patch 105

Napsal: 14.09.2012, 19:01 hod.
od Petros
Rusty333 píše:https://us.battle.net/d3/en/blog/7155884
ouuuuuu ještě že nemám barba
Zase tak dramaticky bych to neviděl, vzhledem k tomu, že chystají pro Inferno 25% redukci dmg od všech monster.
Je to prostě jen snaha o větší variabilitu buildů a omezení nadměrného používání silných defenzivních skillů.