ztráta Authenticatoru, help..
- Mmariner
- Fallen Shaman
- Příspěvky:80
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Mmariner#1388
Ahooj tak jsem měl tu smůlu a přišel jsm o authenticator.. Už jste to někdo řešil ??
Vypsal jsem petici, přišel mi emajl...
Dear Decker Mmariner,
Thank you for contacting the Blizzard Customer Support team. Your Support ticket #26693349 has been successfully created.
You can view your ticket details and check its status by clicking the link below:
http://eu.battle.net/support/ticket/thread/26693349
If you can’t click the link above, copy and paste the entire URL into your browser.
This is the ticket description:
I lost authenticator, lost mobile
Me name in account is not real.. look to me subscribe action in diablo 3.. 2x 50 euro.
David XXX in subscribe action me real name.
We will send you another email when a Customer Service representative replies to your ticket, which under normal conditions happens within 24 hours (but please allow up to 2 days). Meanwhile, we strongly suggest that you do not submit duplicate tickets, as doing so will only lengthen your wait time.
If you have additional questions or concerns, please log in to My Support Center web site at http://www.battle.net/support/ and reply to the ticket.
Regards,
The Customer Support Team
Blizzard Entertainment
If you no longer wish to receive these automatic responses from Blizzard, click here to unsubscribe: https://www.battle.net/account/manageme ... ation.html.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mno a teť já neumim moc anglicky tak že jsem jim na to poslal... co jsem si myslel že po mě chtěj
do textovýho souboru... fotku občanky.. mejla.. jméno na účtě a to je možná ten problém.. mám jiné jméno na účtě a na občance :// a poslední 4 čísla z kreditky
Je to týden a žádná odpověď, serou na mě asi... co jsem udělal špatně ???
Vypsal jsem petici, přišel mi emajl...
Dear Decker Mmariner,
Thank you for contacting the Blizzard Customer Support team. Your Support ticket #26693349 has been successfully created.
You can view your ticket details and check its status by clicking the link below:
http://eu.battle.net/support/ticket/thread/26693349
If you can’t click the link above, copy and paste the entire URL into your browser.
This is the ticket description:
I lost authenticator, lost mobile
Me name in account is not real.. look to me subscribe action in diablo 3.. 2x 50 euro.
David XXX in subscribe action me real name.
We will send you another email when a Customer Service representative replies to your ticket, which under normal conditions happens within 24 hours (but please allow up to 2 days). Meanwhile, we strongly suggest that you do not submit duplicate tickets, as doing so will only lengthen your wait time.
If you have additional questions or concerns, please log in to My Support Center web site at http://www.battle.net/support/ and reply to the ticket.
Regards,
The Customer Support Team
Blizzard Entertainment
If you no longer wish to receive these automatic responses from Blizzard, click here to unsubscribe: https://www.battle.net/account/manageme ... ation.html.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mno a teť já neumim moc anglicky tak že jsem jim na to poslal... co jsem si myslel že po mě chtěj
do textovýho souboru... fotku občanky.. mejla.. jméno na účtě a to je možná ten problém.. mám jiné jméno na účtě a na občance :// a poslední 4 čísla z kreditky
Je to týden a žádná odpověď, serou na mě asi... co jsem udělal špatně ???
Naposledy upravil(a) Mmariner dne 16.08.2012, 13:01 hod., celkem upraveno 1 x.
- Mmariner
- Fallen Shaman
- Příspěvky:80
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Mmariner#1388
Re: ztráta Authenticatoru, help..
Jo tohle mě přišlo a na to jsem odpovídal....
Dear Decker Mmariner,
The status of your Customer Support ticket #26693349 has changed to "Answered."
You can view your ticket details or check its status by clicking the link below:
<ticket/thread/26693349>
If you can’t click the link above, copy and paste the entire URL into your browser.
This is the latest response from Customer Support:
Greetings!
Thanks for contacting us. Due to the incorrect personal details on your account, we will not be able to proceed with your case or make any changes in your account until your contact information has been updated.
In order to help you further, please reply to this ticket, and submit the information requested below in the form of a text document file (e.g. a Notepad document), as an attachment to your reply (for security reasons, we ask that you do not write these in the main body of your reply)
- Your Battle.net account email
- Full name registered on the account
- The last 4 digits of the credit card/bank account number or Full Pre Paid Game Card used for the payment
- A legible scan or photo of a piece of government-issued photo identification, such as a passport or driving license
Please also provide us with the correct and up-to-date details to be registered on the account.
If you have any further issues, please contact us again in game, or using the my support feature in your battlenet account management.
Regards
Shaun S/Zhafarion.
What does the “Answered” status mean?
- A ticket in “Answered” status means that a Customer Support representative has provided an answer to your ticket.
What can I do next?
- You can click “Need More Help” in-game, after you view the in-game response.
- Or, you can choose the “I still have a problem” option on the ticket detail page. Please note that if you choose this option, your in-game ticket will be converted into a web ticket. It will no longer be viewable in game, but will be visible on the Blizzard Customer Support web site instead."
If you have additional questions or concerns, please log in to the Blizzard Customer Support web site at <http://www.battle.net/support/> and reply to the ticket.
Regards,
The Customer Support Team
Blizzard Entertainment
If you no longer wish to receive these automatic responses from Blizzard, click here to unsubscribe: <https://www.battle.net/account/manageme ... ation.html>
Dear Decker Mmariner,
The status of your Customer Support ticket #26693349 has changed to "Answered."
You can view your ticket details or check its status by clicking the link below:
<ticket/thread/26693349>
If you can’t click the link above, copy and paste the entire URL into your browser.
This is the latest response from Customer Support:
Greetings!
Thanks for contacting us. Due to the incorrect personal details on your account, we will not be able to proceed with your case or make any changes in your account until your contact information has been updated.
In order to help you further, please reply to this ticket, and submit the information requested below in the form of a text document file (e.g. a Notepad document), as an attachment to your reply (for security reasons, we ask that you do not write these in the main body of your reply)
- Your Battle.net account email
- Full name registered on the account
- The last 4 digits of the credit card/bank account number or Full Pre Paid Game Card used for the payment
- A legible scan or photo of a piece of government-issued photo identification, such as a passport or driving license
Please also provide us with the correct and up-to-date details to be registered on the account.
If you have any further issues, please contact us again in game, or using the my support feature in your battlenet account management.
Regards
Shaun S/Zhafarion.
What does the “Answered” status mean?
- A ticket in “Answered” status means that a Customer Support representative has provided an answer to your ticket.
What can I do next?
- You can click “Need More Help” in-game, after you view the in-game response.
- Or, you can choose the “I still have a problem” option on the ticket detail page. Please note that if you choose this option, your in-game ticket will be converted into a web ticket. It will no longer be viewable in game, but will be visible on the Blizzard Customer Support web site instead."
If you have additional questions or concerns, please log in to the Blizzard Customer Support web site at <http://www.battle.net/support/> and reply to the ticket.
Regards,
The Customer Support Team
Blizzard Entertainment
If you no longer wish to receive these automatic responses from Blizzard, click here to unsubscribe: <https://www.battle.net/account/manageme ... ation.html>
Re: ztráta Authenticatoru, help..
nevím, jak ty, ale já si z toho odnesl dvě informace. 1) máš příšernou angličtinu 2) dokud neuvedeš svoje identifikační údaje na pravou míru, nikdo se s tebou nebude bavit.
-
- Quill Rat
- Příspěvky:4
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
Re: ztráta Authenticatoru, help..
otrasna anglictina, to kde si sa ucil pre boha maria petra sveteho a mariu z tanzanie co posvetila deti orleanske na nebi v jeruzaleme
- Mmariner
- Fallen Shaman
- Příspěvky:80
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Mmariner#1388
Re: ztráta Authenticatoru, help..
Já neříkal, že jí mám dobrou D Nikde jsem se ji neučil... Ale tak proto jsem doufal, že mi pomůžete vy kdo jí umíte... Co po mě chtěj teda všechno pls ??
Re: ztráta Authenticatoru, help..
Pomůžou ti, ale nejdříve máš opravit údaje na správné.
A proto chtějí:
- Your Battle.net account email (email pro přihlášení da bnetu - ten který používáš)
- Full name registered on the account (jméno a příjmení, které je v současnosti zaregistrováno k tomu účtu (tzn. ty falešné údaje)
- The last 4 digits of the credit card/bank account number or Full Pre Paid Game Card used for the payment (poslední 4 čísla platební karty nebo číslo účtu ze kterého si platil hry, nebo registrační číslo z krabice (pokud sis kupoval krabicovou verzi)
- A legible scan or photo of a piece of government-issued photo identification, such as a passport or driving license (scan občanky, ale oni raději pas)
Please also provide us with the correct and up-to-date details to be registered on the account.
(pak po tobě chtějí, abys jim dal správné údaje, které mají nově zaregistrovat k tomu účtu - reálné údaje... jméno, příjmení, adresu atd...)
A proto chtějí:
- Your Battle.net account email (email pro přihlášení da bnetu - ten který používáš)
- Full name registered on the account (jméno a příjmení, které je v současnosti zaregistrováno k tomu účtu (tzn. ty falešné údaje)
- The last 4 digits of the credit card/bank account number or Full Pre Paid Game Card used for the payment (poslední 4 čísla platební karty nebo číslo účtu ze kterého si platil hry, nebo registrační číslo z krabice (pokud sis kupoval krabicovou verzi)
- A legible scan or photo of a piece of government-issued photo identification, such as a passport or driving license (scan občanky, ale oni raději pas)
Please also provide us with the correct and up-to-date details to be registered on the account.
(pak po tobě chtějí, abys jim dal správné údaje, které mají nově zaregistrovat k tomu účtu - reálné údaje... jméno, příjmení, adresu atd...)
- Mmariner
- Fallen Shaman
- Příspěvky:80
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Mmariner#1388
Re: ztráta Authenticatoru, help..
aha aha tak to jsem si nevšiml, teť koukám že mě ten mejl poslali znovu.. Moc dík zkusím, jinak jsem to pochopil celkem správně až na ten konec
Re: ztráta Authenticatoru, help..
mam ten isty problem a to snad nemyslia vazne pojdem im to ojebat o hlavu !!!!!! ja chcem hrat mam legalnu kupenu verziu to snad ani nie je mozne
Re: ztráta Authenticatoru, help..
Ak stratis autenticator a nechces to riesit cez ticket tak si ho musis najprv odobrat a tak sa lognut https://eu.battle.net/account/support/f ... HENTICATOR. Necital som to cele sry ale ak vies o svojom ucte to co treba tak by si nemal mat problem sa cez to dostat. Gl
- Mmariner
- Fallen Shaman
- Příspěvky:80
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Mmariner#1388
Re: ztráta Authenticatoru, help..
Sorry ale když ho ztratíš tak se nelogneš, lol
no já to ještě nedořešil až dneska se snad dokopu jim to poslat jak to má být.. pak dám vědět
no já to ještě nedořešil až dneska se snad dokopu jim to poslat jak to má být.. pak dám vědět
Re: ztráta Authenticatoru, help..
Já reinstaloval svůj iPod a až pak jsem si uvědomil, že si nezahraju. Tak jsem na support, pozdě večer, napsal a brzo ráno jsem měl účet zpátky. Žádná věda. Pokud si dobře pamatuju, tak stačil e-mail a občanka.
Nic na tom není.
Nic na tom není.
Re: ztráta Authenticatoru, help..
Máte telefony? Jakékliv co umí SMS? Tak si zapněte SMS protect - ten umožní odebrat auth i bez asistence blizzardu.
- Mmariner
- Fallen Shaman
- Příspěvky:80
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Mmariner#1388
Re: ztráta Authenticatoru, help..
nj jenže teť si sms protect neudělám, když se nelognu na battlenet vůbec ... jo a já jim občanku poslal a neudělali mě to.. asi je to těma falešnejma údajema co jsem tam dal ja vůl... čekám furt na jejich odpověd no
Re: ztráta Authenticatoru, help..
No ty si trochu jiný případMmariner píše:nj jenže teť si sms protect neudělám, když se nelognu na battlenet vůbec ... jo a já jim občanku poslal a neudělali mě to.. asi je to těma falešnejma údajema co jsem tam dal ja vůl... čekám furt na jejich odpověd no
- Mmariner
- Fallen Shaman
- Příspěvky:80
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Mmariner#1388
Re: ztráta Authenticatoru, help..
tak furt nic serou na mě.. to jsem jim tam připsal ty údaje pravý jak by měli vypadat.. jestli jim vadí ta občanka, tak pas jsem tam přidal ale je neplatnej už.. čekam na novej.. kdyby alespoň odepsali co je špatně...
Re: ztráta Authenticatoru, help..
můžeš být naštvaný především na sebe. také jsem si prvotně ještě pro betu založil acc s nic neříkajícím jménem. nicméně pak jsem brzy začal používat autentikátor a uvědomil si, co kdyby se něco posralo, tak mě neidentifikují. proto jsem si zažádal o změnu osobních údajů, které jsem sám změnit nemohl. odpověděl jsem jim tím samým, co požadují po tobě: emailem, požadovým jménem, koncovým čtyřčíslím kreditní karty, kterou jsem hru kupoval , a kopií řidičáku. za hodinu bylo hotovo.
oni reagujou dost rychle, však se tam někde u těch ticketů píše 24 nebo 48 hodin (teď nevím, zda to není o víkendu pomalejší). většinou to bývají řádově maximálně hodiny. takže jestli se ti pár dní neozvali, měl bys ten ticket nějak oživit. jakoby poslat z něj další odpověď.
oni reagujou dost rychle, však se tam někde u těch ticketů píše 24 nebo 48 hodin (teď nevím, zda to není o víkendu pomalejší). většinou to bývají řádově maximálně hodiny. takže jestli se ti pár dní neozvali, měl bys ten ticket nějak oživit. jakoby poslat z něj další odpověď.
- Mmariner
- Fallen Shaman
- Příspěvky:80
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Mmariner#1388
Re: ztráta Authenticatoru, help..
ok zkusím to udělat znovu... tak jsem nasranej na ně i na sebe no D není tu někdo z blizzu ?? nějaký borci psali že tam dělaj, tak že by mě pomohli frajeři jedni .D
-
- Fallen Shaman
- Příspěvky:68
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
Re: ztráta Authenticatoru, help..
nechci zakladat novy toptic. potreboval bych poradit jestly jde udelat overeni pomoci telefonu nokia 2330c jestly to vubec jde mne se to nejak nedari.
ACCOUNT SECURITY
AUTHENTICATOR
No Authenticator [Add Security] toto overeni mi nejde
BATTLE.NET SMS PROTECT
Alerts enabled s timto nebyl zadny problem.
diablo 3 sem si stahnul.
koukal sem na internetu kde se da,ale ja mam problem s cestinou natoz anglictinou. predem dekuji za jakoukoliv radu. kupovat si klicenku za 10 eur se mi nechce. kdyz hra stala cca 1200kc.
nevite jestly ten programek je generator nahodnych cisel jako treba cdkey. ci je toi s provazane s konkretnim telefonim cislem.
ACCOUNT SECURITY
AUTHENTICATOR
No Authenticator [Add Security] toto overeni mi nejde
BATTLE.NET SMS PROTECT
Alerts enabled s timto nebyl zadny problem.
diablo 3 sem si stahnul.
koukal sem na internetu kde se da,ale ja mam problem s cestinou natoz anglictinou. predem dekuji za jakoukoliv radu. kupovat si klicenku za 10 eur se mi nechce. kdyz hra stala cca 1200kc.
nevite jestly ten programek je generator nahodnych cisel jako treba cdkey. ci je toi s provazane s konkretnim telefonim cislem.
Re: ztráta Authenticatoru, help..
ne, na tom telefonu autentikátor nepůjde.
můžeš vyřešit autentikátor takhle: viewtopic.php?f=44&t=6422&hilit=win+auth
jinak je to generátor čísel, ale náhodný to určitě nebude pak by se na tom ověřovaní blbě dohodly ;D
můžeš vyřešit autentikátor takhle: viewtopic.php?f=44&t=6422&hilit=win+auth
jinak je to generátor čísel, ale náhodný to určitě nebude pak by se na tom ověřovaní blbě dohodly ;D