Stránka 1 z 24
Patch 1.0.4.
Napsal: 10.08.2012, 17:11 hod.
od Drakkari
Co říkáte na plánované změny, já myslím že je to bomba
Mě se nejvíc líbí zrušení průměrování mf a gf v partě, zlehčení inferna v partě a odstranění nesmrtelných minionů.
edit: Jo a taky zrušení toho enrage a healování monster to je taky super.
Re: Patch 1.0.4.
Napsal: 10.08.2012, 17:34 hod.
od Rusty333
jediný co je super tak je ten MF a FG.. to ostaní je akorát ulehčování
Re: Patch 1.0.4.
Napsal: 10.08.2012, 17:39 hod.
od Garn
Nic se prakticky nezmění, jsou to jen detaily. Pořád mi chybí zásadní gameplay fix. Ať udělají aspoň dailyQ za 100K sejmout nějakýho unikáta nebo něco, ale to co je v D3 není endgame... Hrát crazy buildy je dost zábava, ale se současným balancem skillů a cenou itemů je skoro nemožné nějaký fakt dobrý build poskládat. Možná tak kolem lvl50 se dá nakoupit třeba za čtvrt mega věci na něco fakt zábavného na zabíjení konce nightmare a I. act hell, ale pak vás to stejně donutí jet nějaký standard a hledat itemy v megových částkách.
Re: Patch 1.0.4.
Napsal: 10.08.2012, 18:27 hod.
od Vendetta
Ja som este nic podrobne o 104 nenasiel alebo som si to nevsimol iba tuna co sa spominalo ze budu mat vsetci o tom s blizzu svoje blogy. Ale nic k veci a ani datum. a ak to nestihnu do hodne skorej doby davam diablo na druhu kolaj a budem sa venoval GW2 kde su pani s blizzard nord a ked som si precital ako to maju rozmakane tak to mozem hrat radsej GW2 kde bude pvp a dokonca aj na urovni a o pvecku ani nehovorim a WvsWvsW je uplna pecka .
Re: Patch 1.0.4.
Napsal: 10.08.2012, 18:42 hod.
od 16cmfan
Re: Patch 1.0.4.
Napsal: 10.08.2012, 18:52 hod.
od Petros
Pro neangličtináře ve zkratce:
- zrušení sdíleného MF a GF v partě
- snížení hp u monster v partě
- u elit odstranění některých silných kombinací a affixu Invulnerable Minions
- odstranění enrage a plného uzdravení elit po zabití hráče
- snížení goldů za opravy o 25%
- zbraně ilvl 61-62 budou mít vyšší dps
- legendární itemy budou lepší (ale pouze nově droplé po patchi)
Omlouvám se, vzal jsem to hodně hopem, ale brzy se jistě objeví kompletní překlad v novinkách.
Re: Patch 1.0.4.
Napsal: 10.08.2012, 19:04 hod.
od Vendetta
Takze je to v chuchli ten patch nebude tak skoro ako som cakal. V odkaze sa pise ze neaky ten pan s blizzu ohladom legendariek da vediet do tyzdna dvoch na svojom blogu podrobnejsie
cize GW2 vyhralo boj nad diablom ...
Re: Patch 1.0.4.
Napsal: 10.08.2012, 19:06 hod.
od 16cmfan
Menšie OT: @Petros - nehral si Freelancer na Galaxy ?
Re: Patch 1.0.4.
Napsal: 10.08.2012, 19:09 hod.
od Azure
nějak se mi to teď k večeru nechtělo číst ale z toho co tu napsal Petros tak:
1. dobrý
2. nechápu fakt to nechápu, myslim že ty mobové by spíš potřebovali hpčka navýšit
3. no, noooo myslim že to je zbytečný... inferno neni pro všechny hráče sám to blizzard řkal tak proč to zlehčujou sakra!
4. enrage je hnus tož to je pravda s tim souhlasim... ale proboha proč to uzdravení?
5. ok
6. +1... a armory taky budou mít vyšší dps? xD xD xD
7. +1
ještě jednou, blizzarde blizzarde, jestli furt budeš ulehčovat inferno tak to bude i pro děcka 16- ale ty to hrát nesmí, takže táhni s ulehčováním and wake up!
Re: Patch 1.0.4.
Napsal: 10.08.2012, 19:24 hod.
od Y0G1
patch ako tak je ok , ale preco proste nepovedia ci v tomto patchi bude ten akoze end game proste to fakt chcu cakat az do patchu 1.1??
Re: Patch 1.0.4.
Napsal: 10.08.2012, 19:39 hod.
od Baglik
Některé věci vítám jiné ne, zrušení sdílení MF a GF určitě jo, legendárky taky potřebují zlepěit, ale uzdravování elitek bych nechal i když mě to někdy dost štvalo, přeci jen je to inferno tak proč to zlehčovat dokonce bych nechal i enrage i když je to hnus.
Re: Patch 1.0.4.
Napsal: 10.08.2012, 20:09 hod.
od Alishak
Jsem docela spokojený až na to tradiční ulehčování celé hry škoda no :-(
Re: Patch 1.0.4.
Napsal: 10.08.2012, 21:24 hod.
od Papagaj
Ak som dobre cital, tak stvornasobne zvysuju droprate magickych a rare predmetov z bielych mobov... cize konecne sa oplati nosit MF nonstop
Re: Patch 1.0.4.
Napsal: 10.08.2012, 21:36 hod.
od Drakkari
Garn píše:Nic se prakticky nezmění, jsou to jen detaily. Pořád mi chybí zásadní gameplay fix. Ať udělají aspoň dailyQ za 100K sejmout nějakýho unikáta nebo něco, ale to co je v D3 není endgame... Hrát crazy buildy je dost zábava, ale se současným balancem skillů a cenou itemů je skoro nemožné nějaký fakt dobrý build poskládat. Možná tak kolem lvl50 se dá nakoupit třeba za čtvrt mega věci na něco fakt zábavného na zabíjení konce nightmare a I. act hell, ale pak vás to stejně donutí jet nějaký standard a hledat itemy v megových částkách.
Mám trochu obavy, že diablo nebude nikdy hrou s endgame contentem jako to bývá v mmo, je přece jen obyč single farmení s možností coop. Myslím, že maximum co dostanem bude to pvp (i to blizz odsouvá na vedlejší kolej), a poladěný dropy a tím to hasne. Možná to chce jinou hru pro pořádný dlouhodobý engame, lidé hodně mluví o GW2 ale to není stejný žánr a jako vždy, přehnaná očekávání můžou hodně lidí zklamat.
Buď Diablo lidi baví nebo ne. Jde o to že moderní hráči chodí do extrému, co je baví je nejlepší a nic než to, a ty co to nebaví tak je to trash století a nehratelný paskvil. Nic mezi.
Re: Patch 1.0.4.
Napsal: 10.08.2012, 21:38 hod.
od sayonara
opet len zlepseni pro farmarov, nech ide do r*ti cely blizz, uz nikdy nic od nich nekupim a s diablom koncim.. fuj
Re: Patch 1.0.4.
Napsal: 10.08.2012, 22:09 hod.
od Halen
No mě třeba vadí, že nic neudělali s Megawrathama, který způsobujou skutečně masivní damage a nefunguje na něj dodge.
Re: Patch 1.0.4.
Napsal: 10.08.2012, 22:18 hod.
od Y0G1
Drakkari píše:Garn píše:Nic se prakticky nezmění, jsou to jen detaily. Pořád mi chybí zásadní gameplay fix. Ať udělají aspoň dailyQ za 100K sejmout nějakýho unikáta nebo něco, ale to co je v D3 není endgame... Hrát crazy buildy je dost zábava, ale se současným balancem skillů a cenou itemů je skoro nemožné nějaký fakt dobrý build poskládat. Možná tak kolem lvl50 se dá nakoupit třeba za čtvrt mega věci na něco fakt zábavného na zabíjení konce nightmare a I. act hell, ale pak vás to stejně donutí jet nějaký standard a hledat itemy v megových částkách.
Mám trochu obavy, že diablo nebude nikdy hrou s endgame contentem jako to bývá v mmo, je přece jen obyč single farmení s možností coop. Myslím, že maximum co dostanem bude to pvp (i to blizz odsouvá na vedlejší kolej), a poladěný dropy a tím to hasne. Možná to chce jinou hru pro pořádný dlouhodobý engame, lidé hodně mluví o GW2 ale to není stejný žánr a jako vždy, přehnaná očekávání můžou hodně lidí zklamat.
Buď Diablo lidi baví nebo ne. Jde o to že moderní hráči chodí do extrému, co je baví je nejlepší a nic než to, a ty co to nebaví tak je to trash století a nehratelný paskvil. Nic mezi.
Ono end game nemalo ani d2 ale ide o to ze keby tam pridali veci ako talismany uber lokaciu popripade runove slova ver tomu ze ludi to bavit bude a to si myslim ze bez srandy
ale tak toto neni cely patch tak snad tam pridaju nieco co nas udrzi pri hre
Re: Patch 1.0.4.
Napsal: 10.08.2012, 22:23 hod.
od Drakkari
sayonara píše:opet len zlepseni pro farmarov, nech ide do r*ti cely blizz, uz nikdy nic od nich nekupim a s diablom koncim.. fuj
diablo2-farma ergo diablo3-farma got it?
diablo hry jsou a vždy byly jen a pouze o farmení potvor pro itemy, bokem bylo trochu toho pvp ale to je vedlejší to ve trojce není, přečti si nejprve něco o hře nez si ji koupíš
blizzard dělá vše nejlepší pro to aby se v diablu králosky farmilo, to se mi líbí, patch 104 se mi asi tudíž bude líbit
edit: něco si musej schovat na datadisk
Re: Patch 1.0.4.
Napsal: 10.08.2012, 22:37 hod.
od Alfajk
Papagaj píše:Ak som dobre cital, tak stvornasobne zvysuju droprate magickych a rare predmetov z bielych mobov... cize konecne sa oplati nosit MF nonstop
wtf? to kde pisou ?
Re: Patch 1.0.4.
Napsal: 10.08.2012, 22:42 hod.
od Papagaj
Alfajk píše:Papagaj píše:Ak som dobre cital, tak stvornasobne zvysuju droprate magickych a rare predmetov z bielych mobov... cize konecne sa oplati nosit MF nonstop
wtf? to kde pisou ?
So, in 1.0.4 we’re increasing the health of normal monsters by approximately 5%-10% in Inferno, but
also increasing the likelihood they drop magic or rare items by a factor of four.