Stránka 1 z 1

Údajný spam

Napsal: 11.07.2012, 22:45 hod.
od Deight
Zdravím, přihodila se mi nepříjemnost, blizzard mi napsal, že spamuju a že kvůli tomu mi zakazuje chat s ostatními hráči, zpráva mi přišla už 6x a nejspíš ještě přijde. Vůbec nechápu jak je to možný, už 4 dny jsem nebyl ve hře a až dnes jsem se připojil a všechno se zdá v pořádku, nejdřív mě napadlo, že mi prolomili heslo, ale nic.

Chci se zeptat, jestli nejsem sám nebo jestli víte proč se tak děje?

Psal jsem už i na podporu, snad se to nějak vyřeší, já mám totiž vyloženě čas, psát do chatu nějaký krávoviny :D

Díky za info ;)

- - - CELÁ ZPRÁVA - - -

Greetings,

Account Name: XXXXXXXXXXX

A user of the above account has recently been involved in actions deemed inappropriate for Diablo III by the In-Game Support staff of Blizzard Entertainment.

Account Action: 6 Hour Suspension of Chat Privilegees
Offense: Spamming
This category includes:
* Excessively communicating the same phrase, similar phrases, or pure gibberish.
* Saying the same phrase more than once in a period of 30 seconds.

Based on a review of the information presented, this Diablo III account has had its chat privileges suspended. While the account has been placed under review, you will be unable to speak to other players via any avenue of Diablo III. Should spamming behavior continue, we may proceed to apply further penalties including extended suspension of chat privileges, account suspension, or account closure. Once an account has been closed, any characters, items, or auctions will be irretrievable.

For further information, please review the Diablo III Policies and Terms of Use Agreement: (http://us.battle.net/support/en/article ... i-policies) and (http://us.blizzard.com/en-us/company/legal/d3_tou.html).

Any disputes or questions concerning this account action can only be addressed by Account Administration. To learn more about how Account Administration is able to assist you, please visit: http://us.battle.net/support/en/article ... n-overview. Customer Support is not equipped to handle this type of account access inquiry via phone. You must contact Account Administration via a Support Site ticket: https://us.battle.net/support/en/ticket/submit.

We understand that these policies may seem harsh, but they are in place to ensure that every player is able to enjoy their time spent on Battle.net. Thank you for respecting our position.

Regards,

Blizzard Entertainment
Diablo III Customer Support
http://battle.net/support

Re: Údajný spam

Napsal: 21.09.2012, 13:05 hod.
od hroboveticho
Ahoj, mě se to taky stalo a do teď se nemohu přihlásit do hry, zatím mě to moc nevadí, nemám moc času na hraní, ale byl bych rád co s tím mám dělat. Díky za pomoc.

Re: Údajný spam

Napsal: 22.09.2012, 08:57 hod.
od Holborn
Deight píše:Zdravím, přihodila se mi nepříjemnost, blizzard mi napsal, že spamuju a že kvůli tomu mi zakazuje chat s ostatními hráči, zpráva mi přišla už 6x a nejspíš ještě přijde. Vůbec nechápu jak je to možný, už 4 dny jsem nebyl ve hře a až dnes jsem se připojil a všechno se zdá v pořádku, nejdřív mě napadlo, že mi prolomili heslo, ale nic.

Chci se zeptat, jestli nejsem sám nebo jestli víte proč se tak děje?
Napráskat za spam může ve hře kdokoli, aniž by k tomu měl důvod, taky může jít o blbý žert nebo mstu za něco jiného. Mohlo se to stát klidně před těmi 4 dny, kdy jsi byl on-line, někdo tě našel v seznamu na chatu a reportoval za spam, blizz to vyhodnotil a dal ti zákaz. Nevím, jak se proti tomu bránit jinak, než snažit se nikoho nenaštvat a příliš se nikde neprezentovat (moc řečí, nick, BT, apod.).