Stránka 1 z 2

Hodnocení dílů Diablo série (podruhé)

Napsal: 25.06.2012, 06:28 hod.
od ZOMB
Tak co, jak jste změnili názor?
Za mě: Co se mi v ve trojce opravdu hodně líbilo je taktizování boje s Demon Hunterem, systém craftingu a cinematics
Co se mi nelíbilo je, že postupem času hra ztrácí své kouzlo a síla charu závisí pouze na equipu...
Prosím všechny, co vyplní anketu, aby napsali důvody, proč si vybrali zrovna tuhle možnost...

Re: Hodnocení dílů Diablo série (podruhé)

Napsal: 25.06.2012, 07:14 hod.
od sklb
D2 zatial urcite.
D3 je v aktualnom stave mikrotransakcny polotovar.

Re: Hodnocení dílů Diablo série (podruhé)

Napsal: 25.06.2012, 07:18 hod.
od Fight
A je to tu zas. :D

Re: Hodnocení dílů Diablo série (podruhé)

Napsal: 25.06.2012, 08:23 hod.
od homeles8
Já bych se citoval pořád dokola :-)

Re: Hodnocení dílů Diablo série (podruhé)

Napsal: 25.06.2012, 08:25 hod.
od Kubis
Další téma pro spam a hatery?? :roll:

Re: Hodnocení dílů Diablo série (podruhé)

Napsal: 25.06.2012, 08:48 hod.
od ZOMB
Helljovany píše:Další téma pro spam a hatery?? :roll:
Nechápu. Tohlé má být otevřená diskuze o tom, co se líbí/nelíbí na jednotlivých dílech Diablo série...
Budu moc rád, když sem lidi napíšou co se jim líbí/nelíbí, protože to je pro mě důležité (na základě těchto a dalších názorů se budu rozhodovat o dalším vývoji mého modu na D2)
homeles8: napiš co bys zlepšil/odstranil/přidal do jednotlivých dílů... má to být diskuze o VŠECH dílech, ne jenom o trojce...

Re: Hodnocení dílů Diablo série (podruhé)

Napsal: 25.06.2012, 09:06 hod.
od marian_r
Helljovany píše:Další téma pro spam a hatery?? :roll:
A pre fanboys s hnedým nosom. :wave:

Re: Hodnocení dílů Diablo série (podruhé)

Napsal: 25.06.2012, 09:15 hod.
od kojot
Když jsem hrával D2, tak před 5-10 lety, tak mě bavilo možná víc, než teď D3. Ale teď už mě D2 cůbec nebaví, takže hlasoval jsem podle pohledu, kterej mám teď aktuálně, takže D3.

Re: Hodnocení dílů Diablo série (podruhé)

Napsal: 25.06.2012, 09:16 hod.
od homeles8
ok. Tak jedničku bych si musel znovu zahrát, abych mohl hodnotit, už si to vůbec nepomatuju :oops: . J

V D2 se mi nelíbily milony zlata k ničemu. Dal bych tam stejnej drop zlata jako v D3 a ceny předmětů taky. A asi i čtvrtou obtížnost, nad tím jsem přemýšlel ješě před ohlášením D3. Pak bych tam přidal aspoň třetí tlačítko pro skill, třeba ještě kolečko na myši, kam by se dal nastavit ještě jeden skill, protože rychlý přepínání skillů v bitce pomocí Fkláves tak jak chci je těžší než hrát na piáno :D Tak kdybych používal 5-6 skillů, tak nebude takový bláznivý :-) Jinak hratelně a obsahově se mi D2 líbí, tak jak je.

No a D3 už jsem napsal v jiným podobným tématu tématu.
homeles8 píše: Nicméně, rozdělování statů, přemýšlení do jakých skillů obětovat body, omezený svitky porálů do města, lahvičky se životy, to i chybí a bylo to v obou předešlých Diablech. Potom v D2 jsem tak často nestřídal předměty a vždycky jsem si ke svýmu meči nebo brnění vytvořil nějakej vztah :)) To porovnávání gearu s kámošovo gearem mě víc bavilo v D2, právě kvůli tomuhle. Až třeba zase za 2 dny jsem řek, že mám novej meč a je fakt hustej. A ten jsem měl zase dlouho.V D3 to střídám jak ponožky a je mi prakticky jedno, co to je za zbraň, prostě jakmile tam svítí +Damage/Life/Protection, tak to vyměnim a je to. Neměl jsem žádný dilema jestli vzít tu, nebo tu zbraň, jako v D2. V D2 se mi taky víc líbila vzácnost rare předmětů a taky si romýšlet kam dám jakej gem, protože když ho tam dám, tak o něj přijdu. A taky bych uvítal princip qustů jako v D2, že splníš úkol, tak je prostě splněnej, jenom si dáš ten act a někam se portneš a tam farmíš. Ale to je dáno systémem Checkpointů. Žádný hledání portálů neni nutný, to mě v D2 bavilo. Taky v D2 byly rozsáhlejší lokace plošně, tady jdete prakticky furt po cestičce. Pouště a pláně jsou hrozně malý oproti D2. Navíc D2 bylo těžší v tom smyslu, že Normal D2 je Těžší než Normal D3, Nightmare je v D2 těžší než v D3 atd. Potom se mi líbil max. 99. level. Resp. ta práce ten level udělat, na čísle nezáleží. Klidně by to mohlo bejt tak, že Inferno by bylo od 50. levelua ani po dohrání bys neměl 60. level. Prakticky jakoo v D2 :-)

Re: Hodnocení dílů Diablo série (podruhé)

Napsal: 25.06.2012, 09:30 hod.
od Fugassssssss
Tak miliony zlata k ničemu v d2 mohly být celkem oprávněně, protože tam hlavním platidlem byly runy (když beru pohled mp, ne sp).

D2 mi přijde pořád jako dost luxusní hra, celkem se těším, až se po čase k d2 zas vrátím.

Re: Hodnocení dílů Diablo série (podruhé)

Napsal: 25.06.2012, 10:38 hod.
od Omerta
Hrál sem D3 od prvního dne vydání měsíc a něco a za celou dobu jsem v něm nezažil pocit jako když jsem se od něj vrátil k D2 a dropl s kámošem Ohm v pitu. S rare random itemama tenhle pocit v d3 asi nezažiju když už nemám ani pocit nutnosti otevírat každou truhlu. A nejde jen o to. D2 má prostě duši kdežto D3 je slátanina všeho co je zrovna populární...

Re: Hodnocení dílů Diablo série (podruhé)

Napsal: 25.06.2012, 10:47 hod.
od Asman
Jelikož jsem D1 ani D3 nehrál tak nemůžu hodnotit objektivně. D1 jsem viděl u kámoše, tím to všechno začlo, tak si myslím, že nejhorší být nemůže. Dvojka, co se hrála i po 10 letech taky nemůže být nejhorší, a je to geniálně udělaná hra. Trošku se mi nezdá level cap 60 ve trojce, to už připomíná WoW, podle mě měli udělat cap tak nedosažitelný(téměř) jako ve dvojce nebo v jedničce. Nehledě na to, že i spousta jiných prvků v D3 je z WoW(10% durability loss, level cap, boss encountery, AH). Přijde mi to jako kus z toho a kus z toho.

Re: Hodnocení dílů Diablo série (podruhé)

Napsal: 25.06.2012, 10:57 hod.
od Garn
Hlasoval jsem pro D3 a nebudu se už opakovat v tom "proč". :)

Re: Hodnocení dílů Diablo série (podruhé)

Napsal: 25.06.2012, 11:56 hod.
od Lucifer
Hlasoval jsem pro 2, protoze 3 az prilis zjednodusena, stve me levelcap, stve me drop + (RM)AH (jedno souvisi s druhym, neb si to blizz balancuje pro sve zisky, ne pro zabavnost/hratelnost), pomaly me to uz ani nebavi - nevim...neni to ono.

Re: Hodnocení dílů Diablo série (podruhé)

Napsal: 25.06.2012, 12:24 hod.
od Majky_majk
Já jsem hlasoval pro D1 ... a to proto, že to z mého pohledu byl nejvíce revoluční díl. Diablo 1 byla hra opravdových měřítek. Přinesla něco, co tu do té doby nebylo.

Další díly Diabla jsou víceméně jen evoluce. Přitom není pravda, že by ten prostor na upgrade nebyl. D3 mělo obrovský potenciál přinést mnoho nových prvků Přineslo AH, pro mě -, ale OK. Mohl tu být na konci hry nějaký "nekonečný dungeon", mohl tu být systém ach, který by motivoval hráče k jejich plnění ... mohla tu být spousta věcí.

Z mého pohledu je to tak, že D1 byla revoluce. D2 k té revoluci přidalo příběh. D3 evoluce k roku 2012 + AH.

Re: Hodnocení dílů Diablo série (podruhé)

Napsal: 25.06.2012, 12:31 hod.
od Garn
Infinite dungeon byl v Torchlightu a byl to imho jeden z největších failů té hry. Diablo by to zabilo.

Re: Hodnocení dílů Diablo série (podruhé)

Napsal: 25.06.2012, 13:32 hod.
od Majky_majk
Jenže Torchlight je jiná liga hry... zcela narovinu. Torchlight jsem sice shodou okolností dohrál, ale už si vůbec nepamatuju, o čem ta hra byla. Trochu jsem si snad i oddechnul, že už je konec. Jediné co si pamatuju, je že tam byl pomocník, co nosil do města na prodej předměty :-).

Věřim, že kdyby místo inferna přišel infinite dungeon, každé patro o 2na"n"% náročnější než předcházející s +5% magic drop/level. Umim si představit, že by to mohl být jeden z prvků, který by byl fakt zajímavý.

Ale to je celkem irelevantní. Pouze jsem psal, že Diablo 3 je z mého pohledu +- zdařilou evolucí Diablo 2. Diablo 2 byla sice taky "jen" evoluce, ale do světa Diabla přinášela "něco nového"... pořádný příběh, rozdělení do aktů, venkovní lokality, pokus o vybalancování postav. Diablo 3 proti tomu přineslo navíc jen online podobu, která má však dle mnoha hlasů (včetně mého) více záporů, než kladů.

Tím samozřejmě nemyslím, že by dneska měl člověk hrát Diablo 1, ale titul "nejlepšího dílu" je z mého pohledu dán pořadovým číslem za názvem hry.

Re: Hodnocení dílů Diablo série (podruhé)

Napsal: 25.06.2012, 14:00 hod.
od Chadzi
Hlasoval jsem pro D2 ... k tomu se vždy rád vracím. D3 je venku přes měsíc a už mě to do hry vůbec neláká, naopak na D2 jsem se pokaždé strašně moc těšil a nemohl se od toho odpoutat, ale u D3 mě tohle nepotkalo vůbec.

Re: Hodnocení dílů Diablo série (podruhé)

Napsal: 25.06.2012, 14:05 hod.
od Nekronaut
Určitou logiku má každá z voleb. D1 je revoluční začátek. D2 do dnes fungující klasika a D3 je holt Diablo dneška a s tím nic neuděláme. Proto jsem volil D3. Možná kdybych nehrál D2 před 11 lety, ale ještě včera, volil bych D2.

Re: Hodnocení dílů Diablo série (podruhé)

Napsal: 25.06.2012, 14:35 hod.
od Quetak
Taky volím D3.
Z D1 sem byl vyplesklej když mi bylo 11, úžasná hra, hlavně temná atmosféra, na kterou už se žádný diablo nikdy nedostane, zejména poslední 4lvly. Epický bitky s Butcherem zavřenym za mříží a následný 5ti minutový zabíjení lukem s wariorem protože na druhej level byl až moc tuhej pán :) Nejnepříjemnější moby za historii diabla - Black death myslim se jmenovali - takový černo žlutý zombíci v Cave co na hit brali permanentně -1 HP, to byla výzva :)
V D2 sem strávil tisíce hodin, prolezl sem co šlo za všechny chary, vyzkoušel různý módy, různý buildy, ke konci už to bylo ale jen shánění top run a měnění za top equip, nekonečný nájezdy na baala/Uber tristram a praní se s botama o loot aneb kdo dřív klikne vyhrává.
Pak sem vyzkošel D3 betu...po stym zabití SK sem si chtěl zkusit zase zahrát D2, ale už to nešlo....chyběla mi ta dynamika boje, musel sem zbírat zlato ručně-to beru snad jako největší revoluci v D3, na lvlu20 sem měl rozdělenejch asi 8skillů a dalších 12 čekalo na lvl up. V době když sem hrál D2 tak mi to přišlo dokonalý, ale teď už bych se k němu nevracel,...proto D3 :)