Stránka 1 z 6

A začínáme nerfovat...

Napsal: 23.05.2012, 09:58 hod.
od Ascalon
Tak co na to říkáte? :P

http://www.eurogamer.net/articles/2012- ... rst-hotfix

Já si jdu si najít kapesník. :cry:

Re: A začínáme nerfovat...

Napsal: 23.05.2012, 10:07 hod.
od Rakiii
Balancování hry bude nadlouho a jsem zvědavý jak se s tím Blizz popasuje.. V d2 jim to moc nešlo..(

Re: A začínáme nerfovat...

Napsal: 23.05.2012, 10:11 hod.
od Ascalon
Už jeden velkej problém zazněl a to je "Blizz", ale musíme doufat a modlit se, snad to zvládnou lépe než jiné věci. ;-)

Na rovinu jako majitel jednoho monka musím říct, že hraní za něj mi přijde až moc easy a hlavně teď na hell, kdy kolem mě všichni padají jak švestky a já si tam jenom tak běhám.

Re: A začínáme nerfovat...

Napsal: 23.05.2012, 10:14 hod.
od burrzoust
my first tear :)
ale co už, jsou i jiné mantry :)

Re: A začínáme nerfovat...

Napsal: 23.05.2012, 10:22 hod.
od Smelina
Ascalon píše:Už jeden velkej problém zazněl a to je "Blizz", ale musíme doufat a modlit se, snad to zvládnou lépe než jiné věci. ;-)

Na rovinu jako majitel jednoho monka musím říct, že hraní za něj mi přijde až moc easy a hlavně teď na hell, kdy kolem mě všichni padají jak švestky a já si tam jenom tak běhám.
Jo? A jak? FoT+Q, SW a MoH+BoP? :-)

Re: A začínáme nerfovat...

Napsal: 23.05.2012, 10:33 hod.
od Programos
Monk je OP, ví to každej. Potřebuje nerf, nehledě na to, že parta 4 monků byla nesmrtelná, ještě, že to fixli už na druhej den.

Re: A začínáme nerfovat...

Napsal: 23.05.2012, 10:38 hod.
od Ascalon
Tak jasně že se s tím počítalo, ale i tak se za něj bude hrát nejlíp :-P
Smelina píše:Jo? A jak? FoT+Q, SW a MoH+BoP? :-)
Way of the Hundred Fists: Spirited Salvo
Lashing Tail Kick: Hand of Ytar

Breath of Heaven: Circle of Life
Seven-Sided Strike: Sudden Assault
Mystic Ally: Earth Ally
Mantra of Healing: Heavenly Body

Samozřejmě k tomuto buildu one hand weapon a shield.

Re: A začínáme nerfovat...

Napsal: 23.05.2012, 11:20 hod.
od burrzoust
Ascalone, jaké k tomu dáváš pasivky?

Re: A začínáme nerfovat...

Napsal: 23.05.2012, 11:41 hod.
od Ascalon
Btw. našel jste někdo někde nějaké vyjádření od Blizzů, nebo si dávají ještě načas...?

Exalted Soul
Chant of Resonance
Seize the Initiative


Můžu pořád táhnout Dexterity, když chci náhodou rychle přehodit na DPS a doplňuji to Vitality.

Momentálně na lvl 55 to vychází na 30k HP, 3k DPS a 3k Armour, ale mám pár trash věcí, takže to moc neberte v potaz ty staty...

@Gotha: Tak přemýšlel jsem tam radšji dát Pacifism, ale kdo to má pak přád naklikávt tu auru. :lol:

Re: A začínáme nerfovat...

Napsal: 23.05.2012, 11:50 hod.
od Gotha
Ascalon píše:Chant of Resonance
I kdyz je Monk OP tak tohle je absolutni zbytecnost - lepe receno pro lenochy :-)

Re: A začínáme nerfovat...

Napsal: 23.05.2012, 12:10 hod.
od burrzoust
no já s 45lvl zatím se zatím dostanu jenom na tohle:
http://eu.battle.net/d3/en/calculator/m ... YXU!bYZbbZ

Re: A začínáme nerfovat...

Napsal: 23.05.2012, 12:12 hod.
od GrOsO
smokescreen u DH dostal -1 sec. dost stupidny nerf mohly vymyslet skor nieco rozumnejsie nie prask -1sec... jedina vec co drzi dh pri zivote na inferne
qq

Re: A začínáme nerfovat...

Napsal: 23.05.2012, 12:14 hod.
od Garn
Hotfixli Smoke Screen - duration bez runy 1s, s runou 2s.

Ach, Groso byl rychlější... taky mi to přijde a bit trolling vůči DH, které je i tak strašný papír.

Re: A začínáme nerfovat...

Napsal: 23.05.2012, 12:22 hod.
od Winty
Blizz vážně nerfnul smog screen? OMG! Když už chtěj nerfovat tak ať nerfnou třeba Wizovi diamond armor. Nebo ať nerfnou něco, co se nepoužívá. Třeba strafe :D

Re: A začínáme nerfovat...

Napsal: 23.05.2012, 12:29 hod.
od Garn
Je to hrubý, obzvlášť, když DH nemá žádný defensivní skilly ani passives. Caltrops jsou na Infernu k ničemu, když monstra mají s 80% slow větší speed jak já s +20% movement, vault je k ničemu, protože se vždycky odhabruješ někam do textury a ten stun z něj trvá na infernu 0,0001s a SS teď nerfli na sekundu... docela GG hrát toho DH, to si ještě rozmyslím, s čím půjdu na HC jako první char. DH už nevypadá moc viable. Hlavně že každá další classa až na Wize má 300000 defensivních passives viz WD -20% damage taken na 10. levelu, trollface. :D

Re: A začínáme nerfovat...

Napsal: 23.05.2012, 12:42 hod.
od Pana_Ruplahlava
tak mě blizz uzebpečil že DHčko fakt nepojedu :D

Re: A začínáme nerfovat...

Napsal: 23.05.2012, 12:48 hod.
od Aragorn
Tyhle skryty nerfy nejak nechapu. Dospely clovek se nerozbreci, kdyz to Blizz napise a takhle to akorat clovek muze prizabit ve hre, kdyz to neceka.

Jinak neni to potvrzene co vim, ale asi uz nerfnuli Force Armor runu u wizze. Sam to nastesti nepouzivam a i jsem tusil, ze tam neco nehraje, kdyz jsem to poprve videl, ale vzhledem k tomu, ze uz i na Hell je Diamond Skin prorazitelny i s vyssi absorb runou, tak fakt nevim, co jako planuji, ze bude wizz na Infernu delat krome umirani :-) Ale nejak s vysokou VIT to treba pujde. Co me ale hodne nastve je jestli Blizz nerfne Critical Mass...uz jsem taky slysel lidi na to nadavat. To uz fakt nevim, co pak bude za vyber v pasivech.

Re: A začínáme nerfovat...

Napsal: 23.05.2012, 13:01 hod.
od Garn
Pořád nechápu, proč mají melee 30% redukci damage a WD tu pasivku Jungle Fortitude, je to šíleně OP. Mít útok z dálky je na Infernu k ničemu, když elitky mají rychlost jak speedy gonzales.

Re: A začínáme nerfovat...

Napsal: 23.05.2012, 13:03 hod.
od Winty
Protože Blizz počítal s tím že každý bude hrát v partě a rangeti bude pořád bezpečně vzadu. Navíc meele přeci jenom u toho moba musí stát pořád. Za rangeta můžeš aspoň trochu kitovat.

Re: A začínáme nerfovat...

Napsal: 23.05.2012, 13:04 hod.
od Garn
Jo, jenže když meleečko ignoruje vlastnosti elit a nehýbe se, tak umře ještě rychleji než ranged, takže se hýbat musí a tím pádem tu "první linii" udrží tak prvních 10 sekund. :D