ztráta hrdiny?
Napsal: 26.02.2018, 15:11 hod.
Snad nebudu mít hloupý dotaz...
Je možné že by se mi po updatu samotné hry nebo klienta ztratil rozehraný hrdina?
Většinou hraji na PS4 ale ta je v pokojíčku dětí tak jsem začal hrát i na macbooku.
Bohužel nelze používat stejného hrdinu takže jedu od začátku.
Už asi před rokem jsem hrál na macbooku pravidelně a jel jsem hlavně za barbara ale podle mě jsem zkoušel i jiné typy hrdinů.
Teď když jsem začal hrát znovu s odstupem času tak mě zarazilo že tam žádní hrdinové nebyly.
Vytvořil jsem si znovu barbara a chvilku hrál a nakonec zkusil wizarda ktery me docela zaujal tak jsem zacal hrát spíše s ním.
Teď jsem asi týden na hraní neměl moc času akorát jsem provedl update hry který mi to nabízelo a včera update klienta.
Dnes když jsem to spustil tak koukám že tam asi není ten můj wizz ale přijde mi že tam jsou ti původní hrdinové z před roku.
Jakoby se to až teď sesynchronizovalo ale přišel jsem o toho aktuálního wize...
nebyl ještě moc vysoko takže klidně můžu začít znovu...
Ale je možné že jsem o něj přišel? Případně šlo by to vyřešit přes podporu?

Je možné že by se mi po updatu samotné hry nebo klienta ztratil rozehraný hrdina?
Většinou hraji na PS4 ale ta je v pokojíčku dětí tak jsem začal hrát i na macbooku.
Bohužel nelze používat stejného hrdinu takže jedu od začátku.
Už asi před rokem jsem hrál na macbooku pravidelně a jel jsem hlavně za barbara ale podle mě jsem zkoušel i jiné typy hrdinů.
Teď když jsem začal hrát znovu s odstupem času tak mě zarazilo že tam žádní hrdinové nebyly.
Vytvořil jsem si znovu barbara a chvilku hrál a nakonec zkusil wizarda ktery me docela zaujal tak jsem zacal hrát spíše s ním.
Teď jsem asi týden na hraní neměl moc času akorát jsem provedl update hry který mi to nabízelo a včera update klienta.
Dnes když jsem to spustil tak koukám že tam asi není ten můj wizz ale přijde mi že tam jsou ti původní hrdinové z před roku.
Jakoby se to až teď sesynchronizovalo ale přišel jsem o toho aktuálního wize...
nebyl ještě moc vysoko takže klidně můžu začít znovu...
Ale je možné že jsem o něj přišel? Případně šlo by to vyřešit přes podporu?