2.4.2 - Překlad patch notesu (update 3.8.2016)
Napsal: 15.06.2016, 09:26 hod.
PATCH NOTES – 3.8.2016 v. 2.4.2.38682 (live)
-----
Pokud je někde (*), tak si nejsem překladem jistý z důvodu nepochopeného významu, neznalostí daných skillů a nebo rezervou v angličtině.
Jedná se o amatérský a velmi rychlý překlad.
-----
OBECNÉ
Nové obtížnosti Torment XI – XIII
Upraveny odměny ve zlatě
- GR26 a vyšší – 3% navýšení za každý level
- Torment VII – XIII změněny tak, aby to bylo shodné s navyšováním jako v GR
- Cena posíleného GR byla snížena tak, aby odpovídala ceně odměny
- Množství zlata z Gilded Barona bylo redukováno.
- Knockback nyní aplikuje plošně 40% crowd control resistenci
- Potvory nemohou být knockbackovány pokud mají více než 65% crowd control resistenci
- Dovednosti které aplikují knockback neustále (jako je třeba Black Hole) mohou tuto resistenci obejít pokud už byl knocked back úspěšný (*). Tyto dovednosti zvyšují crowd control resistenci o 20% a ne o 40%.
Následující změny v Season 7 Journey:
- Slayer: Potřebný Greater Rift snížen z 35 na 30
- Champion: Potřebný Greater Rift snížen z 50 na 40, čas Nephalem Riftu zvýšen ze 6 minut na 7 minut
- Destroyer: Potřebný Greater Rift snížen z 60 na 50
- Conqueror: Potřebný Greater Rift snížen z 70 na 60
- Guardian: Potřebný Greater Rift snížen z 80 na 70, časový limit na porážku Azmodana zvýšen z 15 sekund na 20 sekund
CHARAKTERY
BARBARIAN
Threatening Shout
- nadále není stackováno s vyvoláním z jiného zdroje
CRUSADER
Consecration
- poskytnuté léčení už není stackováno
Judgment - Resolved
- zvýšená šance na kritický zásah je redukována z 20% na 8%
Laws of Valor - Critical
- bonus k damage kritických zásahů redukován ze 100% na 50%
DEMON HUNTER
Companion - Wolf Companion
- aktivní damage bonus snížen ze 30% na 15%
Marked for Death
- damage bonus snížen z 20% na 15%
- runa Grim Reaper: damage bonus snížen z 20% na 15%
Multishot - Wind Chill
- zvýšení šance na kritický zásah daného cíle snížena z 15% na 8%
Spike Trap – předěláno
- pasti nemají žádný čas nutný k odjištění
- pasti detonují pouze jednou
- je možno položit 2 pasti (charge), obnovení každé trvá 10 sekund
- všechny aktivní pasti jsou odpáleny použitím dovednosti, která spotřebovává Hatred
- damage zvýšena z 340% na 1160% damage zbraně
- cena hatred snížena ze 30 na 15
Runa Echoing Blast
- damage zvýšena z 575% na 2020% damage zbraně
- předěláno: nepřátelé jsou zpomaleni o 70%, když je past odpálena
Runa Lightning Rod
- damage zvýšena z 880% damage zbraně během 10 zásahů na 2010% damage zbraně během 3 zásahů
- snížena vzdálenost prolnutí účinku dvou pastí ze 75 na 25 yardů (*)
Runa Long Fuse
- zrušena
- nahrazena Impaling Spines
- když je past aktivní, nepřátelé v dosahu jsou znehybněni na 3 sekundy
- damage zvýšena na 1930% damage zbraně
Runa Scatter
- položí dvě pasti vedle sebe a odečte jeden „charge“
Runa Sticky Trap
- zrušeno
- nahrazeno Custom Trigger
- hatred generátor detonuje pasti
- damage zvýšena na 1900% damage zbraně
MONK
Blinding Flash - Crippling Light
- damage redukce oslepených nepřátel snížena ze 40% na 25%
Epiphany - Soothing Mist
- léčení redukováno o 60%, ze 40232 života za schopnost na 16093 života, množství bonusově vyléčeného života za health globe byl redukováno z 10% na 4%
Exploding Palm - Flesh is Weak
- damage bonus redukován z 20% na 15%
Inner Sanctuary
- runa Forbidden Palace: dále nezvyšuje damage, kterou nepřátelé obdrží uvnitř Inner Sanctuary
Mantra of Conviction
- damage pasivní vlastnosti skillu snížena z 10% na 8%
- damage aktivní vlasntostí skillu snížena z 20% na 16%
- runa Overawe: damage bonus snížen ze 16% na 12%
Mantra of Conviction - Runa Fists of Fury
- maximální hodnosta stacků už není definována rychlostí útoku a je omezena 15 stacky
Way of the Hundred Fists - Runa Fists of Fury
- maximální hodnosta stacků už není definována rychlostí útoku a je omezena 15 stacky
Pasivní dovednost Mythic Rhythm
- damage bonus je nyní vybrán pouze na manuálně vyvolaných skillech spotřebujících Spirit a nikoliv automaticky vyvolanými skilly (z věcí nebo setového bonusu)
WITCH DOCTOR
Big Bad Voodoo
- bonus k rychlosti útoku snížen z 20% na 15%
- runa Slam Dance: damage bonus poskytnutý spojencům snížen ze 30% na 15%
Haunt:
- runa Poisoned Spirit: možnost poskytnutí zvýšené damage spojencům byla odebrána, skill zvyšuje pouze vaší damage a damage vašich petů
Hex
- ovlivnění nepřátelé už nedostávájí zvýšenou damage
- runa Jinx: damage bonus redukován z 30% na 15%
- runa: damage bonus redukován z 25% na 15%
Piranhas
- nadále není stackováno s vyvoláním z jiného zdroje
Mass Confusion – Paranoia
- nadále není stackováno s vyvoláním z jiného zdroje
Spirit Barrage - Phantasm
- damage zvýšena z 675% po dobu 5 sekund na 750% po dobu 5 sekund
Summon Zombie Dogs
- runa: Chilled to the Bones: už nezvyšuje damage o 15%
WIZARD
Arcane Orb
- runa Spark: zvýšená damage následujícího lighting skillu je omezena maximem 30%
Energy Twisters
- Tornáda (s výjimkou vytvořených runou Wicked Wind) nyní zmizí, pokud se přestanou pohybovat (toto se aplikuje pouze v PC/Mac verzi)
Elemental Exposure
- damage bonus se neaplikuje spojencům
Pasivní dovednost - Power Hungry
- předěláno
- uštědřujete 30% přídavné damage nepřátelům vzdáleným 30 yardů
OPRAVA BUGŮ
- oprava problému, kdy Ray Of Frost – Black Ice vytvořil ledový závoj i když hráč neudělil smrtící úder (*)
- opraven problém zabraňující aplikaci 8 Energy Twister
- oprava problému, kdy stacky Archonu z předchozího cyklu zůstávající díky The Swami, byly započítány jako násobící bonus a nikoliv přidaný bonus k dalším stackům z nového cyklu
- oprava problému, kdy aktivní Wolf Companion neaplikoval 15% damage pro pety a pomocníka
PŘEDMĚTY
Vložení Topazu do helmy nově přidává Resource Cost Reduction namísto Magic Find, procentuální bonus za gemy odpovídá hodnotám Cooldown Reduction (získané z diamantu) a má strop 12,5%
Bottomless Potion of Chaos – nový legendární lektvar
- pokud se použije když je zdraví pod 40%, proběhne teleportace na jiné místo
- grafický a zvukový efekt přidán k teleportu
- přidán grafický stmívavý efekt k teleportu
Legendární gem Invigorating Gemstone
- předělán
- každý uštědřený úder zvyšuje přijímané léčení o 1% na dobu 5 sekund
- stackuje se 10x
- získáváte imunitu na omezení pohybu na ranku 25
Armor of Akkhan - 6 set bonus
- damage bonus zvýšen z 450% na 600%
- nově také redukuje obdrženou damage o 15% když je Akarat’s Champion aktivní
Cord of the Righteous – nový legendární opasek
- Fist of the Heavens stojí o 40% méně Wrath a uštědřuje o 150% více damage
Darklight – předěláno
- Přidává Fist of Heaven šanci být vyvolán podruhé na dané cílové lokaci
Thorns of the Invoker – 6 set bonus
- 800% bonus z Thorns damage uštědřené prvními nepříteli může nyní profitovat z +% k fyzické damage
Calamity
- nově vždy využívá použitou runu Marked for Death a nemůže být stackováno s jiným vyvoláním Marked for Death
- tato změna je retroaktivní
The Demons Demise – předěláno
- výbuch Spike Trap zasáhne všechny nepřátele znovu po jedné sekundě
Gyana Na Kashu
- damage bonus pro ohnivou kouli z Lashing Tail Kick byl zvýšen z 525-700% na 1050-1400%
Raiment of a Thousand Storms – 6 set bonus
- damage bonus pro Spirit Generators po vyvolání Dashing Strike zvýšen z 300% na 1250%
Helltooth Harness
- 2 set bonus: bonus z Necrosis už neovlivňuje damage vašich spojenců, skill má vliv pouze na vaši damage a na damage vašich petů
Homunculus – Sacrifice
- bonus zvýšen z 25-30% na 50-60%
Ring of Emptiness
- Haunt a Locus Swarn damage bonus zvýšen z 75-100 na 250-300%
Firebird's Finery – 4 set bonus – předěláno
- uštědření ohnivé damage jedním konkrétním skillem způsobí, že nepřítel obdrží dalších 1000% damage zbraně ohnivého zranění na dobu 3 sekund; tento efekt může být zopakován podruhé a potřetí kterýmkoliv jiným ohnivým skillem; pokud bude nepřítel hořet v jednu chvíli kvůli třem různým skillům, tak vzplane a bude dostávat 3000% damage zbraně za sekundu dokud nezhyne
Firebird's Finery – 6 set bonus – předěláno
- damage je zvýšena o 120% a obdržená damage snížena o 3% za každého zapáleného nepřítele; může být stackováno až 20x; za zapálenou elitu je vždy udělen maximální bonus
Girdle of Giants
- přidána legendární vlastnost
- Seismic Slam zvyšuje damage Earthquake o 80-100% na 3 sekundy
- Existující Eartquake bude mít damage navýšenou, pokud je Seismic Slam vyvolán při použití Girdle of Giants
Trag'Oul Coils
- přidána legendární vlastnost
- Spike Traps získává efekt runy Impaling Spines a jsou pokládány 2x rychleji
Scarbringer
- přidána legendární vlastnost
- Lashing Tail Kick uštědřuje dalších 300% damage prvním pěti až sedmi zasaženým nepřátelům
Gazing Demise
- přidána legendární vlastnost
- Spirit Barrage získává vlastnost runy Phantasm, za každou aktivní Phantasm (max 3) je damage Spirit Barage zvýšena o 40-50%
Starfire
- přidána legendární vlastnost
- lightning damage je zvýšena o 15% za každých 10 yardů vzdálenosti od nepřítele až do maximálních 60%
OPRAVY
- Orb of the Infinite nebyl aklikován pokud úder zabil nepřítele
- Firebird's Finery (2) Set Bonus byl spuštěn příliš brzo, když měl hráč ještě jiný štít (*)
- Problém s tím, když Goblin z Puzzle ringu sebral kosmetický předmět
+ opravy bugů, kdy se něco nesprávně aplikovalo
CAMPAIGN MODE
Ze Skeleton Kinga nově vypadává Leoric's Crown počínaje lvl 5.
ADVENTURE MODE
Infernal Machine – změna pravděpodobnosti dropu
- nově 50% šance na Torment I zvyšující se na 100% na Torment IV
- Torment V – XIII mají zvyšující se šanci na vypadnutí druhé machine
Nephalem rifty
- GR klíč je nyní garantován v každém riftu a je zvyšující šance napříč obtížnostmi na vypadnutí druhého a třetího klíče
Greater Rifty
- část zkušeností byla převedena z průběhu zabíjení v riftu do odměny za jeho dokončení a uzavření, celkové množství zkušeností by mělo být zhruba stejné
UŽIVATELSKÉ PROSTŘEDÍ
- pylony v nephalem riftech mají nově unikátní ikonu v minimapě
- přidána klávesová zkratka pro ukrytí UI
- pokud je kovář na maximálním levelu, jeho seznam receptů se zobrazuje zabalený
- menagerist goblin má nově unikátní ikonku na minimapě
-----
Pokud je někde (*), tak si nejsem překladem jistý z důvodu nepochopeného významu, neznalostí daných skillů a nebo rezervou v angličtině.
Jedná se o amatérský a velmi rychlý překlad.
-----
OBECNÉ
Nové obtížnosti Torment XI – XIII
Upraveny odměny ve zlatě
- GR26 a vyšší – 3% navýšení za každý level
- Torment VII – XIII změněny tak, aby to bylo shodné s navyšováním jako v GR
- Cena posíleného GR byla snížena tak, aby odpovídala ceně odměny
- Množství zlata z Gilded Barona bylo redukováno.
- Knockback nyní aplikuje plošně 40% crowd control resistenci
- Potvory nemohou být knockbackovány pokud mají více než 65% crowd control resistenci
- Dovednosti které aplikují knockback neustále (jako je třeba Black Hole) mohou tuto resistenci obejít pokud už byl knocked back úspěšný (*). Tyto dovednosti zvyšují crowd control resistenci o 20% a ne o 40%.
Následující změny v Season 7 Journey:
- Slayer: Potřebný Greater Rift snížen z 35 na 30
- Champion: Potřebný Greater Rift snížen z 50 na 40, čas Nephalem Riftu zvýšen ze 6 minut na 7 minut
- Destroyer: Potřebný Greater Rift snížen z 60 na 50
- Conqueror: Potřebný Greater Rift snížen z 70 na 60
- Guardian: Potřebný Greater Rift snížen z 80 na 70, časový limit na porážku Azmodana zvýšen z 15 sekund na 20 sekund
CHARAKTERY
BARBARIAN
Threatening Shout
- nadále není stackováno s vyvoláním z jiného zdroje
CRUSADER
Consecration
- poskytnuté léčení už není stackováno
Judgment - Resolved
- zvýšená šance na kritický zásah je redukována z 20% na 8%
Laws of Valor - Critical
- bonus k damage kritických zásahů redukován ze 100% na 50%
DEMON HUNTER
Companion - Wolf Companion
- aktivní damage bonus snížen ze 30% na 15%
Marked for Death
- damage bonus snížen z 20% na 15%
- runa Grim Reaper: damage bonus snížen z 20% na 15%
Multishot - Wind Chill
- zvýšení šance na kritický zásah daného cíle snížena z 15% na 8%
Spike Trap – předěláno
- pasti nemají žádný čas nutný k odjištění
- pasti detonují pouze jednou
- je možno položit 2 pasti (charge), obnovení každé trvá 10 sekund
- všechny aktivní pasti jsou odpáleny použitím dovednosti, která spotřebovává Hatred
- damage zvýšena z 340% na 1160% damage zbraně
- cena hatred snížena ze 30 na 15
Runa Echoing Blast
- damage zvýšena z 575% na 2020% damage zbraně
- předěláno: nepřátelé jsou zpomaleni o 70%, když je past odpálena
Runa Lightning Rod
- damage zvýšena z 880% damage zbraně během 10 zásahů na 2010% damage zbraně během 3 zásahů
- snížena vzdálenost prolnutí účinku dvou pastí ze 75 na 25 yardů (*)
Runa Long Fuse
- zrušena
- nahrazena Impaling Spines
- když je past aktivní, nepřátelé v dosahu jsou znehybněni na 3 sekundy
- damage zvýšena na 1930% damage zbraně
Runa Scatter
- položí dvě pasti vedle sebe a odečte jeden „charge“
Runa Sticky Trap
- zrušeno
- nahrazeno Custom Trigger
- hatred generátor detonuje pasti
- damage zvýšena na 1900% damage zbraně
MONK
Blinding Flash - Crippling Light
- damage redukce oslepených nepřátel snížena ze 40% na 25%
Epiphany - Soothing Mist
- léčení redukováno o 60%, ze 40232 života za schopnost na 16093 života, množství bonusově vyléčeného života za health globe byl redukováno z 10% na 4%
Exploding Palm - Flesh is Weak
- damage bonus redukován z 20% na 15%
Inner Sanctuary
- runa Forbidden Palace: dále nezvyšuje damage, kterou nepřátelé obdrží uvnitř Inner Sanctuary
Mantra of Conviction
- damage pasivní vlastnosti skillu snížena z 10% na 8%
- damage aktivní vlasntostí skillu snížena z 20% na 16%
- runa Overawe: damage bonus snížen ze 16% na 12%
Mantra of Conviction - Runa Fists of Fury
- maximální hodnosta stacků už není definována rychlostí útoku a je omezena 15 stacky
Way of the Hundred Fists - Runa Fists of Fury
- maximální hodnosta stacků už není definována rychlostí útoku a je omezena 15 stacky
Pasivní dovednost Mythic Rhythm
- damage bonus je nyní vybrán pouze na manuálně vyvolaných skillech spotřebujících Spirit a nikoliv automaticky vyvolanými skilly (z věcí nebo setového bonusu)
WITCH DOCTOR
Big Bad Voodoo
- bonus k rychlosti útoku snížen z 20% na 15%
- runa Slam Dance: damage bonus poskytnutý spojencům snížen ze 30% na 15%
Haunt:
- runa Poisoned Spirit: možnost poskytnutí zvýšené damage spojencům byla odebrána, skill zvyšuje pouze vaší damage a damage vašich petů
Hex
- ovlivnění nepřátelé už nedostávájí zvýšenou damage
- runa Jinx: damage bonus redukován z 30% na 15%
- runa: damage bonus redukován z 25% na 15%
Piranhas
- nadále není stackováno s vyvoláním z jiného zdroje
Mass Confusion – Paranoia
- nadále není stackováno s vyvoláním z jiného zdroje
Spirit Barrage - Phantasm
- damage zvýšena z 675% po dobu 5 sekund na 750% po dobu 5 sekund
Summon Zombie Dogs
- runa: Chilled to the Bones: už nezvyšuje damage o 15%
WIZARD
Arcane Orb
- runa Spark: zvýšená damage následujícího lighting skillu je omezena maximem 30%
Energy Twisters
- Tornáda (s výjimkou vytvořených runou Wicked Wind) nyní zmizí, pokud se přestanou pohybovat (toto se aplikuje pouze v PC/Mac verzi)
Elemental Exposure
- damage bonus se neaplikuje spojencům
Pasivní dovednost - Power Hungry
- předěláno
- uštědřujete 30% přídavné damage nepřátelům vzdáleným 30 yardů
OPRAVA BUGŮ
- oprava problému, kdy Ray Of Frost – Black Ice vytvořil ledový závoj i když hráč neudělil smrtící úder (*)
- opraven problém zabraňující aplikaci 8 Energy Twister
- oprava problému, kdy stacky Archonu z předchozího cyklu zůstávající díky The Swami, byly započítány jako násobící bonus a nikoliv přidaný bonus k dalším stackům z nového cyklu
- oprava problému, kdy aktivní Wolf Companion neaplikoval 15% damage pro pety a pomocníka
PŘEDMĚTY
Vložení Topazu do helmy nově přidává Resource Cost Reduction namísto Magic Find, procentuální bonus za gemy odpovídá hodnotám Cooldown Reduction (získané z diamantu) a má strop 12,5%
Bottomless Potion of Chaos – nový legendární lektvar
- pokud se použije když je zdraví pod 40%, proběhne teleportace na jiné místo
- grafický a zvukový efekt přidán k teleportu
- přidán grafický stmívavý efekt k teleportu
Legendární gem Invigorating Gemstone
- předělán
- každý uštědřený úder zvyšuje přijímané léčení o 1% na dobu 5 sekund
- stackuje se 10x
- získáváte imunitu na omezení pohybu na ranku 25
Armor of Akkhan - 6 set bonus
- damage bonus zvýšen z 450% na 600%
- nově také redukuje obdrženou damage o 15% když je Akarat’s Champion aktivní
Cord of the Righteous – nový legendární opasek
- Fist of the Heavens stojí o 40% méně Wrath a uštědřuje o 150% více damage
Darklight – předěláno
- Přidává Fist of Heaven šanci být vyvolán podruhé na dané cílové lokaci
Thorns of the Invoker – 6 set bonus
- 800% bonus z Thorns damage uštědřené prvními nepříteli může nyní profitovat z +% k fyzické damage
Calamity
- nově vždy využívá použitou runu Marked for Death a nemůže být stackováno s jiným vyvoláním Marked for Death
- tato změna je retroaktivní
The Demons Demise – předěláno
- výbuch Spike Trap zasáhne všechny nepřátele znovu po jedné sekundě
Gyana Na Kashu
- damage bonus pro ohnivou kouli z Lashing Tail Kick byl zvýšen z 525-700% na 1050-1400%
Raiment of a Thousand Storms – 6 set bonus
- damage bonus pro Spirit Generators po vyvolání Dashing Strike zvýšen z 300% na 1250%
Helltooth Harness
- 2 set bonus: bonus z Necrosis už neovlivňuje damage vašich spojenců, skill má vliv pouze na vaši damage a na damage vašich petů
Homunculus – Sacrifice
- bonus zvýšen z 25-30% na 50-60%
Ring of Emptiness
- Haunt a Locus Swarn damage bonus zvýšen z 75-100 na 250-300%
Firebird's Finery – 4 set bonus – předěláno
- uštědření ohnivé damage jedním konkrétním skillem způsobí, že nepřítel obdrží dalších 1000% damage zbraně ohnivého zranění na dobu 3 sekund; tento efekt může být zopakován podruhé a potřetí kterýmkoliv jiným ohnivým skillem; pokud bude nepřítel hořet v jednu chvíli kvůli třem různým skillům, tak vzplane a bude dostávat 3000% damage zbraně za sekundu dokud nezhyne
Firebird's Finery – 6 set bonus – předěláno
- damage je zvýšena o 120% a obdržená damage snížena o 3% za každého zapáleného nepřítele; může být stackováno až 20x; za zapálenou elitu je vždy udělen maximální bonus
Girdle of Giants
- přidána legendární vlastnost
- Seismic Slam zvyšuje damage Earthquake o 80-100% na 3 sekundy
- Existující Eartquake bude mít damage navýšenou, pokud je Seismic Slam vyvolán při použití Girdle of Giants
Trag'Oul Coils
- přidána legendární vlastnost
- Spike Traps získává efekt runy Impaling Spines a jsou pokládány 2x rychleji
Scarbringer
- přidána legendární vlastnost
- Lashing Tail Kick uštědřuje dalších 300% damage prvním pěti až sedmi zasaženým nepřátelům
Gazing Demise
- přidána legendární vlastnost
- Spirit Barrage získává vlastnost runy Phantasm, za každou aktivní Phantasm (max 3) je damage Spirit Barage zvýšena o 40-50%
Starfire
- přidána legendární vlastnost
- lightning damage je zvýšena o 15% za každých 10 yardů vzdálenosti od nepřítele až do maximálních 60%
OPRAVY
- Orb of the Infinite nebyl aklikován pokud úder zabil nepřítele
- Firebird's Finery (2) Set Bonus byl spuštěn příliš brzo, když měl hráč ještě jiný štít (*)
- Problém s tím, když Goblin z Puzzle ringu sebral kosmetický předmět
+ opravy bugů, kdy se něco nesprávně aplikovalo
CAMPAIGN MODE
Ze Skeleton Kinga nově vypadává Leoric's Crown počínaje lvl 5.
ADVENTURE MODE
Infernal Machine – změna pravděpodobnosti dropu
- nově 50% šance na Torment I zvyšující se na 100% na Torment IV
- Torment V – XIII mají zvyšující se šanci na vypadnutí druhé machine
Nephalem rifty
- GR klíč je nyní garantován v každém riftu a je zvyšující šance napříč obtížnostmi na vypadnutí druhého a třetího klíče
Greater Rifty
- část zkušeností byla převedena z průběhu zabíjení v riftu do odměny za jeho dokončení a uzavření, celkové množství zkušeností by mělo být zhruba stejné
UŽIVATELSKÉ PROSTŘEDÍ
- pylony v nephalem riftech mají nově unikátní ikonu v minimapě
- přidána klávesová zkratka pro ukrytí UI
- pokud je kovář na maximálním levelu, jeho seznam receptů se zobrazuje zabalený
- menagerist goblin má nově unikátní ikonku na minimapě