2.4.1 - Překlad Patch notesu
Napsal: 13.04.2016, 08:24 hod.
Nazdar vespolek... zde máte takový amatérský překlad patch notesu. Názvy skillů nebo věcí jsem nepřekládal, stejně tak výrazy, jejichž přeložení jsem uznal za nevhodný a nebo jsem nevěděl, jak to nazvat. Někde si nejsem jistej významem, jelikož jsem daný postavy nehrál nebo dovednosti nepoužíval, takže nevím o co jde v principu. Možná jsem taky nepochopil význam. Většinou jsem to označil takto: (*).
Neručím za to, že to je přeložený dobře a napsáno správně. Nejsem překladatel, spisovatel, ani češtinář.
Jelikož je to zatím pořád ještě PTR, pár věcí ještě může být ve finále jinak.
----
OBECNÉ
- Pár změn na serveru pro zvýšení výkonu.
- Opravena chyba, která bránila správnému výpočtu zkušeností s masakr bonusem.
CHARAKTERY
Barbar:
- Hammer of the Ancient - Birthright: nově léčí za 3% života při kritickém zásahu, už není šance na vypadnutí Healt Globe
- Ignore Pain - Mob Rule: redukce damage pro spojence zredukována z 50% na 25%
Pasivka Tough as Nails: Thorns damage bonus zvýšen u 50% na 100%
Crusader
- Akarat’s champion: damage bonus je nyní multiplikativní
- Laws of Hope – Hopeful Cry: nově redukuje obdrženou damage o 25%, už není šance na vypadnutí Health Globe
Demon Hunter
- Companion – Boar Companion – životy za sekundu a resistence jsou aktivní i pro spojence
- Companion – Wolf Companion - damage bonus je nyní multiplikativní
- Pasivka Steady Aim - damage bonus je nyní multiplikativní
Monk
- Opravena chyba s úbytkem života pokud je aktivní Mystic Ally
Witch Doctor
- Grasp of the Dead – Death is Life: šance vyvolat Zombie psa zvýšena na 70%, už není šance na vypadnutí Health Globe
Wizzard
- Oživující meteor z Firebird setu se nyní aktivuje před Unstable Anomaly.
- Archon: damage zvýšena z 20% na 30%, armor a resistence zvýšeny z 20% na 150%, damage bonus za každýho zabitýho je nově multiplikativní,
- Archon – Improve Archon: damage bonus zvýšen z 22% na 50%, a je multiplikativní
- Archon – Teleport: cooldown snížen z 3s na 2s
Opravené bugy:
- opraven problém, že při Hammer of the Ancient – Birthright nedošlo k vyléčení
- opraven problém, kdy některé dovednosti nemohly být spuštěny po Shield Bash nebo
Furious Charge
- opraven problém, kdy Demon Hunter mohl mít bonus z Wolf Companion dvakrát
LEGENRÁRNÍ GEMY
Bane of the Powerfull
- rank 25 také redukuje damage od elit o 15%
- damage bonus je nově multiplikativní
Enforcer
- redukce damage pro pety zvýšena z 25% na 90%
- damage bonus pro pety je multiplikativní
Gem of Efficacious Toxin
- nakažení nepřátelé mají nově o 10% sníženou damage
Gogok of Swiftness – redesign
- nově se aplikuje swiftness při každém útoku
- nově přidána 0,5% šance na uhnutí za každý stack
- šance na uhnutí zvýšena o 0,01% za rank
Mirinae, Teardrop of the Starweaver
- smite damage zvýšena z 2000% na 3000% damage zbraně
- zvýšení za rank zvednuto z 40% na 60%
- prodleva mezi auto vykouzlením od ranku 25 snížena z 5s na 3s
- nově léčí za 3% max života při každém zásahu nepřítele
Moratorium
- šance na vynulování obdržené damage zvýšena z 10% na 20% při zabití nepřítele
Pain Enhancer
- krvácení zvýšeno z 1200% na 2500% damage zbraně
- zvýšení za rank zvednuto z 30% na 50%
Simplicity's Strength
- damage bonus je multiplikativní
- léčení zvýšeno z 2% na 4% max života
Taeguk – redesign
- nově získává stacky jen za spotřebu zdroje při channelled skillech
- maximálně 10 stacků
- stacky propadnou za 1,5 sekundy
- zisk 2% damage za každý stack
- damage zisku zvýšena o 0,04% za rank
- od ranku 25 poskytuje 2% armor za každý stack
Wreath of Lightning
- lightning damage zvýšena z 600% na 1250% damage zbraně
- damage za rank zvýšena z 10% na 25%
Zei's Stone of Vengeance
- damage bonus za rank zvýšen z 0,05% na 0,08% za každý yard mezi mnou a nepřítelem
VÝBAVA
Legendární nápoje lze nyní rozbít u kováře, vznikne Forgotten soul.
Depth Diggers: damage je multiplikativní s ostaními bonusy na primary skill
Oculus Ring: nyní funguje, i když jej nosí pomocník
Sanguinary Vambraces: nově těží ze všech zdrojů bonusové damage
Solanium: Health globe může vypadnout pouze 1x za 8 sekund
Frostburn: Cold skills 15-25% zvýšení damage a 50% šance na zmazení je nově legendární vlastnost
Magefist: Fire skill 15-20% zvýšení damage je nově legendární vlastnost
SPECIÁLNÍ VÝBAVA PRO CHARAKTERY
Barbar
Immortal King’s Call - 6 set bonus
- damage bonus zvýšen z 250% na 400%
Legacy of Raekor – 6 set bonus
- damage bonus za stack zvýšen z 300% na 750%
Might of the Earth – 6 set bonus
- damage bonus zvýšen z 800% na 1200%
Skull Grasp
- redesign: Whirlwind uděluje o 250-300% více damege, bonus je multiplikativní
Wrath of the Wastes – 4 set bonus
- obdržená damage redukce během Whirlwind zvýšena ze 40% na 50%
- Rend uděluje trojnásobou damage
Crusader
Flail of the Ascended – nová legendárka – Shield Glare uděluje damage rovnou posledním pěti Shield Bash
Johanna's Argument
- nyní také zvyšuje damage Blessed Hammer o 100%
Thorns of the Invoker
- 2 set bonus: damage za stack zvýšena z 25% na 35%
- 6 set bonus: bonusová Thorns damage zvýšena z 600% na 800%
Roland’s Legacy
- 4 set bonus: bonusová damage zvýšena z 600% na 750%
- 6 set bonus: doba trvání zvýšena z 5s na 8s
Demon Hunter
Embodiment of the Marauder
- 4 set bonus: Sentry damage bonus zvýšen z 300% na 400%
- 6 set bonus: damage bonus za každou Setry zvýšen z 600% na 800%
Lord Greenstone's Fan
- damage bonus zvýšen z 80-100% na 160-200% za stack
Meticulous Bolts
- zrušen
Augustine's Panacea
- nový legendární toulec
- Ball Lighting se pohybuje 30% rychlostí
- Frost Arrow damage a doba podchlazení zvýšena o 200-250%
- Immolation Arrow damage za čas zvýšena o 200-250%
- Nether Tentecles damage a léčení zvýšeno o 200-250%
Natalya’s Vengeance
- 6 set bonus: damage bonus navýšen z 400% na 500%
The Shadow Mantle
- 2 set bonus: damage bonus navýšen z 600% na 1200%
Unhallowed Essence
- 6 set bonus: damage bonus za každý bod discipline navýšen z 20% na 40%
Wojahnni Assaulter
- Rapid fire damage bonus navýšen z 30-40% na 60-75% za stack
- čas pro získání stacku zredukován z 1s na 0,5s
- první stack je získán okamžitě
Monk
The Flow of Eternity
- nově také zvyšuje damage Seven-Sided Strike o 100%
Monkey King's Garb
- 4 set bonus: Decoy damage zvýšena z 500% na 1000% damage zbraně za stack
- 6 set bonus: damage bonus navýšen z 1500% na 3000%
Raiment of a Thousand Storms
- 6 set bonus: Dashing Strike nově zvyšuje damage spirit generátorů o 300% na 6 sekund
Shenlong's Spirit
- 2 set bonus: damage bonus po dosažení maximální hodnoty spirit navýšen ze 100% na 150%
Uliana's Stratagem
- 4 set bonus: Seven-Sided Strike uštědřuje dvojnásobnou damage s každým hitem
- 6 set bonus: nově zvyšuje damage Exploding Palm o 250%
Witch Doctor
Bakuli Jungle Wraps
- nový legendární opasek
- Firebats uštědřují 150-200% vyšší damage nepřátelům ovlivněným Locust Swarm nebo Piranhas
Helltooth Harness
- 6 set bonus: damage bonus navýšen z 900% na 1400%
Raiment of the Jade Harvester
- 2 set bonus: Instant Haunt damage trvání navýšeno z 60s na 120s
- 6 set bonus: Instant damage trvání při zkonzumování DoTs navýšeno ze 150s na 300s
Spirit of Arachyr
- 6 set bonus: damage bonus navýšen z 1200% na 1500%
Zunimassa's Haunt
- 4 set bonus: damage redukce za každého fetiše zvýšena ze 2% na 3%
- 6 set bonus: damage bonus navýšen z 800% na 1500%
Wizard
Delsere's Magnum Opus
- 4 set bonus: změněno: 50% redukce obdržené damage pokud je Slow Time aktivní, spojenci získávají tento benefit poloviční
Halo of Karini
- nový legendární prsten
- redukce 45-60% obdržené damage po dobu 3 sekund poté co váš Storm Armor zasáhne nepřítele více než 30 yardů vzdáleného
Firebird's Finery
- 6 set bonus: damage bonus za každého hořícího nepřítele navýšen z 25% na 40%, damage bonus za hořící elitu zvýšen z 600% na 2000%
Nilfur's Boast
- bonus k damage Meteor navýšen z 100% na 200%
- damage Meteor, který zasáhne 3 nebo méně nepřátel navýšen z 150-200% na 275-350%
Tal Rasha's Elements
- 6 set bonus: damage bonus navýšen z 500% na 750% za stack
The Twisted Sword
- maximální bonus omezen na 8 Energy Twister
NOVÉ LEGENDÁRNÍ VLASTNOSTI
Monk
Crystal Fist – Dashing Strike redukuje obdrženou damage o 40-50% po dobu 6 sekund
Fleshrake – Dashing Strike zvyšuje damage dalšího Dashing Strike o 75-100% po dobu jedné sekundy, stackuje se 5x
Witch Doctor
Swamp Land Waders – Sacrifice uštědřuje 350-400% vyšší damage nepřátelům ovlivněným Locus Swarm nebo Grasp of the Dead, nově může být narolován s bonusem pro elementární damage
OPRAVA BUGŮ (zjednodušeno)
- Lakumbra’s Ornament – správná damage redukce
- Raiment of Thousand Storm – 6 set bonus – aplikování i pod vlivem Chaneling Pylonu
- Sacrifice a Bastions of Will (2) Set Bonus
- Vengeance a Buriza-Do Kanyon – procházení střel skrz nepřátele už by mělo fungovat
- opraven problém, který způsobil smrt v setovém dungeonu při použití gemu Moratorium
- opraveno kouzlení Fires of Heaven díky Ivory Tower a pasivce Wrathfull (*)
- Norvald's Fervor (2) Set Bonus – opraven problém kombinace se Steed Charge
- opraven problém, že Ice Armor nevyvolal Tal Rasha’s 2 set bonus při použití Halo of Arlyse
- opraven problém s nekonzistentností Tal Rasha’s 2 set bonusu při použití Etched Sigil
- opraven problém s Firebird’s Finery 6 set bonusem, kdy byl udělen bonus za elitu i když byl zapálen její poskok
ADVENTUTE MODE
Bounties
- v případě, kdy jsou Act III a Act IV kompletní současně, vždy je při výběru odměny preferován bonusový Act
- A Plague of Burrowers – značně redukováno množství životů u Burrowerů
Nephalem Rifty
- hodnoty obdržené damage a získané zkušenosti v GR nad 70 byly redukovány
- cena za posílené GR a získaná odměna ve zlatě byla v GR nad 70 redukována, ale poměr získaného zlata a ceny posílení zůstává
Set Dungeony
Barbarian
Immortal King's Call
- úkol č. 2 nově vyžaduje zabít 150 nepřátel při aktivním Wrath of the Berserker
The Legacy of Raekor
- zasažení nepřátel skillem Furious Charge, který ale nezasáhl 15 nepřátel, už nepřeruší počítání pro úkol při příštím zásahu (*)
Might of the Earth
- elity jsou nově umístěny pořád na stejném místě
Wrath of the Wastes
- zasažení nepřátel skillem Rend, který ale nezasáhl 10 nepřátel, už nepřeruší počítání pro úkol při příštím zásahu (*)
Crusader
Armor of Akkhan
- celkový počet nepřátel navýšen
- zasažení nepřátel skillem Condemn, který ale nezasáhl 10 nepřátel, už nepřeruší počítání pro úkol při příštím zásahu (*)
Demon Hunter
Embodiment of the Marauder
- úkol č. 1 nyní vyžaduje zabít 140 nepřátel, zatímco jsou aktivní alespoň 3 Sentry
- celkový počet nepřátel navýšen
- Rokworms se objevují na stejném místě a trvá jim déle, než se vynoří
The Shadow's Mantle
- řetězec úderů se nepřeruší, pokud je zasažen nepřítel, který už byl předtím zasažen
Unhallowed Essence
- zasažení nepřátel skillem Multishot, který ale nezasáhl 20 nepřátel, už nepřeruší počítání pro úkol při příštím zásahu (*)
Witch Doctor
Raiment of the Jade Harvester
- Deceivers už nepoužívají neviditelnost
- zasažení nepřátel skillem Soul Harvest, který ale nezasáhl 15 nepřátel, už nepřeruší počítání pro úkol při příštím zásahu (*)
Wizard
Delsere's Magnum Opus
- zasažení nepřátel skillem Slow Time, který ale nezasáhl 30 nepřátel, už nepřeruší počítání pro úkol při příštím zásahu (*)
Firebird's Finery
- úkol č. 2 nově vyžaduje zapálit nebo zabít 20 nepřátel
Oprava bugů
- Urshi už se nepředstavuje pořád dokola
- opraven problém, který za určitých okolností mohl způsobit, že hráč nemohl dokončit set dungeon
CRAFTING
- opraveny drobné problémy se správným zobrazením hodnot
MONSTERS
- útok petů už dokáže prolomit obrnění Scavengerů
- množství zlata získaného zabitím Gilded Barona bylo redukováno
- The Merciless Witch (= Uber Magdha) – už nemůže používat štít, v Realm of Discord má zásadně navýšenou hodnotu života
OVLÁDÁNÍ
- stisknutí Shift při zobrazení předmětu také odebere Caldesann's Despair bonus z hodnocení
- při zobrazení profilu hráče je nově indikováno, jestli je profil aktuální
- tlačítko inventáře postavy levelu 70 už nebliká, pokud je sebrán nový předmět
- nejvyšší čísla uštědřené damage jsou nyní zobrazeny oranžově když je zkrácené zobrazení vypnuto
- v ikonách skillů a buffů, kde je zobrazeno číslo s počtem stacků, byl přidán stín
- nové obrázky pro záložky v truhle
Neručím za to, že to je přeložený dobře a napsáno správně. Nejsem překladatel, spisovatel, ani češtinář.
Jelikož je to zatím pořád ještě PTR, pár věcí ještě může být ve finále jinak.
----
OBECNÉ
- Pár změn na serveru pro zvýšení výkonu.
- Opravena chyba, která bránila správnému výpočtu zkušeností s masakr bonusem.
CHARAKTERY
Barbar:
- Hammer of the Ancient - Birthright: nově léčí za 3% života při kritickém zásahu, už není šance na vypadnutí Healt Globe
- Ignore Pain - Mob Rule: redukce damage pro spojence zredukována z 50% na 25%
Pasivka Tough as Nails: Thorns damage bonus zvýšen u 50% na 100%
Crusader
- Akarat’s champion: damage bonus je nyní multiplikativní
- Laws of Hope – Hopeful Cry: nově redukuje obdrženou damage o 25%, už není šance na vypadnutí Health Globe
Demon Hunter
- Companion – Boar Companion – životy za sekundu a resistence jsou aktivní i pro spojence
- Companion – Wolf Companion - damage bonus je nyní multiplikativní
- Pasivka Steady Aim - damage bonus je nyní multiplikativní
Monk
- Opravena chyba s úbytkem života pokud je aktivní Mystic Ally
Witch Doctor
- Grasp of the Dead – Death is Life: šance vyvolat Zombie psa zvýšena na 70%, už není šance na vypadnutí Health Globe
Wizzard
- Oživující meteor z Firebird setu se nyní aktivuje před Unstable Anomaly.
- Archon: damage zvýšena z 20% na 30%, armor a resistence zvýšeny z 20% na 150%, damage bonus za každýho zabitýho je nově multiplikativní,
- Archon – Improve Archon: damage bonus zvýšen z 22% na 50%, a je multiplikativní
- Archon – Teleport: cooldown snížen z 3s na 2s
Opravené bugy:
- opraven problém, že při Hammer of the Ancient – Birthright nedošlo k vyléčení
- opraven problém, kdy některé dovednosti nemohly být spuštěny po Shield Bash nebo
Furious Charge
- opraven problém, kdy Demon Hunter mohl mít bonus z Wolf Companion dvakrát
LEGENRÁRNÍ GEMY
Bane of the Powerfull
- rank 25 také redukuje damage od elit o 15%
- damage bonus je nově multiplikativní
Enforcer
- redukce damage pro pety zvýšena z 25% na 90%
- damage bonus pro pety je multiplikativní
Gem of Efficacious Toxin
- nakažení nepřátelé mají nově o 10% sníženou damage
Gogok of Swiftness – redesign
- nově se aplikuje swiftness při každém útoku
- nově přidána 0,5% šance na uhnutí za každý stack
- šance na uhnutí zvýšena o 0,01% za rank
Mirinae, Teardrop of the Starweaver
- smite damage zvýšena z 2000% na 3000% damage zbraně
- zvýšení za rank zvednuto z 40% na 60%
- prodleva mezi auto vykouzlením od ranku 25 snížena z 5s na 3s
- nově léčí za 3% max života při každém zásahu nepřítele
Moratorium
- šance na vynulování obdržené damage zvýšena z 10% na 20% při zabití nepřítele
Pain Enhancer
- krvácení zvýšeno z 1200% na 2500% damage zbraně
- zvýšení za rank zvednuto z 30% na 50%
Simplicity's Strength
- damage bonus je multiplikativní
- léčení zvýšeno z 2% na 4% max života
Taeguk – redesign
- nově získává stacky jen za spotřebu zdroje při channelled skillech
- maximálně 10 stacků
- stacky propadnou za 1,5 sekundy
- zisk 2% damage za každý stack
- damage zisku zvýšena o 0,04% za rank
- od ranku 25 poskytuje 2% armor za každý stack
Wreath of Lightning
- lightning damage zvýšena z 600% na 1250% damage zbraně
- damage za rank zvýšena z 10% na 25%
Zei's Stone of Vengeance
- damage bonus za rank zvýšen z 0,05% na 0,08% za každý yard mezi mnou a nepřítelem
VÝBAVA
Legendární nápoje lze nyní rozbít u kováře, vznikne Forgotten soul.
Depth Diggers: damage je multiplikativní s ostaními bonusy na primary skill
Oculus Ring: nyní funguje, i když jej nosí pomocník
Sanguinary Vambraces: nově těží ze všech zdrojů bonusové damage
Solanium: Health globe může vypadnout pouze 1x za 8 sekund
Frostburn: Cold skills 15-25% zvýšení damage a 50% šance na zmazení je nově legendární vlastnost
Magefist: Fire skill 15-20% zvýšení damage je nově legendární vlastnost
SPECIÁLNÍ VÝBAVA PRO CHARAKTERY
Barbar
Immortal King’s Call - 6 set bonus
- damage bonus zvýšen z 250% na 400%
Legacy of Raekor – 6 set bonus
- damage bonus za stack zvýšen z 300% na 750%
Might of the Earth – 6 set bonus
- damage bonus zvýšen z 800% na 1200%
Skull Grasp
- redesign: Whirlwind uděluje o 250-300% více damege, bonus je multiplikativní
Wrath of the Wastes – 4 set bonus
- obdržená damage redukce během Whirlwind zvýšena ze 40% na 50%
- Rend uděluje trojnásobou damage
Crusader
Flail of the Ascended – nová legendárka – Shield Glare uděluje damage rovnou posledním pěti Shield Bash
Johanna's Argument
- nyní také zvyšuje damage Blessed Hammer o 100%
Thorns of the Invoker
- 2 set bonus: damage za stack zvýšena z 25% na 35%
- 6 set bonus: bonusová Thorns damage zvýšena z 600% na 800%
Roland’s Legacy
- 4 set bonus: bonusová damage zvýšena z 600% na 750%
- 6 set bonus: doba trvání zvýšena z 5s na 8s
Demon Hunter
Embodiment of the Marauder
- 4 set bonus: Sentry damage bonus zvýšen z 300% na 400%
- 6 set bonus: damage bonus za každou Setry zvýšen z 600% na 800%
Lord Greenstone's Fan
- damage bonus zvýšen z 80-100% na 160-200% za stack
Meticulous Bolts
- zrušen
Augustine's Panacea
- nový legendární toulec
- Ball Lighting se pohybuje 30% rychlostí
- Frost Arrow damage a doba podchlazení zvýšena o 200-250%
- Immolation Arrow damage za čas zvýšena o 200-250%
- Nether Tentecles damage a léčení zvýšeno o 200-250%
Natalya’s Vengeance
- 6 set bonus: damage bonus navýšen z 400% na 500%
The Shadow Mantle
- 2 set bonus: damage bonus navýšen z 600% na 1200%
Unhallowed Essence
- 6 set bonus: damage bonus za každý bod discipline navýšen z 20% na 40%
Wojahnni Assaulter
- Rapid fire damage bonus navýšen z 30-40% na 60-75% za stack
- čas pro získání stacku zredukován z 1s na 0,5s
- první stack je získán okamžitě
Monk
The Flow of Eternity
- nově také zvyšuje damage Seven-Sided Strike o 100%
Monkey King's Garb
- 4 set bonus: Decoy damage zvýšena z 500% na 1000% damage zbraně za stack
- 6 set bonus: damage bonus navýšen z 1500% na 3000%
Raiment of a Thousand Storms
- 6 set bonus: Dashing Strike nově zvyšuje damage spirit generátorů o 300% na 6 sekund
Shenlong's Spirit
- 2 set bonus: damage bonus po dosažení maximální hodnoty spirit navýšen ze 100% na 150%
Uliana's Stratagem
- 4 set bonus: Seven-Sided Strike uštědřuje dvojnásobnou damage s každým hitem
- 6 set bonus: nově zvyšuje damage Exploding Palm o 250%
Witch Doctor
Bakuli Jungle Wraps
- nový legendární opasek
- Firebats uštědřují 150-200% vyšší damage nepřátelům ovlivněným Locust Swarm nebo Piranhas
Helltooth Harness
- 6 set bonus: damage bonus navýšen z 900% na 1400%
Raiment of the Jade Harvester
- 2 set bonus: Instant Haunt damage trvání navýšeno z 60s na 120s
- 6 set bonus: Instant damage trvání při zkonzumování DoTs navýšeno ze 150s na 300s
Spirit of Arachyr
- 6 set bonus: damage bonus navýšen z 1200% na 1500%
Zunimassa's Haunt
- 4 set bonus: damage redukce za každého fetiše zvýšena ze 2% na 3%
- 6 set bonus: damage bonus navýšen z 800% na 1500%
Wizard
Delsere's Magnum Opus
- 4 set bonus: změněno: 50% redukce obdržené damage pokud je Slow Time aktivní, spojenci získávají tento benefit poloviční
Halo of Karini
- nový legendární prsten
- redukce 45-60% obdržené damage po dobu 3 sekund poté co váš Storm Armor zasáhne nepřítele více než 30 yardů vzdáleného
Firebird's Finery
- 6 set bonus: damage bonus za každého hořícího nepřítele navýšen z 25% na 40%, damage bonus za hořící elitu zvýšen z 600% na 2000%
Nilfur's Boast
- bonus k damage Meteor navýšen z 100% na 200%
- damage Meteor, který zasáhne 3 nebo méně nepřátel navýšen z 150-200% na 275-350%
Tal Rasha's Elements
- 6 set bonus: damage bonus navýšen z 500% na 750% za stack
The Twisted Sword
- maximální bonus omezen na 8 Energy Twister
NOVÉ LEGENDÁRNÍ VLASTNOSTI
Monk
Crystal Fist – Dashing Strike redukuje obdrženou damage o 40-50% po dobu 6 sekund
Fleshrake – Dashing Strike zvyšuje damage dalšího Dashing Strike o 75-100% po dobu jedné sekundy, stackuje se 5x
Witch Doctor
Swamp Land Waders – Sacrifice uštědřuje 350-400% vyšší damage nepřátelům ovlivněným Locus Swarm nebo Grasp of the Dead, nově může být narolován s bonusem pro elementární damage
OPRAVA BUGŮ (zjednodušeno)
- Lakumbra’s Ornament – správná damage redukce
- Raiment of Thousand Storm – 6 set bonus – aplikování i pod vlivem Chaneling Pylonu
- Sacrifice a Bastions of Will (2) Set Bonus
- Vengeance a Buriza-Do Kanyon – procházení střel skrz nepřátele už by mělo fungovat
- opraven problém, který způsobil smrt v setovém dungeonu při použití gemu Moratorium
- opraveno kouzlení Fires of Heaven díky Ivory Tower a pasivce Wrathfull (*)
- Norvald's Fervor (2) Set Bonus – opraven problém kombinace se Steed Charge
- opraven problém, že Ice Armor nevyvolal Tal Rasha’s 2 set bonus při použití Halo of Arlyse
- opraven problém s nekonzistentností Tal Rasha’s 2 set bonusu při použití Etched Sigil
- opraven problém s Firebird’s Finery 6 set bonusem, kdy byl udělen bonus za elitu i když byl zapálen její poskok
ADVENTUTE MODE
Bounties
- v případě, kdy jsou Act III a Act IV kompletní současně, vždy je při výběru odměny preferován bonusový Act
- A Plague of Burrowers – značně redukováno množství životů u Burrowerů
Nephalem Rifty
- hodnoty obdržené damage a získané zkušenosti v GR nad 70 byly redukovány
- cena za posílené GR a získaná odměna ve zlatě byla v GR nad 70 redukována, ale poměr získaného zlata a ceny posílení zůstává
Set Dungeony
Barbarian
Immortal King's Call
- úkol č. 2 nově vyžaduje zabít 150 nepřátel při aktivním Wrath of the Berserker
The Legacy of Raekor
- zasažení nepřátel skillem Furious Charge, který ale nezasáhl 15 nepřátel, už nepřeruší počítání pro úkol při příštím zásahu (*)
Might of the Earth
- elity jsou nově umístěny pořád na stejném místě
Wrath of the Wastes
- zasažení nepřátel skillem Rend, který ale nezasáhl 10 nepřátel, už nepřeruší počítání pro úkol při příštím zásahu (*)
Crusader
Armor of Akkhan
- celkový počet nepřátel navýšen
- zasažení nepřátel skillem Condemn, který ale nezasáhl 10 nepřátel, už nepřeruší počítání pro úkol při příštím zásahu (*)
Demon Hunter
Embodiment of the Marauder
- úkol č. 1 nyní vyžaduje zabít 140 nepřátel, zatímco jsou aktivní alespoň 3 Sentry
- celkový počet nepřátel navýšen
- Rokworms se objevují na stejném místě a trvá jim déle, než se vynoří
The Shadow's Mantle
- řetězec úderů se nepřeruší, pokud je zasažen nepřítel, který už byl předtím zasažen
Unhallowed Essence
- zasažení nepřátel skillem Multishot, který ale nezasáhl 20 nepřátel, už nepřeruší počítání pro úkol při příštím zásahu (*)
Witch Doctor
Raiment of the Jade Harvester
- Deceivers už nepoužívají neviditelnost
- zasažení nepřátel skillem Soul Harvest, který ale nezasáhl 15 nepřátel, už nepřeruší počítání pro úkol při příštím zásahu (*)
Wizard
Delsere's Magnum Opus
- zasažení nepřátel skillem Slow Time, který ale nezasáhl 30 nepřátel, už nepřeruší počítání pro úkol při příštím zásahu (*)
Firebird's Finery
- úkol č. 2 nově vyžaduje zapálit nebo zabít 20 nepřátel
Oprava bugů
- Urshi už se nepředstavuje pořád dokola
- opraven problém, který za určitých okolností mohl způsobit, že hráč nemohl dokončit set dungeon
CRAFTING
- opraveny drobné problémy se správným zobrazením hodnot
MONSTERS
- útok petů už dokáže prolomit obrnění Scavengerů
- množství zlata získaného zabitím Gilded Barona bylo redukováno
- The Merciless Witch (= Uber Magdha) – už nemůže používat štít, v Realm of Discord má zásadně navýšenou hodnotu života
OVLÁDÁNÍ
- stisknutí Shift při zobrazení předmětu také odebere Caldesann's Despair bonus z hodnocení
- při zobrazení profilu hráče je nově indikováno, jestli je profil aktuální
- tlačítko inventáře postavy levelu 70 už nebliká, pokud je sebrán nový předmět
- nejvyšší čísla uštědřené damage jsou nyní zobrazeny oranžově když je zkrácené zobrazení vypnuto
- v ikonách skillů a buffů, kde je zobrazeno číslo s počtem stacků, byl přidán stín
- nové obrázky pro záložky v truhle