Stránka 1 z 2

2.4.1 - Překlad Patch notesu

Napsal: 13.04.2016, 08:24 hod.
od Glimmer Man
Nazdar vespolek... zde máte takový amatérský překlad patch notesu. Názvy skillů nebo věcí jsem nepřekládal, stejně tak výrazy, jejichž přeložení jsem uznal za nevhodný a nebo jsem nevěděl, jak to nazvat. Někde si nejsem jistej významem, jelikož jsem daný postavy nehrál nebo dovednosti nepoužíval, takže nevím o co jde v principu. Možná jsem taky nepochopil význam. Většinou jsem to označil takto: (*).

Neručím za to, že to je přeložený dobře a napsáno správně. Nejsem překladatel, spisovatel, ani češtinář.

Jelikož je to zatím pořád ještě PTR, pár věcí ještě může být ve finále jinak.

----

OBECNÉ

- Pár změn na serveru pro zvýšení výkonu.
- Opravena chyba, která bránila správnému výpočtu zkušeností s masakr bonusem.


CHARAKTERY

Barbar:
- Hammer of the Ancient - Birthright: nově léčí za 3% života při kritickém zásahu, už není šance na vypadnutí Healt Globe
- Ignore Pain - Mob Rule: redukce damage pro spojence zredukována z 50% na 25%
Pasivka Tough as Nails: Thorns damage bonus zvýšen u 50% na 100%

Crusader
- Akarat’s champion: damage bonus je nyní multiplikativní
- Laws of Hope – Hopeful Cry: nově redukuje obdrženou damage o 25%, už není šance na vypadnutí Health Globe

Demon Hunter
- Companion – Boar Companion – životy za sekundu a resistence jsou aktivní i pro spojence
- Companion – Wolf Companion - damage bonus je nyní multiplikativní
- Pasivka Steady Aim - damage bonus je nyní multiplikativní

Monk
- Opravena chyba s úbytkem života pokud je aktivní Mystic Ally

Witch Doctor
- Grasp of the Dead – Death is Life: šance vyvolat Zombie psa zvýšena na 70%, už není šance na vypadnutí Health Globe

Wizzard
- Oživující meteor z Firebird setu se nyní aktivuje před Unstable Anomaly.
- Archon: damage zvýšena z 20% na 30%, armor a resistence zvýšeny z 20% na 150%, damage bonus za každýho zabitýho je nově multiplikativní,
- Archon – Improve Archon: damage bonus zvýšen z 22% na 50%, a je multiplikativní
- Archon – Teleport: cooldown snížen z 3s na 2s

Opravené bugy:
- opraven problém, že při Hammer of the Ancient – Birthright nedošlo k vyléčení
- opraven problém, kdy některé dovednosti nemohly být spuštěny po Shield Bash nebo

Furious Charge
- opraven problém, kdy Demon Hunter mohl mít bonus z Wolf Companion dvakrát


LEGENRÁRNÍ GEMY

Bane of the Powerfull
- rank 25 také redukuje damage od elit o 15%
- damage bonus je nově multiplikativní

Enforcer
- redukce damage pro pety zvýšena z 25% na 90%
- damage bonus pro pety je multiplikativní

Gem of Efficacious Toxin
- nakažení nepřátelé mají nově o 10% sníženou damage

Gogok of Swiftness – redesign
- nově se aplikuje swiftness při každém útoku
- nově přidána 0,5% šance na uhnutí za každý stack
- šance na uhnutí zvýšena o 0,01% za rank

Mirinae, Teardrop of the Starweaver
- smite damage zvýšena z 2000% na 3000% damage zbraně
- zvýšení za rank zvednuto z 40% na 60%
- prodleva mezi auto vykouzlením od ranku 25 snížena z 5s na 3s
- nově léčí za 3% max života při každém zásahu nepřítele

Moratorium
- šance na vynulování obdržené damage zvýšena z 10% na 20% při zabití nepřítele

Pain Enhancer
- krvácení zvýšeno z 1200% na 2500% damage zbraně
- zvýšení za rank zvednuto z 30% na 50%

Simplicity's Strength
- damage bonus je multiplikativní
- léčení zvýšeno z 2% na 4% max života

Taeguk – redesign
- nově získává stacky jen za spotřebu zdroje při channelled skillech
- maximálně 10 stacků
- stacky propadnou za 1,5 sekundy
- zisk 2% damage za každý stack
- damage zisku zvýšena o 0,04% za rank
- od ranku 25 poskytuje 2% armor za každý stack

Wreath of Lightning
- lightning damage zvýšena z 600% na 1250% damage zbraně
- damage za rank zvýšena z 10% na 25%

Zei's Stone of Vengeance
- damage bonus za rank zvýšen z 0,05% na 0,08% za každý yard mezi mnou a nepřítelem


VÝBAVA

Legendární nápoje lze nyní rozbít u kováře, vznikne Forgotten soul.

Depth Diggers: damage je multiplikativní s ostaními bonusy na primary skill

Oculus Ring: nyní funguje, i když jej nosí pomocník

Sanguinary Vambraces: nově těží ze všech zdrojů bonusové damage

Solanium: Health globe může vypadnout pouze 1x za 8 sekund

Frostburn: Cold skills 15-25% zvýšení damage a 50% šance na zmazení je nově legendární vlastnost

Magefist: Fire skill 15-20% zvýšení damage je nově legendární vlastnost


SPECIÁLNÍ VÝBAVA PRO CHARAKTERY

Barbar

Immortal King’s Call - 6 set bonus
- damage bonus zvýšen z 250% na 400%

Legacy of Raekor – 6 set bonus
- damage bonus za stack zvýšen z 300% na 750%

Might of the Earth – 6 set bonus
- damage bonus zvýšen z 800% na 1200%

Skull Grasp
- redesign: Whirlwind uděluje o 250-300% více damege, bonus je multiplikativní

Wrath of the Wastes – 4 set bonus
- obdržená damage redukce během Whirlwind zvýšena ze 40% na 50%
- Rend uděluje trojnásobou damage


Crusader

Flail of the Ascended – nová legendárka – Shield Glare uděluje damage rovnou posledním pěti Shield Bash

Johanna's Argument
- nyní také zvyšuje damage Blessed Hammer o 100%

Thorns of the Invoker
- 2 set bonus: damage za stack zvýšena z 25% na 35%
- 6 set bonus: bonusová Thorns damage zvýšena z 600% na 800%

Roland’s Legacy
- 4 set bonus: bonusová damage zvýšena z 600% na 750%
- 6 set bonus: doba trvání zvýšena z 5s na 8s


Demon Hunter
Embodiment of the Marauder
- 4 set bonus: Sentry damage bonus zvýšen z 300% na 400%
- 6 set bonus: damage bonus za každou Setry zvýšen z 600% na 800%

Lord Greenstone's Fan
- damage bonus zvýšen z 80-100% na 160-200% za stack

Meticulous Bolts
- zrušen

Augustine's Panacea
- nový legendární toulec
- Ball Lighting se pohybuje 30% rychlostí
- Frost Arrow damage a doba podchlazení zvýšena o 200-250%
- Immolation Arrow damage za čas zvýšena o 200-250%
- Nether Tentecles damage a léčení zvýšeno o 200-250%

Natalya’s Vengeance
- 6 set bonus: damage bonus navýšen z 400% na 500%

The Shadow Mantle
- 2 set bonus: damage bonus navýšen z 600% na 1200%

Unhallowed Essence
- 6 set bonus: damage bonus za každý bod discipline navýšen z 20% na 40%

Wojahnni Assaulter
- Rapid fire damage bonus navýšen z 30-40% na 60-75% za stack
- čas pro získání stacku zredukován z 1s na 0,5s
- první stack je získán okamžitě


Monk

The Flow of Eternity
- nově také zvyšuje damage Seven-Sided Strike o 100%

Monkey King's Garb
- 4 set bonus: Decoy damage zvýšena z 500% na 1000% damage zbraně za stack
- 6 set bonus: damage bonus navýšen z 1500% na 3000%

Raiment of a Thousand Storms
- 6 set bonus: Dashing Strike nově zvyšuje damage spirit generátorů o 300% na 6 sekund

Shenlong's Spirit
- 2 set bonus: damage bonus po dosažení maximální hodnoty spirit navýšen ze 100% na 150%

Uliana's Stratagem
- 4 set bonus: Seven-Sided Strike uštědřuje dvojnásobnou damage s každým hitem
- 6 set bonus: nově zvyšuje damage Exploding Palm o 250%

Witch Doctor

Bakuli Jungle Wraps
- nový legendární opasek
- Firebats uštědřují 150-200% vyšší damage nepřátelům ovlivněným Locust Swarm nebo Piranhas

Helltooth Harness
- 6 set bonus: damage bonus navýšen z 900% na 1400%

Raiment of the Jade Harvester
- 2 set bonus: Instant Haunt damage trvání navýšeno z 60s na 120s
- 6 set bonus: Instant damage trvání při zkonzumování DoTs navýšeno ze 150s na 300s

Spirit of Arachyr
- 6 set bonus: damage bonus navýšen z 1200% na 1500%

Zunimassa's Haunt
- 4 set bonus: damage redukce za každého fetiše zvýšena ze 2% na 3%
- 6 set bonus: damage bonus navýšen z 800% na 1500%


Wizard

Delsere's Magnum Opus
- 4 set bonus: změněno: 50% redukce obdržené damage pokud je Slow Time aktivní, spojenci získávají tento benefit poloviční

Halo of Karini
- nový legendární prsten
- redukce 45-60% obdržené damage po dobu 3 sekund poté co váš Storm Armor zasáhne nepřítele více než 30 yardů vzdáleného

Firebird's Finery
- 6 set bonus: damage bonus za každého hořícího nepřítele navýšen z 25% na 40%, damage bonus za hořící elitu zvýšen z 600% na 2000%

Nilfur's Boast
- bonus k damage Meteor navýšen z 100% na 200%
- damage Meteor, který zasáhne 3 nebo méně nepřátel navýšen z 150-200% na 275-350%

Tal Rasha's Elements
- 6 set bonus: damage bonus navýšen z 500% na 750% za stack

The Twisted Sword
- maximální bonus omezen na 8 Energy Twister


NOVÉ LEGENDÁRNÍ VLASTNOSTI
Monk
Crystal Fist – Dashing Strike redukuje obdrženou damage o 40-50% po dobu 6 sekund
Fleshrake – Dashing Strike zvyšuje damage dalšího Dashing Strike o 75-100% po dobu jedné sekundy, stackuje se 5x

Witch Doctor
Swamp Land Waders – Sacrifice uštědřuje 350-400% vyšší damage nepřátelům ovlivněným Locus Swarm nebo Grasp of the Dead, nově může být narolován s bonusem pro elementární damage


OPRAVA BUGŮ (zjednodušeno)

- Lakumbra’s Ornament – správná damage redukce
- Raiment of Thousand Storm – 6 set bonus – aplikování i pod vlivem Chaneling Pylonu
- Sacrifice a Bastions of Will (2) Set Bonus
- Vengeance a Buriza-Do Kanyon – procházení střel skrz nepřátele už by mělo fungovat
- opraven problém, který způsobil smrt v setovém dungeonu při použití gemu Moratorium
- opraveno kouzlení Fires of Heaven díky Ivory Tower a pasivce Wrathfull (*)
- Norvald's Fervor (2) Set Bonus – opraven problém kombinace se Steed Charge
- opraven problém, že Ice Armor nevyvolal Tal Rasha’s 2 set bonus při použití Halo of Arlyse
- opraven problém s nekonzistentností Tal Rasha’s 2 set bonusu při použití Etched Sigil
- opraven problém s Firebird’s Finery 6 set bonusem, kdy byl udělen bonus za elitu i když byl zapálen její poskok


ADVENTUTE MODE

Bounties
- v případě, kdy jsou Act III a Act IV kompletní současně, vždy je při výběru odměny preferován bonusový Act
- A Plague of Burrowers – značně redukováno množství životů u Burrowerů

Nephalem Rifty
- hodnoty obdržené damage a získané zkušenosti v GR nad 70 byly redukovány
- cena za posílené GR a získaná odměna ve zlatě byla v GR nad 70 redukována, ale poměr získaného zlata a ceny posílení zůstává

Set Dungeony

Barbarian

Immortal King's Call
- úkol č. 2 nově vyžaduje zabít 150 nepřátel při aktivním Wrath of the Berserker

The Legacy of Raekor
- zasažení nepřátel skillem Furious Charge, který ale nezasáhl 15 nepřátel, už nepřeruší počítání pro úkol při příštím zásahu (*)

Might of the Earth
- elity jsou nově umístěny pořád na stejném místě

Wrath of the Wastes
- zasažení nepřátel skillem Rend, který ale nezasáhl 10 nepřátel, už nepřeruší počítání pro úkol při příštím zásahu (*)


Crusader

Armor of Akkhan
- celkový počet nepřátel navýšen
- zasažení nepřátel skillem Condemn, který ale nezasáhl 10 nepřátel, už nepřeruší počítání pro úkol při příštím zásahu (*)


Demon Hunter

Embodiment of the Marauder
- úkol č. 1 nyní vyžaduje zabít 140 nepřátel, zatímco jsou aktivní alespoň 3 Sentry
- celkový počet nepřátel navýšen
- Rokworms se objevují na stejném místě a trvá jim déle, než se vynoří

The Shadow's Mantle
- řetězec úderů se nepřeruší, pokud je zasažen nepřítel, který už byl předtím zasažen

Unhallowed Essence
- zasažení nepřátel skillem Multishot, který ale nezasáhl 20 nepřátel, už nepřeruší počítání pro úkol při příštím zásahu (*)


Witch Doctor

Raiment of the Jade Harvester
- Deceivers už nepoužívají neviditelnost
- zasažení nepřátel skillem Soul Harvest, který ale nezasáhl 15 nepřátel, už nepřeruší počítání pro úkol při příštím zásahu (*)


Wizard

Delsere's Magnum Opus
- zasažení nepřátel skillem Slow Time, který ale nezasáhl 30 nepřátel, už nepřeruší počítání pro úkol při příštím zásahu (*)

Firebird's Finery
- úkol č. 2 nově vyžaduje zapálit nebo zabít 20 nepřátel


Oprava bugů
- Urshi už se nepředstavuje pořád dokola
- opraven problém, který za určitých okolností mohl způsobit, že hráč nemohl dokončit set dungeon


CRAFTING

- opraveny drobné problémy se správným zobrazením hodnot


MONSTERS
- útok petů už dokáže prolomit obrnění Scavengerů
- množství zlata získaného zabitím Gilded Barona bylo redukováno
- The Merciless Witch (= Uber Magdha) – už nemůže používat štít, v Realm of Discord má zásadně navýšenou hodnotu života


OVLÁDÁNÍ

- stisknutí Shift při zobrazení předmětu také odebere Caldesann's Despair bonus z hodnocení
- při zobrazení profilu hráče je nově indikováno, jestli je profil aktuální
- tlačítko inventáře postavy levelu 70 už nebliká, pokud je sebrán nový předmět
- nejvyšší čísla uštědřené damage jsou nyní zobrazeny oranžově když je zkrácené zobrazení vypnuto
- v ikonách skillů a buffů, kde je zobrazeno číslo s počtem stacků, byl přidán stín
- nové obrázky pro záložky v truhle

Re: 2.4.1 - Překlad Patch notesu

Napsal: 13.04.2016, 09:21 hod.
od pan HU
Laicky mi vychází to, že do kostky rozhodně bude stát za vyzkoušení dát Frostburny u coldových buildů ...pokud tato vlastnost půjde extrahovat.

Re: 2.4.1 - Překlad Patch notesu

Napsal: 13.04.2016, 09:26 hod.
od Cartman
Pěkná práce ; )-

Re: 2.4.1 - Překlad Patch notesu

Napsal: 14.04.2016, 15:16 hod.
od MrMongus
...are no longer prevented from counting toward the objective on future casts.
by možná dávalo v překladu větší smysl něco ve smyslu
již jednou trefené potvory budou při příštím zakouzlení skillu taky započítány.

Znamená to, že doteď, pokud jsi potvory trefil a nezabil a zároveň jsi nesplnil třeba počet zabitých, tak jsi ty zbylý potvory mohl rovnou zabít, protože každá trefená potvora už se při příštím castění nezapočítala. Třeba skupinka 19ti potvor, hodíš na ně multishot, zabiješ jich 17, zbydou dvě zraněný, které přivedeš k větší skupince a celkem jich pak budeš mít 20, zacastíš multishot, zabiješ všechno, ale nesplní se úkol, protože ty dvě už jednou trefený byly.

takže...tak nějak :)

PS: taky chválím samozřejmě

Re: 2.4.1 - Překlad Patch notesu

Napsal: 14.04.2016, 17:50 hod.
od Tyckin
Si tak říkám, jaké rifty budeme lítat sólo a v partě teď? 100 sólo a 130 v partě? Eh :) S každým patchem neuvěřitelné boosty, ta čísla už začínají být fakt nechutná a nějak mne ty boosty 1500% do skillu, miliadrové crity a kdo ví co ještě začínají lézt na nervy :roll: S5 jsem vynechal, S6 ještě nezačla, ale už tak nějak tuším, že mne asi bavit nebude - moc bych si přál datáč, který by to všechno nějak smazal a nastavil do normální úrovně zase ;)

Re: 2.4.1 - Překlad Patch notesu

Napsal: 14.04.2016, 20:35 hod.
od Dark_Deamon
Jn. Taky tak trošku se slzou v oku vzpomínám na S1, kde jsem dal s DH GR 44 (max bylo GR 47) a stačilo to na 34.pozici v EU. Těch obtížností je zbytečně moc. Chtělo by to nějakej reset.

Jinak překlad cajk ;)

Re: 2.4.1 - Překlad Patch notesu

Napsal: 14.04.2016, 20:46 hod.
od azaxsyndrom
Klasickej Blizz...zavřem jim hubičky boostem o xy % aby to někoho na několik dní zabavilo ....BORING !

Re: 2.4.1 - Překlad Patch notesu

Napsal: 15.04.2016, 06:53 hod.
od kaindra
Uz aby ten patch nabehl co nejdriv, 2 tydny do dalsi sezony je dlouha doba. Peknej patch, aspon je videt, ze se snazi, aby se dalo hrat vice buildu.

Re: 2.4.1 - Překlad Patch notesu

Napsal: 15.04.2016, 08:27 hod.
od Demogorgon
Já jsem místo 2.4.1 PTR a S6 (která zatím není ale jsem si skoro jist, že ji hrát nebudu) zkusil na hodku GRIM DAWN. Ač jsem zarytý Diablista, musím uznat, že tato hra má něco do sebe. K Diablu 2 má mnohem blíž, než Diablo 3 (což je pro mě +) a mám počit, že s touto hrou by mi neodešly karpály na ruce.

Re: 2.4.1 - Překlad Patch notesu

Napsal: 15.04.2016, 09:44 hod.
od Zmener
Diky za info. Souhlasim s tim, ze toto navysovani bonusu ze setu, ringu apod, miliardove poskozeni, gr okolo urovne 100 nikam nevedou. Kazdou sezonu se to zvysuje a krome legend gemu a jejich skilovani si rikam proc? Poradne ani nikdo nevi, kolik kdo dava dmg, vse je zobrazeno porad nejakymi procenty, coz je silne zavadejici. Take uvazuju nad tim, zda zacit novou sezonu. Bavi me dropovat veci a expit gemy, ale opet se nechci dostat tam jako minulou sezonu. To je jen tupe expit paragony a o nejakem vyraznem zlepseni eq si nechat zdat. Uvidime zda zustanu o Poe nebo zacnu sezonu. Bohuzel zatim stale vic prevazuje Poe.

Re: 2.4.1 - Překlad Patch notesu

Napsal: 15.04.2016, 10:26 hod.
od Stanley
Ja uz ani na cisla dmg nekoukam :) Ale to neustale navysovani beru castecne pozitivne, protoze se kazdou sezonu posouvaji vykony, i kdyz ty skoky jsou dost velke. Jediny co me na tom sere jsou augmenty, kdybychom se placali na GR 40, tak jsou hned, ale kdyz ted budu chtit dat vsude augmenty 80-90 lvl, tak se z toho zvencnu[emoji38]

Re: 2.4.1 - Překlad Patch notesu

Napsal: 15.04.2016, 14:11 hod.
od Tyckin
Je to tak, augmenty jsou posledním hřebíčkem do rakve pro casuala jako jsem já. Když si vezmu v potaz, že bych chtěl poskládat hnědej ancík gear a ještě to všechno vykrmit gemy, tak prostě nemám šanci v sezoně (non-season je mrtvé) - nadropovat to nestíhám, a vykostkovat to, to už znamená opravdu ukrutný množství otravných bounty. No a honění klíčníků a zábavné ubery pro pěkný ancík HF amu snad ani nezmiňovat. A pak vám na HC přijde nějaký ten neplánovaný RIP a všechno je to v prd*li :D
No uvidíme až S6 rozjedu - hádám že po pár dnech budou lidi o 500 paragonů a 30GR napřed a vyprdnu se na to :)

Re: 2.4.1 - Překlad Patch notesu

Napsal: 15.04.2016, 14:35 hod.
od pan HU
Mě sezona baví hlavně kvůli partě ... hraju tak 8 hodin týdně v průměru a paragon jsem v S4 i S5 měl necelých 900 ... Ostatní v klanu jsou na tom podobně, takže je to pohoda :-) Už v D2 mě nejvíce bavila ta fáze, kdy člověk začíná od nuly a každý posun je veliká radost ... proto jsou sezony tím, co mě drží u hry i nadále a při délce trvání sezony je to tak akorát, aby to neomrzelo. Ve fázi kdy už výbava je "finální" a sesason journey je hotová, se stává motivací zápis do žebříčku. V S5 se to povedlo tak akorát před koncem, takže max. spokojenost. Mě ta hra prostě stále baví. Strašně mě láká Zaklínač 3, ale nemám čas na to ho plnohodnotně hrát ... zejména s mojí poctivostí a prolézání úplně všeho a plnění úplně všeho. Vím jak jsem se tenkrát nemohl odtrhnout od Z1 a dělalo to potíže v práci kvůli únavě a v rodině kvůli "krádeži společného času". V tomhle mi D3 vyhovuje maximálně ...zahraju si třeba půl hoďky před spaním na pohodu a neponocuji vtažen do příběhu do 4 do rána.

S6 a 2.4.1. ....CHCI TĚ !!! :love: :lol:

Re: 2.4.1 - Překlad Patch notesu

Napsal: 15.04.2016, 17:17 hod.
od skyrim1988
Kolego Glimmere pekna prace.Maknul jsis.No a kolego Pane_Hu souhlasim s tebou a vidim to podobne.Kdysi jsem si rikal,ze na sezony nemam a ted bez nich nemuzu byt >:D Nebyt jich,tak to zabalim uplne.

Re: 2.4.1 - Překlad Patch notesu

Napsal: 15.04.2016, 20:11 hod.
od st.ranger
Mě baví i kosmetické změny, portréty, vlajky a poskoci.

A v příští sezóně toho bude více. Dokonce i goblin, který vyhazuje jednoho ze tří společníků.

http://eu.battle.net/d3/en/blog/20095515

Re: 2.4.1 - Překlad Patch notesu

Napsal: 16.04.2016, 09:16 hod.
od MrMongus
Dovoluji si velice rychlý (bez zpětné kontroly) překlad výše uvedeného odkazu od st.ranger pro neangličtináře. Pochopitelné to z toho snad bude.

PATCH 2.4.1 PŘEHLED KOSMETICKÝCH PŘEDMĚTŮ

Patch 2.4.1 je za rohem a lovci pokladů by měli brát na vědomí—přibalili jsme několik překvapení pro upoutání pozornosti.

PŘEHLED TANSMOGRIFIKACÍ
Víme, že někteří z vás si užívají zabíjení démonů bez větší námahy... a vypadají při tom zatraceně dobře. K zajištění, aby vaše výbava nezatuchla, přidali jsme několik částí transmogrifikace ve formě předmětů běžné kvality, které mohou dropnout z rare beden, jenž jsou roztroušeny po celém světě Sanctuary.

Některé z těchto předmětů mohou být nalezeny v Bounty-postižených oblastech v Adventure Modu a některé mohou padnout ze specifických Rift Guardianů.
Připravte se na lov!

NOVÍ PETI
Pouze málo nebojujících petů bylo původně vytvořeno pro Diablo III hráče a spousta z nich mohla být získána pouze přes speciální akce nebo jako sezónní odměna. Každý si zasluhuje šanci na nového přítele, takže jsme vytvořili své vlastní nové podivné společníky, které můžete vystopovat.

Najdi a znič tohoto malého klučinu (myšlen obrázek treasure goblina) a on po sobě zanechá jednoho z následujících cenných pomocníků; tak dlouho, dokud nezískáš všechny, je vždy garantován nový.

EXTRA ODMĚNY PRO EXTRA PILNÉ

Pár extra-vzácných odměn bylo roztroušeno po Sanctuary. Některé jsou vzácnější, než ostatní, ale všechny budou představovat trochu úsilí k vypátrání. Vím, že pouze nejoddanější nephalem jsou určeni k záískání těchto speciálních kosmetických předmětů

Re: 2.4.1 - Překlad Patch notesu

Napsal: 16.04.2016, 09:53 hod.
od Morbid
Ďakujem za námahu,super. :wave: :wave: :wave:

Re: 2.4.1 - Překlad Patch notesu

Napsal: 16.04.2016, 12:17 hod.
od witekcz
Glimmer Man píše:Nazdar vespolek... zde máte takový amatérský překlad patch notesu.
Až budou venku oficiální patch notes a budeš je mít komplet přeložené, hoď mi je prosím na witekcz@diablofans.cz, bez formátování, ve Wordu nebo textáku. Díky.

Re: 2.4.1 - Překlad Patch notesu

Napsal: 16.04.2016, 12:33 hod.
od witekcz
Pokud má někdo čas, je ještě potřeba dodělat tyto dva překlady:
http://eu.battle.net/d3/en/blog/2005818 ... 17-03-2016
http://eu.battle.net/d3/en/blog/1998760 ... 11-12-2015

Texty posílejte na witekcz@diablofans.cz, bez formátování, ve Wordu nebo textáku. Poděkování v článku vás nemine :)

Re: 2.4.1 - Překlad Patch notesu

Napsal: 16.04.2016, 19:28 hod.
od George
Vi nekdo, ktere kridla budou tedy v nove sezone ? Z puvodnich 6 kusu z PTR (ze zacatku) pry nektere nebudou...