Diablo 3 - díl 6. - Reaper of Souls recenze
Napsal: 11.07.2014, 20:24 hod.
Úvod
Uteklo to jako voda a po dlouhé době je tu další můj článek, ve kterém se dočtete můj názor na datadisk Diabla. Opět upozorňuji, že tento článek není nijak profesionální a nemá za úkol poučovat hráče, jak hru hrát a cokoli jim vnucovat.
Reaper of Souls
Nový datadisk na Diablo s podtitulem Reaper of Souls vyšel už 24. března ve 23:55. Přesně tak, Blizzard překonal mé očekávání a vydal hru o pět minut dřív. Pamatuji si to velmi dobře, protože jsem se dívala na hodiny, když jsem se konečně objevila ve Westmarch Overlook, úvodní lokaci Aktu V. Prostředí mi vyrazilo dech, okamžitě jsem poznala, že se Blizzard rozhodl Akt V koncipovat na trošku temnější strunu, než tomu bylo v Diablu 3. Když jsem procházela aktem a různými lokacemi, všechno působilo temněji a děsivěji, jelikož smrt číhala na každém kroku v podobě nových neznámých monster, která dala i někdy zabrat. Začínala jsem na Tormentu I jako největší odvážlivec a skončila jsem na obtížnosti Normal. Opravdu jsem měla místy problémy a umírala jsem více než v původním Diablu. Po dvou hodinách jsem už četla na netu, že někteří jedinci hru už projeli a že byl pro ně datadisk velmi nudný a krátký. Absolutně jsem to nechápala, protože jsem byla teprve někde na začátku a hru dokončila až po cca 12 hodinách. Procházela jsem kdejakou skulinku a hlavně si užívala atmosféru hry, za kterou musím Blizzard pochválit. Stejně tak musím pochválit za excelentní soundtrack a filmečky - jde poznat, že Blizzard umí ze všeho nejvíc tohle, mě osobně v tomhle nikdy nezklamal. Po zabití Malthaela a závěrečné cutscéně, která přinesla nečekaný cliffhanger se mi hlavou honilo mnoho otázek. Čeká nás v budoucnu nový datadisk? Kdo ví, můžete napsat pod tímto článkem, jestli byste ho uvítali a jaká postava by v něm měla asi figurovat.
Bossové
V datadisku nás přivítali tři bossové: Urzael, Adria a Malthael
Urzael - U tohoto bosse se mi líbila hudba, která vylepšovala atmosféru celého boje - bylo to prostě epické a ohnivé!
Adria - Červené potvůrky na zemi mi dali nejvíce zabrat, musela jsem hodně kličkovat a celý boj byl nakonec těžší než jsem myslela.
Malthael - Závěrečný boss, který byl nakonec těžší než sám Diablo. Obtížnější to nakonec bylo jen díky nedostatku prostoru a spellům, kterýma mě Malthael otravoval. Bitvu jsem úspěšně dokončila na obtížnosti Normal a i přesto jsem měla problémy. Celkově mě pátý akt nezklamal a momentálně se řadí mezi mé nejoblíbenější akty, už jen díky bossům, soundtracku a větší obtížnosti hry - aspoň mi to tak přijde, že je hra obtížnější s tímto datadiskem - umírání je na denním pořádku.
Mystic
Do datadisku přibyl i Mystic, který nabízí velmi zajímavé možnosti, co se úpravy vašeho vybavení týče. Můžete si změnit jednu z vlastností jakéhokoliv typu výbavy. Zvolený atribut se odebere a místo něj vám hra nabídne (spolu s možností měněný atribut ponechat) tři další. Tahle změna vás bude stát goldy a suroviny a můžete tak snadno mít místo life per hit třeba critical hit damage apod. U mystica můžete změnit i vzhled předmětu za goldy. Nové vzhledy se vám odemykají, když vám padne nějaká legendárka se vzhledem - takhle můžete využít goldy, když už jich máte víc a chcete, aby vaše postava vypadala podle vašich představ.
Adventure Mod a Rift
Adventure Mod - Je mód, ve kterém se vám otevře kompletně celá mapa světa a vy tak můžete volně přepínat mezi všemi pěti akty a všemi prostředími v nich. V každém aktu je vypsáno celkem pět odměn – pokud je splníte, dostanete bonus v podobě peněz, zkušeností a předmětů navíc. Hra je díky tomu zábavnější, protože se prostředí mění a vy nemusíte procházet celý akt jak..... Za splnění těchto bounties, získáte Rift fragmenty a za pět z nich můžete otevřít Nephalem Rift.
Rift - Jde o náhodně generovanou oblast, ve kterém je směsice nestvůr a když jich zabijete dostatečné množství, objeví se vněm boss, který vám dá slušně do těla, ale může z něj padnout materiál, blood shardy nebo nějaká legendárka. Tyto dva módy dělají hru zábavnější a když nechcete procházet celé akty pořád dokola můžete střídat bounties a rifty.
Crusader
Do hry s příchodem datadisku přibyla i nová hratelná třída - Crusader. Tato postava má spoustu zábavných schopností a velkou výhodu, že se dá jet na spoustu způsobu. Každý si v něm najde něco co ho zaujme. Mě bohužel tato postava nezaujala, já zůstanu věrná Wizardovi a Demon Hunterovi.
Závěr
Tento datadisk je skvělým přídavkem do původní hry, který ji velmi obohacuje a dává hráčům více možností, jak trávit drahocenný čas. A to nás ještě čekají žebříčky, sezóny, greater rifty a další. Na tyto novinky si ale budeme muset ještě nějakou dobu počkat. Nám nezbývá nic jiného než expit naše paragon levely a splnit náš životní cíl - udělat 800 paragonů a potom už můžeme v klidu umřít
Zajímavost
Na závěr mám pro vás jednu zajímavost. Velmi mě zajímalo, jak dlouho mi bude přibližně trvat než udělám 800 paragonů, když pojedu tím svým "tempem" - předem upozorňuji, že výsledky jsou přibližné.
Vypočítáno pro Tornment IV!
Za 10 minut udělám 100.000.000 expů a jelikož mám paragon level 210, musím udělat ještě 3.161.594.040.000 expů.
Což znamená, že za 219 herních dní na Tormentu IV udělám 800 paragonů.
Kdyby jste udělali 600.000.000 expů na Tornmentu IV za hodinu a hráli denně 3 hodiny, uděláte za den 1.800.000.000 expů.
Což znamená, že za rok by jste udělali pouze 657.000.000.000 expů, což odpovídá paragon levelu 607. (0-607)
Kdyby jste hráli denně 6 hodin na Tornmentu IV, uděláte za den 3.600.000 expů.
Za rok by jste udělali pouze 1.314.000.000.000 expů, což odpovídá paragon levelu 688. (0-688)
Takhle si snadno můžete vypočítat, jak dlouho vám bude trvat než uděláte vysněných 800 paragonů. Více zde: https://docs.google.com/spreadsheet/pub ... 2pkZFB3Z2c
Jak jste na tom vy? Kolik uděláte paragon levelů za den? Jaký je podle vás nejlepší styl expení?
Uteklo to jako voda a po dlouhé době je tu další můj článek, ve kterém se dočtete můj názor na datadisk Diabla. Opět upozorňuji, že tento článek není nijak profesionální a nemá za úkol poučovat hráče, jak hru hrát a cokoli jim vnucovat.
Reaper of Souls
Nový datadisk na Diablo s podtitulem Reaper of Souls vyšel už 24. března ve 23:55. Přesně tak, Blizzard překonal mé očekávání a vydal hru o pět minut dřív. Pamatuji si to velmi dobře, protože jsem se dívala na hodiny, když jsem se konečně objevila ve Westmarch Overlook, úvodní lokaci Aktu V. Prostředí mi vyrazilo dech, okamžitě jsem poznala, že se Blizzard rozhodl Akt V koncipovat na trošku temnější strunu, než tomu bylo v Diablu 3. Když jsem procházela aktem a různými lokacemi, všechno působilo temněji a děsivěji, jelikož smrt číhala na každém kroku v podobě nových neznámých monster, která dala i někdy zabrat. Začínala jsem na Tormentu I jako největší odvážlivec a skončila jsem na obtížnosti Normal. Opravdu jsem měla místy problémy a umírala jsem více než v původním Diablu. Po dvou hodinách jsem už četla na netu, že někteří jedinci hru už projeli a že byl pro ně datadisk velmi nudný a krátký. Absolutně jsem to nechápala, protože jsem byla teprve někde na začátku a hru dokončila až po cca 12 hodinách. Procházela jsem kdejakou skulinku a hlavně si užívala atmosféru hry, za kterou musím Blizzard pochválit. Stejně tak musím pochválit za excelentní soundtrack a filmečky - jde poznat, že Blizzard umí ze všeho nejvíc tohle, mě osobně v tomhle nikdy nezklamal. Po zabití Malthaela a závěrečné cutscéně, která přinesla nečekaný cliffhanger se mi hlavou honilo mnoho otázek. Čeká nás v budoucnu nový datadisk? Kdo ví, můžete napsat pod tímto článkem, jestli byste ho uvítali a jaká postava by v něm měla asi figurovat.
Bossové
V datadisku nás přivítali tři bossové: Urzael, Adria a Malthael
Urzael - U tohoto bosse se mi líbila hudba, která vylepšovala atmosféru celého boje - bylo to prostě epické a ohnivé!
Adria - Červené potvůrky na zemi mi dali nejvíce zabrat, musela jsem hodně kličkovat a celý boj byl nakonec těžší než jsem myslela.
Malthael - Závěrečný boss, který byl nakonec těžší než sám Diablo. Obtížnější to nakonec bylo jen díky nedostatku prostoru a spellům, kterýma mě Malthael otravoval. Bitvu jsem úspěšně dokončila na obtížnosti Normal a i přesto jsem měla problémy. Celkově mě pátý akt nezklamal a momentálně se řadí mezi mé nejoblíbenější akty, už jen díky bossům, soundtracku a větší obtížnosti hry - aspoň mi to tak přijde, že je hra obtížnější s tímto datadiskem - umírání je na denním pořádku.
Mystic
Do datadisku přibyl i Mystic, který nabízí velmi zajímavé možnosti, co se úpravy vašeho vybavení týče. Můžete si změnit jednu z vlastností jakéhokoliv typu výbavy. Zvolený atribut se odebere a místo něj vám hra nabídne (spolu s možností měněný atribut ponechat) tři další. Tahle změna vás bude stát goldy a suroviny a můžete tak snadno mít místo life per hit třeba critical hit damage apod. U mystica můžete změnit i vzhled předmětu za goldy. Nové vzhledy se vám odemykají, když vám padne nějaká legendárka se vzhledem - takhle můžete využít goldy, když už jich máte víc a chcete, aby vaše postava vypadala podle vašich představ.
Adventure Mod a Rift
Adventure Mod - Je mód, ve kterém se vám otevře kompletně celá mapa světa a vy tak můžete volně přepínat mezi všemi pěti akty a všemi prostředími v nich. V každém aktu je vypsáno celkem pět odměn – pokud je splníte, dostanete bonus v podobě peněz, zkušeností a předmětů navíc. Hra je díky tomu zábavnější, protože se prostředí mění a vy nemusíte procházet celý akt jak..... Za splnění těchto bounties, získáte Rift fragmenty a za pět z nich můžete otevřít Nephalem Rift.
Rift - Jde o náhodně generovanou oblast, ve kterém je směsice nestvůr a když jich zabijete dostatečné množství, objeví se vněm boss, který vám dá slušně do těla, ale může z něj padnout materiál, blood shardy nebo nějaká legendárka. Tyto dva módy dělají hru zábavnější a když nechcete procházet celé akty pořád dokola můžete střídat bounties a rifty.
Crusader
Do hry s příchodem datadisku přibyla i nová hratelná třída - Crusader. Tato postava má spoustu zábavných schopností a velkou výhodu, že se dá jet na spoustu způsobu. Každý si v něm najde něco co ho zaujme. Mě bohužel tato postava nezaujala, já zůstanu věrná Wizardovi a Demon Hunterovi.
Závěr
Tento datadisk je skvělým přídavkem do původní hry, který ji velmi obohacuje a dává hráčům více možností, jak trávit drahocenný čas. A to nás ještě čekají žebříčky, sezóny, greater rifty a další. Na tyto novinky si ale budeme muset ještě nějakou dobu počkat. Nám nezbývá nic jiného než expit naše paragon levely a splnit náš životní cíl - udělat 800 paragonů a potom už můžeme v klidu umřít
Zajímavost
Na závěr mám pro vás jednu zajímavost. Velmi mě zajímalo, jak dlouho mi bude přibližně trvat než udělám 800 paragonů, když pojedu tím svým "tempem" - předem upozorňuji, že výsledky jsou přibližné.
Vypočítáno pro Tornment IV!
Za 10 minut udělám 100.000.000 expů a jelikož mám paragon level 210, musím udělat ještě 3.161.594.040.000 expů.
Což znamená, že za 219 herních dní na Tormentu IV udělám 800 paragonů.
Kdyby jste udělali 600.000.000 expů na Tornmentu IV za hodinu a hráli denně 3 hodiny, uděláte za den 1.800.000.000 expů.
Což znamená, že za rok by jste udělali pouze 657.000.000.000 expů, což odpovídá paragon levelu 607. (0-607)
Kdyby jste hráli denně 6 hodin na Tornmentu IV, uděláte za den 3.600.000 expů.
Za rok by jste udělali pouze 1.314.000.000.000 expů, což odpovídá paragon levelu 688. (0-688)
Takhle si snadno můžete vypočítat, jak dlouho vám bude trvat než uděláte vysněných 800 paragonů. Více zde: https://docs.google.com/spreadsheet/pub ... 2pkZFB3Z2c
Jak jste na tom vy? Kolik uděláte paragon levelů za den? Jaký je podle vás nejlepší styl expení?