RoS - shrnutí prvních DOJMŮ
Napsal: 28.03.2014, 12:30 hod.
SUBJEKTIVNÍ NÁZOR - MŮŽE SE ČASEM ZMĚNIT
Měl jsem 3 dny dovolenou a odehráno mám přes 50 hodin (ke včerejšku), takže napíšu první dojmy.
Prvně bych zmínil paragon. Už dlouho před vydáním patche 2.0 se spekulovalo, zda má cenu huntit paragony nebo ne. Někteří tvrdili, že to smysl nemá a bude se v RoS farmit 10x – 100x rychleji. Z mého pohledu, pokud někdo jel crypt runy jak fredka na PL 1000 (339), tak měl v patchi znatelnou výhodu a kdo udržel toto tempo i v COTA, tak měl další výhodu do patche. Kdo na to kašlal, tak si teď musí rvát vlasy, protože se expí x krát pomaleji. Osobně doufám, že toto ještě pořeší.
Teď k samotnému datáči. Měl jsem BiS gear a i když to do levelu 70 nevypadalo, tak hned na lvl 70 mi padla zbraň 1900+ (socket), takže tu jsem vyměnil jako první (v truhle mi zbyl 250e brimstone na památku). Po prvních 14 hodinách jsem vyměnil polovinu itemů (včetně pentafecta top Zuni ringu), ovšem jenom díky enchantu. Dalších 10 hodin nic nepadlo, ale dostal jsem od kámoše lege helmu, kterou mám do teď.
Následoval spánek. Ve středu jsem jel dalších 14 hodin a byla to krize. Padly 3 legendárky a z toho 2 dvouručky a Triumvirate, u kterého jsem v tu dobu nemohl udělat reroll.
Ve čtvrtek dalších 14 hodin, a přestože si T1 dávám v pohodě, jsem přepnul na normal a padlo mi 16 legendárek. Všechny nic moc, a jelikož si člověk díky nedostatku Forgotten souls musí každý enchant legendárky 3x rozmyslet, tak jsem se k ničemu nedokopal a čekám na solidní lege drop, kvůli kterému by se vyplatilo ty lege sešrotovat a zkusit štěstí.
Tímto se dostávám k poslednímu bodu. Tím je enchant a crafting. Enchanting žlutých věcí je OK, materiálu je dostatek i těch „bílých flašek“ jak se tady nazývají . Co se týče enchantu legendárek, tak tady je, jak jsem psal výše, nedostatek Forgotren souls. Reroll amuletu navíc chce dle mě dost vysoký tear gemu a vyjde to dost draho, i když je gemů dostatek docela. Poslední je crafting lege a setů, to je podle mě průšvih, nějaké plánky padají, ale mám v truhle asi 15 druhů materiálu, od každého jeden, takže craftění bude tak 2x do roka. Jen craftěním gemů a enchantingem jsem tam zahučel za 50m, takže i na goldy je to docela síla, naštěstí tuto komoditu řešit nemusím, ale né každý má nasysleno.
Osobně mi přijde celý crafting a enchanting dost předražený hlavně na suroviny a znovu zdůrazňuju, že jsem za 3 dny nahrál přes 50 hodin, což jindy při práci udělám tak za 14+ dní. Je to nyní dělané spíše pro nolifery a obyč hráči nemají šanci. Co mě štve nejvíce a čeho jsem se bál při vypnutí AH (i když nejsem AH fanboy), bylo RNG. Je tak strašně nespravedlivé, když mi po 50 hodinách nepadne žádná použitelná lege a u ostatních vidím, jak si za hodinu po práci našli 2500 dps jednoručky a jiné bestie. Když projedu friendlist, tak je mi fakt smutno, stejně jako z frekvence dropu, hraju 5 hodin bez lege, připojí se kámoš a za 10 minut mu padnou 3 a to nepřeháním. Poslední věc, která mi vadí, je nefunkční armory ve hře i na battlenetu.
Měl jsem 3 dny dovolenou a odehráno mám přes 50 hodin (ke včerejšku), takže napíšu první dojmy.
Prvně bych zmínil paragon. Už dlouho před vydáním patche 2.0 se spekulovalo, zda má cenu huntit paragony nebo ne. Někteří tvrdili, že to smysl nemá a bude se v RoS farmit 10x – 100x rychleji. Z mého pohledu, pokud někdo jel crypt runy jak fredka na PL 1000 (339), tak měl v patchi znatelnou výhodu a kdo udržel toto tempo i v COTA, tak měl další výhodu do patche. Kdo na to kašlal, tak si teď musí rvát vlasy, protože se expí x krát pomaleji. Osobně doufám, že toto ještě pořeší.
Teď k samotnému datáči. Měl jsem BiS gear a i když to do levelu 70 nevypadalo, tak hned na lvl 70 mi padla zbraň 1900+ (socket), takže tu jsem vyměnil jako první (v truhle mi zbyl 250e brimstone na památku). Po prvních 14 hodinách jsem vyměnil polovinu itemů (včetně pentafecta top Zuni ringu), ovšem jenom díky enchantu. Dalších 10 hodin nic nepadlo, ale dostal jsem od kámoše lege helmu, kterou mám do teď.
Následoval spánek. Ve středu jsem jel dalších 14 hodin a byla to krize. Padly 3 legendárky a z toho 2 dvouručky a Triumvirate, u kterého jsem v tu dobu nemohl udělat reroll.
Ve čtvrtek dalších 14 hodin, a přestože si T1 dávám v pohodě, jsem přepnul na normal a padlo mi 16 legendárek. Všechny nic moc, a jelikož si člověk díky nedostatku Forgotten souls musí každý enchant legendárky 3x rozmyslet, tak jsem se k ničemu nedokopal a čekám na solidní lege drop, kvůli kterému by se vyplatilo ty lege sešrotovat a zkusit štěstí.
Tímto se dostávám k poslednímu bodu. Tím je enchant a crafting. Enchanting žlutých věcí je OK, materiálu je dostatek i těch „bílých flašek“ jak se tady nazývají . Co se týče enchantu legendárek, tak tady je, jak jsem psal výše, nedostatek Forgotren souls. Reroll amuletu navíc chce dle mě dost vysoký tear gemu a vyjde to dost draho, i když je gemů dostatek docela. Poslední je crafting lege a setů, to je podle mě průšvih, nějaké plánky padají, ale mám v truhle asi 15 druhů materiálu, od každého jeden, takže craftění bude tak 2x do roka. Jen craftěním gemů a enchantingem jsem tam zahučel za 50m, takže i na goldy je to docela síla, naštěstí tuto komoditu řešit nemusím, ale né každý má nasysleno.
Osobně mi přijde celý crafting a enchanting dost předražený hlavně na suroviny a znovu zdůrazňuju, že jsem za 3 dny nahrál přes 50 hodin, což jindy při práci udělám tak za 14+ dní. Je to nyní dělané spíše pro nolifery a obyč hráči nemají šanci. Co mě štve nejvíce a čeho jsem se bál při vypnutí AH (i když nejsem AH fanboy), bylo RNG. Je tak strašně nespravedlivé, když mi po 50 hodinách nepadne žádná použitelná lege a u ostatních vidím, jak si za hodinu po práci našli 2500 dps jednoručky a jiné bestie. Když projedu friendlist, tak je mi fakt smutno, stejně jako z frekvence dropu, hraju 5 hodin bez lege, připojí se kámoš a za 10 minut mu padnou 3 a to nepřeháním. Poslední věc, která mi vadí, je nefunkční armory ve hře i na battlenetu.