V minulém díle jsem vám přiblížila můj názor na celou hru. V dnešním díle rozeberu všechny postavy a napíšu na ně svůj názor.
Barbar

První postavou je Barbar, který využívá ke svým kouzlům fury (zuřivost). Je to postava na blízku a proto mě jako jediná moc nezaujala. Pro mě tahle postava byla něco jako mlátička, která mlátí svými kouzly všechny nepřátele. Buď se točíte jak na kolotoči a nebo rozdáváte rány jiným způsobem. Proto mi tahle postava přišla taková nezáživná. Kouzla jako taková mě nebavily absolutně vůbec. Sice jsem přežila dlouho v boji díky velkému life regenu nebo velké rychlosti útoku, ale i přesto mě nebavilo mačkat všechny ty kouzla a zabíjet mobky všemi možnými způsoby. Asi jsem potřebovala nějak větší vzrůšo a víc zábavné kouzla. Tohle mě prostě neoslnilo, i když chápu, že pro kluky je tohle nejoblíbenější postava. Prostě klasika. Barbara jsem dohrála jen kvůli achievementům a už se k němu neplánuji vrátit.
Demon Hunter

Druhou postavou je Demon Hunter, který využívá ke svým kouzlům Hatred a Discipline. Je to postava na dálku a zaujala mě okamžitě, protože už odjakživa mám ráda ranged hrdiny. Všechny kouzla mě bavily víc než u barbara. Strašně se mi líbila možnost odstřelovat všechny z dálky a být tak trošku v bezpečí. Vylepšoval to už jen fakt, že jste mohli uskákat pryč z bojiště a nebo zpět. Tohle spojení mi přišlo velmi skvělé. Navzájem se všechny kouzla doplňovala a já se ani chvíli nenudila. Mohla jsem si skákat bojištěm, pokládat turretky nebo povolat zvíře, které mě bude chránit. Nejzábavnějším kouzlem byl pro mě rapid fire už jen díky tomu, že neubíral tolik Hatredu a dával celkem slušný damage. Když už jsem si myslela, že umřu, vždycky mě něco zachránilo, ať už úskok pryč nebo Shadow Power, který výrazně pomáhal v boji. Pro mě je tahle postava jedna z nejzábavnějších už jen proto, že nestačí jen mačkat klávesy, ale musíte u toho taky trošku přemýšlet a dávat pozor, jak Hatred a Discipline využijete. Tyhle dva zdroje se snadno vyčerpají a vy můžete velmi rychle zemřít.
Monk

Třetí postavou je Monk, který využívá ke svým kouzlům Spirit. Tahle postava je kombinací assassina a válečníka a právě díky tomu vznikla velmi použitelná postava. I když jsou všechny kouzla na blízko, oblíbíte si některé kouzla stejně jako já. Tahle postava mi přišla už od začátku jako vylepšený barbar, řekněme "barbar 2.0". Kouzla mě bavily víc a byly prostě takové záživnější než u barbara. Asi to bude tím, že mě zaujaly hned efekty některých kouzel a proto jsem si velmi oblíbila Wave of Light. Nedokážu vysvětli jak, ale tahle postava mi toho dala vše, co bych od válečníka očekávala a asi je to i důvod proč mě taky více zaujala. Když jsem zabíjela mobky připadala jsem si jak ve filmu Karate Kid, stačilo pár kopnutí a Wave of Light a bylo vymalováno. Hlavně ty Mantry, které velmi pomáhaly v boji přišly vhod. Už jsem neměla pocit, že mačkám jen nudně klávesy jako u barbara, ale že to má i nějaký efekt.
Witch Doctor

Čtvrtou postavou je Witch Doctor, který využívá ke svým kouzlům Manu. Tahle postava mi připadala jako support, který si dokáže udržet taky vzdálenost od mobů a odstřelovat je z dálky a k tomu všemu házet nějaké s*ačky do boje a vyvolávat miniony nebo zvířata. Vůbec mě to nebavilo, nevím proč. Asi jsem se vážně spíš cítila jako nějaký support a ne jako postava s tím největším damagem. Vyvolávání všech těch věcí mě prostě nebavilo, měla jsem pocit, že se spíš koukám na to, co všechno za mě udělají a že se musím držet vzadu, abych přežila. Mě prostě tahle postava přišla velmi divná, už jen tím stylem hraní, který mě už od začátku nebavil. Další postava, kterou jsem hrála jen kvůli achievementům a už se k ní nikdy nevrátím. Je to velká škoda a proto si myslím, že to zaujme jen lidi, kteří se s touhle postavou dokážou sžít a rádi vyvolávají nebo jinak pomáhají v boji. Nemyslím si, že by tahle postava stála za nic, v týmu je velmi užitečná, ale i přesto mě nebavila ze všech postav nejvíc a to je co říct.
Wizard

Poslední postavou Diabla je Wizard, který využívá ke svým kouzlům Arcane Power. Moje nejoblíbenější postava už jen kvůli velkému damage a zábavným kouzlům, které mě vůbec nenudí. Myslím si, že každý hráč si najde to oblíbené na wizardovi a to se mi právě na téhle postavě líbí nejvíc. Líbí se mi ta možnost jet tuhle postavu tolika způsoby. Já si oblíbila tzv. archon typ hraní spojený s diamond skinem. Někdo si zas může oblíbit zmražování nepřátel na co nejnižším cooldownu a zpomalování času a nebo kouzla s "globálním" damagem (např. Meteor) apod. Tahle postava je prostě úžasná, měla jsem pocit, že má snad všechno, co bych v boji mohla chtít. Když jsem se proměnila poprvé do Archona, nečekala jsem, že to bude tak efektivní a bude to tak silné. Okamžitě jsem to začala trapně používat a nedivila se, že tolik hráčů na to tak naráží. Už od dob Wowka si tvořím v každé takové podobné hře jako první mága, abych poznala jaké to bude a myslím si, že v Diablu se to hodně povedlo. Strašně mě to baví, až tak moc, že tuhle postavu dokážu hrát nejdéle ze všech. Zkrátka můj main.
Závěr
Pokud jste došli až sem, máte ode mě zlatého bludišťáka. Doufám, že se vám můj pohled na jednotlivé postavy líbil a rádi si přečtete další díl. Pokud bych měla v tomhle "seriálu" o Diablu skončit, napište to. Beru jakoukoli kritiku. Děkuji všem, kteří si článek přečetli
