Patch 2.3.0
- Dark_Deamon
- Archangel
- Příspěvky:5420
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:DarkDeamon#2454
- Bydliště:Brno
- Kontaktovat uživatele:
Tak je pravda, že co sezóna, to se dycky zvedlo maximum v GR o 10. Takže další patch budou nějaký super ancient itemy
-
- Zhar the Mad
- Příspěvky:1641
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:goldeagle#2259
Re: Patch 2.3.0
Děkujeme Setonovi, že nám podal konečně jasné info. Psal jsem že když, tak pak. Nyní hraju famru barbem. WD zatím čekám v pozadí a abych ho kvůli tomu zapnul jsem nechtěl. Čekal jsem až se ozveš a vyšlo to.
Re: Patch 2.3.0
Feťáci jsou nerfnutý - jak nefluše celá školka, nevypadá už to tak cool
Re: Patch 2.3.0
http://eu.battle.net/d3/en/rankings/era/4/rift-wd
když kouknete na profily ve hře, uvidíte
http://www.diablofans.com/forums/diablo ... ch-doctor
http://www.diablofans.com/builds?filter ... er-class=8
Je potřeba to taky vyzkoušet na GR a né jen řvát nerf . Ale jinak ano, souhlasim s Tyckinem, že už to není tak pěkný
když kouknete na profily ve hře, uvidíte
http://www.diablofans.com/forums/diablo ... ch-doctor
http://www.diablofans.com/builds?filter ... er-class=8
Je potřeba to taky vyzkoušet na GR a né jen řvát nerf . Ale jinak ano, souhlasim s Tyckinem, že už to není tak pěkný
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
- Dark_Deamon
- Archangel
- Příspěvky:5420
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:DarkDeamon#2454
- Bydliště:Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Patch 2.3.0
Teď jsem zkoušel svého support Cruse a je úplně k ničemu. CC efekt se upravil dost. Dřív jsem obyč monstra udržel v perma blindu, teď si dělají co chcou blind ne-blind. S fear WD to bude nastejno. Takže nějaký vysoký GR bych neočekával, když si elity budou dělat co budou chtít. I proto přecházelo spoustu HC hráčů na SC.buchis píše:Dark_Deamon píše:Supportům je hlavně konec
nevěř tomu, stále bude supp, jednak kvůli vysokym gr, a jednak kvuli dělení XP v partě, už nebude brát jen XP leech, ale nak se to deli i mezi dmg dealery
-
- Doom Knight
- Příspěvky:453
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Poldinka#2370
- Bydliště:Praha
Re: Patch 2.3.0
Já hrál dnes večer asi 2 hodiny GR ve 4 a byl tam tankovací Monk, kterej to tahal na hromadu spolehlivě a ještě je tuším oslepoval všechny ...
S11 aneb Monk v záplavě Necromancerů
Re: Patch 2.3.0
tak jsem vcera na chvili zkusil novej patch a public T10 rifty, je to celkem fajn, takovej dobrej kompromis obtiznosti, a v kazdym riftu padlo prumerne ca 7 lege, lidi se vetsinou drzej u sebe, obcas nekdo scipne, takze to konecne bude pekne hratelny bez nudy....
Jen ten wiz je opet slabouckej jako kafe a jen pro pdel, kdyz vidim co dokaze barbar nebo monk.
Jen ten wiz je opet slabouckej jako kafe a jen pro pdel, kdyz vidim co dokaze barbar nebo monk.
Re: Patch 2.3.0
Tak som si zahral tiez ten novy patch 2.3 a musim povedat, ze pekne zmeny, i ked je to teraz este lahsie ako predtym. Hlavne funkcia kocky, ze zmena z rare na legendary predmet, by mali zrusit. Nie je problem tak vyskladat za chvilku cely set, alebo sa zamerat ne nejaku vec. Minimalne by som podrazil tu funkciu, nech to stoji viac, aspon goldov kebyze, ked uz nie materialu. Bo za 4 hodiny hrania som nazbieral asi 200 mega goldov co je sialenstvo uz. Mal som 4 krat bandit shrine a z jednej ked som pozabijal goblinov, tak sa mi otvoril este aj vault goblin. som hrabal ako sysel, ani legendarky ma uz pomaly nezaujimali, a to nehovorim srotovanie legendariek ako blb ano chcem, ano chcem, stale potvrdzovat. Mali by pridat aj salvage all a bol by pokoj. Inak rozbiehanie novej postavy, pokial nepocitam sezonu, musi byt komedia od 1 levela k 70 za par minut asik , teda ak pouzijete dobre kocku a gem na znizenie levelu a popripade hellfire veci. Osobne sa nejak nestazujem, hra ma stale bavi a hram od vydania skoro, ale legendarky su momentalne ako rare itemy. Dalsim patchom budu asi uz na urovni common veci. Doslova urobili z toho kartovu hru, kde miesto kariet zbierate legendarky a menite si kedy a ako chcete, co by nebolo zle, ale je strasne lahke ich teraz ziskat. Ked mate kopu materialu, tak sa staci hrat s kockou, ani rifty nemusim chodit. Dokonca mam pocit ze v bounty pada viac legend ako v nephalem rifte. Co si o tom myslite vy?
- hulkxxxl
- Ancient
- Příspěvky:2060
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Hulkxxxl#2541
- Bydliště:Břeclav
Re: Patch 2.3.0
bandit shrina: totálně op, včera jsme místo hraní půlku času sbírali to co popadalo z goblinů ale nevemte ji že
ta změna z rare na legendu: taky šílený, podle mě je cost malej, viděl jsem na streamu jak oblíkl celou postavu jen takto, pro lidi co mají zásoby není problém, skoušel jsem mw předělat na bk zbraň a ze 3 pokusů byla 2x bk, bohužel obyčejné
trochu mi připadalo že hra už nějak zase není o dropu ale o sbírání materiálu
ta změna z rare na legendu: taky šílený, podle mě je cost malej, viděl jsem na streamu jak oblíkl celou postavu jen takto, pro lidi co mají zásoby není problém, skoušel jsem mw předělat na bk zbraň a ze 3 pokusů byla 2x bk, bohužel obyčejné
trochu mi připadalo že hra už nějak zase není o dropu ale o sbírání materiálu
- Tokugawa
- Doom Knight
- Příspěvky:428
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Unterwasser#2154
Re: Patch 2.3.0
Hrál jsem chvíli, abych získal kostku a trochu se porozhlédl. Hrál jsem s Bututkou, ta je moje nejsilnější, ve 2.2 jsem cítil, že T6 už je málo a těšil jsem se na vyšší. Obtížnost ale narůstá velmi, na T7 jsem 2x chcípnul v obyčejné bounty a navíc jen ve shluku obyčejných mobů, takže jsem se rád vrátil na T6. Těší mě, že obtížnosti jsou pro mne výzva a ne jen rutina.
Materiálu do kostky jsem nasbíral málo, každou sérii bounties jsem dal jen jednou - není čas. Takže pořádně jsem Canai's Cube nestihl vyzkoušet. Sescheron se mi líbí a vylepšit si gear pomocí kostky také vítám.
Materiálu do kostky jsem nasbíral málo, každou sérii bounties jsem dal jen jednou - není čas. Takže pořádně jsem Canai's Cube nestihl vyzkoušet. Sescheron se mi líbí a vylepšit si gear pomocí kostky také vítám.
Re: Patch 2.3.0
Hotfix uťal tipec Bandit shrinám tak, že se nebudou tak často oběvovat ... byly hodně OP .. už na PTRku jsem nechápal
Re: Patch 2.3.0
Vcera vecer to bolo este OP, dnes bol hotfix?
Odoslané z môjho iPhone cez Tapatalk
Odoslané z môjho iPhone cez Tapatalk
Re: Patch 2.3.0
Ano hotfix vydali před cca 3 hodinama, možná i dřív.
Re: Patch 2.3.0
Este ma napadla jedna vec. Udajne v PTR pri salvage legendariek sme dostali len obycajne materialy, teda biely, modry a zlty. Teraz opat dostavam forgoten soul. Ako to teda je? Nejaky bug?
Re: Patch 2.3.0
Prostě zase jen boost, boost a boost
Bounty T8 na split jsem s využitím kostky kosil snad ještě víc než dřív T6, takže klasické probíhání mezi mobkama přímo za cílem, maximálně zabít dotěrnou elitku, což příliš zábavné není, jenže co má člověk dělat když potřebuje ten matroš i na craft "pitomých" Aughild
S pomocí kostky se získá všechno děsně rychle - 3x jsem otočil Kukri a je z ní ancient (ač horší roll), 1x DoD a je krásná ancient, 1x mizernej Mara amulet a hned mám pěknej s dírou. A to jsem nezkoušel rare ani experimenty se sety - málo matroše zejména když chci lepší Aughildy - že já blb to necraftil před patchem - sice víc modrýho to stálo, ale ten by byl A až se domluvíme 4 lidi, tak během jednoho odpoledne/večera máme hádám všichni pěkný HF amulety - mašinky půjdou rychle a když amu bude mít vždy díru, šance na dobrej roll se radikálně zvyšuje. Jediná "výhoda" je že hraju HC, takže mi nestačí mít top item pouze jednou, nic není věčný
Jen tak vzpomínám na inferno 1.0.3, to byl masakr, zabíjet na softu Beliala dlouhé minuty a na stopadesátý pokus
Bounty T8 na split jsem s využitím kostky kosil snad ještě víc než dřív T6, takže klasické probíhání mezi mobkama přímo za cílem, maximálně zabít dotěrnou elitku, což příliš zábavné není, jenže co má člověk dělat když potřebuje ten matroš i na craft "pitomých" Aughild
S pomocí kostky se získá všechno děsně rychle - 3x jsem otočil Kukri a je z ní ancient (ač horší roll), 1x DoD a je krásná ancient, 1x mizernej Mara amulet a hned mám pěknej s dírou. A to jsem nezkoušel rare ani experimenty se sety - málo matroše zejména když chci lepší Aughildy - že já blb to necraftil před patchem - sice víc modrýho to stálo, ale ten by byl A až se domluvíme 4 lidi, tak během jednoho odpoledne/večera máme hádám všichni pěkný HF amulety - mašinky půjdou rychle a když amu bude mít vždy díru, šance na dobrej roll se radikálně zvyšuje. Jediná "výhoda" je že hraju HC, takže mi nestačí mít top item pouze jednou, nic není věčný
Jen tak vzpomínám na inferno 1.0.3, to byl masakr, zabíjet na softu Beliala dlouhé minuty a na stopadesátý pokus
Re: Patch 2.3.0
ten craft legendarek v kostce je hodne prestrelenej, to urcite nerfnou...bandit shrine byla sranda, zabit na t10 vsechny ty gobliny bylo stejne nemozny, podle me to meli nechat, neutsim ale, jak moc to nerfli
Re: Patch 2.3.0
ano, bohuzel muj oblibeny wd tiki je dead, crus nevim ale pises ze taky blind ko. Tady jde obecne o max XP na gearu aby se delil mezi vsechny hrace, cili toto bude supp. WD krome fearu ma i jine skilly na CC.Dark_Deamon píše:buchis píše:Dark_Deamon píše:........
ad vysoke gr - jak zde mct postoval z ptr, tak ted bude CC barb. Prvni den 230 jel kamos gr 74 za 12 min s barbem, nevim koho mel vedle sebe ale tipuju ze monk, viz ono video od mct. takze gr budou, se neboj.
Buchis je death, ať žije herdek
Re: Patch 2.3.0
však jen co nasbírám trocha více matroše v bounties a pár dalších věcí, poskládám suppmonka, abychom se trochu přizpůsobili
-
- Doom Knight
- Příspěvky:453
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Poldinka#2370
- Bydliště:Praha
Re: Patch 2.3.0
Předpokládám, že jde přetáčet v kostce i HF amulet??? Nebo ten ne???
S11 aneb Monk v záplavě Necromancerů
Re: Patch 2.3.0
LpS monk je OP as hell, řekl bych, že je to srovnatelné s CC erou, jen jiný princip.
Co mě ale opravdu drásá je rozdíl mezi partou a solo. V minulé eře, když lidi zrovna nehráli, nebo měli herní pauzu, tak šlo něco nahnat solo. Teď už ne. V partě speed GR 55 s 2x XP charem se expí 10x (DESETKRÁT) rychleji než solo. Když budu hrát 50 hodin týdně a nějaký typ přijde v sobotu na 5 hodin v partě, tak je na tom stejně. Takže no group = insta quit game a jít čučet na TV.
Co mě ale opravdu drásá je rozdíl mezi partou a solo. V minulé eře, když lidi zrovna nehráli, nebo měli herní pauzu, tak šlo něco nahnat solo. Teď už ne. V partě speed GR 55 s 2x XP charem se expí 10x (DESETKRÁT) rychleji než solo. Když budu hrát 50 hodin týdně a nějaký typ přijde v sobotu na 5 hodin v partě, tak je na tom stejně. Takže no group = insta quit game a jít čučet na TV.
Profil
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔