Řešení hyperinflace?

Všechno co se týká normální hry a nelze zařadit jinam.
Odpovědět
Uživatelský avatar
DrSma
Na-Krul
Příspěvky:3302
BattleTag:DrSma#2261
Re: Řešení hyperinflace?

Příspěvek od DrSma » 24.06.2013, 14:28 hod.

obecně: Chlapci, čtěme pořádně, já jsem pak nucenej ostatní otravovat tím, že tu píšu stejný věci několikrát :wave:

vavik: více hráčů, těžší monstra, více xp je OK. Problém je v dělení xp. Už jsem psal, že spravedlivé by to bylo: tolik % exp postavě, kolik % life ubrala monstrovi. Přicmrndávači by neměli nic, což by odpovídalo jejich zásluze. Nikdy jsem nenapsal, protože to nevím, jestli to funguje z města. S tím městem někdo začal, ale já to nebyl. EDIT: jinak získávání xp na coopu (SC i HC) je podstata powerlevelingu..

spiderer: citace mě:

"spiderer: Neomezuje. Jen když budu hrát s maníkem kterej za mě vyseká MP10 a já se na tom jen těžce přiživím s gearem tak na MP1/2, nelíbí se mi to. Proto to nedělám. A proto se mi to ani nelíbí u jinejch. Takhle má každej coop hráč před solo hráčem maxi výhodu. A netuším, proč by to tak mělo bejt. Určitě kvůli tomu usnu, jen se naprosto ztrácí srovnání mezi úsilím jednotlivých hráčů. A to není OK."

Takže jak už jsem taky psal, netrpím žádnou závistí, mamonem (proto taky hraju NoAH) aji mám dobré zaměstnání. To, co mě vadí je v citaci, ale ještě jednou jinak. Celá hra je přitažlivá ve srovnání s ostatními, ovšem jen v případě, že se porovnává porovnatelné. Pokud mám svoje úsilí rovnat k úsilí botů, je to neporovnatelné. Pokud mám porovnávat úsilí hráče, který postavil svoji postavu sám a hráče, kterému ji vyrobili ostatní v coopu, je to neporovnatelné. Jde o princip. Je to důležité, pokud se mají spolu hráči vůbec o D3 bavit stejnou řečí. Proto se tady taky tolik lidí pořád zle o něčem hádá, protože základní parametry hry má keždej úplně jiný, což nikdo neřeší a pak vzniká hromada hromada nedorozumění a názorovej flame...
Naposledy upravil(a) DrSma dne 24.06.2013, 14:39 hod., celkem upraveno 1 x.

firdecek
The Butcher
Příspěvky:1231
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Firius#2998

Re: Řešení hyperinflace?

Příspěvek od firdecek » 24.06.2013, 14:37 hod.

Vavik: Nebudu se s tebou hádat, mám zkrátka názor, že D2 nesahá D3 ani po kotníky...jen v krátkosti: SoJ se taky obchodoval - spouštěl uber quest. Hrál jsem D2 roky a Gamble jsem přestal používat. Možná, že někdo jiný v něm utápěl bezcené goldy, ale mě to prostě přestalo bavit, jelikož z toho nic moc dobrého nebylo.
Pokud si myslíš, že v D2 nebyli boti, tak bych ti doporučoval si osvěžit pamět - stejně jako s tím, že drop byl lepší než v D3..Ty jsi asi dropoval Zod nebo Cham každý týden, ale všichni ostatní včetně mě jej viděli jen na obrázku - asi podobně jako perfect Mempo z D3. Samozřejmě, že uber questy byly těžké, jak často jsi ale nasbíral všechny ingredience na Uber Tristram?? :)

Spireder: RMAH podle mě není problém D3 - kdyby AH nebyl, spousta hráčů by si vytvořila weby a fóra jinde a obchodovalo by se vesele dál. Pak by tu byl problém, že budeš okraden nebo ti bude podstrčen jiný předmět, jako to bylo ostatně v D2, kde fungoval černý obchod. AH je součástí hry a mě to tak vyhovuje. Podle mě je problém v psychice hráčů - na rozdíl od D2 jde krásně vidět, co droplo někomu jinému a že si to někdo jiný koupil a tím pádem "bez práce" přišel k perfektnímu předmětu.
Na AH si každý může vyhledat "uber" předmět, ale nemá na něj goldy a je frustrovaný, že jej nemůže mít. Je to jako mávání zlatou cihlou před obličejem. Hráč je tak deprimován, že on nic takového nikdy nedropne a tím pádem nadává na drop rate. V D2 byly taky hráči, co si nakoupili gear - ostatně je to tak i ve WoW atd. Prostě se nad to musíte chlapci povznést - je to jen hra:)

Uživatelský avatar
DrSma
Na-Krul
Příspěvky:3302
BattleTag:DrSma#2261

Re: Řešení hyperinflace?

Příspěvek od DrSma » 24.06.2013, 14:44 hod.

fridecek: "Je to jako mávání zlatou cihlou před obličejem. Hráč je tak deprimován, že on nic takového nikdy nedropne a tím pádem nadávají na drop rate."

Svatá slova. D3 jde hrát v pohodě a dobře z dropu. Všechno, co D3 nabízí lze dosáhnout z dropu. Včetně výzev inferna. JEDINÁ výjimka je čísílko u bezvýznamné zkratky MP kdesi vpravo nahoře na obrazovce! :wave:

spiderer
The Butcher
Příspěvky:1251
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:spiderer#1213

Re: Řešení hyperinflace?

Příspěvek od spiderer » 24.06.2013, 15:00 hod.

firdecek - AH samo o sobe neni problem, pouze RMAH zavedla u spousty hracu tu chut po mamonu a vydelavani penez ;) staci si precist desitky prispevku zde na foru, kde nekdo dropne krasnej predmet pro svoji classu, ktery by ho boostnul, ale jediny zajem je "prosim jaka bude cena na RMAH" ;) Lidi nadavaji na drop ani ne z duvodu, ze by jim nic nepadalo, ale ze nepada nic z ceho nekoukaji penize :) Kdyby nebylo RMAH pro spoustu hracu by riziko podvodu, komplikace atd nestaly za par ecek i kdyz samozrejme by u male skupinky hracu porad pokoutny obchod na 3rd party webech probihal - ale to se deje stejne. No a drtiva vetsina casual hracu by si uzivala hru, itemy by si prodavali na AH a za goldy si zkraslovali svoje postavy a nemeli by stres z toho, ze hrou "nezarobili love" ;)

Ja RMAH neodsuzuju, pouze se jeho vyuziti vymklo kontrole a naucilo lidi chodit do D3 vydelavat a ne se bavit ;) Me RMAH nevadi, navic diky tomu ze hraji uz pouze HC se me ani netyka :) A priklad, kdyz mi nekdy minuly tyden padnul na HC top BK mec pro barbara, mohl jsem ho za kazdou cenu prodat a vydelat treba pul miliardy, ale radsi jsem ho dal Petrovi, protoze to pro nej byl pekny boost a ve finale jsem z toho mel aspon radost, stejne jako on - to mi ke spokojenosti staci :)

Edit: DrSma - kdyby jsi chtel citace z predchozich odpovedi, ze kterych vyplyva, ze se te rychlejsi expeni druhych nejak dotyka, neni problem, jen pisu na telefonu a citovani je komplikovanejsi. Nicmene ja s tebou nejsem ve sporu a ve spouste veci souhlasim, jen mi prijde uplne zbytecne se zatezovat tim, ze ma nekdo lepsi drop, expi rychleji, ma vic PL a podobne, protoze na mem prozitku ze hry se to nijak neodrazi ;) Ja si rad HC zahraju s lidma co maji PL100 a 300k DPS, stejne jako s lidma co teprv prisli na inferno, chteji si zahrat MP1 a dmg maji treba 30k. Spouste lidi jsem rozdal hezkou vybavu, poskytnul nejake rady a probehnul s nimi D3 a porad me to bavi a to beru jako to nejdulezitejsi. Stejne tak me bavi sledovat treba tvuj NoAH progres barbara a videt, ze i z dropu a bez PL100 se da si tu hru uzivat bez toho ze bys musel bokem ziskavat eura na provoz domacnosti :)
Naposledy upravil(a) spiderer dne 24.06.2013, 15:17 hod., celkem upraveno 2 x.

firdecek
The Butcher
Příspěvky:1231
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Firius#2998

Re: Řešení hyperinflace?

Příspěvek od firdecek » 24.06.2013, 15:16 hod.

Nemyslím si, že by se něco vymklo kontrole - zkrátka je tu něco zcela nového, co tu ve hrách ještě nebylo a s čím nejsou hráčí ještě zcela psychicky srovnaní. Stejně, jako když se před pár desítkami let zavedli kreditní karty - lidi taky nadávali, že je to nebezpečné, když to někdo ukradne a kdesi cosi..dneska to má každý a riziko s ukradením tu je pořád, ale nikdo už to tak nevnímá. Jak říká Spiderer - ja to o psychice. Někdo najde TOP předmět a prodá ho a má eura. Někdo ho dá kamarádovi anebo si ho nasadí na hera. Ale nechápu lidi, kteří prostě tu první skupinu "obchodníků" nějak zatracují - zkrátka každý si na D3 najde svoje a tak to má být :) Dont worry, be happy.

spiderer
The Butcher
Příspěvky:1251
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:spiderer#1213

Re: Řešení hyperinflace?

Příspěvek od spiderer » 24.06.2013, 15:27 hod.

firdecek - presne tak, souhlasim :) co se tyce obchodniku, neodsuzuji je, ke hre to diky aukcnimu domu patri, ja treba byznys na AH delal kvuli tomu aby rychleji bylo na zlepseni postavy a pritom jsem zjistil jak snadny je vydelat treba pul miliardy goldu - ze to zabere pri trose stesti 3 dny kdyz clovek vi co ma jak nakupovat a jak prodavat. Ale zase jsem zacal citit, ze me vic bavi mlatit moby nez sedet na AH a kupovat 1d12h predmety u kterych nekdo spatne odhadnul cenu :)

Uživatelský avatar
DrSma
Na-Krul
Příspěvky:3302
BattleTag:DrSma#2261

Re: Řešení hyperinflace?

Příspěvek od DrSma » 24.06.2013, 16:36 hod.

spiderer: teď jsi mě úplně dojal pochvalou stránky o Bardropovi (jako vážně, fakt se snažím :) )

..nejde o spor, ale názor budeme mít určitě odlišnej i dál, ale podstatou je to, že pokud si chci v D3 popovídat o stejnejch problémech, musím kvůli tomu (třeba na tomto fóru) zakládat místa, aby se ti srovnatelní hráči rozpoznali a mohli komunikovat o svých specifických problémech. Mám opravdu úplně jiný potíže, než AH hráči, o tom není pochyb a na tom se jistě shodneme. (Taky proto jsem založil i tu anketu o NoAH. Kdyby se vyjádřilo PRO víc lidí, slíbil jsem, že bych vytvořil NoAH sekci /trochu jsem to i předjednával/, ale zatím to moc nevypadá. Možná proto, že se nijak moc neprezentuju, protože jsem toho názoru, že ti, kteří by zájem měli si mě najdou sami, nechci dělat náboráře...)



Takže závěr za mě je ten, že inflaci nelze vyřešit bez ublížení sběračům, začínajícím, nebo slabejm postavám. Jedině a pouze vymýcením podvodů, což se nestane. Řešení, které tu zaznělo a ke kterému se přikláním jsou tedy skutečně oficiální mody. Ty nastaví parametr stejný všem hráčům daného modu a hráči si mohou sami vybrat.

vavik
Wraith
Příspěvky:194
BattleTag:vavik#2969

Re: Řešení hyperinflace?

Příspěvek od vavik » 24.06.2013, 18:02 hod.

@ firdecek: taky se nechci hádat, nevadí, že máme odlišný názor, jen se bráním tvrzení, že d3 nabízí více než předchůdce (nebo že je přinejmenším srovnatelné), přál bych d3, aby jednou bylo slavnější než jeho předchůdce

SoJ se obchodoval, byl vzácný, ale nestal se náhradním platidlem, který ve světě d2 fungoval a nastavoval mantinely ekonomice, hledáme nástroj pro stabilnější ekonomiku a tím musí být měna méně náchylná na inflaci, goldy to nejsou, i když vývojáři se kasali, jak bude zlato podstatné a po roce existence hry je čím dál více nepoužitelnější; co může goldy v d3 nahradit? začne se platit v Mempech?

vždyť jsem napsal, že d2 zničili boti, někdo z programátorů d3 uvedl, že boj s boty byl v d2 nemožný už kvůli zastaralosti kódu; kdyby blizzard uměl zabránit botům + ostatním způsobům podvádění, d3 by teď hrálo podstatně méně lidí, protože většina hráčů, kteří dali vzniknout takové popularitě diablo série, by přesla zpátky na d2

tady nejde o drop top předmětů (i když ten psychologický efekt tam jistě je), jde o to, že sebelepší nalezený předmět nemění kvalitu hry, umožní hráči buď vydělat, což je pro mnohé jistě přitažlivé, ale pro hráče samotného nepřináší nový požitek/možnosti do hry, jen změní kolonku "DPS", máš možnost se posunout na vyšší mp, ale hra zůstává naprosto stejná

co je cílem d3? zabít diabla na infernu? dneska je to možné s použitím AH i selfound hrou, co ale pak? co mi i selfound styl hry nabídne po zabití diabla?

o tom to bylo, pracoval si na postavě, díky alespoň částečně omezené možnosti měnit skilly, jsi postavu více hýčkal, věnoval si větší pozornost jejímu vývoji, výsledkem bylo, že jsi mohl říct, že dáváš Uber Tristram nebo si skočil do PvP a zjistil si, jak na tom skutečně jsi

dám si práci hodit celé srovnání na papír - prostý výčet herních prvků, možností, jejich kombinace atd., protože (a to bez urážky) se tady snažíte srovnávat a herní potenciál d2 vás bohužel minul (to říkám naprosto bez snahy někoho urážet, sám jsem byl průměrný hráč d2)

/// edit ///

@ DrSma: sorry, přeskočil jsem Tě :(

navrhni tedy jiný způsob, jak podpořit hru více hráčů; proč by neměli dostávat hráči v partě více xp, lepší drop? je velký rozdíl hrát v partě jako leecher vs. v partě lidí, kteří se ti snaží pomoct a dobrovolně vezmou "námahu" na sebe; zkus dělat leechera ve veřejné hře - jednak bych se cítil blbě, jednak tě brzy vyhodí; je pak přece rozdíl, když ti dobrovolně pomůže parta známých nebo když si zaplatíš za powerlvling, proč by to mělo být zakázané? ostatní z grupy vezmou námahu na sebe, nevadí jim pomoct slabšímu, proč to zakazovat?
DrSma píše:...jen se naprosto ztrácí srovnání mezi úsilím jednotlivých hráčů.
krásná věta - podle toho by hra měla odměňovat podle vynaložené námahy, když je teda podle vás drop ok, proč má šanci na drop stejných předmětů nováček, který odehrál pár hodin vs. člověk, který u hry sedí tisíce hodin, to je spravedlivé?

Uživatelský avatar
DrSma
Na-Krul
Příspěvky:3302
BattleTag:DrSma#2261

Re: Řešení hyperinflace?

Příspěvek od DrSma » 24.06.2013, 18:49 hod.

vavik: No, já si nemyslím, že tu někdo nějak zásadně srovnává D2 a D3. fridecek (myslím) to zmínil někde kolem poslední třetiny vlákna a to celkem nevinně v souvislosti s kvalitou dropu.

Jinak za moji reakci ještě stojí otázka o cíli a trvanlivosti D3. Co nabídne selffound? (reaguji na to, o čem něco vím, proto NoAH)

Asi takhle. Doufám, že mě nebudeš mít s ostatními za nějakýho retardéra, to bych nerad :D , ale cca půl roku mi trvalo se ujistit, že mi AH ničí zábavu. (za tu dobu jsem měl na AH zastoupený všechny postavy v rozmezí cca PLvL 20-60) Potom jsem se bavil cca 4 měsíce projektem BroterhooD, ve kterým mě podpořilo cca 10 lidí a na základě toho jsme spoluzaložili jistý herní mod. Tam jsem konečně našel tu pravou cestu a nastartoval prosté NoAH solo bez nějakých restrikcí. A protože jsem zatím 100% spokojenej, budu v paragonech stoupat tak dlouho, dokud mě to bude bavit. Tím se dostávám k tomu, na co jsi se ptal. Co potom?

no přece Monk!..pak další min. jedna figura, co by mě zajímala. Pak je střídat mezi sebou. Mezi tím vyjde datáč a asi i nový postavy, itemy,..složit si ze selffound nejmíň pár Perfect Star (to už sám vím, jaká je to šichta!!!) taky bych si chtěl splnit, si s NoAH barbem šáhnout na 100!...boha, kde na to brát čas?! Já mám docela opačnej problém. Potřeboval bych na to 3x tolik času, abych se začal nudit...
Naposledy upravil(a) DrSma dne 24.06.2013, 19:16 hod., celkem upraveno 3 x.

Uživatelský avatar
DrSma
Na-Krul
Příspěvky:3302
BattleTag:DrSma#2261

Re: Řešení hyperinflace?

Příspěvek od DrSma » 24.06.2013, 19:06 hod.

opět citace mě:
DrSma píše: vavik: více hráčů, těžší monstra, více xp je OK. Problém je v dělení xp. Už jsem psal, že spravedlivé by to bylo: tolik % exp postavě, kolik % life ubrala monstrovi. Přicmrndávači by neměli nic, což by odpovídalo jejich zásluze. Nikdy jsem nenapsal, protože to nevím, jestli to funguje z města. S tím městem někdo začal, ale já to nebyl. EDIT: jinak získávání xp na coopu (SC i HC) je podstata powerlevelingu..
To by bylo k tvému editu, jak řešit coop.

Za druhé. Ano, drop je spravedlivý. Přes veškeré paranoidní obavy o jeho ovlivňování Blizzardem jsem přesvědčen, že je opravdu náhodný a tedy není ovlivnitelný hráči. A to je tedy spravedlivé. Mimo to jsem dále převědčen, a potvrzuje to hodně hráčů, že ač rozdíl není velký, s rostoucím Paragonem i MP se kvalita dropu zlepšuje (také jeho četnost). Tedy, že hráči s více hodinami u hry opravdu mají lepší ŠANCI! na lepší drop. I já to tak vnímám a souhlasím. Někteří tvrdí, že to závisí také na výši statů postavy a bůh ví čem. Kdo nehraje selffound asi může sotva takový drobný postupný progres zaznamenat, to je pochopitelné..

vavik
Wraith
Příspěvky:194
BattleTag:vavik#2969

Re: Řešení hyperinflace?

Příspěvek od vavik » 24.06.2013, 20:23 hod.

firdecek píše:Nebudu se s tebou hádat, mám zkrátka názor, že D2 nesahá D3 ani po kotníky...
opravdu nesrovnává :) ale nechci se chytat maličkostí, pojďme k tomu, co jsi napsal
DrSma píše: Potom jsem se bavil cca 4 měsíce projektem BroterhooD, ve kterým mě podpořilo cca 10 lidí a na základě toho jsme spoluzaložili jistý herní mod.
pokud správně počítám, 3 měsíce života Brotherhoodu a zůstalo kolik? 3 lidi? jak to, když je NoAH tak spásný a znovu přináší zábavu do hry? to o něčem svědčí, ne? mód vznikl na základě tvého stylu hry d2, můj názor je, že mohl krásně fungovat v d2, v současném stavu d3 nebude zábavný; pomalu mi to připadá, že se snažíš najít ospravedlnění pro svůj styl hry (jak jsem psal, ať každý hraje jak chce, nesnaž se ale přesvědčit, že NoAH něco řeší)
DrSma píše:Tam jsem konečně našel tu pravou cestu a nastartoval prosté NoAH solo bez nějakých restrikcí. A protože jsem zatím 100% spokojenej, budu v paragonech stoupat tak dlouho, dokud mě to bude bavit.
v Brotherhoodu přece nemůžete měnit build, budete točit tísíce hodin stejné skilly? to je podle tebe zábavné nastartování hry bez restrikcí? jsem zvědav, jak dlouho ti to vydrží :)
DrSma píše:Tím se dostávám k tomu, na co jsi se ptal. Co potom? no přece Monk!..pak další min. jedna figura, co by mě zajímala. ... ... ...Potřeboval bych na to 3x tolik času, abych se začal nudit...
rozjíždět nové figury je zábavné, stejně jako jejich střídání; hrát ale stereotypně tísíce hodin? jsem asi blázen, ale tohle bych nechtěl; proč chceš skládat lepší gemy, mít max paragon? nevidím v tom zábavu, ani výzvu
DrSma píše:To by bylo k tomu tvému editu, jak řešit coop.
to by byl teda pěkný zabiják coopu
DrSma píše:Ano, drop je spravedlivý. Přes veškeré paranoidní obavy o jeho ovlivňování Blizzardem jsem přesvědčen, že je opravdu náhodný a tedy není ovlivnitelný hráči. A to je tedy spravedlivé.
ale drop by přece hráč měl mít šanci ovlivnit! ať už výší magic findu, který si vezme na úkor dmg, svým skillem, zabíjením silnějších monster; já nejlepší předměty dostal na nízkých mp, zbavil jsem se mf gearu, pižlání monster na vyšších mp nahradil množstvím zabitých monster na základních mp, to je spravedlivé? podle tebe je spravedlivé, aby drop rozhodl server? ovlivnit šanci na drop by měl mít vždy hráč, ne náhoda, jak je tomu dosud
DrSma píše:Tedy, že hráči s více hodinami u hry opravdu mají lepší ŠANCI!
ale to je přece špatně! má rozhodovat skill hráče, umění zvolit výbavu, skilly atd., ne že z nás na paragonu 100 budou unifikovaní roboti se stejnými vlastnostmi viz mf apod.
DrSma píše:Kdo nehraje selffound asi může sotva takový drobný postupný progres zaznamenat, to je pochopitelné..
jak jsem psal, jsem zvědav, jak dlouho ti to vydrží :)

Rakiii
Burning Soul
Příspěvky:634

Re: Řešení hyperinflace?

Příspěvek od Rakiii » 24.06.2013, 20:32 hod.

@ DrSma - tvůj návrh na dělení XP v partě by byl vše jen ne spravedlivý. Muselo by tam existovat více faktorů než jen damage. Nesmíš zapomínat třeba na "tanky", kteří jsou schopni ustát grupu elitů a tím umožnit "dps" charům, udělit damage nebo to samé může poskytnout třeba frost wizz ap.

@ Vavik - soj býval hojně rozšířené platidlo především na NL díky dupování (podobně jako 32020s, 290s, hrs ..)

Kdybych to měl shrnout tak je drop přizpůsobený AH/RMAH a to mi nikdo nevymluví a hře kromě jiného chybí pořádný "endgame" (PL to opravdu není)
ať již kvalitní pvp nebo třeba formou "special lokací" (alá PoE) atd.

Dejte mi pk ligu bez zbytečného obchodování a možná se vrátím :-)

Uživatelský avatar
DrSma
Na-Krul
Příspěvky:3302
BattleTag:DrSma#2261

Re: Řešení hyperinflace?

Příspěvek od DrSma » 24.06.2013, 20:57 hod.

vavik: dneska jsme to pěkně rozjeli, tak to vysvětlení dokončeme ;)

Brotherhood jede dál. A lidi se i vracej. Na začátku se účastnilo cca 10 lidí, teď max. polovina aktivně, takže to nepovažuju za nějakej konec nebo propadák. Je to dlouhodobej projekt, bude tu k dispozici nehledě na čas. Další nepravda je, že je z mýho stylu hry. Já to zformoval, ale reflektuje to návrhy všech, kteří se na tom v počátku podíleli. Navíc bych nemotal dohromady NoAH a BH! To je sakra rozdíl v hraní i přístupu!!! Hodně toho tam motáš jedno přes druhý po tý třetí citaci. Říkám, že při hraní BH jsem pochopil, kudy vede cesta. Svazovala mě některá pravidla, abych to tak hrál stále. Proto jsem přešel na prosté NoAH bez restrikcí. (víceméně jsem teď napsal úplně to stejné znova, ale snad jasněji). Tím neříkám, že jsem BH odkopnul, jen to budu hrát jako doplněk. Poslední věc je podstata vzniku BH a to je tato věta, která je tam od začátku vzniku pravidel. (text je hned v článku pod pravidly a je tam už měsíce)

"Přeji všem příjemný zážitek ze zhry, z dropu a z dosažených pokroků. Děkuji všem prvozúčastněným za zájem a podporu, díky které mohl vzniknout tento celý nový systém hraní hry Diablo 3. Také doufám, že zjistíme, jestli Diablo 3 opravdu stojí na tak prohnilých základech, nebo hratelnost ničí AH, RMAH nebo další aspekty. DrSma."

Takže se nejedná o žadnou obhajobu mojí hry či co,..od začátku to byl test hratelnosti D3 s ostatními hráči. (pro zajímavost: úplným prvozárodkem a prvostrůjcem byl "Plavec")


Max. paragon i velké gemy jsou moje herní výzva, možná něco jako ten slavný endgame. Pokud ne pro tebe, je zřejmé, že po dokončení Inferna obtížně hledáš motivaci do další hry.

Pokud je spravedlnot dělění expů zabiják coopu, je zřejmé, že lidi to hrajou pro výhody, ne proto, že je to lepší hra. To by jim nevadilo, že nejsou zvýhodněni, ta zábava by za to přece stála ne?..

S ovlivněním dropu se neshodneme. Tvrdíš, že ovlivněn kvalitou postavy není, já tvrdím, že je. Ani jeden to nemáme jak prokázat, proto je to jen věc názoru. A protože si nepřeješ být přesvědčován, je to tím uzavřená věc.



Na poslední odpověď jsem se těšil celou dobu. Jestli jseš zvědavej, jak dlouho mě bude NoAH bavit, tak na to mám perfektní odkaz v podpisu, abys to mohl bedlivě sledovat ;) ;) (a to bez legrace ;) )
Naposledy upravil(a) DrSma dne 24.06.2013, 21:14 hod., celkem upraveno 2 x.

Uživatelský avatar
DrSma
Na-Krul
Příspěvky:3302
BattleTag:DrSma#2261

Re: Řešení hyperinflace?

Příspěvek od DrSma » 24.06.2013, 21:09 hod.

Rakiii:

Model na získávání exp v coop by mohl být i důmyslnější. Proč ne. (já použil jednoduchý příklad, který je podle mě i tak dobrý. Tanky bez současně přijatelné dps už dneska stejně nikdo nehraje a zmíněný FWizz buší taky mrtě DPS, když všechno stojí a jen inkasuje. Takže nevidím nespravedlnost.)

Uživatelský avatar
Javurek
Warlord
Příspěvky:2713
Currenly, I'm playing:Diablo 2

Re: Řešení hyperinflace?

Příspěvek od Javurek » 24.06.2013, 21:26 hod.

firdecek píše:Každý, kdo chtěl dobrý gear (rozuměj runové slovo), tak farmil Zlodějku ve věží v A1 anebo Nekromanta v A5. Zbytek aktů se neřešil. Co se týká obtížnosti, tak Hell se procházel po prvním projití s prstem v nose a jediná další obtížnost byla nastavení Player-8. Jak můžeš psát, že tam ekonomika fungovala, když hlavní měna (goldy) neměly jakoukoliv hodnotu...
Zbytek aktů se neřešil? :) to je dobrej vtip. Countess dropovala ve svém runovém dropu max Ist a to žalostně málo. Už jen z tohodle, co jsi napsal s tebou o d2 nemá dál cenu diskotovat protože o něm moc nevíš. Hlavní měna nebyly goldy ale runy/pgemy/předměty/skillery. Hlavně ty runy.
Antabus píše:V D2 si mohl na single player vytvořit lvl 99 za pár kliků v editoru, tam sis do 2-3minut vytvořil všecky předměty ve hře co sis mohl přát. Na battle netu drtivá většina hráčů používala aspon některé podvodné programy, nejmín maphack, loader, pick up hack, chicken hack (odpojeni pred smrti), a mnoho dalších podvodů, jejichž ména ani neznám, bo sem jim nikdy neholdoval. Podle tvé logiky, když toto hra umožnovala, šlo tedy o velmi stupidní hru........což si samozřejmě nemyslím
Já ale psal o tom co hra umožňuje normálně ne o cheatování. Navíc editor byla externě vytvořená věc lidma mimo blizzard...

firdecek
The Butcher
Příspěvky:1231
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Firius#2998

Re: Řešení hyperinflace?

Příspěvek od firdecek » 24.06.2013, 22:29 hod.

Je pravdou, že Countess končila s rozsahem na Ist, ale pro hráče, kteří netouží jako já po Breath of the dying je to dobrá volba, jelikož nižší runy dropovala výborně.
Ale uznám, že asi nevím toho tolik o farmení run, na druhou stranu ty nevíš nic o ekonomice, pokud říkáš, že D2 ji mělo lepší než D3. Je to jako bys tvrdil, že Zimbabwe má nejlepší ekonomiku, jelikož tam stejně jako v D2 neobchodují s jejich původní měnou (nejmenší zimbabwské bankovky začínají od trilionů) a jedině, co funguje, je výměnný obchod reálných věcí (což jsou v D2 runy, pgemy apod.). Zničenou ekonomiku, kterou musely nahradit alternativní zdroje, bych opravdu nenazýval bezchybnou.

Uživatelský avatar
Javurek
Warlord
Příspěvky:2713
Currenly, I'm playing:Diablo 2

Re: Řešení hyperinflace?

Příspěvek od Javurek » 24.06.2013, 23:15 hod.

Já tou ekonomikou myslel celý systém, ne jen co se kupuje atd. Počítám do toho i ladder atd. Pokud hrál člověk na closed realmech kde se hlídali cheateři, ekonomika byla úplně super. Battle net už byl horší díky botům. Jde taky o to, že třeba low legendárky se nedaj prodat. Když se člověk podíval na DIablo 2, takm tam se spousta úplně low unikátů používala i na top postvách. Ne kvůli tomu že to mělo top def a max str, ale kvůli tomu co to dělalo, např frostburny. V diablu 3 je hrozně moc věcí co můřou mít podobné staty.

1 platidlo je prostě problém. V Diablu 2 to bylo rozloženo do víc komodit abylo to díky tomu lepší a obchodovat byla někdy i sranda.

firdecek
The Butcher
Příspěvky:1231
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Firius#2998

Re: Řešení hyperinflace?

Příspěvek od firdecek » 25.06.2013, 06:18 hod.

No pokud v D3 nezvednou 2bilionový limit, tak nás to čeká taky, že se bude obchodovat v gemech :) Jinak ty změny, co píšeš, by měl do D3 přinést itemizační patch, alespoň to tak tvrdí tvůrci. Ještě nehážu flintu do žita :)

Uživatelský avatar
DrSma
Na-Krul
Příspěvky:3302
BattleTag:DrSma#2261

Re: Řešení hyperinflace?

Příspěvek od DrSma » 25.06.2013, 06:41 hod.

fridecek: na itemizační patch čekám jak na smilování!! (jen doufám, že úpravy každý drobnosti nebudou stát od 10M :roll: )..

Uživatelský avatar
Programos
Minion of Destruction
Příspěvky:810
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Programos#2804
Bydliště:Bystřice n.P.
Kontaktovat uživatele:

Re: Řešení hyperinflace?

Příspěvek od Programos » 25.06.2013, 06:50 hod.

A kde je nejake offi info o itemizaci? Nejakej odkaz nebo tak?
Inu, co k tomu rict.... Programos#2804

Odpovědět

Zpět na „Obecně“