
vavik: více hráčů, těžší monstra, více xp je OK. Problém je v dělení xp. Už jsem psal, že spravedlivé by to bylo: tolik % exp postavě, kolik % life ubrala monstrovi. Přicmrndávači by neměli nic, což by odpovídalo jejich zásluze. Nikdy jsem nenapsal, protože to nevím, jestli to funguje z města. S tím městem někdo začal, ale já to nebyl. EDIT: jinak získávání xp na coopu (SC i HC) je podstata powerlevelingu..
spiderer: citace mě:
"spiderer: Neomezuje. Jen když budu hrát s maníkem kterej za mě vyseká MP10 a já se na tom jen těžce přiživím s gearem tak na MP1/2, nelíbí se mi to. Proto to nedělám. A proto se mi to ani nelíbí u jinejch. Takhle má každej coop hráč před solo hráčem maxi výhodu. A netuším, proč by to tak mělo bejt. Určitě kvůli tomu usnu, jen se naprosto ztrácí srovnání mezi úsilím jednotlivých hráčů. A to není OK."
Takže jak už jsem taky psal, netrpím žádnou závistí, mamonem (proto taky hraju NoAH) aji mám dobré zaměstnání. To, co mě vadí je v citaci, ale ještě jednou jinak. Celá hra je přitažlivá ve srovnání s ostatními, ovšem jen v případě, že se porovnává porovnatelné. Pokud mám svoje úsilí rovnat k úsilí botů, je to neporovnatelné. Pokud mám porovnávat úsilí hráče, který postavil svoji postavu sám a hráče, kterému ji vyrobili ostatní v coopu, je to neporovnatelné. Jde o princip. Je to důležité, pokud se mají spolu hráči vůbec o D3 bavit stejnou řečí. Proto se tady taky tolik lidí pořád zle o něčem hádá, protože základní parametry hry má keždej úplně jiný, což nikdo neřeší a pak vzniká hromada hromada nedorozumění a názorovej flame...