diablo vs rock

Všechno co se týká normální hry a nelze zařadit jinam.
Odpovědět
lakai
Fallen Shaman
Příspěvky:91
Re: diablo vs rock

Příspěvek od lakai » 18.06.2012, 20:57 hod.

D2 a D3 se dá srovnat jenom z jednoho (a pro mě nejpodstatnějšího) hlediska - zábavnost. D2 jsem hrál X let, D3 mě po měsíci přestává bavit. Pořád doufám, že se to s patchema zlepší, ale moc tomu nedávám...

Alfajk
Zhar the Mad
Příspěvky:1804
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Alfajk#2436

Re: diablo vs rock

Příspěvek od Alfajk » 19.06.2012, 10:50 hod.

aneb jak je to s hledanim equipu...
Obrázek

Uživatelský avatar
Quetak
The Butcher
Příspěvky:1391
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Quetak#1902

Re: diablo vs rock

Příspěvek od Quetak » 19.06.2012, 10:56 hod.

Alfajk píše:aneb jak je to s hledanim equipu...
Obrázek
Dej si facku už čoveče...:ble:

Jak dlouho si farmil v D2 top itemy jako Gradfather/ Stone of Jordan / Winforce / Runy na Enigmu/CtA....povídej? Mesíc? Dva? Myslim, že tak půl roku až rok....a v D3 je to stejný!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :OXO
Už mě ty tvoje negativistický komentáře začínaj lízt krkem.

Alfajk
Zhar the Mad
Příspěvky:1804
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Alfajk#2436

Re: diablo vs rock

Příspěvek od Alfajk » 19.06.2012, 10:59 hod.

jajx,tady to zas nekdo tezce nepochopil ... Obrázek

sklb
Burning Soul
Příspěvky:623

Re: diablo vs rock

Příspěvek od sklb » 19.06.2012, 11:01 hod.

Quetak píše: Jak dlouho si farmil v D2 top itemy jako Gradfather/ Stone of Jordan / Winforce / Runy na Enigmu/CtA....povídej? Mesíc? Dva? Myslim, že tak půl roku až rok....a v D3 je to stejný!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :OXO
Už mě ty tvoje negativistický komentáře začínaj lízt krkem.
Tak ono hlavne v tej d2 clovek tie itemy farmil pre seba na pouzivanie, tu ich harvi na predaj :p
Další luxusni patch, který povznese naši miliovanou a velice kvalitní hru blíže k dokonalosti, vymazlený patch dodá hře nový nádech exotičnosti, protože už nejsme vázáni jen na singleplayer a act 3, můžeme hrát všude a v multiplayeru.

Uživatelský avatar
Quetak
The Butcher
Příspěvky:1391
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Quetak#1902

Re: diablo vs rock

Příspěvek od Quetak » 19.06.2012, 11:04 hod.

Alfajk píše:jajx,tady to zas nekdo tezce nepochopil ... Obrázek
Pochopil sem to jak sem to pochopil, ale můžeš mi to vysvětlit.
sklb píše:Tak ono hlavne v tej d2 clovek tie itemy farmil pre seba na pouzivanie, tu ich harvi na predaj :p
To možná pokud si hrál single. Na Bnetu fungoval výměnej systém runy za itemy, takže si farmil itemy, ty si vyměňoval za runy a ty runy pak za itemy který si chtěl, nevidim tam naprosto žádnej rozdíl.

sklb
Burning Soul
Příspěvky:623

Re: diablo vs rock

Příspěvek od sklb » 19.06.2012, 11:16 hod.

Quetak píše:
sklb píše: To možná pokud si hrál single. Na Bnetu fungoval výměnej systém runy za itemy, takže si farmil itemy, ty si vyměňoval za runy a ty runy pak za itemy který si chtěl, nevidim tam naprosto žádnej rozdíl.
Nepochopili sme sa, zmyslom toho obrazku je poukazat na hladanie speci predmetov ktore pojdu predat za real. Tj system v diable je podobny tomu co je v Automatoch, gamblis aby si mal z toho neaky profit. :p
Další luxusni patch, který povznese naši miliovanou a velice kvalitní hru blíže k dokonalosti, vymazlený patch dodá hře nový nádech exotičnosti, protože už nejsme vázáni jen na singleplayer a act 3, můžeme hrát všude a v multiplayeru.

Alfajk
Zhar the Mad
Příspěvky:1804
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Alfajk#2436

Re: diablo vs rock

Příspěvek od Alfajk » 19.06.2012, 11:19 hod.

sklb píše: Nepochopili sme sa, zmyslom toho obrazku je poukazat na hladanie speci predmetov ktore pojdu predat za real. Tj system v diable je podobny tomu co je v Automatoch, gamblis aby si mal z toho neaky profit. :p
vzdyt jsem mu rovnou rikal,ze to nepochopil :)

sklb
Burning Soul
Příspěvky:623

Re: diablo vs rock

Příspěvek od sklb » 19.06.2012, 11:21 hod.

Nasiel som zaujimavy post v anglictine (na poziadanie viacerych ludi som ochotny to prelozit ;p) na bnet fore ktory porovnava d2 a d3. Som zvedavy na diskusiu.

Below is a comprehensive list of what exactly makes D3 so bad:

Extremely dumbed down from D2, with insulting amounts of hand-holding present everywhere. This ranges from autostats, all skills enabled, no skill levels, freespecing, restricted skill choices without elective mode enabled, simple skill tooltips, removal of almost all combat mechanic affixes, no weapon swap, 4 socketables vs the hundreds of D2, generic/boring legendaries, etc.

Lack of social support - poorly implemented chat channels, automatched game joining only, ghost town effect (similar to SC2's major problem with Bnet 2.0), 4 player limit = even less socializing.

Cheesy B-movie story-telling, cliche one-dimensional characters, corny voice-acting, non-sensical/comical actions by villains, predictable twists and plotline.

Lack of diverse character types within and among classes - no more physical/caster/hybrid - all character types now rely on weapon damage like physical characters in D2. This destroys a huge amount of itemization/gearing choices, as there's no longer a deviation between decentralized gear (caster) vs centralized gear (physical) vs a build that needs to balance the two (hybrid). In D3, there are no more physical barbs (frenzy/ww), caster barbs (singer), or hybrid barbs (BvC), there are only barbs that all base their gear on weapon damage (physical).

DRM online only - no offline single player, no lan support. Laggy servers, and all the same issues of botting, duping, spamming, and trade exploits present in a game that's over a decade old.

Crappy UI designed by a console developer - convoluted to navigate, clunky, and inefficient at utilizing screen space.

Approx FOUR times less legendaries (uniques/runewords) in the game than D2:

9 chest pieces vs 37 uniques + 14 runewords

18 swords vs 35 uniques + 26 runewords

6 shields vs 22 uniques + 8 runewords

7 helms vs 23 uniques + 5 runewords

7 bows vs 19 uniques + 16 runewords It's actually more like 20x less if you consider that all but 1-2 legendaries per category are completely worthless - low/mid-level legendaries are unusable due to a general lack of utility mechanics present in the game, and no way to upgrade the base item to the next type (which would increase base damage or defense).

4 gems vs 7 gems + 8 unique jewels + 33 runes + a NEAR LIMITLESS variety of magic/rare jewels.

Legendaries are generic, boring, and don't have the flavor that D2 uniques/runewords did. Legendaries hardly seem to have themes or any effort done to them anymore, and most are just cookie-cutter molds that have been pasted onto every Legendary item type. Randomization of 1-3 entire affixes also makes the item much less iconic or powerful than before.

Lack of combat mechanic affixes compared to D2: % CTC Skill on Striking % CTC Skill on Struck % CTC Skill on Attack % CTC Skill on Death % CTC Skill on Level Up % CTC Skill on Striking % CTC Skill when you kill an enemy Aura on Equipped +Skill (off-class) +Skill (class) Charged Skill Fires Explosive Arrows or Bolts Fires Magic Arrows or Bolts Knockback Slain Monsters Rest in Peace % Crushing Blow % Open Wounds % Hit Causes Monsters to Flee Freezes Target Cold Damage (Slows Target) % Slows Target Cannot Be Frozen Drain Life Hit Blinds Target % Reanimate as (Monster Type) Displays Full Set Aura Natalya's Permanent Fade State Trang Oul's Permanent Vampire State


vs D3: % Fear % Stun % Slow % Immobilize % Chill % Freeze % Knockback % Blind

And stun, slow, immobilize, chill, and freeze all pretty much do the same thing...

removal of attack rating (accuracy), faster hit recover, and faster block rate equates to a severe loss of having to balance such stats on gear, and represents yet another dumbing down of the decisions you make in the game.

Much weaker bonuses on items in general aside from pure stats - less attack speed, less damage reduction, less run/walk speed = items feeling much less powerful than before and gear choices becoming much less meaningful or strategic. Set items also have extremely weak, almost laughable bonuses.

Inferno mode is broken. It's not more difficult, it's just cheap. 1/2-shots everywhere, melee is severely handicapped. A number of retarded monster affixes that should never have been put in. Most builds except for a select few aren't even viable. There's no semblance of strategy, just having the best gear possible and dumb luck in not hitting the wrong champions. Since when did Diablo change from a game where you mow down monsters and feel like a god, to one where you repeatedly get cheap-shotted over and over again in a boring grind?

Quests feel a lot more forced, non-optional than in D2.

RMAH diminishes the sense of achievement of finding items. Spending hours finding a great item just doesn't feel as rewarding when you know you can find something similar at the RMAH for a couple of cents. Although buying items with money was prevalent in D2, at least it was hidden away and not endorsed for all players to see and use.

Farming has shifted from item to gold finding - mainly due to the rarity of legendaries, the low cost of legendaries, as well as gold being a readily attainable universal currency. However, gold finding is considerably less fun than item finding. To give a comparison: D2 was like playing the slot machine, each pull of the lever and you had a chance at something amazing. D3 is like going to work everyday, earning a paycheck, then buying what you want with the money.

Outdoors feel a lot more linear, which is amplified by their completely static nature - there's less vast open areas with less monsters at a time compared to D2 = less opportunities to kill hoards of enemies at once. The cow level - which was one of the most iconic vast open areas with hundreds of monsters, has been reduced to ponyville - a cramped twisty area with few monsters.

No ethereal or superior items, no ability to create items with such properties or transmute it onto items you own, no gambling, no charms, no way to reroll item affixes. Mystic used to be able to do this, then got scrapped. All this just represents more dumbing down of features.

A late game character doesn't feel sufficiently stronger than an early game character. In D2, you felt weak in the early stages of the game, and like a complete badass in the later stages. Yet in D3, every spell is over-the-top and makes you feel powerful even 5 minutes into the game. Increased attack/cast speed are at much lower values than from D2 and inferno difficulty actually makes you feel a lot weaker than you did in the mid game.

Lack of character uniqueness/identity/ownership - all builds are freely changeable, many builds in the late game are similar or identical - no character permanence + lack of customizability = lack of character attachment.

Lack of in-depth customization - skills only have 1 level each so it's impossible to specialize in certain skills to the extent you could before. You can't specialize in builds that aren't predetermined for you through the passive trait system. Because there are no points to allocate, there's no more tinkering with unique builds, thinking about your build, or calculating your allocation of skill points/synergies. Although stats played a lesser extent (due to most people putting enough str to wear gear, and rest into vit), removing stats still removed some unique build options such as pure dex amazons, pure energy sorcs, pure str barbs, half/half varieties of the aforementioned, and max block vs 50% block vs passive block depending on dex allocations.

Lack of good PvP support - not even in the game yet, but when it does eventually arrive, it will suck. There's no 1v1s, no 2v2s, no in-game pk/pvp, no true team on team matches - only continuous-respawning deathmatch style matches on a timer. Furthermore, players are automatched by skill, so even players that are doing well will never truly feel like they are as there's nothing to show for it without a rating system. RMAH also pretty much equates to buying power.

No immersion or horror atmosphere - minimap with blinking dots and arrows, text messages and numbers popping up on screen for each attack or effect, annoying and repetitive character dialog every step of the way. Horror atmosphere is almost non-existent. Sure there's "gore", but the abundance of a bright colors, the cartoony almost surreal nature of the game, and the well-lit dungeons make it impossible for the game to scare you.

Low replayability - no point in making more than 1 character for each class. All unique builds can be tried out in the timespan of a few minutes, instead of a few weeks. Unique builds aren't practical in Inferno. Not enough depth in customization. Not enough depth in itemization. Bad pvp = low incentive to find loot. Bland loot = low incentive to find loot. Gold farming = low incentive to find loot. Low social support = less fun while playing. After beating inferno, is there even a point in continuing to play a game that's no longer fun?

Face it, this game is dying. People are leaving in droves after running through the game and reaching max level. This game is just too dumbed down and too badly designed to have enough replayability to support it for the years to come in the same way D2 did. This isn't an action "RPG", this is an action beat-em-up - this is Gauntlet Legends online. And don't you dare think that any of these issues are because "an ARPG can't do well in modern times". It can. And it's a darn shame that it very well could have, had Blizzard not hired that clown of a director Jay Wilson who ran the series into the ground. I'm done with D3, and my respect for Blizzard has suffered a large blow. Somewhere along the way, Blizzard simply lost respect for their customers, and it's just not right.
Naposledy upravil(a) sklb dne 19.06.2012, 12:36 hod., celkem upraveno 2 x.
Další luxusni patch, který povznese naši miliovanou a velice kvalitní hru blíže k dokonalosti, vymazlený patch dodá hře nový nádech exotičnosti, protože už nejsme vázáni jen na singleplayer a act 3, můžeme hrát všude a v multiplayeru.

Uživatelský avatar
Quetak
The Butcher
Příspěvky:1391
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Quetak#1902

Re: diablo vs rock

Příspěvek od Quetak » 19.06.2012, 11:26 hod.

Tak to v tom teda nevidim, na mě to působí spíš takhle:
obr1: Jaké sme si mysleli, že bude D3? Epická akční bitva
obr2: Jaké je opravdu? Nudné hledání předmětů bez akce...

btw: Aflajk=Sklb? Že odpovídáte jeden za druhýho a krásně se doplňujete? Ani bych se nedivil kdyby byl troll rozdvojená osobnost :)

Alfajk
Zhar the Mad
Příspěvky:1804
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Alfajk#2436

Re: diablo vs rock

Příspěvek od Alfajk » 19.06.2012, 12:03 hod.

Quetak píše: btw: Aflajk=Sklb? Že odpovídáte jeden za druhýho a krásně se doplňujete? Ani bych se nedivil kdyby byl troll rozdvojená osobnost :)
a sakra,ted me odhalils,muj plan mel byt dokonaly,dokonce jsem mesic cekal pred zalozenim uctu a stejne me odhalili...

srsly? ty se asi kazdej vecer divas pod postel,jestli tam neni bubak,vid? :green:

sklb
Burning Soul
Příspěvky:623

Re: diablo vs rock

Příspěvek od sklb » 19.06.2012, 12:13 hod.

Quetak píše:btw: Aflajk=Sklb? Že odpovídáte jeden za druhýho a krásně se doplňujete? Ani bych se nedivil kdyby byl troll rozdvojená osobnost :)
btw uz si videl neakeho Cecha pisat spravne po slovensky ze si toto myslis?:)
Vlastne ja ako slovak mozem relativne dobre pisat po cesky a psst este mam jeden akount bulhara, dufam ze mi na to nikto nepride. :p
Naposledy upravil(a) sklb dne 19.06.2012, 12:14 hod., celkem upraveno 1 x.
Další luxusni patch, který povznese naši miliovanou a velice kvalitní hru blíže k dokonalosti, vymazlený patch dodá hře nový nádech exotičnosti, protože už nejsme vázáni jen na singleplayer a act 3, můžeme hrát všude a v multiplayeru.

Uživatelský avatar
Quetak
The Butcher
Příspěvky:1391
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Quetak#1902

Re: diablo vs rock

Příspěvek od Quetak » 19.06.2012, 12:14 hod.

Alfajk píše:ty se asi kazdej vecer divas pod postel,jestli tam neni bubak,vid? :green:
Ne, koukám jestli tam neni Aflajk :lol:

Uživatelský avatar
DeathHero
The Butcher
Příspěvky:1426
BattleTag:DeathHero#2204
Bydliště:Living in my own world

Re: diablo vs rock

Příspěvek od DeathHero » 19.06.2012, 12:26 hod.

co tu vsichni tak duleziteho resite?? :lol:
Achievements: 7400 (92%)
PROFIL

Uživatelský avatar
Morishort
Wraith
Příspěvky:191
BattleTag:Morishort#1342

Re: diablo vs rock

Příspěvek od Morishort » 19.06.2012, 12:35 hod.

blbosti tu riešia ako všade inde... a ak takto budu pokračovať tak je jasne čo bude nasledovať...
mne to tu pride len ako dalši spam toppic, kde sa porovnavaju neporovnateľne veci... ale tak ked vas to bavi, hura do toho...
Dodržuj Pravidlá fóra... ak niečo hľadáš použi funkciu Hladaj...
Tvoj názor nie je prínosný.... Tvoj príspevok nie je vtipný.... Tvoje myšlienky nie sú zaujímavé, preto si ich nechaj pre seba... Nerob tu zbytočný bordel...

sklb
Burning Soul
Příspěvky:623

Re: diablo vs rock

Příspěvek od sklb » 19.06.2012, 12:38 hod.

Tak som si dal tu pracu a prelozil som ten prispevok toho amika z bnet fora. Ma tam celkom dobre postrehy.

Dole je spisany list co presne robi diablo 3 take zle.


Od Diabla 2 d3 extremne sprimitivnelo v urazajucich mnozstvach v kazdom ohlade. Od automatickeho pridavania statov, vsetkych skillov povolenych, ziadne skill leveli, volne specializacie, obmedzeny vyber skillov bez elective modu, jednoduche vysvetlenie skillov (malo cisiel), odstranenie skoro vsetkych "affixov" bojovych mechanizmov, ziadne prehadzovanie zbrani (w), 4 sockety miesto stoviek v d2, nudne, nezaujimave legendary predmety

Chyba socialna podpora, zle implementovane chatovacie miestnosti ( pametate na bnet d2 chat miestnosti? Len zautomatizovanie pripajnie "public hier", "ghost town effect" (toto neviem co je ;p), limit 4 hracov v Mp = este menej socialne

Trapny beckovy pribeh - rozpravanie, prve klise - rozmerove postavy, banalne nahovorenie postav (herectvo), trapne, nezmyselne komicke ukony zloduchov ( vid azmodan, magda), predvidatelne dejove zvraty.

Chyba roznorodost typov buildov, ziadne dalsie presne zamerane buildu( melle, carodejnik, hybrid) - Kazdy build je dnes zavisly na poskodeni zbrane ako melle build v diablo . Toto nici vsetky tie moznosti ktore boli v d2 s vyberom gearu, jednotlivych itemov pre urcite buildy. Uz tu nie je ziadny rozdiel medzi casterov, melle a hybridom medzi nimi. V d3 sa barbar uz nedeli na melle barbara(frenzy/ww), "spevaka" (war cry etc.) a hybrida ( co pouzival vsetko), su tu uz len barbari ktorych cely gear je zalozeny na poskodeni zbrane... (fyzickom)

Hra je online only, ziadny single player mod, ziadny lan support, zalagovane servery a vsetky tie problemy s botami, dupovanim ,spamami, a exploitami pri obchodovani.

Slaby UI ( herny interface, prostredie) dizajnovane konzolovym vyvojarom ( vidno na tom engine, ze je to hyper jednoduche kvoli tomu aby to v buducnosti islo hrat aj na konzole, podobny problem ma skyrim)

4x menej Legendaries ako v 11 rokov starej diablo 2

9 chest (lhrudnych platov) vs 37 unikatok v d2 + 14 runovych slov

18 swords (mecov) vs 35 uniques + 26 runovych slov

6 shields (stitov) vs 22 uniques + 8 runovych slov

7 helms vs 23 uniques + 5 runovych slov

7 bows (luky )vs 19 uniques + 16 runovych slov
20x menej ked si zoberiete, ze z kazdej kategorie je 1-2 Unikatov absolutne bezcennych. nizke a stredno levelove unikaty nepouzitelne kvoli mechanizmom v hre a nie je ziadna moznost vylepsit zakladny typ predmetu na vyssi ( v d2 cez horadic cube)

4 gemy vs 7 gemov a 8 unikatnych jevelov + 33 run + takmer bez limitne mnozstvo magickych a rare jevelov

Legendarne predmety su nezaujimave, nudne a vobec nemaju to ( ten pocit ked clovek nasie a pouzivall neaku vazne dobru unique v d2) co v d2 mali.
Nemaju ziadne temy a vyzeraju uplne odflaknute. Nahodnost 1-3 afixov robi legendarky este menej ikonicke ako boli predtym.

Nedostatov afixov bojovych mechanizmov v porovnani s d2
D2: % CTC Skill on Striking % CTC Skill on Struck % CTC Skill on Attack % CTC Skill on Death % CTC Skill on Level Up % CTC Skill on Striking % CTC Skill when you kill an enemy Aura on Equipped +Skill (off-class) +Skill (class) Charged Skill Fires Explosive Arrows or Bolts Fires Magic Arrows or Bolts Knockback Slain Monsters Rest in Peace % Crushing Blow % Open Wounds % Hit Causes Monsters to Flee Freezes Target Cold Damage (Slows Target) % Slows Target Cannot Be Frozen Drain Life Hit Blinds Target % Reanimate as (Monster Type) Displays Full Set Aura Natalya's Permanent Fade State Trang Oul's Permanent Vampire State

vs D3: % Fear % Stun % Slow % Immobilize % Chill % Freeze % Knockback % Blind
a stun, slow, immobilize, chill, and freeze su prakticky vsetko jedna vec....

Odstranenie atack rating ( presnost, pametate si, ze clovek nie vzdy v d2 trafil?), hit recovery, faster block, vyznamna strata mat rovnovahu tychto statov na vyzbroji co reprezentuje len dalsie zprimitvnenie rozhodnuti ktore ste spravili pri vyvoji tejto hry.

O vela mensie + na veciach ako byvalo. menej attack speed, menej damage reduction, menej run/walk speed = Itemy vyzeraju byt o vela slabsie ako predtym a rozhodovanie o ekvipe je o vela menej strategicke ako bolo predtym. Setove veci maju tiez extremne male, takmer smiesne bonusi.

Inferno mod je chybny, neni to o vela tazsie, je to proste lacne, odflaknute... Smrt na 1-2 rany vsade, melle charaktery su vyrazne hendikapovane. Velke mnozstve retardovanych priser s affixami ktore nemali byt nikdy spolu. Vacsina buildov nie je hratelne. Nie tu absolutne ziadny zmysel pre strategiu, len treba mat spravny gear a tupe stastie aby clovek nechytil pack s blbo namixovanymi affixami. Kedy presne sa z Diabla kde clovek mlatil prisery hlava nehlava a citil sa ako boh stala hra kde cloveka v nekonecnom grinde donekonecne trapne zabijaju dementne namixovane monstra?

Questy su o vela viac nalinajkovane a clovek je do nich automaticky natlaceny, nie je to take otvorene ako v d2, kde clovek prakticky kvesty ani nemusel robit. Odmena za questy je vtip sam o sebe. (Pametate na diablo 2 kde clovek dostal resisty, hp, skill pointy, prsten? Tak rychle zabudnite v d3 mame goldy a expy.....)

RMAH uplne nici ten zakladny pocit ked clovek najde dobru vec. Stravit hodiny hladanim dobrej veci proste neprinasa take uspokojenie ked v zapeti najde clovek na rmah lepsiu vec za par centov.. Napriek tomu, ze kupovanie veci za rl v d2 bolo pritomne, aspon bolo schovane a neotravovalo ludi k pouzitiu.

Farmenie sa presunolo z hladania itemov na hladanie zlata, hlavne kvoli vzacnosti legendarnych predmetov, ich nizkej ceny a tiez kvoli tomu, ze zlato je univerzalne platidlo. A vsak hladanie zlata je o vela menej zabavne ako hladanie predmetov. Pre priklad: D2 bolo ako hranie automatu, kedy vam kazde zatiahnutie packy davalo sancu najst nieco uzasne. D3 je ako kazdodeny den v praci, dostanes vyplatu, potom si kupis co chces cez AH s tymito peniazmi.. :ppp

Vonkajsie prostredia su o vela viac linearne, co je sposobene ich kompletne statickym charakterom. Je tu menej otvorenych priestranstiev s menej priserami v jednom case v porovnani s D2 = menej prilezitosti povrazdit obrovsky hordy nepriatelov naraz. Cow level z d2 co bolo ikonicke otvorene priestranstvo s mnozstvom priser sa zredukovala na stiesneny ponyville - miniaturne priestranstvo s par priserami.

Ziadne ethereal (neopravitelne silne itemy) alebo superior predmety, ziadne moznosti vytvorit predmety s takymito vlastnostami alebo prerobit ich na vase vlastne predmety, ziadny gambling, ziadne charmy (blbost v inventary), ziadna moznost prehadzat affixy predmetu (vid horadic cube d2), Mystic mal byt na toto, potom ho zrusili. Vsetko toto reprezentuje len zprimitvnovanie sucasti hry.

Late game character (rozumej 60lv) sa neciti extra silnejsi ako ten v zaciatkoch hry. V d2 sa clovek citil slaby v zaciatkoch hry a ako uplny borec v neskorsich fazach. V d3 je kazde kuzlo extra silne a robi vas silakom hned po 5 minutach hry. Zvysenie attack speed stoji o vela menej ako stalo v d2. Na inferno obtiaznosti sa clovek citi slabsi ako v strednej faze hry.

Strata charakterovej unikatnosti/identity/ vlastnictva. vsetky buildy su volne zmenitelne, vela buildov v konecnej faze hry je podobna alebo rovnaka, ziadna permanencia jednotlivych charakterovych vlastnosti + nedostatok prisposobitelnosti = ziadne vcitenie sa do postavy.

Chyba buildova specializacia- vsetky skilly maju len 1 leven takze je nemozne sa specializovat na urcity skill tak ako ste mohli predtym. Nemozte sa specializovat na buildy ktore nie su predurcene pre vas cez pasivny trait system. Pretoze nie su ziadne body na rozhadzovanie, nie je tu ziadne vymyslanie unikatnych buildov, rozmyslanie nad tym co budete hrat, alebo kalukovanie so skill/ stat pointamy. Aj napriek tomu ze staty hrali v d2 o vela mensiu rolu (str tolko aby sa dal uniest ekvip, ostatne do vit), odstranenie rozhadzovania statov zmazalo niektore unikatne buildy ako pure dex amazon, pure str barbs, pol na pol variacie predtym zmienovanych a maximalny block vs 50 block vs pasive block kde zalezalo na dexterite.

Chyba dobra PVP podpora - este to sice nie je v hre, ale ked to konence dorazi bude to proste na ho*no. Ziadne 1vs1, 2vs2, ziadne in game PK, ziadne teamy v timovych subojoch, iba neustale respawnujuci deathmatch na timer. Hraci budu hrat autozapasy podla skillu, takze aj hraci ktorym to pojde dobre, nikdy nebudu vediet na com su pretoze tu nebude ziadny rating (hodnotiaci) system. Vo velkom tiez bude zalezat na rmah...

Ziadne ponorenie sa do hororovej atmosfery, minimapa blikajuca sipkami a bodkami, spravy a a cisla na vyskakujuce na displeji o kazdom utoku a efekte, otravne a velmi casto sa opakujuce charakter dialogy kazdu chvilu. Hororova atmosfera takmer neexistuje. Samozrejme je tu gore efekt, ale v absurdnych svetlych farbach, cartoon grafike a nerealnej prirode hry a prostredie dungeonov cloveka absolutne nemoze postrasit.

Slaba znovu hratelnost, nema ziadny vyznam robit si viac ako 1 charakter z kazdej klasy. Vsetky buildy mozu byt vyskusane za par minut oproti tyzdnom/ mesiacom u Diabla 2, ziadna hlbka kustomizacie podla seba. Plytke vlastnosti itemov. Zle Pvp = mala iniciativa hladat loot. Trapny loot = opet mala iniciativa hladat loot. Gold farma = mala iniciativa hladat loot. Slaba spolocenska podpora= menej zabavy pri hrani. Po dohrati inferna, ma vobec neaky zmysel pokracovat v hrani tej hry ked uz hra samotna neprinasa ziadnu zabavu?

Celte tomu, tato hra umiera. Ludia koncia v stadach po dosiahnuti max levelu. Tato hra je proste moc primitvna na to aby mala dostatok znovuhratelnosti aj po rokoch ako malo D2. Toto nie je akcne RPG, toto je a
"action beat-em-up - this is Gauntlet Legends online." A netvrde, ze vsetky tieto obmedzenia a problemy vznikli pre to, ze " vtejto dobe uz nemoze akcne RPG fungovat v pohode". Moze a je obrovska smola, ze aj Diablo mohlo keby Blizzard nenajal toho sasa riaditela Jaya Wilsona co poslal celu seriu do hrobu. Skoncil som s D3 a moj ucta k Blizzardu dostala poriadnu ranu. Niekde na tej dlhej ceste Blizzard stratil uctu k svojim zakaznikom a to nie je spravne...
Další luxusni patch, který povznese naši miliovanou a velice kvalitní hru blíže k dokonalosti, vymazlený patch dodá hře nový nádech exotičnosti, protože už nejsme vázáni jen na singleplayer a act 3, můžeme hrát všude a v multiplayeru.

Uživatelský avatar
Vendetta
Gorebelly
Příspěvky:231
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:BALROG #2851

Re: diablo vs rock

Příspěvek od Vendetta » 19.06.2012, 13:00 hod.

Prestante uz prosim pekne porovnavat a riesit veci ktore vobec nezmenite.... xkrat tu bolo pisane porovnavate neporovnatelne.

sklb - dal si si pracu s prekladom clanku o h*fne lebo ti to mozem hned na zaciatku zarazit .... tie veci co tam pisu sa tykaju diabla II + LoD a porovnavaju cerstve diablo III. Co ty vies kolko veci itemov bude v x updatoch a kolko toho zmenia v datadisku. Ked uz tak chcete porovnavajte ciste Diablo II a Diablo III ......... prosim

Aflajk : ty uz prosim prestan pisat lebo budes vyhlaseny za spam huntera mesiaca. A napadat ludi zato ze sa im napaci tvoj nazor.

sklb
Burning Soul
Příspěvky:623

Re: diablo vs rock

Příspěvek od sklb » 19.06.2012, 13:12 hod.

Vendetta píše:sklb - dal si si pracu s prekladom clanku o h*fne lebo ti to mozem hned na zaciatku zarazit .... tie veci co tam pisu sa tykaju diabla II + LoD a porovnavaju cerstve diablo III. Co ty vies kolko veci itemov bude v x updatoch a kolko toho zmenia v datadisku. Ked uz tak chcete porovnavajte ciste Diablo II a Diablo III ......... prosim
Vela veci co je tam teraz a na ktore ten clovek poukazoval sa uz nezmeni ani s 5 datadiskami aj ked je jasne ze v buducnosti by to malo byt len lepsie (som optimista, aj tie lagy ktore som silno nenavidel uz poriesili).
Imho ked narazas prave na tie itemy tak snad aj zakladne D2 malo vacsiu variabilitu v tomto.
Cerstve necerstve. Ja myslim, ze d3 by sa malo brat ako taka nadstavba na uspesnu seriu, pocitalo sa ze sa poucia z veci ktore spravili zle a uz sa nebudu opakovat pretoze su skusenejsi ako boli v 2000 roku. D2 oproti D1 bola ocividna nadstavba. D3 ide v itemovych mechanizmoch v urcitych veciach do zadu.
Nemyslim, ze ten komentar toho cloveka stal za nic, inak by som to nreprekladal. Vela argumentov je tam padnych, s niektorymi som sice nesuhlasil, ale nebudem pisat nieco co ten clovek nenapisal. ;)
Další luxusni patch, který povznese naši miliovanou a velice kvalitní hru blíže k dokonalosti, vymazlený patch dodá hře nový nádech exotičnosti, protože už nejsme vázáni jen na singleplayer a act 3, můžeme hrát všude a v multiplayeru.

DURiN
Fallen Shaman
Příspěvky:84

Re: diablo vs rock

Příspěvek od DURiN » 19.06.2012, 13:44 hod.

Já nic nebudu srovnávat ale mě pořád zaráží argument D2 nebyl pořádně hratelný až po datadisku LOD.
Proto D3 taky není dokonalí až pod datadisku tohle je fakt argument. Argument verze 1 byla dokonala až po mnoho update proto verze 2 po 12 letech taky nebude dokonalá až po datadisku.

že hra v roce 2000 kdy herní průmysl nebyl ani tak dokonalí Battlenet byl v plenkách nebylo možno ani testování. A srovnávat to s hrou která je v roce 2012 snad nespěšnější firma jako je Blizzard po 6 měsíčním betatestování + to určitě testovali oni.

Tak takoví argument mě přijde směšný ano nebude to úplně dokonalí hned po vydání kvůli par mouchám a balanci co se najde toho je celkem dost. Hlavně tu nesrovnávejte hry z roku 2000 a 2012 to je do nebe volající.

Chápu že jste fandové a já Diablo 3 neurážím ale bud te trochu soudní a rozumní fandové. A ne jak banda naboženských fanatiku co braní a obhajují D3 i kdyby to bylo pytel brabor s napisem D3 a vy to hájili jak dokonalou hru s 3d projekci.

Uživatelský avatar
Quetak
The Butcher
Příspěvky:1391
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Quetak#1902

Re: diablo vs rock

Příspěvek od Quetak » 19.06.2012, 13:52 hod.

Aflajk, Sklb: Sorry nechal sem se trochu unýst, beru z5 a omlouvám se :roll:

----wall of text deleted---
Naposledy upravil(a) Quetak dne 19.06.2012, 15:01 hod., celkem upraveno 2 x.

Odpovědět

Zpět na „Obecně“