Patch 2.1.2
Tohle ale neni zadna zmena. M6 je nutne pouzit pro max dmg uplne stejne jako ted na live. A T6 pujde celkem slusne hrat porad i bez M6 stejne jako ted.
Stejne tak ostatni chary maji jen jeden silny set.
Stejne tak ostatni chary maji jen jeden silny set.
Re: Patch 2.1.2
Asi som sa nevyjadril jasne. Doteraz bolo mozne postavit build kde pouzivas napr. elemental arrow a nemusel si pouzivat m6 ani sentry aby mal tvoj elemental arrow pouzitelny dmg. teraz ked pouzijes v builde elemental arrow tak bez pouzitia skillu sentry a M6 budes mat dmg na nom len 20% z toho co bude mat M6 + sentry. Cize nikoho normalneho ani len nenapadne ten skill pouzit s napr natalyou alebo postaveny cisto na legendarkach. Ved som aj uviedol priklad ze je to akoby barbar potreboval na dobry dmg whirlwindu, IK set + seizmic slam. Proste to nema hlavu ani patu a odradi to hracov od akejkolvek variacie.
Zacinam mat pocit ze stavat fungovanie akehokolvek skilu na setoch/legendarkach je totalny omyl a system setov/legendariek bol lepsi v D2. Toto neprinasa ziadnu variabilitu, ale presne naopak akukolvek variabilitu zabija.
Uz mi je to jedno, zacal som hc a kaslem na akukolvek novinku v d3. hc mi prinieslo ovela lepsiu zabavu, len keby sa to dalo hrat offline lebo smrte na lag ma asi dlho bavit nebudu.
Zacinam mat pocit ze stavat fungovanie akehokolvek skilu na setoch/legendarkach je totalny omyl a system setov/legendariek bol lepsi v D2. Toto neprinasa ziadnu variabilitu, ale presne naopak akukolvek variabilitu zabija.
Uz mi je to jedno, zacal som hc a kaslem na akukolvek novinku v d3. hc mi prinieslo ovela lepsiu zabavu, len keby sa to dalo hrat offline lebo smrte na lag ma asi dlho bavit nebudu.
Re: Patch 2.1.2
Pořád nerozumím v čem je rozdíl:
- buildy bez M6 budou pořád stejné jako teď, tam nedochází k žádné změně
- tedy stejně jako teď, tak budou použitelné i některé alternativní buildy na M6, opět žádná změna
- na vyšší GR aktuálně jde hrát pouze M6
- na vyšší GR půjde v novém patchi opět hrát pouze M6, tedy opět žádná změna
To co se snažíš naznačit až tak moc nefunguje. Ve 2.1.2 pokud pojedeš M6, tak se to vždy staví pouze s jedním spenderem a jinak to rozumně postavit nejde. Oproti tomu když se hrají alternativní buildy pro T6 bez M6, tak se používá více spenderů a je to prostě něco jiného. A navíc M6 nedává bonus zdaleka ke všem spenderům, ale pouze některým vybraným.
A aktuálně na live je dost spenderů nepoužitelných bez M6 setu tak jako tak a nový M6 set na tom nic nezmění. Zrovna ten příklad, elemental arrow. Tam je to přesně naopak. EA bez M6 je na live úplně neoužitelný, stejně jako bude ve 2.1.2.
Alternativně se hrají v podstatě jen Strafe buildy a ještě tak nějaký ten Chakram.
Ohledně variabilty nejsilnějších buildů (tedy pro vyšší GR) máš pravdu. Tam žádná není. Ale to není ani teď, tedy opět žádná změna.
Stav určitě není ideální. Ale rozhodně nedojde k žádné zásadní změně novým patchem. Bude to pořád stejné, pouze se M6 bude hrát úplně jinak.
- buildy bez M6 budou pořád stejné jako teď, tam nedochází k žádné změně
- tedy stejně jako teď, tak budou použitelné i některé alternativní buildy na M6, opět žádná změna
- na vyšší GR aktuálně jde hrát pouze M6
- na vyšší GR půjde v novém patchi opět hrát pouze M6, tedy opět žádná změna
To co se snažíš naznačit až tak moc nefunguje. Ve 2.1.2 pokud pojedeš M6, tak se to vždy staví pouze s jedním spenderem a jinak to rozumně postavit nejde. Oproti tomu když se hrají alternativní buildy pro T6 bez M6, tak se používá více spenderů a je to prostě něco jiného. A navíc M6 nedává bonus zdaleka ke všem spenderům, ale pouze některým vybraným.
A aktuálně na live je dost spenderů nepoužitelných bez M6 setu tak jako tak a nový M6 set na tom nic nezmění. Zrovna ten příklad, elemental arrow. Tam je to přesně naopak. EA bez M6 je na live úplně neoužitelný, stejně jako bude ve 2.1.2.
Alternativně se hrají v podstatě jen Strafe buildy a ještě tak nějaký ten Chakram.
Ohledně variabilty nejsilnějších buildů (tedy pro vyšší GR) máš pravdu. Tam žádná není. Ale to není ani teď, tedy opět žádná změna.
Stav určitě není ideální. Ale rozhodně nedojde k žádné zásadní změně novým patchem. Bude to pořád stejné, pouze se M6 bude hrát úplně jinak.
Re: Patch 2.1.2
Ide mi o to aby som nemusel mat pouzitelny elemental arrow len ak budem pouzivat sentry. Je to uplne zbytocne navazovanie nesuvisiacich skilov. Ked niekto pouzije EA bez M6 tak mus zacnu ludia vypisovat - ty noob, EA sa bez M6 a sentry nepouziva. Toto je proste zly princip.
M6 mal byt set okolo sentry. Nie urobit sentry ako skil ktory uplne zbytocne zabera miesto v builde, nici variabilitu atd... Ked chceli posilnit EA tak to mali zapracovat to inych nepouzivanych setov alebo mali pri M6 povysit dmg sentry ak clovek pouzije EA.
Cize nie:
Your generators, Chakram, Cluster Arrow, Elemental Arrow, Impale, and Multishot deal 100% for every Sentry you have active
ale napriklad:
Using your generators, Chakram, Cluster Arrow, Elemental Arrow, Impale, and Multishot increase your Sentries next shoot damage by xxx%
To by bolo riesenie ktore by zodpovedalo tomu ze marauder set je pre sentry a zaroven by mohli zdvihnut dmg tychto spenderov tak aby boli "realne pouzitelne" aj bez M6 setu. Takto ako to urobili oni mozu kludne urobit Chakram, Cluster Arrow, Elemental Arrow, Impale, Multishot "disabled" pre kazdu postavu ktora nema M6 lebo nik kto ma co len trocha rozumu nebude pouzivat tieto skily bez M6 setu....
Je uplne zbytocne pisat o tom ze M6 bol super pre ludi ktori nie su lamaci mysi a klavesnic a ze tieto buildy boli vzdy oblubene medzi hracmi. Ak bol problem ze neaktivnou hrou sa dosahoval lepsi vysledok - ok znizim dmg tak aby nebol top medzi buildmi no stale pouzitelny. Nenarocne riesenie...
Uz v diablo2 - necro summoner, druid summoner, assasin traps atd. patrili madzi najoblubenejsie buildy a nik ludi neobvinoval ze hraju neaktivne. Nerozumiem ako moc sa zmenila hracska zakladna oproti D2, akoby D3 hravali z 80% konzoloidni arcadisti ktori ked vidia ze sa da hrat aj inak tak hned sa stazuju na oficialnych forach ze ako sa oni nadru z monkom a M6 hrac vyjeda chipsy popri nich
M6 mal byt set okolo sentry. Nie urobit sentry ako skil ktory uplne zbytocne zabera miesto v builde, nici variabilitu atd... Ked chceli posilnit EA tak to mali zapracovat to inych nepouzivanych setov alebo mali pri M6 povysit dmg sentry ak clovek pouzije EA.
Cize nie:
Your generators, Chakram, Cluster Arrow, Elemental Arrow, Impale, and Multishot deal 100% for every Sentry you have active
ale napriklad:
Using your generators, Chakram, Cluster Arrow, Elemental Arrow, Impale, and Multishot increase your Sentries next shoot damage by xxx%
To by bolo riesenie ktore by zodpovedalo tomu ze marauder set je pre sentry a zaroven by mohli zdvihnut dmg tychto spenderov tak aby boli "realne pouzitelne" aj bez M6 setu. Takto ako to urobili oni mozu kludne urobit Chakram, Cluster Arrow, Elemental Arrow, Impale, Multishot "disabled" pre kazdu postavu ktora nema M6 lebo nik kto ma co len trocha rozumu nebude pouzivat tieto skily bez M6 setu....
Je uplne zbytocne pisat o tom ze M6 bol super pre ludi ktori nie su lamaci mysi a klavesnic a ze tieto buildy boli vzdy oblubene medzi hracmi. Ak bol problem ze neaktivnou hrou sa dosahoval lepsi vysledok - ok znizim dmg tak aby nebol top medzi buildmi no stale pouzitelny. Nenarocne riesenie...
Uz v diablo2 - necro summoner, druid summoner, assasin traps atd. patrili madzi najoblubenejsie buildy a nik ludi neobvinoval ze hraju neaktivne. Nerozumiem ako moc sa zmenila hracska zakladna oproti D2, akoby D3 hravali z 80% konzoloidni arcadisti ktori ked vidia ze sa da hrat aj inak tak hned sa stazuju na oficialnych forach ze ako sa oni nadru z monkom a M6 hrac vyjeda chipsy popri nich
Re: Patch 2.1.2
jak se zmenila hracska zakladna? kompletne...konzole, konzole everywhere...a pak ty hry taky tak vypadaji - vic casual konzolaku => oklestene herni mechaniky tak,aby je zvladla i cvicena opice
Re: Patch 2.1.2
Já bych Diablo ještě okleštil
Profil
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
Re: Patch 2.1.2
Jo udelat ze hry jen nejake to interaktivni video :-D a to bude fakt cool
@tabletofon
@tabletofon
Re: Patch 2.1.2
No spíš zjednodušit formát, půlka dobrých lidí z FL z Vanilly jede Seasons a zbytek je rozdělenej na T6 rifty, T6 bounties a GR. Pěknej guláš, jen co je pravda, nejsou lidi .
Profil
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
Re: Patch 2.1.2
Na tom nieco je. Suhlasim.
Re: Patch 2.1.2
jen blbni,takovy hry uz tu mame a maji "uspech",tak aby nakonec nedopadlo diablo 4 stejne...HELLERcz píše:Jo udelat ze hry jen nejake to interaktivni video :-D a to bude fakt cool
@tabletofon
Re: Patch 2.1.2
Já se na patch stále těším , je tam i spousta maličkostí, co potěší a přitom nerozmr**dají hru.
Jinak ohledně variability, jak tu někteří brečí....
Variabilita buildů je a je celkem velká! jen si stačí uvědomit základní věci:
1. Chci dávat TOP end-game GR atd.? OK, ale na to bude vždy jen jeden nejlepší build pro každej char. Prostě nejde mít 5 nejlepších věcí, od toho ten přívlastek "nejlepší" .
2. Chci hrát tak aby mě to bavilo a nemusím se vidět v ladderu? No tak jóó´! Stačí si k tomu sednout a experimentovat a né jen najít na netu build a tupě ho okopírovat. Já přes svátky vyzkoušel asi 7 buildů na svým druhým WD! Každej mě bavil jinak a něčím jiným nevadí že 5 z nich bylo jen na T6 a zbytek na GR 33. No a? zahrál jsem si výborně a TOP build na prvním WD zůstal a čeká na 2.1.2 GR . Kdyby to bylo tak, jak si někteří přejí, tak vlastně oblíknu cokoliv a můžu kamkoliv...ztratí se "výzva" ke sbírání věcí na aktuální TOP build
Jinak ohledně variability, jak tu někteří brečí....
Variabilita buildů je a je celkem velká! jen si stačí uvědomit základní věci:
1. Chci dávat TOP end-game GR atd.? OK, ale na to bude vždy jen jeden nejlepší build pro každej char. Prostě nejde mít 5 nejlepších věcí, od toho ten přívlastek "nejlepší" .
2. Chci hrát tak aby mě to bavilo a nemusím se vidět v ladderu? No tak jóó´! Stačí si k tomu sednout a experimentovat a né jen najít na netu build a tupě ho okopírovat. Já přes svátky vyzkoušel asi 7 buildů na svým druhým WD! Každej mě bavil jinak a něčím jiným nevadí že 5 z nich bylo jen na T6 a zbytek na GR 33. No a? zahrál jsem si výborně a TOP build na prvním WD zůstal a čeká na 2.1.2 GR . Kdyby to bylo tak, jak si někteří přejí, tak vlastně oblíknu cokoliv a můžu kamkoliv...ztratí se "výzva" ke sbírání věcí na aktuální TOP build
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
- Demogorgon
- Doom Knight
- Příspěvky:442
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Démogorgon#1565
Re: Patch 2.1.2
Taky se na patch 2.1.2 těším. A souhlasím s tím, že buildů je k hrání hodně. Je pochopitelné, že nejlepší varianta je jedna ale pro T6 je možností mnoho.
Re: Patch 2.1.2
Já jen doufám, že ještě nenerfnout aktuální stav DH na PTR, nakonec jsem se s tím už trošku "spřátelil". Hodně tomu pomohlo velké zlepšení Vaultu (22 Vaultů v kuse než mi dojde discipline) díky 55%+ RCR, to je parádní.
A nakonec se tedy už na patch těším (s Wiz. už dávno, s DH už je to teď také lepší než jak se mi to nejdříve vůbec nelíbilo).
Pro GR je ta aktuální verze DH sice výrazný nerf (oproti první iteraci PTR), ale pořád dle žebříčku je to dobré až až (oproti ostatním charům). Tady jsem jen zkusil GR36 a i když to zatím nemám vůbec v ruce jak se to nově hraje (a navíc nutno přičíst lepší densitu a nerf některých mosnter), tak v klidu za 8 minut. Pak už jsem jen zkusil asi 2 minuty na GR44 a hrát to nějak půjde (to už bude chtít nějaký ten trénink a optimazliaci gearu, vůbec jsem zatím neřešil tougness).
Pro T6 je to ale naopak boost pro efektivitu (oproti první verzi PTR). Na T6 jak jsem tu zmiňoval, tak už se vůbec nezdržuju tím, že bych házel všechny sentry tam kde zrovna jsem (to by sakra brzdilo jak kvůli cooldownu, tak další navýšení spotřeby hatred), ale stačí udržovat, že jich je 5 položených (kdekoliv) a je z každé bonus (na to stačí hodit jednu sentry každých 12s).
A bonus na self shoot je teď naopak větší (než v první verzi PTR), takže pak je z toho RG za 3-4s. Ghoma jsem dal za 6s, ten je o trochu pomalejší, protože tam je nová lokace a tedy není položeno už předem všech 5 sentry (a chcípne ve chvíli kdy bych pokladádal teprve 4. sentry, první tři jsou okamžitě).
I přes skvělé časy u elitek bude ale nejspíš Wiz. na T6 pořád znatelně rychlejší.
Pokud by ale ještě sáhli do bonusu za sentry a omezili ho na nějakou vzdálenost od sentry, tak to bude blbé...
Pro T6 je jasné, že se dá hrát lecos. Když už jen použití Pain E. + Toxinu stačí samo o sobě na zabití trashe, takže nad tím jde podstavit skoro cokoliv.
A nakonec se tedy už na patch těším (s Wiz. už dávno, s DH už je to teď také lepší než jak se mi to nejdříve vůbec nelíbilo).
Pro GR je ta aktuální verze DH sice výrazný nerf (oproti první iteraci PTR), ale pořád dle žebříčku je to dobré až až (oproti ostatním charům). Tady jsem jen zkusil GR36 a i když to zatím nemám vůbec v ruce jak se to nově hraje (a navíc nutno přičíst lepší densitu a nerf některých mosnter), tak v klidu za 8 minut. Pak už jsem jen zkusil asi 2 minuty na GR44 a hrát to nějak půjde (to už bude chtít nějaký ten trénink a optimazliaci gearu, vůbec jsem zatím neřešil tougness).
Pro T6 je to ale naopak boost pro efektivitu (oproti první verzi PTR). Na T6 jak jsem tu zmiňoval, tak už se vůbec nezdržuju tím, že bych házel všechny sentry tam kde zrovna jsem (to by sakra brzdilo jak kvůli cooldownu, tak další navýšení spotřeby hatred), ale stačí udržovat, že jich je 5 položených (kdekoliv) a je z každé bonus (na to stačí hodit jednu sentry každých 12s).
A bonus na self shoot je teď naopak větší (než v první verzi PTR), takže pak je z toho RG za 3-4s. Ghoma jsem dal za 6s, ten je o trochu pomalejší, protože tam je nová lokace a tedy není položeno už předem všech 5 sentry (a chcípne ve chvíli kdy bych pokladádal teprve 4. sentry, první tři jsou okamžitě).
I přes skvělé časy u elitek bude ale nejspíš Wiz. na T6 pořád znatelně rychlejší.
Pokud by ale ještě sáhli do bonusu za sentry a omezili ho na nějakou vzdálenost od sentry, tak to bude blbé...
Pro T6 je jasné, že se dá hrát lecos. Když už jen použití Pain E. + Toxinu stačí samo o sobě na zabití trashe, takže nad tím jde podstavit skoro cokoliv.
Re: Patch 2.1.2
samozrejme aj ja sa tesim na 2.1.2. Hlavne koli ancient legendarkam. Pre mna je prave tento koncept dropu lakavy a udrzuje ma v hre. Uvital by som aj itemy s ovela mensou sancou na drop, ktore by ale boli tak trochu OP. Proste nieco ako boli high runy v D2. Sice mi nikdy ziadna nepadla ale stale som mal preco hrat Nemam rad ten pristup ked sa hraci stazuju ze im nepada konkretny predmet, ak existuje moznost hrat build aj bez neho. V sucasnosti drop endgame setu je uplny vtip. Som skusal pred mesiacom vylevelovat WD + zohnat jade set. lvl70 za 3 hodiny (samozrejme za pomoci high lvl postavy) a za 3 dni komplet set... Som rad ze vymysleli ancient, aspon je co farmit.
Re: Patch 2.1.2
OP máš furnance, které jsem ještě nikdy neviděl :-) Já bych bral kdyby se i dropy odvijely dle paragonu, nebo tomu neříkejme drop ale odměna za dosažený paragon :-) za 600 paragonu nevidět X itemu mě přijde smutné, hlavně když tyto itemy mají lidé třeba i s paragonem 100... (jojo vím že je to hra, ale tohle mě fakt se*e) :-)
Re: Patch 2.1.2
Furnace můžeš nemít i s paragonem 700. Tedy nečekám, že by mi do zítra padnul :-)
Re: Patch 2.1.2
Jojo to vim, že jej taky nemáš :-) jinak gz k 700 :-)
Re: Patch 2.1.2
Ked sa pozrete na moj profil tak tam mam celkom slusne furnace u barba, sranda je ze nedropol mne ale kamaratovi a dal mi ho, ze on nepotrebuje. Odvtedy tusim dropol dalsie 2. Mne nedropol nikdy. Ale vobec by mi to nevadilo. Napriklad som nehral wizarda lebo som nedropol nic dobre a chcel som SS wand no ked nepadala tak som to kaslal. No ci mi nepadla ked som hral za demon huntera? Vzdy je sanca ze cloveku padne nieco super len sa treba zmierit ze kazdemu nepadne vsetko, inak by to nemalo zmysel hrat keby vsetci mali garantovane ze padne kazdy top item.
Re: Patch 2.1.2
Tak třeba by mohlo být, že během 300 paragonu (nebo zkušeností v tomto rozsahu) , ti padne každý item aspoň jednou s postavou jakou hraješ. To by ti nezarucovalo že budeš mít TOP item, ale že jej aspoň uvidíš ikdyž se špatným rollem
Re: Patch 2.1.2
Hele zatím jsem info o patchi moc nesledoval, nicméně vím že bude boost itemů (ancient) = vyšší dmg a toughness postavy, takže plánuje se něco jako T7+ ?
Protože GR nejsou momentálně zrovna efektivní na expy ani materiál, ale především mne skoro nebavěj, jsou nudné, chybí mi tam co běžné pestřejší rifty nabízejí - shrine, goblini, truhly, průběžný drop itemů i goldů, žádný časový limit, a především to hlavní - rozbíjení všeho kolem, to prostě miluju
Protože GR nejsou momentálně zrovna efektivní na expy ani materiál, ale především mne skoro nebavěj, jsou nudné, chybí mi tam co běžné pestřejší rifty nabízejí - shrine, goblini, truhly, průběžný drop itemů i goldů, žádný časový limit, a především to hlavní - rozbíjení všeho kolem, to prostě miluju