Patch 2.1.2
- Cartman
- Burning Soul
- Příspěvky:738
- BattleTag:Cartman#2474
- Bydliště:Plzeň - můj byt, Karlovy Vary - rodiče
Já už se přeorientoval na wiz a možná zkusim monka, každopádně už začínám patche nenávidět, pokaždý mi zrakví char. ; )-
-
- Zhar the Mad
- Příspěvky:1641
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:goldeagle#2259
Re: Patch 2.1.2
To je hezký, takže DH budeme mít opravdu hlavně na klíče na trial pro ostatní chary.Mlok píše:Trochu jsem testoval DH na PTR. A za mě tedy pěkný opruz. A to jsem ani nezkoušel s Taegukem.
Dmg po doladění buildu bude dělat i teď dost, ale vůbec mi to nebaví hrát. A je i méně efektivní než na live. Tedy pokud se nesbírá vůbec nic, tak je to podobné (to jsem byl jen mírně pomalejší, ale ještě to nebylo poladěné a nemám to natrénované). Sbírání čehokoliv to ovšem už hodně zdržuje.
Takže nejspíš zůstane DH jen pro trial, který teď více testuju a něco už jsem psal vedle ve vláknu trial. Na PTR ještě znovu trial testnu (až se mi tam zpropagují některé připravené věci z live jako Prider's fall a nalevelovaný Taeguk zatím na lvl43).
Takže doufám, že na dostatečně vysoké klíče co budu potřebovat bude stačit jen lehce poladit gear a budu se moct plně věnovat Wiz.
Jaký je druhý nejlepší char na trial GR?

Re: Patch 2.1.2
A víš co se píše o wizardovi jo? Wizdog v2015 - Lord of Nothing. Wizard není v patchi konkurenceschopný dle PTR, NERF AS hydry je moc velký, aby stačil ostatním classám (i WD je na tom bídně v GRiftech, jenže ty mají výsadní postavení v party GRiftech). Nicméně, nechci říkat nejlepší, ale řekněme MVP hráči z US fora se prý nechtějí záměrně umístit v leaderboardu, aby to Blizzard nemohl NERFnout ještě před vydáním live jako v minulosti (ani se neobjevují žádné topicy o PTR wizardovi). Prý testujou, ale chodí jen k RG a pak to schválně nestihnou na čas. Možná zůstane dobrý na T6, ale imo T6 už nebude nejefektivnější z pohledu xp ani lege, imo se budou chodit GR40+- speed runy v partě, kde wizard nemá co nabídnout oproti DH. Začínám zvažovat, že se usadím v nějakém klanu, jinak budu out of game.Psycho píše:Já už se přeorientoval na wiz a možná zkusim monka, každopádně už začínám patche nenávidět, pokaždý mi zrakví char. ; )-
*PTR data z před Vánoc
Naposledy upravil(a) Dava_C dne 02.01.2015, 13:33 hod., celkem upraveno 1 x.
Profil
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
- Cartman
- Burning Soul
- Příspěvky:738
- BattleTag:Cartman#2474
- Bydliště:Plzeň - můj byt, Karlovy Vary - rodiče
Re: Patch 2.1.2
no, pokud to t6 nebude tak katastrofální, tak mi na t6 ten FB stačí : )) Zase na GR musis dělat klíče jak trotl,. = / Chci postavu vyloženě na solo a wiz mi vyhovuje. No, uvidíme jak to bude, v záloze tam mám ještě monka, ale jako už mi dochází classy k hraní = //
Re: Patch 2.1.2
Wiz je na solo super. Mě taky vyhovuje chodit solo a to dost, ale taky už bych se poohlédl po nějaké partě lidí (zase je to další důvod vlézt do klanu). Solo dělám 6b/h a v dobré partě to budu dělat taky, ale budu to mít v riftech, což je lepší.
Profil
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
- Cartman
- Burning Soul
- Příspěvky:738
- BattleTag:Cartman#2474
- Bydliště:Plzeň - můj byt, Karlovy Vary - rodiče
Re: Patch 2.1.2
a copa teď chodíš na EXP? Bounty? Nebo jen FoM do zblbnutí?
Ta parta je někdy o nervy, každej běhá jinam a nemáš pořád full buff = / A pak to taky zdržuje, to chce vážně schopný a hlavně né egoistický lidi = p Nejlíp na TS a to vše je otravný

Re: Patch 2.1.2
No právě to je jeden z důvodů, proč nemám rád partu, když už hraju, (nemám opravdu tolik času, co jiní, i když to tak nemusí vypadat) tak jedu jak fredka. Rifty v partě, když je průměrná parta, dávají méně xp/h než dělám solo, to musí prostě odsejpat. Když někdo prodává, nebo nakupuje ve městě ve chvíli, kdy už je otevřený nový rift, tak leavuju. A to samý s klanem, já vnímám klan jako úzkou skupinu lidí, kterým můžu důvěřovat, mají podobné cíle a berou to podobně vážně a dělají spolu věci efektivně. V momentě, kdy má klan 150 lidí, ale 120 si tam chodí na procházku, tak to není ono
.

Profil
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
Re: Patch 2.1.2
Parta má smysl jen když perfektně funguje. Také bych klidně občas hrál v partě, jenže jak nejsem schopný garantovat svůj čas, tak to nemá smysl. A když bych chtěl aby parta dobře fungovala po ostatních, tak to musím v první řadě splňovat sám. S přerušovaným hraním to v partě nemá smysl (to když bude dělat v partě každý, tak výsledek bude daleko horí než solo).
TS je nutný na dobré výsledky v GR. Na T6 když se parta sehraje, tak nutný ani není.
Spíš možná časem zkusím v partě vyšší GR, abych dostal gemy výše než solo. V novém patchi půjdou solo ještě o trochu výše, dle toho kam dostanu klíče s DH. Ale o moc výše to nebude, myslím, že ani 50 lvl z toho nedostanu (rozhodně nebudu upgradovat mnoha pokusy na nízké šanci, končím maximálně na 30%, na live jsem to zapíchnul už na 60% když maximum klíče jsem dával na GR44; teď už bych sem tam dokázal klíč GR45, ale moc pokusů a GR45 je už stejně pak sám o sobě trochu moc, zase mi nebaví hrát GR 25 minut což je hned když si nemůžu vybírat dobrý roll když nedokážu rychle generovat klíče).
Dodělal jsem teď test trialu DH na PTR (už konečně jsem tam všem měl při překopírování z live co jsem potřeboval). A je to v pohodě. Bez žádného velkého ladění (vyrobil jsem pouze ancient Arcane barb a přetočil pár rerollu toho co jsem tu měl připravené) jsem dal několik klíčů na GR45 po sobě. A půjde to výše, ale jak to nemám zažité, tak to ještě i sám kazím (neoptimální práce s hatred a jeho obnovováním).
Taeguk bohužel použitelný není narozdíl od live (jak jsem psal v sousedním vláknu trialu). Dokážu sice držet buff Taeguku, ale je to na úkor horšího hatred managementu, takže to daleko více uškodí než přinese. A ještě je to už pro mě nezvládatelné držet si hatred management s generátorem + companion buff + Punishment - healing well a současně si hlídat Teaguk.
Takže jsem jel variantu Zeis + Trapped + Toxin.
A ani jsem už netestoval různé pasivky a jel rovnou CE + Balistic + Steady aim + Cull the weak. Je možné, že třeba Blood Vengeance bude větší přínos než jeden dmg buff. To se musí pak vše otestovat (nebo to někdo už dříve otestuje).
Já měl za cíl jediné, zjistit, zda půjde dávat klíče aspoň jako na live a to už v testu bylo mírně lepší než na live. Takže nemá smysl si dělat zásobu klíčů.
Tedy vše platí pokud se ještě něco nezmění na DH. Můj tip je, že M6 ale už nechají jak je aktuálně na PTR (možné je ale samozřejmě všechno).
Jak mi DH nebaví solo, tak do party na vyšší GR se to bude dát hrát celkem ok. Jenže to by zase znamenalo shánět dobrý gear. Na trial bude stačit jen ten úplná základ, abych dával dostatečně vysoké klíče na solo GR.
Psycho:
S jeho zoptimalizovanou Wiz. půjde 6mil./hodinu asi na více místech. FoM určitě, ostatní A1 bounties při dobrém výběru asi taky. Na FoM se k těm 6mil./hodinu s Wiz. blížím i já. Jinde ale už ne, tam mi u Wiz. chybí elite dmg bez Furnace, která to prostě brzdí. A s DH se na 6mil./h nedostanu ani ve FoM.
Proto se teď zase těším na Wiz., protože ancient Devastator = vyřešení toho co mi aktuálně chybí na live bez Furnace (otestováno na PTR).
Edit:
A jak jede další vlna trialu okamžitě, tak je to lehce snesitelnější. Ale i tak pořád zbytečný opruz.
TS je nutný na dobré výsledky v GR. Na T6 když se parta sehraje, tak nutný ani není.
Spíš možná časem zkusím v partě vyšší GR, abych dostal gemy výše než solo. V novém patchi půjdou solo ještě o trochu výše, dle toho kam dostanu klíče s DH. Ale o moc výše to nebude, myslím, že ani 50 lvl z toho nedostanu (rozhodně nebudu upgradovat mnoha pokusy na nízké šanci, končím maximálně na 30%, na live jsem to zapíchnul už na 60% když maximum klíče jsem dával na GR44; teď už bych sem tam dokázal klíč GR45, ale moc pokusů a GR45 je už stejně pak sám o sobě trochu moc, zase mi nebaví hrát GR 25 minut což je hned když si nemůžu vybírat dobrý roll když nedokážu rychle generovat klíče).
Dodělal jsem teď test trialu DH na PTR (už konečně jsem tam všem měl při překopírování z live co jsem potřeboval). A je to v pohodě. Bez žádného velkého ladění (vyrobil jsem pouze ancient Arcane barb a přetočil pár rerollu toho co jsem tu měl připravené) jsem dal několik klíčů na GR45 po sobě. A půjde to výše, ale jak to nemám zažité, tak to ještě i sám kazím (neoptimální práce s hatred a jeho obnovováním).
Taeguk bohužel použitelný není narozdíl od live (jak jsem psal v sousedním vláknu trialu). Dokážu sice držet buff Taeguku, ale je to na úkor horšího hatred managementu, takže to daleko více uškodí než přinese. A ještě je to už pro mě nezvládatelné držet si hatred management s generátorem + companion buff + Punishment - healing well a současně si hlídat Teaguk.
Takže jsem jel variantu Zeis + Trapped + Toxin.
A ani jsem už netestoval různé pasivky a jel rovnou CE + Balistic + Steady aim + Cull the weak. Je možné, že třeba Blood Vengeance bude větší přínos než jeden dmg buff. To se musí pak vše otestovat (nebo to někdo už dříve otestuje).
Já měl za cíl jediné, zjistit, zda půjde dávat klíče aspoň jako na live a to už v testu bylo mírně lepší než na live. Takže nemá smysl si dělat zásobu klíčů.
Tedy vše platí pokud se ještě něco nezmění na DH. Můj tip je, že M6 ale už nechají jak je aktuálně na PTR (možné je ale samozřejmě všechno).
Jak mi DH nebaví solo, tak do party na vyšší GR se to bude dát hrát celkem ok. Jenže to by zase znamenalo shánět dobrý gear. Na trial bude stačit jen ten úplná základ, abych dával dostatečně vysoké klíče na solo GR.
Psycho:
S jeho zoptimalizovanou Wiz. půjde 6mil./hodinu asi na více místech. FoM určitě, ostatní A1 bounties při dobrém výběru asi taky. Na FoM se k těm 6mil./hodinu s Wiz. blížím i já. Jinde ale už ne, tam mi u Wiz. chybí elite dmg bez Furnace, která to prostě brzdí. A s DH se na 6mil./h nedostanu ani ve FoM.
Proto se teď zase těším na Wiz., protože ancient Devastator = vyřešení toho co mi aktuálně chybí na live bez Furnace (otestováno na PTR).
Edit:
A jak jede další vlna trialu okamžitě, tak je to lehce snesitelnější. Ale i tak pořád zbytečný opruz.
Re: Patch 2.1.2
Rozdíl v partách je fakt velký. Když byl buff, snažil jsem se často vecpat do nějaké party na FoM, protože všichni kolem mého PL ranku už hrají jen v partě a při buffu bych ztratil moc paragonů "zdarma". Jako rychlejší než solo, ale často to vrzalo, pak jsem se ocitl mezi 3 členy klanu Tigres (kluci 800+) a najednou jsem byl já ten, co je všude poslední, oni prostě věděli jak se to hraje, najednou šli xp/h na 20b/h. Bohužel jsem musel jít po 3/4 hodině jíst, být nolifer, co jí cookies, tak s nimi hraju ještě dneska
. Sám nemám s rifty v partě nějaký velký skill, naposledy jsme chodili s PP monkem před 2.1, v 2.1 bylo pár půlhodinových pokusů mě nalákat, ale rychle jsem pochopil, že tudy cesta nevede, právě kvůli tomu o čem jsem psal výše, navíc jsem běžel půl kilometru vepředu, jak jsem zvyklý ze solo "drop&go", imo to tak je efektivní i v partě, ale musí všichni běžet spolu a kde to jde nahodit split a nesbírat ze země každou kravinu
.


Profil
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
Re: Patch 2.1.2
Tak to je pořád dost rozdíl. Bez buffu by to bylo 10mil./h (nebo lehce více za questy ve FoM, které neměly buff), to jsem ani tolik nečekal. V takové perfektní partě jsem nikdy nehrál.
-
- Zhar the Mad
- Příspěvky:1641
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:goldeagle#2259
Re: Patch 2.1.2
Na ja. WD např. S Kukrinou jen v partě je docela OK. Silnější chary si člověka hýčkají (650 PL a výše pro mě) a když chcípně, tak ho občas oživí, aby u elitek nabuffoval přes BBW a jelo se rychle dál. Slabý postavy leavujou hru, bo nyní jedu furt s nima dopředu a kyž se zastavím a koukám jak bouchají 20s to co já sejmu za 5 sekund, tak bych je kopnul co dělají na T6 publicu.
Zase středním postavám se semnou hrálo dobře, jak mi psali do chatu, když jsem jel kopáč s addlign toads a většina mobů okolo byla confused nebo jsem je díky amuletu zdrcnul k sobě.
Zase středním postavám se semnou hrálo dobře, jak mi psali do chatu, když jsem jel kopáč s addlign toads a většina mobů okolo byla confused nebo jsem je díky amuletu zdrcnul k sobě.
Re: Patch 2.1.2
Mlok píše:Tak to je pořád dost rozdíl. Bez buffu by to bylo 10mil./h (nebo lehce více za questy ve FoM, které neměly buff), to jsem ani tolik nečekal. V takové perfektní partě jsem nikdy nehrál.

Naposledy upravil(a) Dava_C dne 02.01.2015, 15:40 hod., celkem upraveno 1 x.
Profil
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
Re: Patch 2.1.2
Tak jestli to bylo v tom smazaném příspěvku, tak to nebylo teď s buffem. To je pak 20mil/h opravdu excelentní.
Re: Patch 2.1.2
20 tam nebylo
Profil
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
Re: Patch 2.1.2
Tak jak to je ? pred casem jsem se ptal ze nejvice se vyplati chodit na rychle expeni parta na public..ja sam zustavam v parte vzdy +400 .. nebo se tedy vyplati chodit sam rifty? a nemo FoM ? 10b/h xp je pro me neuveritelne silene xD ja mam s partou tak 4-5
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Hcx- ... o/51459356
NS ........................... SC
24.01.2015 - 625 plvl 10.3.2015 - 410plvl
17.12.2014 - 312 plvl 24.2.2015 - 255plvl
NS ........................... SC
24.01.2015 - 625 plvl 10.3.2015 - 410plvl
17.12.2014 - 312 plvl 24.2.2015 - 255plvl
Re: Patch 2.1.2
Tak jsem zkusil DH ještě trochu více a není to tak hrozné jak už jsem si trochu zvyknul na ten nový build.
Na trialu už dávám po chvíli zvykání klíče na GR47. A to jsou velké rezervy ve výbavě. Nejen další ancient itemy (ancient mám jen Arcane barb, zbraň je ale nejdůležitější), ale také nemám Prider's fall zrovna ideální na trial. Mám dex + vit + 6% ChC + socket. Na trial to bude každopádně chtít dex + ChC + 15% CA + socket.
Vyšší GR jsem zatím nehrál, testoval jsem hlavně T6. Tam to bude chtít pro solo postavit maximum RCR + CDR s předností RCR. Maximum znamená, že tam kde to jde, tak obojí a obětovat vitalitu. Když by tougness vyšla moc nízká, tak bude na T6 lepší obětovat sentry dmg. Podstatné je mít CA bonus (tedy boty, quiver a případně helma). Sentry bonus není už moc podstatný. Sentry házím jen průběžně, abych udržoval 5 položených sentry, ale vůbec se neobtěžuju tím, abych je měl tam kde zrovna jsem. Self cast dmg je velká při 500% bonusu až až.
Teďd akorát záleží co udělají s dosahem sentry. Asi John Yang (nejsem si jistý jestli přímo on nebo někdo jiný z Bliz.) se vyjádřil ve smyslu, že sentry nově mají příliš dlouhý dostřel. To by ani tak nevadilo, kdyby ho omezili.
Podstatné ale bude jestli by s tím současně neomezili i dosah bonus za položenou sentry pro self cast. To už by vadilo hodně kdyby ano a bylo nutné vždy naházet všechny sentry znovu pro udržení bonusu. Teď to stačí jen při změně patra/lokace.
Hodně se mi líbí jedna věc. RCR už mám téměř maximum co jde jak jsem testoval trial. Pro T6 je to ovšem super také pro management discipline. Dám tak cca 22 Vaultů v kuse což je skvělé pro přesuny.
Uvidíme jestli dojde k nějakým zásadnějším změnám nebo ne. V aktuálním stavu nakonec nějakou šanci na live DH dám.
Edit:
Pro hru v partě to bude ale zase chtít jiné rolly. To jsem jen koukal na US fóru, že VocaloidNyan (a ten ví o čem mluví, i na PTR jen pár pokusů v 2/3/4 týmech a o hodně vede žebříček) psal a i to tak na PTR hraje, že to chce maximalizovat Area dmg. Je to i logické, teď bude fungovat a v partě to bude vše stažené na jednu hromadu.
Edit2:
A zmíním opět jednou Turbohud a jeho podstatné vylepšení UI. A to právě pro DH a nový patch. Turbohud umí ukazovat počet položených sentry. Na live to není tak moc podstatné, ale pro nový patch to bude k nezaplacení.
Hlídat si 5 položených sentry ze kterých vidím vždy jen tu poslední je pěkný opruz (na PTR Turbohud nefunguje a fungovat nebude, takže ani jinak než bez něj jsem netestoval - Edit4: Tak autor si to rozmyslel a verze pro PTR je nakonec hotová). A pokládat je zbytečně často pro jistotu, že jich mám pořád 5 je plýtvání hatred (což je pak dost znát).
Edit3:
BS goblin je super.
Na trialu už dávám po chvíli zvykání klíče na GR47. A to jsou velké rezervy ve výbavě. Nejen další ancient itemy (ancient mám jen Arcane barb, zbraň je ale nejdůležitější), ale také nemám Prider's fall zrovna ideální na trial. Mám dex + vit + 6% ChC + socket. Na trial to bude každopádně chtít dex + ChC + 15% CA + socket.
Vyšší GR jsem zatím nehrál, testoval jsem hlavně T6. Tam to bude chtít pro solo postavit maximum RCR + CDR s předností RCR. Maximum znamená, že tam kde to jde, tak obojí a obětovat vitalitu. Když by tougness vyšla moc nízká, tak bude na T6 lepší obětovat sentry dmg. Podstatné je mít CA bonus (tedy boty, quiver a případně helma). Sentry bonus není už moc podstatný. Sentry házím jen průběžně, abych udržoval 5 položených sentry, ale vůbec se neobtěžuju tím, abych je měl tam kde zrovna jsem. Self cast dmg je velká při 500% bonusu až až.
Teďd akorát záleží co udělají s dosahem sentry. Asi John Yang (nejsem si jistý jestli přímo on nebo někdo jiný z Bliz.) se vyjádřil ve smyslu, že sentry nově mají příliš dlouhý dostřel. To by ani tak nevadilo, kdyby ho omezili.
Podstatné ale bude jestli by s tím současně neomezili i dosah bonus za položenou sentry pro self cast. To už by vadilo hodně kdyby ano a bylo nutné vždy naházet všechny sentry znovu pro udržení bonusu. Teď to stačí jen při změně patra/lokace.
Hodně se mi líbí jedna věc. RCR už mám téměř maximum co jde jak jsem testoval trial. Pro T6 je to ovšem super také pro management discipline. Dám tak cca 22 Vaultů v kuse což je skvělé pro přesuny.
Uvidíme jestli dojde k nějakým zásadnějším změnám nebo ne. V aktuálním stavu nakonec nějakou šanci na live DH dám.
Edit:
Pro hru v partě to bude ale zase chtít jiné rolly. To jsem jen koukal na US fóru, že VocaloidNyan (a ten ví o čem mluví, i na PTR jen pár pokusů v 2/3/4 týmech a o hodně vede žebříček) psal a i to tak na PTR hraje, že to chce maximalizovat Area dmg. Je to i logické, teď bude fungovat a v partě to bude vše stažené na jednu hromadu.
Edit2:
A zmíním opět jednou Turbohud a jeho podstatné vylepšení UI. A to právě pro DH a nový patch. Turbohud umí ukazovat počet položených sentry. Na live to není tak moc podstatné, ale pro nový patch to bude k nezaplacení.
Hlídat si 5 položených sentry ze kterých vidím vždy jen tu poslední je pěkný opruz (na PTR Turbohud nefunguje a fungovat nebude, takže ani jinak než bez něj jsem netestoval - Edit4: Tak autor si to rozmyslel a verze pro PTR je nakonec hotová). A pokládat je zbytečně často pro jistotu, že jich mám pořád 5 je plýtvání hatred (což je pak dost znát).
Edit3:
BS goblin je super.
Naposledy upravil(a) Mlok dne 03.01.2015, 20:56 hod., celkem upraveno 1 x.
-
- Zhar the Mad
- Příspěvky:1641
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:goldeagle#2259
Re: Patch 2.1.2
Jak tě dotlačíme, aby jsi si na Youtube udělal kanál a tam házel postřehový videa ke hře? S těmito komentáři + úkazky výbavy?
Klidně i textem komentovaný.

Re: Patch 2.1.2
To asi nijak, to už by bylo moc práce natáčet video a hlavně tu ani nemám schválně mikrofon, abych nemusel při hře mluvit (natelefonuju se dost v práci).
Až bude patch live, tak se to tu rozebere podrobněji. Teď jsem spoustu věcí už detailněji ani netestoval když není jisté, že to tak vůbec zůstane.
Až bude patch live, tak se to tu rozebere podrobněji. Teď jsem spoustu věcí už detailněji ani netestoval když není jisté, že to tak vůbec zůstane.
Re: Patch 2.1.2
Mlok píše:To asi nijak, to už by bylo moc práce natáčet video a hlavně tu ani nemám schválně mikrofon, abych nemusel při hře mluvit (natelefonuju se dost v práci).
Až bude patch live, tak se to tu rozebere podrobněji. Teď jsem spoustu věcí už detailněji ani netestoval když není jisté, že to tak vůbec zůstane.
Diky Mlok s Dave_C za všechny komenty... zvlasť u wize xD opravdu píšete vždy jak tutorial na wize..
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Hcx- ... o/51459356
NS ........................... SC
24.01.2015 - 625 plvl 10.3.2015 - 410plvl
17.12.2014 - 312 plvl 24.2.2015 - 255plvl
NS ........................... SC
24.01.2015 - 625 plvl 10.3.2015 - 410plvl
17.12.2014 - 312 plvl 24.2.2015 - 255plvl
Re: Patch 2.1.2
Nechce sa mi prechadzat oficialne bnet forum, no nik im tam nenapisal, ze ta zmena M6 je uplne zla? Je mi jedno ze pokazili funny build, ide o absolutne hlupu myslienku ze jeden skill (sentry) zvysuje damage inym skillom a to cele cez konkretny set. To robi zo sentry skill ktory kazdy musi mat a z marauder setu tak isto povinnost pre kazdeho DH.
Co teraz ine sety? Totalny odpad. Kazdy DH ktory chce pouzivat SAMOSTATNE skily ako elemental arrow atd... musi mat sentry, inak nema dmg ako budu mat ostatni... To je ako dat barbovi ze musi pouzivat seizmic slam ak chce mat damage na generatoroch a ww. Najsprostejsia zmena aku som zatial v d3 videl a to ich teda bolo. Blizzard proste nedokaze rozmyslat. Keby aspon ostatne sety povysili na uroven ze ludia budu aspon rozmyslat o ich pouziti dlhsie ako 1 sekundu.
Co teraz ine sety? Totalny odpad. Kazdy DH ktory chce pouzivat SAMOSTATNE skily ako elemental arrow atd... musi mat sentry, inak nema dmg ako budu mat ostatni... To je ako dat barbovi ze musi pouzivat seizmic slam ak chce mat damage na generatoroch a ww. Najsprostejsia zmena aku som zatial v d3 videl a to ich teda bolo. Blizzard proste nedokaze rozmyslat. Keby aspon ostatne sety povysili na uroven ze ludia budu aspon rozmyslat o ich pouziti dlhsie ako 1 sekundu.