PTR 2.1 Online
Gandy
Tak jednoduché to není. Neřeší to například to, že někdo otevře GR proti vůli ostatních tří, kteří chtějí hrát normální rift nebo baunties.
Tak jednoduché to není. Neřeší to například to, že někdo otevře GR proti vůli ostatních tří, kteří chtějí hrát normální rift nebo baunties.
Re: PTR 2.1 Online
To moje rešení jsem plácnul jen jako příklad. Podstatné je, že je to problém, který se prostě vyřeší jednorázově a bude narozdíl od baloncování postav potřebovat výrazně míň testování a dalších úprav.
Re: PTR 2.1 Online
no a ked niekto otvori GR proti voli ostatnych tak to bude mat akurat tazsie kedze bude mlatit sam rift a bude to tazke ako keby tam boli 4 hraci. uz to viac krat nespravy. a ked uz joinujem alebo zakladam public tak tam dole sa da vybrat ci chcem ist bounties,rift,greater rift key warden atd. dalej urcite budu na to zas neake comunity tak ja som v klude cakam co stoho uvaria:D
Re: PTR 2.1 Online
Cabes
Jo toho jsem si všim a možná by to i částečně fungovalo, kdyby to bylo v menu vedle sebe a před každou hrou by si musel každý vybrat a samozřejmě by se musela odstranit nabídka monster slaying, pod kterou si lze představit vše snad kromě brawlingu. Teď je tam na prvním místě právě monster slaying a nikdo to než přes tohle nejede. Vsadím se, že polovina hráčů ani neví, že tam vůbec něco takového je. Je docela legrační jak Blizzard tento docela rozumný výběr zazdil.
Jo toho jsem si všim a možná by to i částečně fungovalo, kdyby to bylo v menu vedle sebe a před každou hrou by si musel každý vybrat a samozřejmě by se musela odstranit nabídka monster slaying, pod kterou si lze představit vše snad kromě brawlingu. Teď je tam na prvním místě právě monster slaying a nikdo to než přes tohle nejede. Vsadím se, že polovina hráčů ani neví, že tam vůbec něco takového je. Je docela legrační jak Blizzard tento docela rozumný výběr zazdil.
Re: PTR 2.1 Online
Na oficiál Bnet fóru začala slušná přestřelka názorů ohledně upgradu leg. gemů. Můj tip je, že Bliz. přesně tohle chtěl a schválně nastavil aktuálně na PTR zcela opačný systém (tedy s brzkým naražením na strop upgradu) upgradu leg. gemů než byl.
Jsou tam teď dva vyhraněné tábory, kde jeden podporuje aktuální implementaci (kdy se nelze na leg. gemu dostat o více než několik lvl výše než lvl GR) a druhý tábor, který je zcela proti tomuto systému.
Já jsem spíše proti aktuálnímu stavu a to především proto, že Bliz. nikdy nebude schopný vybalancovat všechny postavy a hlavně větší množství buildů pro jednu postavu. A k tomu ještě sólo x teamová hra. Na jednu stranu se mi líbí, že upgrade gemu bude závislí na tom, kam je daný hráč schopný v GR dojít, na druhou stranu to právě schazuje ta nevybalancovanost (i když se o ní teď snaží).
Možná by byla vhodná nějaká kompromisní varianta. Tedy založená na současném systému, ale méně omezující. Tedy ponechat snížení šance na upgrade gemu, když je lvl gemu větší než lvl GR. Ale ne s tak drasticky rychlým propadem šance (poloviční za každý jeden lvl rozdílu navíc).
Třeba za každý lvl rozdílu navíc snížit šanci jen o 5% (nebo nějakou jinou nízkou hodnotu). Nakonec to bude mít stejný efekt, ale až na mnohem větším rozdílu lvl gemu a lvl GR a pomalejší upgradování vydrží poměrně dost lvl zvětšujícího se rozdílu.
Pro 5% poklesu šance při počáteční šanci 60% pro stejný lvl gemu a GR to vychází:
- když bude lvl gemu o 10 vyšší než lvl GR, tak bude 36% šance na upgrade
- když bude lvl gemu o 15 vyšší než lvl GR, tak bude 28% šance na upgrade
- když bude lvl gemu o 20 vyšší než lvl GR, tak bude 22% šance na upgrade
- když bude lvl gemu o 25 vyšší než lvl GR, tak bude 17% šance na upgrade
- když bude lvl gemu o 30 vyšší než lvl GR, tak bude 13% šance na upgrade
- když bude lvl gemu o 35 vyšší než lvl GR, tak bude 10% šance na upgrade
Šance bude postupně klesat, ale pod aspoň nějakou malou typu 10% se jen tak nedostane až při poměrně velkém rozdílu. A klidně by to mohlo klesat třeba jen o 2-3%, kdy bude vycházet pokles šance pro zvětšující se rozdíl lvl leg. gemu a GR ještě daleko pomaleji.
V každém případě by to řešilo problém, že někdo bude speed farmit nízký lvl GR. Tím upgrade získat na vyšší lvl gemů nepůjde.
A nakonec jsem zvědav co Bliz. vybere a jakou metodu nakonec nasadí na live.
Jsou tam teď dva vyhraněné tábory, kde jeden podporuje aktuální implementaci (kdy se nelze na leg. gemu dostat o více než několik lvl výše než lvl GR) a druhý tábor, který je zcela proti tomuto systému.
Já jsem spíše proti aktuálnímu stavu a to především proto, že Bliz. nikdy nebude schopný vybalancovat všechny postavy a hlavně větší množství buildů pro jednu postavu. A k tomu ještě sólo x teamová hra. Na jednu stranu se mi líbí, že upgrade gemu bude závislí na tom, kam je daný hráč schopný v GR dojít, na druhou stranu to právě schazuje ta nevybalancovanost (i když se o ní teď snaží).
Možná by byla vhodná nějaká kompromisní varianta. Tedy založená na současném systému, ale méně omezující. Tedy ponechat snížení šance na upgrade gemu, když je lvl gemu větší než lvl GR. Ale ne s tak drasticky rychlým propadem šance (poloviční za každý jeden lvl rozdílu navíc).
Třeba za každý lvl rozdílu navíc snížit šanci jen o 5% (nebo nějakou jinou nízkou hodnotu). Nakonec to bude mít stejný efekt, ale až na mnohem větším rozdílu lvl gemu a lvl GR a pomalejší upgradování vydrží poměrně dost lvl zvětšujícího se rozdílu.
Pro 5% poklesu šance při počáteční šanci 60% pro stejný lvl gemu a GR to vychází:
- když bude lvl gemu o 10 vyšší než lvl GR, tak bude 36% šance na upgrade
- když bude lvl gemu o 15 vyšší než lvl GR, tak bude 28% šance na upgrade
- když bude lvl gemu o 20 vyšší než lvl GR, tak bude 22% šance na upgrade
- když bude lvl gemu o 25 vyšší než lvl GR, tak bude 17% šance na upgrade
- když bude lvl gemu o 30 vyšší než lvl GR, tak bude 13% šance na upgrade
- když bude lvl gemu o 35 vyšší než lvl GR, tak bude 10% šance na upgrade
Šance bude postupně klesat, ale pod aspoň nějakou malou typu 10% se jen tak nedostane až při poměrně velkém rozdílu. A klidně by to mohlo klesat třeba jen o 2-3%, kdy bude vycházet pokles šance pro zvětšující se rozdíl lvl leg. gemu a GR ještě daleko pomaleji.
V každém případě by to řešilo problém, že někdo bude speed farmit nízký lvl GR. Tím upgrade získat na vyšší lvl gemů nepůjde.
A nakonec jsem zvědav co Bliz. vybere a jakou metodu nakonec nasadí na live.
Re: PTR 2.1 Online
Kdyby někdo chtěl hrát sezonu 3 .. tak od začátku můžem zkusit ..
nad ránem to spustili..


Re: PTR 2.1 Online
Já se přiznám, že jsem nové gemy nezkoušel, udělal jsem pár levelů, ale ne tolik, aby se mi to vyplatilo nosit a to z důvodu, že mě GR v souačasné podobě neberou. Současný stav má své pro a proti, ale dobré je, že odemkneš sekundární vlastnost celkem brzo, což je dobré pro nás casualy a lidi, kteří nechtěj pushovat svoje hranice dál a dál a současně nolifeři nám neutečou až o tolik, protože budou omezeni obtížností a diminishing returnem na upgrade. Druhá možnost by byla přepracovat obtížnost v GR ruku v ruce s upgrade systemem gemů, že obtížnost lvl 30 přesunou na lvl 80 s tím, že se na lvl 80 dostaneš s upgradem někam na lvl 160, dostatečné pro casual hráče a nolifeři by měli prostor pro další upgrade, přičemž by mezi casualy a nolifery opět nevznikl takový rozdíl.
Profil
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
Re: PTR 2.1 Online
Rychlé odemknutí sekundární vlastnosti udělat museli, protože udělali další nerf většiny leg. gemů. Bez rychle dostupné sekundární vlastnosti by neměly ty gemy smysl už v aktuálním stavu vůbec.
Některé gemy jsou aktuálně nerfnuté tak, že je vůbec otázka zda mají smysl i se sekundární vlastností. Např. Gogok snížen jen na 1% AS (a 1% CDR) za stack s tím, že stacků je teď možných 15. 15% je na hranici použitelnosti a k tomu to bude obtížnější stackovat díky zvýšení počtu stacků. To už si skoro raději nechám jistých 8% CDR po celou dobu než se neustále stackovat (a někdy to ani nepůjde) s 15%.
Kdyby aspoň byl cooldown počítán online. Tzn. po navýšení CDR nastackováním by se přepočítával cooldown i u skillů které jsou v tu chvíli v cooldownu a nebylo nutné mít vždy nastackováno ještě před použitím skillu.
Souhlasím s tím, že aktuální stav bude dělat minimální rozdíly mezi nolifery a aspoň trochu hrajícími hráči. I když někdo bude hrát 10-20x více čase, tak stejně nedá o více jak 2-3 lvl na gemu navíc (při stejném buildu a postavě a +- stejně schopném hráči).
Některé gemy jsou aktuálně nerfnuté tak, že je vůbec otázka zda mají smysl i se sekundární vlastností. Např. Gogok snížen jen na 1% AS (a 1% CDR) za stack s tím, že stacků je teď možných 15. 15% je na hranici použitelnosti a k tomu to bude obtížnější stackovat díky zvýšení počtu stacků. To už si skoro raději nechám jistých 8% CDR po celou dobu než se neustále stackovat (a někdy to ani nepůjde) s 15%.
Kdyby aspoň byl cooldown počítán online. Tzn. po navýšení CDR nastackováním by se přepočítával cooldown i u skillů které jsou v tu chvíli v cooldownu a nebylo nutné mít vždy nastackováno ještě před použitím skillu.
Souhlasím s tím, že aktuální stav bude dělat minimální rozdíly mezi nolifery a aspoň trochu hrajícími hráči. I když někdo bude hrát 10-20x více čase, tak stejně nedá o více jak 2-3 lvl na gemu navíc (při stejném buildu a postavě a +- stejně schopném hráči).
- Darkness
- The Butcher
- Příspěvky:1316
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:LeonardoCA#1772
- Bydliště:earth
Re: PTR 2.1 Online
mne se novy system taky vic libi, lvl25 gem bude dosazitelny pomerne lehce pro kazdeho a jak pisete vetsinou az se sekundarnim afixem ma gem opravdu smysl pouzivat
@Mlok:: co se tyce vybalancovani - co jsem nedavno koukal na nejake statistiky, tak jsou na tom vsichni podobne, akorat DH o trosku lip a monk o trosku hur. A rozdil v upgradu lvl gemu o 3-5 levelu neni neco tak silene dramatickeho, navic vzdycky muzes jit v parte, a dobra parta by mela byt schopna dat vyssi rifty nez kdokoli solo ..., takze balanc postav neni tak podstatny - jedine snad pro nekoho kdo hraje zasadne solo, ale pak mu muze byt taky ukradeno jaky lvl gemu maji jini
@Mlok:: co se tyce vybalancovani - co jsem nedavno koukal na nejake statistiky, tak jsou na tom vsichni podobne, akorat DH o trosku lip a monk o trosku hur. A rozdil v upgradu lvl gemu o 3-5 levelu neni neco tak silene dramatickeho, navic vzdycky muzes jit v parte, a dobra parta by mela byt schopna dat vyssi rifty nez kdokoli solo ..., takze balanc postav neni tak podstatny - jedine snad pro nekoho kdo hraje zasadne solo, ale pak mu muze byt taky ukradeno jaky lvl gemu maji jini
The people who are crazy enough to think they can change the world, are the ones who do.

DiabloProgress YouTube TwitchTV Twitter I think I'm going back I think I'll go back (one day ...)

DiabloProgress YouTube TwitchTV Twitter I think I'm going back I think I'll go back (one day ...)
Re: PTR 2.1 Online
Balanc postav s použitím nejlepších buildů už začíná být celkem ok, tam souhlasím. Problém je, že u dost postav to je pořád jen 1-2 nejlepší build, i když i tady se to trochu lepší (tedy aspoň u Wiz., u ostatních postav nemám takový přehled pro více buildů).
Mně by nevadil ani ten současný systém, jen by nesměl přijít současně s tak velkým nerfem leg. gemů. Třeba znovu ten uvedený Gogog. Když bych k tomu nerfu na 15% AS i CDR za 15 stacků ještě přičtu, že bych ho ani nedostal na 100% šanci na proc (ono ani se 100% šancí na proc to není žádná sláva, protože to následně ještě bere proc koeficient použitého skillu), tak to se na takový gem můžu rovnout vykašlat.
Rozdíl v ugpradu 3-5 lvl je zanedbatelný, mně by nevadil ani o dost větší v případě, že budu schopen dostat gem na použitelný lvl.
Mně by nevadil ani ten současný systém, jen by nesměl přijít současně s tak velkým nerfem leg. gemů. Třeba znovu ten uvedený Gogog. Když bych k tomu nerfu na 15% AS i CDR za 15 stacků ještě přičtu, že bych ho ani nedostal na 100% šanci na proc (ono ani se 100% šancí na proc to není žádná sláva, protože to následně ještě bere proc koeficient použitého skillu), tak to se na takový gem můžu rovnout vykašlat.
Rozdíl v ugpradu 3-5 lvl je zanedbatelný, mně by nevadil ani o dost větší v případě, že budu schopen dostat gem na použitelný lvl.
- Darkness
- The Butcher
- Příspěvky:1316
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:LeonardoCA#1772
- Bydliště:earth
Re: PTR 2.1 Online
Mi prijde, ze vetsi problem je ze GR + upgrade gemu bude jak vyprsi pocatecni nadseni z neceho noveho jeste vetsi opruz nez uberi - jak uz ti co par GR udelali zjistili. http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/13765666442
- hlavne jde o to kolik casu clovek stravi tim nez se dostane na nejvyssi uroven GR na ktery ma a pak bude mit mizivou sanci na upgrade + musi absolvovat xx vln v trial riftu, kterymi jen ztraci cas - ani lege tam nepadaj, niz z toho neni ..
a ze furt neni motivace hrat story line ...
- hlavne jde o to kolik casu clovek stravi tim nez se dostane na nejvyssi uroven GR na ktery ma a pak bude mit mizivou sanci na upgrade + musi absolvovat xx vln v trial riftu, kterymi jen ztraci cas - ani lege tam nepadaj, niz z toho neni ..
a ze furt neni motivace hrat story line ...
The people who are crazy enough to think they can change the world, are the ones who do.

DiabloProgress YouTube TwitchTV Twitter I think I'm going back I think I'll go back (one day ...)

DiabloProgress YouTube TwitchTV Twitter I think I'm going back I think I'll go back (one day ...)
Re: PTR 2.1 Online
To mi tak nevadí. Trial rift nemusíš moc dlouho nutně hrát, místo toho můžeš začít na nižším lvl GR. A za low lvl GR jsou zase nějaké leg. a jsou rychle hotové. Možná je to dané tím, že hraju Archona a mám po většinu času dostupný rychlý teleport, takže low lvl GR jdou opravdu rychle (a nechá mi to skočit pak o hodně lvl výše) a hrát mi je nevadí (když to není úplně pořád a bude se to střídat s těžšími GR, občas bounties...).
Oproti tomu ubeři mi nebaví vůbec, hellfire amulet jsem rovnou vzdal s tím jak padají klíče a když hraju sólo. Při bounties když potkám v A1 keywardena, tak ho vždy sejmu (pouze T5 nebo T6) a i když hraju dost A1 bounties, tak ani těhle klíčů tak moc nemám.
Oproti tomu ubeři mi nebaví vůbec, hellfire amulet jsem rovnou vzdal s tím jak padají klíče a když hraju sólo. Při bounties když potkám v A1 keywardena, tak ho vždy sejmu (pouze T5 nebo T6) a i když hraju dost A1 bounties, tak ani těhle klíčů tak moc nemám.
Re: PTR 2.1 Online
Tady jsou patch notes k novýmu PTR, zajímavý je, že tam nejsou ty kosmetické změny u wize, které byly v dataminu.
http://us.battle.net/d3/en/blog/1456913 ... -8-13-2014
http://us.battle.net/d3/en/blog/1456913 ... -8-13-2014
Naposledy upravil(a) Dava_C dne 14.08.2014, 11:10 hod., celkem upraveno 1 x.
Profil
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
Re: PTR 2.1 Online
Ty patch notes jsou také z části špatně, ne vše je tam opravené, takže tam může i něco chybět. Např. tohle je tam ještě z minula a už potvrzeno ze hry, že to je jinak (další nerf):
Enforcer:
Has been redesigned
Increases the damage of your pets by 25%
Secondary Power: Your pets take 30% reduced damage
Mě by vůbec zajímal aktuální stav všech leg. gemů. Jednotlivě jsem se už dočetl o dost z nich v jakém jsou stavu, ale zdaleka ne o všech. Sám se na PTR nepodívám, protože jsem potřeboval znovu zkopírovat postavu z life, takže aktuálně nemám žádné leg. gemy (předtím jsem většinu měl) a znovu je farmit na PTR nehodlám.
Enforcer:
Has been redesigned
Increases the damage of your pets by 25%
Secondary Power: Your pets take 30% reduced damage
Mě by vůbec zajímal aktuální stav všech leg. gemů. Jednotlivě jsem se už dočetl o dost z nich v jakém jsou stavu, ale zdaleka ne o všech. Sám se na PTR nepodívám, protože jsem potřeboval znovu zkopírovat postavu z life, takže aktuálně nemám žádné leg. gemy (předtím jsem většinu měl) a znovu je farmit na PTR nehodlám.
Re: PTR 2.1 Online
Tak ono je lepší číst forum, jak určitě víš, než patch notes, protože nezdokumentovaných změn je vžycky víc než těch zdokumentovaných a hlavně je ten feedback dřív 

Profil
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
Re: PTR 2.1 Online
To je jasné. Bohužel ucelený přehled aktuálního stavu leg. gemů zatím asi není nikde (hledal jsem dost).
- Darkness
- The Butcher
- Příspěvky:1316
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:LeonardoCA#1772
- Bydliště:earth
Re: PTR 2.1 Online
co me zaujalo v patch notes:
WD - nerf horify 100% armor => 35% armor je drsny, ale pravdou je, ze to bylo trochu moc...
nerf ringu Bul-Kathos's Wedding Band
The Life drain effect on this is now capped at 2000% weapon damage per second (hmm, ani nevim jak se to pocita, pokud vezmu 2h 3000 weapon dmg je to omezeno na 60k life za 1s?i)
- hmm, to jsem zvedav, jestli to pocitim uz na T6 nebo az vys, ted ani nevim, jestli ho na PTR SC wizardce mam
Scourge
Explosion weapon damage increased from 130-160% to 1800-2000%
- to uz vypada pouzitelneji
WD - nerf horify 100% armor => 35% armor je drsny, ale pravdou je, ze to bylo trochu moc...
nerf ringu Bul-Kathos's Wedding Band
The Life drain effect on this is now capped at 2000% weapon damage per second (hmm, ani nevim jak se to pocita, pokud vezmu 2h 3000 weapon dmg je to omezeno na 60k life za 1s?i)
- hmm, to jsem zvedav, jestli to pocitim uz na T6 nebo az vys, ted ani nevim, jestli ho na PTR SC wizardce mam
Scourge
Explosion weapon damage increased from 130-160% to 1800-2000%
- to uz vypada pouzitelneji
Naposledy upravil(a) Darkness dne 14.08.2014, 13:40 hod., celkem upraveno 1 x.
The people who are crazy enough to think they can change the world, are the ones who do.

DiabloProgress YouTube TwitchTV Twitter I think I'm going back I think I'll go back (one day ...)

DiabloProgress YouTube TwitchTV Twitter I think I'm going back I think I'll go back (one day ...)
-
- Minion of Destruction
- Příspěvky:874
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:mdmT#2837
Re: PTR 2.1 Online
... jako že boost 15x? ... jsem rád, že už je to evidentně ve fázi drobného ladění :-))))) ...
Re: PTR 2.1 Online
Jedna otázka neviete,či má byť v 2.1 šanca na drop leg.materiálu z Uberov rovnaká pre kadého člena party(teda že bud to nedostane nikto,alebo všetci)
Čítal som Blue post o tom,ale nikde v Notes ani zmienka(teda nenašiel som ju)
Dík
Čítal som Blue post o tom,ale nikde v Notes ani zmienka(teda nenašiel som ju)
Dík
Main char.: Wizzard Female Fionka
Clan: Dark Guardians EU
Profil : http://eu.battle.net/d3/en/profile/fion ... ero/270098
Clan: Dark Guardians EU
Profil : http://eu.battle.net/d3/en/profile/fion ... ero/270098