Patch 2.1.2

Všechno co se týká normální hry a nelze zařadit jinam.
Odpovědět
Y0G1
Burning Soul
Příspěvky:676
Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Y0G1 » 30.12.2014, 06:59 hod.

Ono skor ci neskor zalezi kedy oznamia s2 ...tak s dobry vetrom aj tak pride vo february "D A pocitam ze patch nahodia skor a az potom sezonu ...ale moj osobny nazor je taky ze nebolo by zle keby dali patch aj s2 dokopy .

Uživatelský avatar
McT
Burning Soul
Příspěvky:769
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:McT#2636

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od McT » 30.12.2014, 15:23 hod.

Chtěl bych se zeptat, jak to vypadá s lighting DH na 2.1.2? Ten už se také hrát nebude?

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Mlok » 30.12.2014, 15:28 hod.

Nebude. Zatím to vypadá na cold pro solo a cold nebo fire pro týmy. Na live se ale často objeví i něco co se na PTR nehrálo (třeba jako aktuálně slow ball build, ten se na PTR také nehrál a objevil až časem na live).

Uživatelský avatar
McT
Burning Soul
Příspěvky:769
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:McT#2636

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od McT » 30.12.2014, 18:24 hod.

Tak jestli uvedená změna má nějaký extra vliv na lighting. U lightingu stejně pořád střílíš a tak silné by to mělo být stále. Nebo nová verze cold/fire bude použitelnejší na vyšších GR?

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Mlok » 30.12.2014, 18:46 hod.

Zcela zásadní vliv to bude mít:
- končí perma SS a to jednak kvůli zvětšení cooldownu na 3s a k tomu Night Stalker už nebude generovat discipline
- bez perma SS ten build vůbec nefunguje, protože musíš být dost blízko mobů a to už na vyšším GR nepůjde
- Helltrapper už nebude dávat sentry navíc, ale bude to omezené maximálním počtem (dle použití CE a Rucksacku, Rucksack ovšem nelze použít na slow ball build)
- dmg bude hodně dolů u slow ball buildu, protože budeš mít jen 3 sentry a tedy jen 300% bonus (oproti 500% s rucksackem), teď na live jsi jich měl více díky Helltrapperu, který mohl překračovat maximální limit (což už nebude moct)
- oproti tomu u jiných buildů s Rucksackem dmg je pořád velmi dobrá
- hrát se budou pomalé 2-hand crossbow pro dobrý poměr dmg x spotřeba hatred

Dohromady je to úplná konečná pro slow ball build.

Zatím se hraje na PTR především CA build.

Uživatelský avatar
McT
Burning Soul
Příspěvky:769
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:McT#2636

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od McT » 30.12.2014, 19:13 hod.

Hm tak to je škoda...ten build mě celkem baví, jsem zvědavý jak to teda celé dopadne. Takže pokud se bude hrát cold, tak se akorát vyhodi TaT a udělá jen pár změn jinak to bude stejné co se týká itemu? (neberu v potaz styl hraní)

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Mlok » 30.12.2014, 19:18 hod.

Na cold variantu bude potřeba Pride's Fall. Na fire Cindercoat.

Uživatelský avatar
McT
Burning Soul
Příspěvky:769
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:McT#2636

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od McT » 30.12.2014, 19:21 hod.

Ok díky za info :-) cindercoat nějaký mám ale celkem špatný, tak jdu ještě najít tu helmu :-)

Gold Eagle
Zhar the Mad
Příspěvky:1641
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:goldeagle#2259

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Gold Eagle » 30.12.2014, 19:46 hod.

"Customizace" skillů vedoucí k 2-3 efektivně hratelným buildů od každé postavy je skutečně "úchvatná". Časem jistě bude "custiomizace" tak úžasná, že od každé postavy bude hratelný jen 1 build.
Nakonec to Blizzard vyhodnotí jako něco úžasného a hru podporující, protože nebudeme muset jako neustále přemýšlet nad buildem a že je lepší úžívat si bez přemýšlení hru a ostatní buildy a skilly zruší a budeme mít jen 6 postav s pevně daným buildem a hotovo.

HURÁÁÁÁÁÁ :ble: :dead:

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Mlok » 30.12.2014, 19:51 hod.

Ta helma padá z A3 cache, to jen abys nehledal marně jinde :-)

Edit:
A stejné u zbytku to sice bude, ale stejně budeš u dost kousků potřebovat novou výbavu. A to proto, že budou potřeba jiné rolly. Bude potřeba mít na více místech RCR, tzn. jiná ramena (ta se budou hrát nejvíce s CDR i RCR dohromady), Rucksack také budeš potřebovat s RCR (takže také nový).

A ještě jsem koukal, že aktuálně první v žebříčku na PTR (GR49), tak to navíc hraje s legacy SoJem (to nevedu, takže už smůla), který má -5 hatred CA.

Edit2: Rucksack se bude navíc ještě hrát s bonusem do hraného skillu (EA, Multishot). To bude ve 2.1.2 vycházet lépe než Sentry. Tedy další důvod proč bude potřeba nový Rucksack.

Uživatelský avatar
McT
Burning Soul
Příspěvky:769
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:McT#2636

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od McT » 30.12.2014, 22:08 hod.

Tak proto tedka hodně lidí farmi A3:-D nj udělat tři buildy pro každou postavu je asi nadlidský úkol. Třeba i udělat to aby wizard byl prospěšný party :-D

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Mlok » 31.12.2014, 06:52 hod.

A3 bounties jsou bohuzel dost opruz, tedy aspon ja je nemam rad. Navic jsou o dost mene efektivni na XP nez A1. A stejne to nema cenu s A3 ted moc prehanet, protoze ta helma je jasny kandidat na ancient verzi mezi prvnimi kousky. Takze bych si ten opruz setril a nafarmil si jen jeden kus na start. Roll ma zajisteny pouzitelny vzdy i kdyz nemusi byt perfect.

Uživatelský avatar
McT
Burning Soul
Příspěvky:769
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:McT#2636

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od McT » 31.12.2014, 09:44 hod.

Jojo já na to taky teď budu kašlat, třeba nakonec to nakonec ještě změní :-D

Gold Eagle
Zhar the Mad
Příspěvky:1641
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:goldeagle#2259

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Gold Eagle » 31.12.2014, 11:11 hod.

Peču na to, patch asi nebude. Du něco dělat jinýho, abych si vyšetřil čas až bude patch. Farmit nyní trash, když pak bubou ancient se mi nevyplatí.
http://www.diablowiki.net/Patch_2.1.2 :ble: :oops:

Dava_C
Ancient
Příspěvky:2377
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:avio#2489

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Dava_C » 31.12.2014, 12:18 hod.

Gold Eagle, nevím, jestli s tvou herní morálkou dropneš Ancients Kukri, ale takoví jsou zase největší luckeři :P
Profil

PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔

Gold Eagle
Zhar the Mad
Příspěvky:1641
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:goldeagle#2259

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Gold Eagle » 31.12.2014, 15:26 hod.

Tak snad po 500 paragonech a znásilňování Kadaly na 1H by hra nebo ta .... mohli něco dát. Třeba omylem 1H pro Wizarda na 2 hydry. :D

A vůbec hned jak vyšel 2.1., tak jsem se držel tvý rady a hrál jak divej hned od půlnoci. Padla mi Furnace, hned jsem byl u tý lakotný báby a měl další miliardu a padlo ještě další vybavení, pak už nic. Takže ... :green:

EDIT: Hmm, jak to říct, ehm, tak dal jsem na Davu_C, že jo, no. Zapnul tedy hru a dělal zase T6 public rifty a znásilňoval Kadalu na 1 H a padla mi teda tajc, noo ... Kukrina. :oops: :green: Ono to vůbec dneska nějak padá.

Dava_C
Ancient
Příspěvky:2377
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:avio#2489

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Dava_C » 01.01.2015, 23:37 hod.

Lucker no, to kdyby viděl kámoš na para 781, chodí jen rifty, má jich o dost více než já, většinu s WD a nedroplo mu.
Profil

PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔

Dava_C
Ancient
Příspěvky:2377
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:avio#2489

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Dava_C » 02.01.2015, 11:39 hod.

McT píše: Třeba i udělat to aby wizard byl prospěšný party :-D
To si začal hrát pozdě

https://www.youtube.com/watch?v=iOIIIOgrBPo 3.34 BP CM wizard vs. singletarget :)
https://www.youtube.com/watch?v=LHTsFwCZJrc 2.74 BP DPS CM wizard
Profil

PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔

Uživatelský avatar
McT
Burning Soul
Příspěvky:769
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:McT#2636

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od McT » 02.01.2015, 11:51 hod.

To se změní tím novým setem :-)

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Mlok » 02.01.2015, 12:09 hod.

Trochu jsem testoval DH na PTR. A za mě tedy pěkný opruz. A to jsem ani nezkoušel s Taegukem.

Dmg po doladění buildu bude dělat i teď dost, ale vůbec mi to nebaví hrát. A je i méně efektivní než na live. Tedy pokud se nesbírá vůbec nic, tak je to podobné (to jsem byl jen mírně pomalejší, ale ještě to nebylo poladěné a nemám to natrénované). Sbírání čehokoliv to ovšem už hodně zdržuje.

Takže nejspíš zůstane DH jen pro trial, který teď více testuju a něco už jsem psal vedle ve vláknu trial. Na PTR ještě znovu trial testnu (až se mi tam zpropagují některé připravené věci z live jako Prider's fall a nalevelovaný Taeguk zatím na lvl43).

Takže doufám, že na dostatečně vysoké klíče co budu potřebovat bude stačit jen lehce poladit gear a budu se moct plně věnovat Wiz.

Odpovědět

Zpět na „Obecně“