PTR 2.1 Online
- hulkxxxl
- Ancient
- Příspěvky:2060
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Hulkxxxl#2541
- Bydliště:Břeclav
no další změny v +- léčení, někde ubereme někde přidáme jako inspiring presence na 2% hezký ale tak to bejvalo ne? klasika u blizzu
jinak mě zarazila takhle změna u wd Horrify: Frightening Aspect : Armor gain reduced to 35% (down from 100%).
pěknej nerf
už ať to konečně vydají ti mamlasi toto je hrozné, hrát s číslíčkama si můžou každej tejden
jinak mě zarazila takhle změna u wd Horrify: Frightening Aspect : Armor gain reduced to 35% (down from 100%).
pěknej nerf
už ať to konečně vydají ti mamlasi toto je hrozné, hrát s číslíčkama si můžou každej tejden
Re: PTR 2.1 Online
Vsak od toho to ptrko je ne? Hrani s cisly a zkouseni. Pak to stejne do live daji nejak a lidi budou brecet :-D takze polovicni souhlas
@tabletofon
@tabletofon

Re: PTR 2.1 Online
A máme tu zcela zásadní změnu upgradu leg. gemů. Citace blue postup:
Regardless of when you try upgrading your Legendary Gems, you’ll have three attempts per Greater Rift run. The chance for an upgrade attempt to succeed depends on both the level of the Greater Rift you completed and the rank of the Legendary Gem you’re trying to upgrade. Here’s a quick call-out from our patch notes for an upcoming PTR build:
Urshi will grant you three attempts to upgrade your Legendary Gems
The chance for an upgrade attempt to succeed is based on a combination of the rank of the Legendary Gem you're attempting to upgrade and the level of Greater Rift you reached
As a Legendary Gem's rank gets closer to the level of Greater Rift you've completed, the chance of success decreases
Finally, once the rank of a Legendary Gem exceeds the level of Greater Rift you're able to complete the chance to upgrade is cut in half for each rank above the Greater Rift level you completed
For example: If you attempt to upgrade a rank 1 Legendary Gem in a level 30 Greater Rift the chance for success is 100%; however a rank 31 Legendary Gem will only have a 30% chance for success in a level 30 Greater Rift and a level 32 Legendary Gem will have a 15% chance of success
Each Legendary Gem's secondary power will now also unlock at 25 (down from 200).
To celé znamená, že tím nastavili strop upgradu pro všechny gemy. Když se za každý lvl gemu navíc oproti lvl dokončeného lvl GR šance na upgrade zmenšuje na polovinu, tak to znamená, že bude možno upgradovat gem pouze o několik lvl výše než jsem schopný dát lvl GR. Když už rozdíl 2 lvl znamená pouze 15% šanci, tak rozdíl 5 lvl už jsou pouze 2%. Při rozdílu 10+ lvl bude šance tak malá, že už ani při obrovském množství pokusů se upgrade nepodaří.
Dle množství pokusů bude mít tedy každý strop lvl leg. gemu někde na rozdílu 5-10 lvl. Když tedy někdo dá např. maximální lvl GR 30, tak končí na 35-40 lvl leg. gemu.
Pro secondary power to nevadí vůbec, když se odemkne na lvl 25. To je bezproblémové dát časem pro každého. Pro slušnou postavu to bude i dost rychlé (ze začátku bude rozdíl lvl velký, kde ještě bude lvl GR větší, takže bude dost dlouho šance na upgrade 100% a až teprve když se bude lvl gemu blížit lvl GR se šance bude významně snižovat).
Otázkou zůstává jak jsou nastaveny lvl pro základní vlastnost gemů. Z toho mála co jsem zatím vyčetl mi přijde, že to bude odpovídat situaci první iterace PTR, tedy když byla druhá vlastnost gemu odemknuta na 50 lvl. Pokud to tak bude, tak to ještě nebude tak hrozné i když skončím na lvl gemu někde kolem 35-40lvl (nebo adekvátně více či méně dle toho jaký GR budu schopný dokončit).
U některých gemů to výrazně snižuje jejich použitelnost, u některých to až tak nevadí.
Regardless of when you try upgrading your Legendary Gems, you’ll have three attempts per Greater Rift run. The chance for an upgrade attempt to succeed depends on both the level of the Greater Rift you completed and the rank of the Legendary Gem you’re trying to upgrade. Here’s a quick call-out from our patch notes for an upcoming PTR build:
Urshi will grant you three attempts to upgrade your Legendary Gems
The chance for an upgrade attempt to succeed is based on a combination of the rank of the Legendary Gem you're attempting to upgrade and the level of Greater Rift you reached
As a Legendary Gem's rank gets closer to the level of Greater Rift you've completed, the chance of success decreases
Finally, once the rank of a Legendary Gem exceeds the level of Greater Rift you're able to complete the chance to upgrade is cut in half for each rank above the Greater Rift level you completed
For example: If you attempt to upgrade a rank 1 Legendary Gem in a level 30 Greater Rift the chance for success is 100%; however a rank 31 Legendary Gem will only have a 30% chance for success in a level 30 Greater Rift and a level 32 Legendary Gem will have a 15% chance of success
Each Legendary Gem's secondary power will now also unlock at 25 (down from 200).
To celé znamená, že tím nastavili strop upgradu pro všechny gemy. Když se za každý lvl gemu navíc oproti lvl dokončeného lvl GR šance na upgrade zmenšuje na polovinu, tak to znamená, že bude možno upgradovat gem pouze o několik lvl výše než jsem schopný dát lvl GR. Když už rozdíl 2 lvl znamená pouze 15% šanci, tak rozdíl 5 lvl už jsou pouze 2%. Při rozdílu 10+ lvl bude šance tak malá, že už ani při obrovském množství pokusů se upgrade nepodaří.
Dle množství pokusů bude mít tedy každý strop lvl leg. gemu někde na rozdílu 5-10 lvl. Když tedy někdo dá např. maximální lvl GR 30, tak končí na 35-40 lvl leg. gemu.
Pro secondary power to nevadí vůbec, když se odemkne na lvl 25. To je bezproblémové dát časem pro každého. Pro slušnou postavu to bude i dost rychlé (ze začátku bude rozdíl lvl velký, kde ještě bude lvl GR větší, takže bude dost dlouho šance na upgrade 100% a až teprve když se bude lvl gemu blížit lvl GR se šance bude významně snižovat).
Otázkou zůstává jak jsou nastaveny lvl pro základní vlastnost gemů. Z toho mála co jsem zatím vyčetl mi přijde, že to bude odpovídat situaci první iterace PTR, tedy když byla druhá vlastnost gemu odemknuta na 50 lvl. Pokud to tak bude, tak to ještě nebude tak hrozné i když skončím na lvl gemu někde kolem 35-40lvl (nebo adekvátně více či méně dle toho jaký GR budu schopný dokončit).
U některých gemů to výrazně snižuje jejich použitelnost, u některých to až tak nevadí.
Re: PTR 2.1 Online
Ráno jsem si zkusil jeden rychlý rift na T6 s Barbarem, abych získal přístup do GR a v 2. patře mi rift vygeneroval tu novou instanci, teď nevím její název, prostě ta nová mapa. A drop fps v této mapce je neskutečný ... FPS 10 při páru mobkách když jsem hrál sám, to je sekec mazec no.

- hulkxxxl
- Ancient
- Příspěvky:2060
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Hulkxxxl#2541
- Bydliště:Břeclav
Re: PTR 2.1 Online
tahle změna je docela krutá ne? jako pro HC hráče tím skončila šance upgradnout gem na max, protože šance na upgrade gemu na vysokém levelu bude vážně 00 nic
Re: PTR 2.1 Online
Celé tohleto střílení čísílek, místo 0 tam dáme 100 atd., změny v GR (víceméně nástřely různých variant - ještě se bude 3x měnit), změny u itemů, přetrvávající bugy v mechanikách a nově se objevující, to že se ještě nedostalo na spoustu skillů, co se týče buffu nebo úpravy, na mě dělá dojem, že PTR je furt ještě v rané fázi.hulkxxxl píše:
už ať to konečně vydají ti mamlasi toto je hrozné, hrát s číslíčkama si můžou každej tejden
Profil
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
Re: PTR 2.1 Online
Zas mas ale sekundarni vlastnost na tom gemu odemcenou mnohem drive, tak to je fajn dobre, ze se s tim nemusis tak stvat.hulkxxxl píše:tahle změna je docela krutá ne? jako pro HC hráče tím skončila šance upgradnout gem na max, protože šance na upgrade gemu na vysokém levelu bude vážně 00 nic
Re: PTR 2.1 Online
Na HC to bude ještě o něco horší než na SC. Upgrade na max bude ale bez šance i pro většinu SC hráčů. Některé gemy tak začínají být skoro nepoužitelné.hulkxxxl píše:tahle změna je docela krutá ne? jako pro HC hráče tím skončila šance upgradnout gem na max, protože šance na upgrade gemu na vysokém levelu bude vážně 00 nic
Je ale možná ještě jedna věc a to zda náhodou nedošlo ke změně obtížností GR riftů. Tím myslím, zda se teď nepůjde dostat o nějaký ten lvl výše a tím se bylo možné dostat někam k 50 lvl gemu pro větší množství hráčů. Uvidíme...
To je pravda. Na lvl 25 gemu to bude teď opravdu rychlé. Jenže je otázkou, zda některé gemy po jejich dalším nerfu budou na lvl 30-40 vůbec použitelné a lepší než obětovaný stat na socket.AlterEgo píše: Zas mas ale sekundarni vlastnost na tom gemu odemcenou mnohem drive, tak to je fajn dobre, ze se s tim nemusis tak stvat.
Gemy dávající přímo dmg dostali mírny buff:
Toxin gem starts at 2000% damage
lightning gem starts at 600%
mirinae starts at 2000%
Edituj si příspěvek, pokud je v tématu poslední. Petros
Re: PTR 2.1 Online
Kdo ze mi vyvrta diru do bizuterie? Chtel bych to po obede vyzkouset a nechce se mi hledat tak nejaka duse poradte :-)
@tabletofon
@tabletofon

-
- Zhar the Mad
- Příspěvky:1641
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:goldeagle#2259
Re: PTR 2.1 Online
Dle toho jak střílejí změny kolem skillů a GR na PTR ve značném rozsahu a změnách je vidět že to vypustili mezi lidi bez koncepce jak a co s tím chtějí kam směřovat. Natvrdo to testují veřejností v úplně rané fázi, toto se dřív testovalo interně.
Takto taky ušetří, ale některý z nás spíš nakrknou, když to vidí jak to pod rukama "ladí"
Ladí to veřejně stylem, že potřebují vyhodit do vzduchu ocelový dveře k nějaký místnosti a najít tak nějakou vhodnou výbušninu, tak nasadí nejprve lžičku na kafe střelnýho prachu a diví se, že to ty dveře nevyhodilo do luftu.
Ok, tak zkusí víc a použijí 50 Mt vodíkovku a zjistí, že se jim vypařili nejen dveře, ale i místnost s celým barákem, ale i městem a půlkou státu.
Aha, tak si řeknou to je moc a nasadí tedy na to nikoli i třeba přestřelených 50 kg soudek střelnýho prachu, ale vezmou na to řetězovou pilu a když to nejde, tak vezmou mrtvýho slona a začnou s tím mlátit do těch dveří.
A poté co se jim sice nakonec mlácením vzrotlým uřízlým smrkem podaří dveře prorazit, tak si vzpomenou, že vlastně hledali efektivní typ výbušniny na rozbití dveří a nikoli ty hovadiny okolo, tak tedy si řeknou, že použijí granát, ale pro jistotu nejdřív bez náplně, a pak tedy zkusí nedůvěřivě po řevu pár reálně uvažujících hráčů i normální granát.
Nakonec vyhlásí, že to vše dělali pro komunitu pro balanc a ladění a jak jsou dobří v tom jak všichní mohli transparentně vidět jak to ladí a jak nás milují a pláčí nad našimi problémy ve hře s tím, že nás nakonec všechny obejmou a bude nám blaze a myslí jen na naše blaho a nic jiného je nezajímá - ani vydělávání penez - což by je jako soukromníky zajímat mělo a samozřejmě zajímá na 1. místě, ale to nemůžou marketingově k tomuto říct.
Du blejt.
Takto taky ušetří, ale některý z nás spíš nakrknou, když to vidí jak to pod rukama "ladí"
Ladí to veřejně stylem, že potřebují vyhodit do vzduchu ocelový dveře k nějaký místnosti a najít tak nějakou vhodnou výbušninu, tak nasadí nejprve lžičku na kafe střelnýho prachu a diví se, že to ty dveře nevyhodilo do luftu.
Ok, tak zkusí víc a použijí 50 Mt vodíkovku a zjistí, že se jim vypařili nejen dveře, ale i místnost s celým barákem, ale i městem a půlkou státu.
Aha, tak si řeknou to je moc a nasadí tedy na to nikoli i třeba přestřelených 50 kg soudek střelnýho prachu, ale vezmou na to řetězovou pilu a když to nejde, tak vezmou mrtvýho slona a začnou s tím mlátit do těch dveří.
A poté co se jim sice nakonec mlácením vzrotlým uřízlým smrkem podaří dveře prorazit, tak si vzpomenou, že vlastně hledali efektivní typ výbušniny na rozbití dveří a nikoli ty hovadiny okolo, tak tedy si řeknou, že použijí granát, ale pro jistotu nejdřív bez náplně, a pak tedy zkusí nedůvěřivě po řevu pár reálně uvažujících hráčů i normální granát.
Nakonec vyhlásí, že to vše dělali pro komunitu pro balanc a ladění a jak jsou dobří v tom jak všichní mohli transparentně vidět jak to ladí a jak nás milují a pláčí nad našimi problémy ve hře s tím, že nás nakonec všechny obejmou a bude nám blaze a myslí jen na naše blaho a nic jiného je nezajímá - ani vydělávání penez - což by je jako soukromníky zajímat mělo a samozřejmě zajímá na 1. místě, ale to nemůžou marketingově k tomuto říct.
Du blejt.

Re: PTR 2.1 Online
Tenhle post si tu tučnost omluví 

Profil
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
-
- Zhar the Mad
- Příspěvky:1641
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:goldeagle#2259
Re: PTR 2.1 Online
Už jsem musel, taky mám zkušenosti z korporátního prostředí. U Blizzardu je to stejný.
- Darkness
- The Butcher
- Příspěvky:1316
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:LeonardoCA#1772
- Bydliště:earth
Re: PTR 2.1 Online
nj, ladit balanc takhle promakene hry, je tak trochu veda, ale jeste vic alchymie, kdo nezkusil, nepochopi ...
The people who are crazy enough to think they can change the world, are the ones who do.

DiabloProgress YouTube TwitchTV Twitter I think I'm going back I think I'll go back (one day ...)

DiabloProgress YouTube TwitchTV Twitter I think I'm going back I think I'll go back (one day ...)
-
- Zhar the Mad
- Příspěvky:1641
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:goldeagle#2259
Re: PTR 2.1 Online
Hlavně si vzpomenu jak "ladili" 2H zbraně, WW u Barbara, výbuchy psů u WD atd. A k čemu se zase nakonec dostali. To o něčem svědčí, ale ne pozitivním.
Re: PTR 2.1 Online
já se spíš divím tomu že třeba wowku jsem nikdy nic takového nepocítil, většinou jen kosmetické změny ale aby překopali klasu patchem to nebylo...hrál jsem to dávno, tak třeba si blbě pamatuju
asi ten stálý příjem dělá hodně 


Re: PTR 2.1 Online
Nepochopí. Pochopím že střílej sem a tam a chtějí otestovat/slyšet názor na tu a tu variantu. Co nepochopím je, co tam ten tým s miliardovým rozpočtem 8 hodin denně dělá těch několik měsíců nejen s GR, ale hlavně s přetvářením skillů a run. Jako už od vanilly, jsou bez nápadu, bez invence a to mají spoustu podnětů od hráčů, když jsou sami v koncích, všechno se jim strašně vleče. A kolik bugů je třeba jenom u wizarda, 4 opraví a 5 přibude nových, snad od začátku PTR nešlo vyzkoušet komplet fungujícího wize, dycky bylo něco rozbitý. Šlo by to dělat lépe a svižněji, to mi neříkej. Mě to celkem nevadí, protože nejsem z těch, kteří na patch čekají jako na smilování, ale jde o princip.Darkness píše:nj, ladit balanc takhle promakene hry, je tak trochu veda, ale jeste vic alchymie, kdo nezkusil, nepochopi ...
Profil
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
Re: PTR 2.1 Online
Ladit hra se musí, ale co pořád nechápu je to, že se vůbec nezabývají tím konfliktním stavem mezi GR a publicem. Dnes jsem se zase několikrát dostal do hry s otevřeným GR. Tohle mě opravdu nebaví. Možná by to měli nějak oddělit od normálního farmení riftů nebo ještě lépe GR úplně zrušit.
Já nevím, ale do 27 levelu je GR příliš lehké a nudné, level 32 a výše zase nejde stihnout v časovém limitu (u každého je ta hranice jiná). Jediná kladná věc na GR jsou ty nové drahokamy, ale to by snad šlo nějak zakomponovat do normálních riftů a nemuseli vymýšlet takovou hloupost jako GR. Jinak trial je u mě sprosté slovo, které vymyslel chorý mozek. Horor je také komunikace mezi hráči na publicu co se má hrát - jestli normální rift, trial nebo pokud všichní mají portálový kámen GR. Často to dopadá tak, že jeden dá otevření portálu, další to odmítnou - no prostě absolutní chaos. A to vůbec nemluvím o hráčích, kteří o tomhle všem nemají ani tušení a jen náhodou zabloudili na PTR, aniž by věděli co je trial nebo GR. Tohle by měli vyřešit přednostně, tedy ještě před nějakým balancováním postav.
Já nevím, ale do 27 levelu je GR příliš lehké a nudné, level 32 a výše zase nejde stihnout v časovém limitu (u každého je ta hranice jiná). Jediná kladná věc na GR jsou ty nové drahokamy, ale to by snad šlo nějak zakomponovat do normálních riftů a nemuseli vymýšlet takovou hloupost jako GR. Jinak trial je u mě sprosté slovo, které vymyslel chorý mozek. Horor je také komunikace mezi hráči na publicu co se má hrát - jestli normální rift, trial nebo pokud všichní mají portálový kámen GR. Často to dopadá tak, že jeden dá otevření portálu, další to odmítnou - no prostě absolutní chaos. A to vůbec nemluvím o hráčích, kteří o tomhle všem nemají ani tušení a jen náhodou zabloudili na PTR, aniž by věděli co je trial nebo GR. Tohle by měli vyřešit přednostně, tedy ještě před nějakým balancováním postav.
- Cartman
- Burning Soul
- Příspěvky:738
- BattleTag:Cartman#2474
- Bydliště:Plzeň - můj byt, Karlovy Vary - rodiče
Re: PTR 2.1 Online
To si pamatuješ vážne zle ;D Každý patch změnil hru tak moc, že se pořád měnili parťáci do arén,. byly lepší jiny buildy, jiny classy a vždy nahoru dolu, jednou to combo, classa a build byl top a příště zas naopak ; )-Snowfist píše:já se spíš divím tomu že třeba wowku jsem nikdy nic takového nepocítil, většinou jen kosmetické změny ale aby překopali klasu patchem to nebylo...hrál jsem to dávno, tak třeba si blbě pamatujuasi ten stálý příjem dělá hodně
Re: PTR 2.1 Online
@Ksinbad: Proč myslíš, že by na PTR měli řešit přednostně GR rifty v public hrách? Na to stačí udělat jednoduchý mechanismus, který zabrání, že tě to přpojí do hry s otevřeným GR, to není potřeba nějak extra testovat, takže je čas to řešit. Naopak balancování postav je potřeba řešit nejdřív, protože musí projít mnohem více cykly úprav a testování, než to můžou pustit live.