Jaké bylo D3 před rokem?
Pokud by monstra a bossove meli mit se zvysujicim MP jine affixy, agresivitu a podobne, tak by museli nejspis kompletne prekopat celou hru.
Ale jinak z meho pohledu soft hrace mela obtiznost zustat jako na zacatku a od tohoto bodu se mela zvysovat MP. Ale zase a to je podle me dulezitejsi- z meho pohledu HC hrace mi obtiznost na vsech MP vyhovuje tak, jak je a kazdy si muze vybrat co jeho postava dokaze zvladnout.
Ale jak se rika Sto lid, sto chuti a tak si myslim, ze nema smysl tady resit takove kraviny,jake se tu resi v poslednich nekolika postech a bud proste hrat, nebo se na to vyprdnout. A jako bonus - kdo ze soft hracu si mysli,ze hra je moc jednoducha,tak porad muze prejit na hardcore,kde kazda chyba muze znamenat papa postavicko. Clovek tam musi uvazovat,jestli si muze dovolit za cenu snizeni EHP zvednout damage a podobne. Proste je to uplne jina hra, nez soft a i komunita je mohem lepsi. Tot muj nazor :-)
Ale jinak z meho pohledu soft hrace mela obtiznost zustat jako na zacatku a od tohoto bodu se mela zvysovat MP. Ale zase a to je podle me dulezitejsi- z meho pohledu HC hrace mi obtiznost na vsech MP vyhovuje tak, jak je a kazdy si muze vybrat co jeho postava dokaze zvladnout.
Ale jak se rika Sto lid, sto chuti a tak si myslim, ze nema smysl tady resit takove kraviny,jake se tu resi v poslednich nekolika postech a bud proste hrat, nebo se na to vyprdnout. A jako bonus - kdo ze soft hracu si mysli,ze hra je moc jednoducha,tak porad muze prejit na hardcore,kde kazda chyba muze znamenat papa postavicko. Clovek tam musi uvazovat,jestli si muze dovolit za cenu snizeni EHP zvednout damage a podobne. Proste je to uplne jina hra, nez soft a i komunita je mohem lepsi. Tot muj nazor :-)
- Programos
- Minion of Destruction
- Příspěvky:810
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Programos#2804
- Bydliště:Bystřice n.P.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaké bylo D3 před rokem?
Diablo jako takové je teď mnohem víc casual, za což může konzolové hraní. Ale nemám to Blizzu za zlé. Hra je teď chytlavější a zábavnější, vzhledem k tomu že už na to taky nemám tolik času, mi to hraje do karet. Jediné, co mě mrzí, že jim záměr Inferna nevyšel, skrz brečící děti. Je to škoda, ale dá se s tím žít že nemáme tuhle obtížnost obtížnost ("na kterou budete muset měsíce farmit").
Pamatuju si, jak jsme na prvním Infernu ještě před nerfama týden progressovali Beliala, měl jsem 55k DPS se SS za DH. V partě jsme to nemohli dát ani za mák, chodili jsme spát ve 4 ráno a od kitování už jsem nemohl ani hejbat malíčkem... a nakonec jsem to dal solo.
Pamatuju si, jak jsme na prvním Infernu ještě před nerfama týden progressovali Beliala, měl jsem 55k DPS se SS za DH. V partě jsme to nemohli dát ani za mák, chodili jsme spát ve 4 ráno a od kitování už jsem nemohl ani hejbat malíčkem... a nakonec jsem to dal solo.
Inu, co k tomu rict.... Programos#2804
Re: Jaké bylo D3 před rokem?
Tak na toto si pametam este vtedy som hral za barbara a nevedel som dat 2 act na inferno ani za svet prisli muchy bolo IK skratka tomu sa vtedy dalo povedat inferno, nevedel som to prejst a preto som zacal hrat WDcko odznova.
- Lemurman
- Zhar the Mad
- Příspěvky:1721
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Lemurman #2764
Re: Jaké bylo D3 před rokem?
já sem takhle těžký inferno nezažil, když ho nerfli, tak sem se plácal někde na Nightmare
-
- Zhar the Mad
- Příspěvky:1569
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Reptile#2445
Re: Jaké bylo D3 před rokem?
ano bolo to fajn. ked som konecne pokoril butchera a vosiel do actu 2 tak hned IK. Musel som farmit act 1 aspon mesiac aby som nasporil na lepsi gear. Potom samozrejme problem s belialom a opat 2 tyzdne farmy na lepsi gear. Bolo to lepsie, ale zas nemozete cakat, ze po roku hrania by ste stale umierali. Keby teraz vratili inferno na povodnu obtiaznost tak sa mozno rovna MP2-MP3 co je pri dnesnych damegoch ubohe a aj tak by elity lahli do 3 sekund. toz progress postav je behom roka vysoky.
Re: Jaké bylo D3 před rokem?
nebylo by to srovnatelne s mp2-3,v kazdem patchi nerfli moby a boostli skilly klidne o 300%,geary nepadali s takovymi staty jako ted(250-330dexterity apod.,,
crit tolik neboostoval a taky ho tolik v gearu nebylo).
Top monk by nemel 500k dps,ale spis 60-70k-nemluve o resistech,hp,loh,takze bezny hrac by mel 5xmensi dps nez ted a o dmg skillu uz nemluve.
crit tolik neboostoval a taky ho tolik v gearu nebylo).
Top monk by nemel 500k dps,ale spis 60-70k-nemluve o resistech,hp,loh,takze bezny hrac by mel 5xmensi dps nez ted a o dmg skillu uz nemluve.
Re: Jaké bylo D3 před rokem?
blbost,kdyz jsem zabil diabla s wizardem,mel jsem skoro 100k dps,ale to jen diky velikymu aspd na vsech itemech
- Kuki10
- Globální moderátor
- Příspěvky:7218
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Kuki#2122
- Bydliště:Brno
Re: Jaké bylo D3 před rokem?
A 5k hp ne?
Odesláno z mého Galaxy Nexus pomocí Tapatalk 2
Odesláno z mého Galaxy Nexus pomocí Tapatalk 2
Best HC parta 4ever "The Expendables"
Profil zde!
Expendables stream!
Dotazy směřujte buď do PM, nebo na kuki10@diablofans.cz
Profil zde!
Expendables stream!
Dotazy směřujte buď do PM, nebo na kuki10@diablofans.cz
Re: Jaké bylo D3 před rokem?
v te dobe jsem sledoval na youtubu videa uplne best monka na asijskem serveru a mel dmg necelych 200k a kazdy kdo to videl, kroutil nevericne hlavou, jak je tohle mozne, ja treba tankoval s barbem, mel jsem 125k life, 1400 AR, 12k armoru, ustal jsem uplne vse jen diky healovacim skilum, ale s dmg 15k jsem nic nezabil, takze ja stal na miste, tankoval to a ostatni okolo me chcipali jak na bezicim pasu, ale byl to brutalni progress, ponevac jeden bez druheho by jsme to nedali.
Re: Jaké bylo D3 před rokem?
tak nejak,prezival jsem v podstate jen 3 rany diky tomu armoru co byl tehda dost opKuki10 píše:A 5k hp ne?
Odesláno z mého Galaxy Nexus pomocí Tapatalk 2
Re: Jaké bylo D3 před rokem?
Krom ekonomiky je hlavní chyby v zlehčených elitkách - kdyby byly jako v patchi 1.0.3 když jsem dohrál inferno v partě (po dlouhém farmení a pomalém progresu), nelez by na vysoký MP každej, teď se na MP10 cpou lidi s 80k dmg čistě z důvodu, že přežívaj a nakonec ty elitky užužlaj po pár úmrtích. Mít heal jako tehdy, štíty (krom zlatého) atd. jak to bylo v počátcích, nehrál by každej MP10 protože by to prostě nešlo farmit.
Re: Jaké bylo D3 před rokem?
Ty elitky mohli nechat jak byli.
Skoda,ze kazdy patch je nerf,nerf,nerf,itemizace nikde.
Dalsi patch bude dalsi nerf a uzasny novy launcher ,itemizace se zase prtahne az to skonci tak,ze bude v datadisku,stejne jako pvp.
Sice to melo byt uz v diablu 3,ale naschval to daji do datadisku,jen aby vic rejzovali a meli lidi,cim nalakat .
Pro konzole se to dodelava,pracuje se na jinych operacnich systemech nez windows a nakonec to bude i na androiudu .
To je jejich veskera prace,co delaji,pcckarum jenom naslibuji a vys.... se na ne(proc kdyz mit z toho hodne penez,tak proc ne MEGA HODNE).
Skoda,ze kazdy patch je nerf,nerf,nerf,itemizace nikde.
Dalsi patch bude dalsi nerf a uzasny novy launcher ,itemizace se zase prtahne az to skonci tak,ze bude v datadisku,stejne jako pvp.
Sice to melo byt uz v diablu 3,ale naschval to daji do datadisku,jen aby vic rejzovali a meli lidi,cim nalakat .
Pro konzole se to dodelava,pracuje se na jinych operacnich systemech nez windows a nakonec to bude i na androiudu .
To je jejich veskera prace,co delaji,pcckarum jenom naslibuji a vys.... se na ne(proc kdyz mit z toho hodne penez,tak proc ne MEGA HODNE).
Re: Jaké bylo D3 před rokem?
Kdyby to bylo tak těžký jak před rokem, tak by to už nikdo nehrál..
Re: Jaké bylo D3 před rokem?
spis by to nehralo tolik deti
Re: Jaké bylo D3 před rokem?
Spíš by to hrála jiná skupina hráčů, pro které mělo být D3 vydáno
...a bylo by jich víc, než teď
...a bylo by jich víc, než teď
Re: Jaké bylo D3 před rokem?
Hlavne vyssi obtiznost pri tomhle systemu lootu nema efekt, jak psal Piglampa. Podle me lidem nejvic chybi nejaka progress krivka, nejaka hlava a pata celyho grindu. Obtiznost muzou ladit az po tomhle.
Re: Jaké bylo D3 před rokem?
jenze s AH nemuze nikdy zadna progress krivka existovat,natoz fungovat...a jelikoz jim z rmAH jdou penize,nezrusej ji,tim padem nezrusej ani AH protoze by to nasralo jeste vic lidi,kdyby byla AH jen za realny prachy...
Re: Jaké bylo D3 před rokem?
To ze ma hra moznost skipnout progress neznamena ze v te hre neni. Ale s tim RMAH mas pravdu, kdyby padaly nejlepsi veci na jistotu v posledni casti progressu tak by prestavaly cinkat dolary z obchodu s pixelama.
Re: Jaké bylo D3 před rokem?
Casus: Tak ono se na to dá dívat tak, že dolary jsou taky vlastně papírky nebo čísla na obrazovce
Průšvih je v tom, že v D3 vybavení = síla postavy. Na skillu hráče nezáleží (alespoň ne tolik jako v D2) a progresu lze dosáhnout jen přes vybavení. Kdyby tohle odstranili a dali význam levelům (paragon levely jsou směšné), hrálo by se mnohem lépe...
Průšvih je v tom, že v D3 vybavení = síla postavy. Na skillu hráče nezáleží (alespoň ne tolik jako v D2) a progresu lze dosáhnout jen přes vybavení. Kdyby tohle odstranili a dali význam levelům (paragon levely jsou směšné), hrálo by se mnohem lépe...
Re: Jaké bylo D3 před rokem?
Vratil bych se maximalne na tyden o rok zpet z duvodu rozbaleni krabicky,prvni instalace a tydeni dovolene a pareni Dia :-)