Patch 1.0.7.

Všechno co se týká normální hry a nelze zařadit jinam.
Alfajk
Zhar the Mad
Příspěvky:1804
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Alfajk#2436
Re: Patch 1.0.7.

Příspěvek od Alfajk » 14.01.2013, 13:39 hod.

Jojo WD píše:Tak naco si zacal hrat D3 ved sa vrat k D2 a hraj to nikto neni zvedavy na tvoj nazor a kritiku D3ky chod si hrat tu negragicku pi......
nahodou,me se jeho post libi a souhlasim s nim,vse je naprosto pravdivy

Uživatelský avatar
Reve
Zhar the Mad
Příspěvky:1791
BattleTag:Reve#2353

Re: Patch 1.0.7.

Příspěvek od Reve » 14.01.2013, 14:10 hod.

jojo taky se me zda vse co rekl pravda...takze to, ze nekdo rekne pravdu nahlas bych nevidel jako breceni

Arnold
Gorebelly
Příspěvky:306

Re: Patch 1.0.7.

Příspěvek od Arnold » 14.01.2013, 14:14 hod.

Ja bych udelal jednu vec. Za kazdych treba deset hodin v kuse pouzivani jednoho skillu bych ten skill nejak vylepsil (treba o 1 procento zvysil jeho dmg apod). Pokud by hrac skill prehodil, vylepseni by nezmizelo, ale musel by v pripade znovu nahozeni skillu znovu zacit od nuly (kdy by napr. po 21 hodinach skill zmenil a pak se k nemu vratil, musel by ho mit aktivni 30 hodin v kuse (ne jen devet), aby se dostal k vylepseni po triceti hodinach). Dobry ne? :D To by zajistilo, ze by si kazdy jel svuj build a kdyby ho chtel zmenit, tak by sice mohl, ale "bolelo" by to.

Punky
The Butcher
Příspěvky:1189

Re: Patch 1.0.7.

Příspěvek od Punky » 14.01.2013, 14:23 hod.

jedno videjko ktore trochu suvisi s novym patchom, resp s PTR pred patchom: https://www.youtube.com/watch?v=QI957aH ... lg&index=2

Uživatelský avatar
kojot
Zhar the Mad
Příspěvky:1686
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:TruE#2982

Re: Patch 1.0.7.

Příspěvek od kojot » 14.01.2013, 14:32 hod.

Držte se tématu a přestaňte se navzájem urážet!
Obrázek

Rakiii
Burning Soul
Příspěvky:634

Re: Patch 1.0.7.

Příspěvek od Rakiii » 14.01.2013, 20:08 hod.

Mě se ty nové crafty líbí. Konečně bude taky nějaká šance vyrobit si něco solidního (a třeba i lepšího než na AH) a že to bude navázáno na účet mi nevadí, ale nějak mi chybí info co pak s těmi "nepovedenými" crafty.
Možnost pvp je fajn, ale to je zoufale málo ... tak holt si jako ve dvojce musíme pomoci sami hm :roll:

RezZ3t
Gorebelly
Příspěvky:236
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:RezZ3t#2871

Re: Patch 1.0.7.

Příspěvek od RezZ3t » 14.01.2013, 20:20 hod.

ty crafty jsou hodně dobrý těším se
unit:zealot

ReptileSVK
Zhar the Mad
Příspěvky:1569
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Reptile#2445

Re: Patch 1.0.7.

Příspěvek od ReptileSVK » 15.01.2013, 07:32 hod.

super, ze naphalem valor sa bude prenasat aj medzi actami.

Uživatelský avatar
Reve
Zhar the Mad
Příspěvky:1791
BattleTag:Reve#2353

Re: Patch 1.0.7.

Příspěvek od Reve » 15.01.2013, 08:38 hod.

to si cetl kde ?

casperdeluxe
Gorebelly
Příspěvky:377
BattleTag:casperdeluxe#2494

Re: Patch 1.0.7.

Příspěvek od casperdeluxe » 15.01.2013, 08:50 hod.

je to hned v prvním odkazu. Nevím teda, zda je to oficiální.
píše se:
Adjusting the Nephalem Valor system, to make it easier to run games that are 5-10 minutes long, and still have them be rewarding; also allowing the Nephalem Valor to persist across Acts

Punky
The Butcher
Příspěvky:1189

Re: Patch 1.0.7.

Příspěvek od Punky » 15.01.2013, 08:51 hod.

bolo to niekde v tych neoficialnych postoch co sa zjavili tusim aj tu niekde... kazdopadne, tie patch notes co su, aj tie oficialne, nikdy nie su 100% obsahu patchu... takze kludne tam prenasanie NV medzi actami mozu pridat... nahrava tomu aj fakt, ze pisu, ze na drop receptov pre nove crafty, sa oplati chodit na niektorych bossov s 5NV stackom, kedy budu mat 50% sancu na drop... no a je medzi nimi aj rakanoth a k tomu sa inak, nez prenesenim NV z predosleho actu, nedostanes s NV5... ale to su len take spekulacie...

ReptileSVK
Zhar the Mad
Příspěvky:1569
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Reptile#2445

Re: Patch 1.0.7.

Příspěvek od ReptileSVK » 15.01.2013, 09:56 hod.

ano lylirra to pise ako odpoved na otazku s tym, ze nie vsetko bolo este oznamene a na to su vlastne tie ich blogy. Kazdopadne islo o to, ze na rakanotha sa nedal ziskat NV5, preto uz ma byt prenosny medzi actami co je super, lebo to predlzi run.

Uživatelský avatar
Foebane
Wraith
Příspěvky:125
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Foebane#2662

Re: Patch 1.0.7.

Příspěvek od Foebane » 15.01.2013, 09:58 hod.

na diablofans.com uz jsou datamined informace o tom co pujde na PTR
treba monk ma u pulky ability 2x zvetsenej dmg, uvidime co mu zustane po testovani :)

ReptileSVK
Zhar the Mad
Příspěvky:1569
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Reptile#2445

Re: Patch 1.0.7.

Příspěvek od ReptileSVK » 15.01.2013, 14:41 hod.

co myslite ako bude fungovat prenos valoru? vypnem hru zmenim quest napojim a bude?, alebo proste musim prejst ingame z actu do actu?

Majky_majk
Doom Knight
Příspěvky:412
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:MightyMike#2828

Re: Patch 1.0.7.

Příspěvek od Majky_majk » 15.01.2013, 14:50 hod.

Řekl bych, že půjde jen o ingame přechod...

Uživatelský avatar
Nekronaut
The Butcher
Příspěvky:1148
BattleTag:Nekronaut#2332

Re: Patch 1.0.7.

Příspěvek od Nekronaut » 15.01.2013, 15:33 hod.

Tím ingame myslíte bez logoutu? Jinak možná provětrám monka, zatím to tak vypadá :-)

Uživatelský avatar
Quetak
The Butcher
Příspěvky:1391
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Quetak#1902

Re: Patch 1.0.7.

Příspěvek od Quetak » 15.01.2013, 15:41 hod.

Jo na monka sem taky zvědavej, do teď je to pro mě naprosto nezáživnej char tak třeba se to změní ať ho můžu taky začít PLevelovat. Jako parťáka ho mám ale rád, takový kombo Conv/cyclone monk, perma frost wizz a hota barb je paráda a podle mě nejlepší sestava na vyšší mp, moby vůbec nevědí co se děje.

Qwerrty
Quill Rat
Příspěvky:38
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected

Re: Patch 1.0.7.

Příspěvek od Qwerrty » 15.01.2013, 22:02 hod.

Mám takový dojem, ze bud dnes navecer se rozjede PTR a nebo zitra, protoze byla by celkem skoda cekat, tak dlouhou dobu od zveřejnění informací.
Ja se osobne nejvic tesim na to, ze bude MP na publicu, protoze ne nebavi chodit sam a tohle muze byt docela dobre odragovani.
Navic se to docela hodi, protoze si myslim ze ty plankyz tech bossu se budou s vyssim MP se skupinou mlatit lip, ne?

Odpovědět

Zpět na „Obecně“