Stížnosti
- Mysterious Stranger
- Quill Rat
- Příspěvky:19
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Stranger#2311
- Bydliště:somewhere between Tristram and Silent Hill
Get raped, get inferno. Instant kill napriek tank buildu s itemami lv 63. Act 1 v pohode zvládnuteľný, act 2 je náhly skok. Je jedno koľko resist máte na fire, ak má elita/champion schopnosť "molten" tak nemáte šancu. Nieto ešte keď sa k takej lahôdke pridá "jailer, waller alebo vortex". Zúfalo nevybalancovaná obtiažnosť, ranged classy majú značne navrch a barb v podstate nemá šancu sám progresovať bez pomoci grupy. Možnosti rôznych buildov na barbara tak zanikajú- neprežijete ani 5 sekúnd čo robí hru klaustrofobickou a napokon nudnou (jedna možnosť buildu na progres s veľmi malými obmenami). Ďalej absolútna zbytočnosť crafting receptov na inferne, dobrý item spravíte cca v 1 zo 100 prípadov, na craftovanie legendary zabudnite- ešte drahšie a zbytočnejšie. Účinnosť setov a legendary na inferne maximálne tak prvý akt s tým, že vám pravdepodobne určite nepadnú :-). Odkaz pre tých, čo sú ochotní vypľuť milióny za legendary z AH- NEROBTE TO! Napokon zúfalý nedostatok eventov- predovšetkým v 4. akte. Pri progresovaní tam skončíme skôr či neskôr všetci s tým, že to bude dookola to isté (ostatné akty mali aspoň nejaké obmeny). Mne osobne najviac vadí nútenie hráča do CO-OP - áno je to zábava, ale nie keď ste k tomu nútení okolnosťami- D3 predsa nie je MMO takže to niet čím ospravedlniť. Nevadia mi súboje ťažké na dôvtip a zaobchádzanie s vlastnou postavou, vadia mi boje typu "Okej, tak aby to mali ťažšie nebudú za health globy získavať skoro žiadny život, creepom dáme mrte života a mrte damage. A šanca na dobrý drop bude zanedbateľná. Tak, to ich spomalí aspoň na pol roka." Pardón, ale to nerobí zábavnú hru, ktorá motivuje hráča v tom, aby ju hral.
- 16cmfan
- Gorebelly
- Příspěvky:247
- BattleTag:sestnastka#2408
- Bydliště:Slovakia, Bardejov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stížnosti
1) absencia RMAH s komoditami
2) Character profiles stále v nedohľadne (craftiť sa mi neoplatí, ale predať niekomu Tome of secrets (na výrobu gemov) by sa dalo. Ak to niekto bude kupovať. 600xToE za 0,25e.. to je slušné... ale aká bude realita, neviem. Pod 0,25e sa ísť nedá.
3) ešte si budeme musieť počkať na boost legendárok ilvl63 v nejakom nadchádzajúcom patche.
2) Character profiles stále v nedohľadne (craftiť sa mi neoplatí, ale predať niekomu Tome of secrets (na výrobu gemov) by sa dalo. Ak to niekto bude kupovať. 600xToE za 0,25e.. to je slušné... ale aká bude realita, neviem. Pod 0,25e sa ísť nedá.
3) ešte si budeme musieť počkať na boost legendárok ilvl63 v nejakom nadchádzajúcom patche.
Re: Stížnosti
Nenašel jsem topic přímo jen o aukci, tak píšu sem. Nestalo se vám teď, že vám po blizz zásahu zmizeli věci z aukce? Mě zmizelo pár předmětů, které jsem v té době prodával a docela mě to se...
- 16cmfan
- Gorebelly
- Příspěvky:247
- BattleTag:sestnastka#2408
- Bydliště:Slovakia, Bardejov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stížnosti
Mne tri z GAH, na RMAH som nedával práve pre možné problémy.. a som rád.
Re: Stížnosti
Mne teraz zmizlo 9 vecí z aukcie za goldy v hodnote spolu cca 20mega, to akože sa mám s nimi rozlúčiť?
- Adagio
- Quill Rat
- Příspěvky:17
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Adagios#2329
- Bydliště:Pardubice
Re: Stížnosti
Schválně zkus něco prodat - nejde to. Předměty se ti vrátěj, akorát je to prostě teď nejaký pošahaný. Hned nemusíš vyvádět.
Edit: + zkus si vyhledat nějakej item, kterej prodáváš, uvidíš že na aukci pořád je.
Edit: + zkus si vyhledat nějakej item, kterej prodáváš, uvidíš že na aukci pořád je.
Re: Stížnosti
Bidnul sem si zbran v hodnote 10+ mil a jelikoz to zlobilo tak sem ji vyhral za 4 kvuli tomu ze aukce skoncila v prubehu nefunkcnosti pak sem uz jen videl winning - Expire :-D
Re: Stížnosti
Jako největší nedostatek diabla3 považuju prachbídný náhodný generování oblastí, aneb vždy vím dopředu kudy vede cesta dál. Na tomhle mohl blizz o dost víc zapracovat. Snad neexistuje jediná venkovní lokace kde může být vstup do další na víc místech než právě na tom jednom, tvar oblastí je z 90% taky pořád stejnej, jen se mění kde se spawne jaká skála, popř nějaký dungeon a to je dost málo. Snad by nebylo tak složitý kdyby každou oblast udělalo znovu 5 různých lidí každý podle svého z dostupných dat a textur takže by vzniklo 5 variací na tu danou oblast - klidně i víc, čim víc tim líp. Když už je to generování založený jen na obsah oblasti a ne na její tvar tak by mělo být o hodně víc těch náhodných/zábavných elementů. Tak 20 mini eventů na oblast by bylo akorát, přičemž najednou se můžou spawnout třeba 1-3. Generování interiéru dungonů na tom není tak špatně jako exteriéry, ale taky bych tý náhodnosti uvítal víc - přidat mini eventy i do dungeonů např. Pod pojmem náhodné generování prostředí si prostě představuju něco víc než jak je to teď.
Dávám dva palce nahoru za odstranění 100% spawnu toho eventu na kopci za Drowned temple, víc takových úprav-víc prostoru náhodě.
Hra má v tomhle obrovskej potenciál, jen ho využít.
Dávám dva palce nahoru za odstranění 100% spawnu toho eventu na kopci za Drowned temple, víc takových úprav-víc prostoru náhodě.
Hra má v tomhle obrovskej potenciál, jen ho využít.
Re: Stížnosti
Quetak:
oni si to vysoce nahodne generovani neceho vynahradili na nesmyslnem generovani statu na vecech
oni si to vysoce nahodne generovani neceho vynahradili na nesmyslnem generovani statu na vecech
Re: Stížnosti
AlterEgo: Mě třeba to generování itemů jak je teď vůbec nevadí, sice 5 ze 100 itemů je jakž takž použitelnejch a 1 z 1000 je opravdu dobrej, ale pořád se potýkám s tim, že ty jakžtakž použitelný itemy skladuju v truhle, že by se dali prodat aspoň za almužnu a pak mam plnout truhlu harampádí, na který nemam dost slotů na ah abych to prodal a zároveň je mi to líto rozkládat nebo prodávat vendorovi. Kdyby těch "použitelnejch" itemů padalo ještě víc tak už nevim co bych s nima dělal
Re: Stížnosti
Quetak píše:AlterEgo: Mě třeba to generování itemů jak je teď vůbec nevadí, sice 5 ze 100 itemů je jakž takž použitelnejch a 1 z 1000 je opravdu dobrej, ale pořád se potýkám s tim, že ty jakžtakž použitelný itemy skladuju v truhle, že by se dali prodat aspoň za almužnu a pak mam plnout truhlu harampádí, na který nemam dost slotů na ah abych to prodal a zároveň je mi to líto rozkládat nebo prodávat vendorovi. Kdyby těch "použitelnejch" itemů padalo ještě víc tak už nevim co bych s nima dělal
Mám stejný problém, ale s tím co se teď děje na AH stejně nemám moc šancí skoro cokoliv prodat...začínám většinu likvidovat...
Re: Stížnosti
Ja s tim problem mam, protoze co se tyce predmetu, tak je D3 docela zasadni fail.Quetak píše:AlterEgo: Mě třeba to generování itemů jak je teď vůbec nevadí, sice 5 ze 100 itemů je jakž takž použitelnejch a 1 z 1000 je opravdu dobrej, ale pořád se potýkám s tim, že ty jakžtakž použitelný itemy skladuju v truhle, že by se dali prodat aspoň za almužnu a pak mam plnout truhlu harampádí, na který nemam dost slotů na ah abych to prodal a zároveň je mi to líto rozkládat nebo prodávat vendorovi. Kdyby těch "použitelnejch" itemů padalo ještě víc tak už nevim co bych s nima dělal
V D2 platilo, ze pro ruzne buildy si shanel ruzny equip, ale v D3 plati, ze vsechny buildy jsou nepouzitelne dokud nesezenes equip a kdyz uz ho mas hodne nadprumerny, tak je zas uplne jedno jaky ten build mas.
Re: Stížnosti
V D2 bylo na každej slot pár TOP itemů ke kterým se každej snažil dostat - Shako, Stormshield, Stone of Jordan, Ravenfrost ring, Mara's kaleidoskop, Andariel's visage, atd atd...to byli super itemy, který boostly témeř každou classu bez ohledu na build. V D2 taky platilo to, že nezáleží co máš na sobě, ale záleží jestli máš ve skillu kterej používáš 20bodů. V D2 ti equip akorát urychloval procházení, ale nebyla podmínka že bez stormshieldu nezabiješ baala na hell. Toho šlo zabít téměř s jakymkoli equipem když si měl dost naskillený skilly a aspoň trochu věděl jak je používat. Pak už člověk jen sháněl ten top equip, aby baala zabil o 5s rychlejc...to byl celej smysl equipování se v D2->rychlejší procházení->rychlejší expení->rychlejc dosáhnout lvl99 (těch 20 skill pointů mezi lvl80 a 99 nehrálo téměř žádnou roli protože co člověk potřeboval měl už dávno na 20). Co člověk na itemch v D2 chtěl (potřeboval)? All skills ideálně všude, all resisist aspoň někde, na jednom itemu life/mana steal, na jednom itemu cannot be frozen a to bylo tak vše, byl si king když si to měl, ale byl si bojeschpnej i bez toho.AlterEgo píše:Ja s tim problem mam, protoze co se tyce predmetu, tak je D3 docela zasadni fail.
V D2 platilo, ze pro ruzne buildy si shanel ruzny equip, ale v D3 plati, ze vsechny buildy jsou nepouzitelne dokud nesezenes equip a kdyz uz ho mas hodne nadprumerny, tak je zas uplne jedno jaky ten build mas.
Totéž platí i v D3, ale pro hell. Inferno je nadstavba a není určený na dohrání pro každýho (jako bylo hell v D2) na to se zapomíná. Proto na inferno musí tvoje postava něco umět, něco vydržet a itemy tu hrajou mnohem větší roli než v D2. Rubačka ve stylu hellu D2 nebude D3 inferno nikdy. V D3 vidím mnohem větší provázanost itemů a buildu než tomu bylo v D2 - když stavim monka na crit tak si vybírám skilly který profitujou z critu a ne jen proto abych měl v inventáři větší číslo u damage, critical mass u wiza je k ničemu když nemáš postavenej pořádnej crit build a skilly kterejm chceš snižovat cd, WD postavenej na gold pick up range->oživování dogů a sacrifice...těch možností na buildy je hodně a některý sou hodně závislý na itemech, některý míň. Samozřejmě, že když budeš mít 1,2k resisty, 10k armor tak už je skoro jedno co máš za build, projdeš to o tom nikdo nepochybuje, ale právě ty ostatní staty a provázanost se skillama rozhodujou o tom jak rychle/zábavně/efektivně budeš kosit nepřátele. Na každej build/classu jsou pak potřeba trochu jiný itemy. Základ potřebujou všichni stejnej - armor,hp a resist - aby vůbec přežili ale někdo chce crit, někdo hp regen, thorny, gold pick range, attack speed, magic find, atd atd podle toho co od tý postavy očekává a jak jí chce hrát. Získat ty itemy samozřejmě trvá, některý buildy jsou bez určitejch itemů nehratelný, v tom s tebou souhlasim, ale pravě to by měl bejt ten hnací motor, shánět itemy pro svůj vysněnej build a snažit se z toho buildu vymáčnout co jde.
No snad sem se do toho moc nezamotal, PC off, odpíchnout a domu pařit...
- Fru-fru
- The Butcher
- Příspěvky:1180
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Frufran#2167
Re: Stížnosti
+1Quetak píše:......
Super řečeno, pod to se podepíšu;-)
Odesláno z mého HTC Desire HD A9191 pomocí Tapatalk 2
Re: Stížnosti
V D2 bylo x buildu, ktere vubec +skills nepouzivaly. V zasade to byla vetsina buildu u melee class a amazonky.
Rozdil mezi hell v D2 a hell v D3 je ten, ze v D2 na ten hell mas dostupne vsechny skill, ale kdyz nastoupis na hell v D3, tak pokud hrajes normalne a nezdrzujes se nekde nejakym farmenim expy tak se na hell dostanes nekde kolem lvlu 50. U nekolika class co jsem vylevloval a prochazel jsem v podstate vsechno, tak i tak jsem zabijel Diabla na hell na lvlu 49.
Ale to neni dulezite, protoze jsem tim chtel rict, ze nemas dostupne uplne vsechny runy.
Co se tyce toho crit a crit dmg, tak ten musis mit v podstate uplne u kazdeho, protoze je to jediny zpusob jak zvedat dps. Ne kazda classa je barbar, ktery ma berserk s runou na 100% dmg. Napriklad u monka pokud nemas zadny crit a crit dmg, tak se s dps myslim nedostanes na 15k selfbuffed a s tim mas uz celkem problem v act 3.
Cili s Tebou souhlasim, ze moznosti na buildy je hodne, ale na vsechny staci narozdil od D2 jediny equip.
Nemam v zasade problem s tou obtiznosti, ale s tim jak blbe je udelane generovani affixu.
Neni proste normalni, aby se na itemu co ti padne z nejakeho brutalne tezkeho elite/rare packu na inferno v act 3/4 padl predmet, kde se vygeneruje napriklad stat +10 vitality, ktery muzes dostat i v act 1 na normal.
Co se tyce nekterych affixu, tak napriklad vezmu ten co zvetsuje radius zvedani health globu. Krom par skillu/pasivek to je uplne zbytecny stat a pritom stacilo, ze by se to uplatnovalo na vic skillu. Treba to mohlo zvedat range u cleave, radius u Blizzardu atd. (tech skillu a pasivek je hodne) a razem by to bylo trosku pouzitelnejsi nez jen jako nasirac, ze jsem byl na full life a diky teto blbe vlastnosti jsem si sebral health globu, kterou jsem si chtel usetrit na krizove situace.
Stejne tak jak tam je affix na snizovani tech cc efektu na postave, tak mohli dat podobnou variantu, ktera by naopak prodluzovala ucinek cc efektu na mobech, ze by se lidi mohli zamerit na tyto itemy a pak mohli udelat cc build, ktery by byl pouzitelny i proti elitakum.
Ono toho je hodne co by se dalo vylepsit.
Rozdil mezi hell v D2 a hell v D3 je ten, ze v D2 na ten hell mas dostupne vsechny skill, ale kdyz nastoupis na hell v D3, tak pokud hrajes normalne a nezdrzujes se nekde nejakym farmenim expy tak se na hell dostanes nekde kolem lvlu 50. U nekolika class co jsem vylevloval a prochazel jsem v podstate vsechno, tak i tak jsem zabijel Diabla na hell na lvlu 49.
Ale to neni dulezite, protoze jsem tim chtel rict, ze nemas dostupne uplne vsechny runy.
Co se tyce toho crit a crit dmg, tak ten musis mit v podstate uplne u kazdeho, protoze je to jediny zpusob jak zvedat dps. Ne kazda classa je barbar, ktery ma berserk s runou na 100% dmg. Napriklad u monka pokud nemas zadny crit a crit dmg, tak se s dps myslim nedostanes na 15k selfbuffed a s tim mas uz celkem problem v act 3.
Cili s Tebou souhlasim, ze moznosti na buildy je hodne, ale na vsechny staci narozdil od D2 jediny equip.
Nemam v zasade problem s tou obtiznosti, ale s tim jak blbe je udelane generovani affixu.
Neni proste normalni, aby se na itemu co ti padne z nejakeho brutalne tezkeho elite/rare packu na inferno v act 3/4 padl predmet, kde se vygeneruje napriklad stat +10 vitality, ktery muzes dostat i v act 1 na normal.
Co se tyce nekterych affixu, tak napriklad vezmu ten co zvetsuje radius zvedani health globu. Krom par skillu/pasivek to je uplne zbytecny stat a pritom stacilo, ze by se to uplatnovalo na vic skillu. Treba to mohlo zvedat range u cleave, radius u Blizzardu atd. (tech skillu a pasivek je hodne) a razem by to bylo trosku pouzitelnejsi nez jen jako nasirac, ze jsem byl na full life a diky teto blbe vlastnosti jsem si sebral health globu, kterou jsem si chtel usetrit na krizove situace.
Stejne tak jak tam je affix na snizovani tech cc efektu na postave, tak mohli dat podobnou variantu, ktera by naopak prodluzovala ucinek cc efektu na mobech, ze by se lidi mohli zamerit na tyto itemy a pak mohli udelat cc build, ktery by byl pouzitelny i proti elitakum.
Ono toho je hodne co by se dalo vylepsit.
Re: Stížnosti
Takhle to fungovalo i v D2 a je to podle mě dobře. Víš kolikrát mi na Hell v D2 vypadl třeba charm +1 Defense? Nebo zbraň s +5% Dmg?AlterEgo píše:Neni proste normalni, aby se na itemu co ti padne z nejakeho brutalne tezkeho elite/rare packu na inferno v act 3/4 padl predmet, kde se vygeneruje napriklad stat +10 vitality, ktery muzes dostat i v act 1 na normal.
JInak s tebou ale víceméně souhlasím.
Re: Stížnosti
AlterEgo: S těma axifama souhlasim, určitě by to šlo udělat mnohem víc provázaný a zajímavější. Třeba to tebou zmiňovaný zbírání globu když nechceš mě celkem štve, proto nikde nechci tehle stat, sice mě pak zase trochu štve že ke goldum musim běhat úplně na doraz, ale lepší než vyžírat globy když je nepotřebuješ. Na druhou stranu mi to zase občas chybí, když je ta globa jen pár yardů od tebe, ty bys ji potřeboval ale nejde se k ní dostat přes hradbu nepřátel, pak si zase řikám "sakra proč nemám větší radius" A teď si vyber
Pořád ale věřim, že příde ještě hodne patchů a pak datadisk, který tu hru vybrousej k dokonalosti, potenciál to má velikej, jen aby se toho blizz nebál
Pořád ale věřim, že příde ještě hodne patchů a pak datadisk, který tu hru vybrousej k dokonalosti, potenciál to má velikej, jen aby se toho blizz nebál
Re: Stížnosti
velka skoda ze ten potencial blizz nebyli schopni vyuzit za tech 10let vyvoje a vydaji takovou zpatlaninu, by me velice zajimalo jak by d3 vypadalo kdbyb vyslo na vanoce 2011...Quetak píše:
Pořád ale věřim, že příde ještě hodne patchů a pak datadisk, který tu hru vybrousej k dokonalosti, potenciál to má velikej, jen aby se toho blizz nebál
Re: Stížnosti
pns: Oni měnili komplet skill systém tušim někdy v únoru takže asi už nebyl čas to nějak víc provázat, snad to přijde. Kdyby ho vydali na vánoce 2011 tak by vypadalo uplně jinak, runy by se hledali a už vidim jak si lidi stěžujou, že jak to maj hrát když nemůžou najít nejlepší runy na skill kterej používaj+nemůžou najít itemy jako teď. Tou změnou udělali jen dobře.
Re: Stížnosti
Souhlasím, že by si stěžovali.. je dost lidí, kteří si stěžují jen aby se neřeklo, že jsou s něčím spokojení. Ale možná by to bylo zajímavé. Donutilo by mě to zkusit runy, které jsem víceméně bez vyzkoušení zamít s tím, že "to se mi nezdá použitelné" (mmch to jsem si myslel i u smoke screen )Quetak píše: runy by se hledali a už vidim jak si lidi stěžujou, že jak to maj hrát když nemůžou najít nejlepší runy na skill kterej používaj+nemůžou najít itemy jako teď. Tou změnou udělali jen dobře.
A mmch Diablo 3 se dělalo 20 let. Už při první myšlence na Diablo 1 to vypadalo tak skvěle, že si Blizzard najal najednou 4 velké týmy. Jeden dělal na jedničce, druhý na dvojce a dál to asi víte. No a druhý tip. Diablo 2 bylo zcela dokončeno (alespoň zatím) koncem října loňského roku. Takže to hoši zvládli udělat D3 za krásných 7 měsíců