ScreaM píše:... (jeste jsem nikoho nevidel pouzivat napr sprint, rend, ancient spear).
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 5CkIiNxEUE
Lidi si porad neuvedomuji, ze legendary veci maji potencial byt nejlepsi veci ve hre. Problem je, ze vetsinou se na tech volnych slotech pro random affixy vygeneruji takove blbosti, ze to proste trumfne mnohdy modra zbran.
Ruku na srdce. Kdyby to bylo rovnou prednastavene a byly ty legendary a sety predmety bezkonkurencni, tak by to dopadlo presne jak v D2, ze by se buildy stavely prevazne z techto veci. Reseni je, aby Blizzard zvedl o malicko drop tech legendary veci a pak nebude tolik palit, kdyz se tam budou generovat i nejake nepouzitelne vlastnosti.
Co se tyce buildu, tak u skillu je problem, ze vetsina spatne scaluje s equipem.
Uplne ukazkove to jde videt na skillech u barbara, ktere maji heal, ze to je delane % podle life a jeste podle poctu hitlych targetu diky cemuz se ta efektivnost da jeste ovlivnovat.
Muzem vzit srovnani treba Breath of Heaven (runa Circle of Life) vs Overpower (runa revel) na obtiznost inferno, kde maji chary dejme tomu 40.000 life (prve sem chtel uvest 50-60k ale uvedl jsem mene at si nekdo nemysli, ze nadrzuju barbarovi)
Oba skilly maji cooldown 15s
BoH stoji 25 spiritu a Overpower nestoji nic
Ted to podstatne a to je heal.
BoH healuje v prumeru za 8869
Overpower healuje za 3200 pri tech 40k life s tim, ze ma potencial hitnout vice cilu, protoze to je AoE, coz znamena, ze uz pri hitnuti 3 targetu je mnohem efektivnejsi nez BoH
*to neresim, ze runa na lepsi heal u BoH je kravina, protoze mnohem efektivnejsi je ta na fear
Jine srovnani je nejpouzivanejsi Revenge. Opet scaluje s equipem, protoze healuje % life a scaluje i ta sance, ze se spusti, protoze cim vic mobu barbara mlati, tak to ma statisticky vetsi sanci na proc, ze se to da mnohdy spamovat.
Hledal jsem k tomu nejaky ekvivalent az jsem ho nasel. Sice ne tak uplne, protoze Revenge je AoE, ale jde o tu mechaniku aktivace toho healu.
Je to Mantra of Conviction s runou Reclamation, kde mechanika je podobna, ale sance na proc se bere ne kdyz mobove mlati monka, ale kdyz monk mlati moby. Sance je tam totozna, coz je 30%, ale heal je jiny a je v prumeru 310.
30% sance u melee utoku na heal za 310.
Nabizi se otazka proc tam nedali treba heal 5% life za kazdy hitly target. Samozrejme muze byt klidne i mene vzhledem k tomu, ze to je aura co se prenasi na zbytek grupy.
Tech 310 pri sanci 30% je smesne, kdyz vezmu v uvahu, ze na equipu se da sehnat life per hit v mnohem vetsich hodnotach, ktere navic healuji automaticky pri kazdem zasahu.
Ono samozrejme muzu popsat strasne hodne tech prikladu srovnani u nejakych skillu, ale je to zbytecne. Mel by to resit Blizzard. Ono je hezke na jedne strane neco nerfovat, ale premyslim jestli uvazuji nad tim, ze by treba neco udelali s tou tunou abilit, ktere by mohly byt udelane lepe, aby to lidi pouzivali a hlavne aby to bylo ektivni.
Osobne nemam problem s obtiznosti inferno, ale mam problem, ze me Blizzard nuti vybrat si jen omezenou sadu skillu, protoze kdyz budu mit jine, tak mi ani equip nepomuze.