A začínáme nerfovat...

Všechno co se týká normální hry a nelze zařadit jinam.
Uživatelský avatar
fanky
Fallen Shaman
Příspěvky:67
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:fanky#2166
Re: A začínáme nerfovat...

Příspěvek od fanky » 24.05.2012, 17:40 hod.

Trhanec píše:Já třeba attack speed řešim a to tak, že ho potřebuju co nejnižší paradoxně :) Jelikož jedu disintegrate, takže čím pomalejc castim, tim dýl jsem schopnej pálit disintegrate.
Sklamu tě, ale systém Attack speed s Primary skill je OP... AP používáš na nějaký Blizzard popř. Meteor, na DS, TP a pod. :)

Mám APS 1,95 a je to pořád málo, chce to tak aspon 2,50 a budu klidný :)
* Seasone 5 *
* Paragon: 700 *

* Seasone 4 *
* Paragon: 1011 *

------------------
- fanky párty -

Trhanec
Wraith
Příspěvky:182
BattleTag:Trhanec#2317

Re: A začínáme nerfovat...

Příspěvek od Trhanec » 24.05.2012, 17:54 hod.

Čím mě jako zklameš? Když mám velkej attack speed, tak jedu 2 vteřiny disintegrate a jsem bez AP.. Můj build je primárně stavnejen na disintegrate, takže k čemu mě je as?

Uživatelský avatar
fanky
Fallen Shaman
Příspěvky:67
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:fanky#2166

Re: A začínáme nerfovat...

Příspěvek od fanky » 24.05.2012, 17:59 hod.

Chtěl sem jen říct, že to máš dobrý, taky sem to tak hrál, ani jediná výtka.
Jen sem chctěl vyjádřit, že to co sem psal je možná jednoduší cesta, ale samozřejmě záleží na jedinci.
Taky sem jel Disintegrate, ale abych něco ufarmil na Inferno, tak sem to musel překopat, boužel :-(
* Seasone 5 *
* Paragon: 700 *

* Seasone 4 *
* Paragon: 1011 *

------------------
- fanky párty -

Trhanec
Wraith
Příspěvky:182
BattleTag:Trhanec#2317

Re: A začínáme nerfovat...

Příspěvek od Trhanec » 24.05.2012, 18:02 hod.

Ani mě nehne, disintegrate nedám pryč :) To se nikdy nestane, je to v podstatě i důvod proč jedu wizarda, jelikož ten skill vypadá strašně luxusně + ten zvuk. Miluju castit disintegrate a ještě jak to pěkně rozloží ty mobky. Přizpůsobim si k tomu případně build jinak i když myslím, že to nebude moc nutný, mám dobrej build bych řekl, ale tak nemůžu soudit na infernu nejsem, nejsem ani na hellu, takže se s tebou rozhodně nebudu a ani nemůžu hádat, když ty máš 60 lvl a víš jak to tam chodí. Co jedeš místo toho? arcane orb a kytuješ?

DURiN
Fallen Shaman
Příspěvky:84

Re: A začínáme nerfovat...

Příspěvek od DURiN » 24.05.2012, 18:03 hod.

často jsem viděl jet primární skyll jako Arcane orb s Hydrou a tam právě rychlost nepotřebuješ.

Alfajk
Zhar the Mad
Příspěvky:1804
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Alfajk#2436

Re: A začínáme nerfovat...

Příspěvek od Alfajk » 24.05.2012, 18:06 hod.

disintegrate hodne rychle vymenis,protoze proste nemas cas stat na miste,budes mrtvej hned co te neco tepne,jedinej pouzitelnej spell je arcane orb...teleport me prisel uplne napitchu,radsi nesu kombinaci frost nova + shockwave,dmg obstojnej a je to dobry pro utek

Trhanec
Wraith
Příspěvky:182
BattleTag:Trhanec#2317

Re: A začínáme nerfovat...

Příspěvek od Trhanec » 24.05.2012, 18:09 hod.

Nevyměnim, to radši vyměnim wizarda za něco jinýho. Já si poradim i s disintegrate, hold budu čekat na lepší eq a farmit ho na hellu, prostě arcane orb nepojedu, arcane orb se mi nelíbí.

Alfajk
Zhar the Mad
Příspěvky:1804
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Alfajk#2436

Re: A začínáme nerfovat...

Příspěvek od Alfajk » 24.05.2012, 18:11 hod.

tak to rovnou rerollni,mam naprosto godlike equip,legendarni itemy, 55 lvl a 8000 dps a desintegrate jsme vymenil uz v druhym aktu,proste to nejde

Trhanec
Wraith
Příspěvky:182
BattleTag:Trhanec#2317

Re: A začínáme nerfovat...

Příspěvek od Trhanec » 24.05.2012, 18:13 hod.

Uvidíme až se dostanu alespn na hell do druhýho actu, ale říkám ti, že to budu dávat :)

JohnyX
Quill Rat
Příspěvky:47

Re: A začínáme nerfovat...

Příspěvek od JohnyX » 24.05.2012, 22:51 hod.

Sem wizzard v 1 aktu na inferno a můžu říct, že desintegrate je hovadina :D To se fakt nedá použít, protože nemůžeš stát ani sec na jendom místě. Já používám jako primarni spell arcane orb a sec blizzard. Možná začnu používat i nějaké novy....jinak to prostě nejde. Hydra je taky velmi dobrá na pomoc, ale jen ta poison. Teleport je k ničemu vzhledem k velkému cooldownu. Většina elite packu sou extra high speed nebo s teleportama, takže utéct se moc nedá :D

DURiN
Fallen Shaman
Příspěvky:84

Re: A začínáme nerfovat...

Příspěvek od DURiN » 24.05.2012, 23:24 hod.

Si myslím že tady má nebo měl největší výhodu hunter v mobilitě.
Proto jsem se na hell vykašlal na WD a Wiz a jedu od znova HUNTERA

Uživatelský avatar
ScreaM
Fallen Shaman
Příspěvky:84
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:ScreaM#2352

Re: A začínáme nerfovat...

Příspěvek od ScreaM » 24.05.2012, 23:49 hod.

(POZOR SPOIL:nakonci po mem nazoru na charaktery je usek o final bossech a jsou tam napsany jejich jmena, proto kdo jeste hru nehral a nevi o nich tak nectete, neni tam nic o pribehu pouze jmena bossu)

Tak zkusim napsat vlastni nazor doufam ze me nebudete hatovat nerikam ze mam ve vsem pravdu ale je to jen jak to vidim ja:

Obecne
  • slibovali miliony buildu, miliony buildu mozna na normal ale hell/inf dela z milionu buildu cca 2buildy na kazdou postavu

    jejich uzasny 30% mene dmg na monkovi a barbovi prakticky nepoznate pokud nejedete full vit/resist coz je pro barba potazmo monka asi jedina sance jak prezit hell a inferno, na barba je celkem peknej build full vit dost int na rezisty trocha str + defenzivni ability a revenge. mobky vam moc neudelaji cim vic jich je tim lip protoze spamujete revenge a ten vas i healuje (runa na 30% sanci na proc)

    hodne abilit u elitek je prakticky a doslova na ho*no. ruku na srdce ale kdyz ma mobka napr. shield tak jedini co vam zbyva je utikat coz je absolutne nezazivnej boj. arcane enchanted je naopak uzasnej, musite se vyhybat a myslet. hodne schopnosti bych oddelal nebo predelal protoze sam jsem zjistil ze nektery kombinace na hell/inf nema cenu ani zkouset a rovnou je preskakuju coz povazuju za zasadni chybu hry ktera dela potkavani takovejch kombinaci absolutne nezazivny protoze proste nemuzete mit taktiku a jen zdrhate a cekate kdy muzete neco udelat (vetsinou nic)

    o legendarnich predmetech bylo dost diskusi. v D2 byli legendarky opravdu legendarky. zbrane meli mnohem vic vlastnosti. v D3 jsou legendarky opravdu useless kamosi nasli uz 3 (ja osobne zatim ani jednu a mam nahrnych dost hodin) a vsechny byli useless, absolutne k nepouziti... ted dali na ofic stranky ze set a legend predmety jsou ve vyvojitak uvidime jestli maji neco zalubem nebo ne. kdyz se podivate na AH tak vetsina top zbrani/armoru je z vetsi casti blue a rare. legendary a set nejsou v top predmetech ani na prvnich 10 strankach
Charaktery
  • Muj nazor je hlavne z co-op hrani solo moc nehraju.

    Monk - muj main char, v nizsich obtiznostech zabava na hell a inferno vam nezbyva nez nabrat 3-4 defensiv skilly. 80% utocnych skillu je dle me nepouzitelnych. na vyssi obtiznosti dokaze prezit i bez lepsiho gearu ale dmg je pak celkem mizernej. a to hlavni-bez stitu ani ranu...

    Barbar - dle me nejvic zavisla postava na gearu. Hodne skillu je uplne nesmyslnych a nepouzitelnych v pozdejsi fazi hry (jeste jsem nikoho nevidel pouzivat napr sprint, rend, ancient spear). build ktery jsem napsal v sekci obecne (max hp/resist, onehand+imba sheild a revangovat) je celkem ucinej na inferno ale jinak bych rek nic moc.

    Wizard - zezcatku d3 hodne silnej char, ted trosku nerf ale porad dobry dps a survive ability ma taky. kdyz se dokaze vyhnout utokum na sebe tak dobry. archon na elitky taky uzasnej spell. spelly jsou celkem dobre pouzitelny samozrejme na solo spelly jako disintegrate totalne useless :-)

    WD - asi nejvic zabavnej hero s ohledem na skilly. summoni v pozdejsi fazi hry ztraceji smysl protoze se soustredite na elite/rare moby a summoni padaji na jednu ranu takze lepsi nechat tankovat monka/barba. bez summonu se da hrat celkem pekne, spelly maji solidni dmg (ta padajici vez zombie dava ohromnej dmg :-D). rozhodne ma nejlepsi animace skillu :-)

    DH - dalsi nerflej char ztratil dost survivability. dmg celkem solidni ale nvm jestli semuze vyrovnat wizovi popripade WD. v parte jsem ho mockrat nemel takze o nem moc nevim. pripadlo me ze by potrebovl neco extra, mozna nejakej zajimavej buff nebo pozmenit nektery skilly protoze je hodne zaivislej na mobilite.
NASLEDUJE SPOIL AKTOVYCH BOSU (jen jmena)

Zaverem bych rekl ze nejvetsi zklamani jsou pro me itemy (hlavne ty legendary).

Dale udelat boss encountery jako jednorazovou instanci je super, ale ty fighty nejsou tak zabavny. Butchera bych jeste bral ze je v prvnim aktu, Belial me absolutne ohromil pro me nejuzasnejsi fight hry. Pak prisel Azmodan a ja jsem brecel proc jsem si tu hru vubec kupoval, fight s nim je pro me proste nezazivnej a neco mu chybi. Diablo fight je pekny ze ho udelali na 3 faze ale jako finalni fight je to dost bida navic proti Belialovi jsou ostatni jako mravenci. Myslim ze na Diablovi (jakozto hlavnim zaporakovy D3) si mohli mnohem vic vyhrat. To ze Belial byl tak ohromnej fight u kteryho jsem se prenesl ze sve zidle do uplne jine dimenze a pak diablo, kterejse tomu proste nemohl vyrovnat :-(. Na vyssich obtiznostech mohli tem boss fightum neco dodat. Novy ability mozna ne ale nejak vvylepsit AI, pozmenit trosku jejich modely aby vypadali trosku jinak, aby bylo poznat ze jste na jine obtiznosti... Jinak to ze aktovi bossove nedropujou uzasnej loot me vubec nevadi hodne lidi si stezuje, ale je fakt ze boss runy by udelali hru min zazivnou.

Celkove bych ale rekl ze se hra povedla. Urcite se s postupem casu bude vsechno ladit a nakonec to bude jeste uzasnejsi. Hodne hram trva delsi dobu nez se vsechno dostane do takove formy jak to hracum nejvic vyhovuje :-)

Opet. Vsechno je to jen muj osobni nazor. Pokud souhlasite, souhlaste. Pokud nesouhlasite, nesouhlaste, reknete svuj nazor s argumenty a nenadavejte ze jsem tupec nebo neco jinyho jen proto ze mam svuj vlastni nazor.
Obrázek

SkalLDa
Fallen Shaman
Příspěvky:56
BattleTag:SkalLDa#2864

Re: A začínáme nerfovat...

Příspěvek od SkalLDa » 25.05.2012, 07:26 hod.

ScreaM píše:Jinak to ze aktovi bossove nedropujou uzasnej loot me vubec nevadi hodne lidi si stezuje, ale je fakt ze boss runy by udelali hru min zazivnou.
Na drop z bossu si ztezujou max lidi co nepochopily valor buff, s max stackem VB toho z bosse padne dost

Uživatelský avatar
Smelina
Wraith
Příspěvky:115
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Smelina#2454
Kontaktovat uživatele:

Re: A začínáme nerfovat...

Příspěvek od Smelina » 25.05.2012, 07:54 hod.

ScreaM píše:Wall of text...
Ty voe. Už mě s těma stížnostma jak je to na inferno těžké dojímáte. Blizzard jasně řekl, že budeme farmit měsíce, než budeme mít equip, se kterým si budeme moci na pohodu dávat inferno. Ceny top itemů na AH jsou dnes řekněme +-10 mega goldů, já vyfarmím denně dejme tomu 300k, takže mi to prostě bude pár měsícu trvat. Dnes mám monka s 8k dmg, 40HP, 6k armoru a 400 resistama a to je equip, který jsem koupil asi za 1 mega celý a v I aktu mě vyklepne první nepříjemná skupinka. Až budu mít 20k dmg, 60k hp, pasivní regen spiritu, bonusy na pohyb, velké resisty a i pak to nepůjde, pak se budu rozčilovat. Týden po vydání hry jsem úplně v klidu.

Uživatelský avatar
Mmariner
Fallen Shaman
Příspěvky:80
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mmariner#1388

Re: A začínáme nerfovat...

Příspěvek od Mmariner » 25.05.2012, 07:54 hod.

DURiN píše:Si myslím že tady má nebo měl největší výhodu hunter v mobilitě.
Proto jsem se na hell vykašlal na WD a Wiz a jedu od znova HUNTERA

OMG tenhle člověk mě dostává :DD

Uživatelský avatar
Mmariner
Fallen Shaman
Příspěvky:80
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mmariner#1388

Re: A začínáme nerfovat...

Příspěvek od Mmariner » 25.05.2012, 07:58 hod.

Smelina píše:
ScreaM píše:Wall of text...
Ty voe. Už mě s těma stížnostma jak je to na inferno těžké dojímáte. Blizzard jasně řekl, že budeme farmit měsíce, než budeme mít equip, se kterým si budeme moci na pohodu dávat inferno. Ceny top itemů na AH jsou dnes řekněme +-10 mega goldů, já vyfarmím denně dejme tomu 300k, takže mi to prostě bude pár měsícu trvat. Dnes mám monka s 8k dmg, 40HP, 6k armoru a 400 resistama a to je equip, který jsem koupil asi za 1 mega celý a v I aktu mě vyklepne první nepříjemná skupinka. Až budu mít 20k dmg, 60k hp, pasivní regen spiritu, bonusy na pohyb, velké resisty a i pak to nepůjde, pak se budu rozčilovat. Týden po vydání hry jsem úplně v klidu.

néééé oni to chtěj dohrát za týýýýden a HNED... Jinak je blizzard největší KO*OT co to pos*al :DDD

Trhanec
Wraith
Příspěvky:182
BattleTag:Trhanec#2317

Re: A začínáme nerfovat...

Příspěvek od Trhanec » 25.05.2012, 08:12 hod.

Já jsem rád, že je inferno tak těžký. Alespoň je ve hře pořád co dělat a mám cíl farmit farmit inferno, což budete trvat dost dlouho než toho dosáhnu. Dobře, možná teda budu muset dát svůj oblíbenej disintegrate pryč a jet místo toho orb a utíkat jak idiot než nafarim pořádnej eq, kterej mi dovolí stát na místě a pálit to mým oblíbeným skillem, ale tak určitě se to dá dávat i s jinými buildy než jen s tím co lidi jedou teď. Jen to bude chtít eq, kterej po týdnu hry prostě ještě nemůže být. Jakmile bude lepší eq, otevře se brána i jiným buildům.

AlterEgo
Burning Soul
Příspěvky:670

Re: A začínáme nerfovat...

Příspěvek od AlterEgo » 25.05.2012, 08:36 hod.

ScreaM píše:... (jeste jsem nikoho nevidel pouzivat napr sprint, rend, ancient spear).
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 5CkIiNxEUE

Lidi si porad neuvedomuji, ze legendary veci maji potencial byt nejlepsi veci ve hre. Problem je, ze vetsinou se na tech volnych slotech pro random affixy vygeneruji takove blbosti, ze to proste trumfne mnohdy modra zbran.
Ruku na srdce. Kdyby to bylo rovnou prednastavene a byly ty legendary a sety predmety bezkonkurencni, tak by to dopadlo presne jak v D2, ze by se buildy stavely prevazne z techto veci. Reseni je, aby Blizzard zvedl o malicko drop tech legendary veci a pak nebude tolik palit, kdyz se tam budou generovat i nejake nepouzitelne vlastnosti.

Co se tyce buildu, tak u skillu je problem, ze vetsina spatne scaluje s equipem.
Uplne ukazkove to jde videt na skillech u barbara, ktere maji heal, ze to je delane % podle life a jeste podle poctu hitlych targetu diky cemuz se ta efektivnost da jeste ovlivnovat.

Muzem vzit srovnani treba Breath of Heaven (runa Circle of Life) vs Overpower (runa revel) na obtiznost inferno, kde maji chary dejme tomu 40.000 life (prve sem chtel uvest 50-60k ale uvedl jsem mene at si nekdo nemysli, ze nadrzuju barbarovi)
Oba skilly maji cooldown 15s
BoH stoji 25 spiritu a Overpower nestoji nic
Ted to podstatne a to je heal.
BoH healuje v prumeru za 8869
Overpower healuje za 3200 pri tech 40k life s tim, ze ma potencial hitnout vice cilu, protoze to je AoE, coz znamena, ze uz pri hitnuti 3 targetu je mnohem efektivnejsi nez BoH

*to neresim, ze runa na lepsi heal u BoH je kravina, protoze mnohem efektivnejsi je ta na fear

Jine srovnani je nejpouzivanejsi Revenge. Opet scaluje s equipem, protoze healuje % life a scaluje i ta sance, ze se spusti, protoze cim vic mobu barbara mlati, tak to ma statisticky vetsi sanci na proc, ze se to da mnohdy spamovat.
Hledal jsem k tomu nejaky ekvivalent az jsem ho nasel. Sice ne tak uplne, protoze Revenge je AoE, ale jde o tu mechaniku aktivace toho healu.
Je to Mantra of Conviction s runou Reclamation, kde mechanika je podobna, ale sance na proc se bere ne kdyz mobove mlati monka, ale kdyz monk mlati moby. Sance je tam totozna, coz je 30%, ale heal je jiny a je v prumeru 310.
30% sance u melee utoku na heal za 310.
Nabizi se otazka proc tam nedali treba heal 5% life za kazdy hitly target. Samozrejme muze byt klidne i mene vzhledem k tomu, ze to je aura co se prenasi na zbytek grupy.
Tech 310 pri sanci 30% je smesne, kdyz vezmu v uvahu, ze na equipu se da sehnat life per hit v mnohem vetsich hodnotach, ktere navic healuji automaticky pri kazdem zasahu.

Ono samozrejme muzu popsat strasne hodne tech prikladu srovnani u nejakych skillu, ale je to zbytecne. Mel by to resit Blizzard. Ono je hezke na jedne strane neco nerfovat, ale premyslim jestli uvazuji nad tim, ze by treba neco udelali s tou tunou abilit, ktere by mohly byt udelane lepe, aby to lidi pouzivali a hlavne aby to bylo ektivni.

Osobne nemam problem s obtiznosti inferno, ale mam problem, ze me Blizzard nuti vybrat si jen omezenou sadu skillu, protoze kdyz budu mit jine, tak mi ani equip nepomuze.
Naposledy upravil(a) AlterEgo dne 25.05.2012, 09:12 hod., celkem upraveno 1 x.

Gotha
Quill Rat
Příspěvky:36
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected

Re: A začínáme nerfovat...

Příspěvek od Gotha » 25.05.2012, 08:45 hod.

Smelina píše:
ScreaM píše:Wall of text...
Ty voe. Už mě s těma stížnostma jak je to na inferno těžké dojímáte. Blizzard jasně řekl, že budeme farmit měsíce, než budeme mít equip, se kterým si budeme moci na pohodu dávat inferno. Ceny top itemů na AH jsou dnes řekněme +-10 mega goldů, já vyfarmím denně dejme tomu 300k, takže mi to prostě bude pár měsícu trvat. Dnes mám monka s 8k dmg, 40HP, 6k armoru a 400 resistama a to je equip, který jsem koupil asi za 1 mega celý a v I aktu mě vyklepne první nepříjemná skupinka. Až budu mít 20k dmg, 60k hp, pasivní regen spiritu, bonusy na pohyb, velké resisty a i pak to nepůjde, pak se budu rozčilovat. Týden po vydání hry jsem úplně v klidu.

Ty jsi totiz evidentne nepochopil proc se na infeno nadava. Zatimco ty s Monkem musis nabrat za prachy poradny gear tak wizzard tam muze behat pomalu v teplakach a bude se ti smat.

Uživatelský avatar
Winty
Fallen Shaman
Příspěvky:99
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:WintyBadass#2859

Re: A začínáme nerfovat...

Příspěvek od Winty » 25.05.2012, 09:17 hod.

Gotha: Ty si na infernu asi nebyl co? Tam si nikdo nemůže chodit jen tak v teplákách. A Wizz tam má problémy jako každý jiný.

Odpovědět

Zpět na „Obecně“