
Ze starších her můžeme pamatovat i kreslení mapy na čtverečkovaný papír, protože hra samotná mapu neposkytovala

Z nových her zase narážíme na manuální řazení u závodních her, hardcore mod u Falloutu 3, kde je třeba pít, jíst a spát... a co se týče resetu skillů, u PoE si respec pointy na investované bodu musíme zasloužit

A i tak se z nějakého buildu nedá udělat nějaký úplně jiný

Nejedná se tedy o žádný trend a tudíž se tím D3 "ospravedlnit" nedá

Za D3 hledejme peníze, nic jiného... dlouho bylo D3 P2W, teď aukci odstranili, ale musíte koupit datadisk... a korporaci jako je Blizzard se vyplatí udělat hru pro hodně "casual" hráčů, kteří si hru koupí, zpočátku hrají, ale později si ji zahrají párkrát za měsíc... většina hráčů už dávno přijala fakt, že D3 má hlavně vydělávat peníze... jenže si neuvědomili, jaké zápory to obnáší...
Oproti tomu PoE je F2P... nebude se muset nikdy platit a podle toho ta hra taky vypadá... primárně jim nejde o zisky, ale o to vytvořit hru, která baví (vývojáře i hráče a to dlouhodobě)
Proto se tak nesoustředí na "casualy"...
Nerad bych se o tom více rozepisoval tady, nechci spamovat... toto téma není moje ani k rozebírání této problematiky neslouží...