Patch 2.4.0
Pokud chce nekdo tedka kraftit litany ringy v kostce, tak to nedelejte,
v 2.4 je jiz garantovany socket.
v 2.4 je jiz garantovany socket.
Buchis je death, ať žije herdek
Re: Patch 2.4.0
Jak píše Seton, tak sety jsou dost vyrovnané a to včetně LoN, který i na 100% je pro DH výborně použitelný (dokonce na PTR vede stále žebříček). A určitě nebude M6 o 3lvl níže než U6. Pokud bude nakonec nějaký rozdíl, tak to bude naopak. M6 i přes mírný nerf CA je pořád o malinko silnější než U6. Souboj o nejlepší výsledek vidím mezi M6 a LoN.
Aktuální stav na PTR:
1. GR81 LoN
2. GR81 M6
3. GR80 M6
4. GR79 M6
5. GR79 N6
6. GR79 M6
7. GR79 U6
8. GR78 U6
9. GR78 M6
10. GR78 M6
Zahrát do první desítky na PTR bylo s M6 mnohem snažší než s U6. Co testoval Kamil (1. místo NoN Season DH) PTR, tak psal, že odhaduje nejlepší výsledek s DH ke konci patche 2.4 na GR90.
McT: Ano, U6 set bude stylem hry úplně stejný jako teď. Mění se jen detaily jako perma Vengeance, použití Thrill of the Hunt. To je super, zajistí to trvalý proc CtW a BoTT i bez Iceblinku a uvolní to tak gem slot pro stricken nebo případně defense gem. Na nižších obtížnostech do cca GR65 (kde není nutné mít 50% dmg redukci z Vengeance a není nutní použití CoE) se pak uvolní armor a jewerly slot v kostce a může se tak hrát lecos.
Seton: Stejně jako Cluster bombs, tak i Loaded for Bear dostalo boost, takže se teprve uvidí co bude lepší do party. A i Maelstrem a Shooting Stars má šanci do party. Bude to hodně vyrovnané a až časem na live po delší době se uvidí co se prosadí. U variant s raketama je potřeba vzít v úvahu, že Ballistics navyšuje dmg i samotné Vengeance, což také přidá ne tak málo dmg.
Po posledním znovunahrání postavy z live na PTR jsem už M6 vůbec neřešil, takže nemám Manticoru a M6 teď už na PTR testovat nemůžu (předtím jsem ji měl).
DH na tom bude teď lépe s defense, takže to nebude tak hrozné na vysokých GR ani když nebude vše pod CC efekty. A ještě půjde dobře hrát i nějaký gem na resisty a tím ještě navýšit defense. Díky augmentování už nebude taková ztráta dmg za dex gemy.
Aktuální stav na PTR:
1. GR81 LoN
2. GR81 M6
3. GR80 M6
4. GR79 M6
5. GR79 N6
6. GR79 M6
7. GR79 U6
8. GR78 U6
9. GR78 M6
10. GR78 M6
Zahrát do první desítky na PTR bylo s M6 mnohem snažší než s U6. Co testoval Kamil (1. místo NoN Season DH) PTR, tak psal, že odhaduje nejlepší výsledek s DH ke konci patche 2.4 na GR90.
McT: Ano, U6 set bude stylem hry úplně stejný jako teď. Mění se jen detaily jako perma Vengeance, použití Thrill of the Hunt. To je super, zajistí to trvalý proc CtW a BoTT i bez Iceblinku a uvolní to tak gem slot pro stricken nebo případně defense gem. Na nižších obtížnostech do cca GR65 (kde není nutné mít 50% dmg redukci z Vengeance a není nutní použití CoE) se pak uvolní armor a jewerly slot v kostce a může se tak hrát lecos.
Seton: Stejně jako Cluster bombs, tak i Loaded for Bear dostalo boost, takže se teprve uvidí co bude lepší do party. A i Maelstrem a Shooting Stars má šanci do party. Bude to hodně vyrovnané a až časem na live po delší době se uvidí co se prosadí. U variant s raketama je potřeba vzít v úvahu, že Ballistics navyšuje dmg i samotné Vengeance, což také přidá ne tak málo dmg.
Po posledním znovunahrání postavy z live na PTR jsem už M6 vůbec neřešil, takže nemám Manticoru a M6 teď už na PTR testovat nemůžu (předtím jsem ji měl).
DH na tom bude teď lépe s defense, takže to nebude tak hrozné na vysokých GR ani když nebude vše pod CC efekty. A ještě půjde dobře hrát i nějaký gem na resisty a tím ještě navýšit defense. Díky augmentování už nebude taková ztráta dmg za dex gemy.
- hulkxxxl
- Ancient
- Příspěvky:2060
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Hulkxxxl#2541
- Bydliště:Břeclav
Re: Patch 2.4.0
teda dost se těším že M6 má tak dobrej výsledek, osobně mě hraní s DH bavilo a strávil sjem s ním i po změně (sentry střelí když já) hodně hezkejch chvil na HC
PS: teď jen vyexpit a celé to poskládat
PS: teď jen vyexpit a celé to poskládat
Re: Patch 2.4.0
Ve 2.1.2 mi taky M6 bavilo. Samotné předělání na nutnost střílet sám bylo ještě ok (i když původní self shoot sentry jsem měl rád).
Teď to ale začíná být na můj vkus už hodně překombinované, když musíš navíc řešit:
- proc F&R a Wraps of C. (naštěstí oboje má 5s, takže je to společné)
- perma Vengeance
- CoE
Já už to vše dohromady nedávám a ztrácí to tempo hraní, jak pořád musíš něco hlídat.
Střílení + házení sentry + Wolf + sem tam Focus pro generování hatred bylo tak akorát.
Teď to ale začíná být na můj vkus už hodně překombinované, když musíš navíc řešit:
- proc F&R a Wraps of C. (naštěstí oboje má 5s, takže je to společné)
- perma Vengeance
- CoE
Já už to vše dohromady nedávám a ztrácí to tempo hraní, jak pořád musíš něco hlídat.
Střílení + házení sentry + Wolf + sem tam Focus pro generování hatred bylo tak akorát.
Re: Patch 2.4.0
Dobre a ten dh na meeele je trash ?
Lebo dh ma momentalne zaujalo ma pekny boost a hranie na Hgr vyzeralo naozaj pekne
Monk ma nelaka z dovodu toho ze mi pride ze nemam co ponuknut.
Inak mlok to expenie bude to nejak zredukovane ohladne party zdps atd?
Rad by som hral aj sam a mal pokoj len parta bola vyhodna az moc v s4
Lebo dh ma momentalne zaujalo ma pekny boost a hranie na Hgr vyzeralo naozaj pekne
Monk ma nelaka z dovodu toho ze mi pride ze nemam co ponuknut.
Inak mlok to expenie bude to nejak zredukovane ohladne party zdps atd?
Rad by som hral aj sam a mal pokoj len parta bola vyhodna az moc v s4
Re: Patch 2.4.0
Jen podotknu ze monk ma co nabidnou . Tempest rush monk, pet monk, novej gen to vse na GR a asi 3 dasli buildy na t10+ (LTK, SW,bell).
To neni malo, nebo jo?
To neni malo, nebo jo?
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Re: Patch 2.4.0
Nie nemyslel som to ako utok na monka monka som hral skoro kazdu sezonu , ale gen to ma nebavilo pet monk netusim a t10 buildy neriesim
tak som to nemyslel ako som to napisal ospravedlnujem sa
tak som to nemyslel ako som to napisal ospravedlnujem sa
Re: Patch 2.4.0
Pet monk je dobrý, dal jsem s ním na PTR GR65 docela na pohodu.
Re: Patch 2.4.0
Nene, v pohode, vsak ja to taky nemyslel zle, pokud to tak vyznelo tak sorry .
Jen jsem chtel aby se vedelo, ze urcite ma co nabidnout . Tak ci tak, nejvetsi obrozeni asi dostane DH . Teda 6 meho pohledu, vubec nesleduju Wizze a Crusa.
Jen jsem chtel aby se vedelo, ze urcite ma co nabidnout . Tak ci tak, nejvetsi obrozeni asi dostane DH . Teda 6 meho pohledu, vubec nesleduju Wizze a Crusa.
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Re: Patch 2.4.0
Y0G1:
S6 jsem teď viděl na PTR na season na GR79 nebo GR80, takže vyrovnaný s ostatními sety.
Expení v partě bude určitě pořád výhodnější, ale nebude ten rozdíl už tak drastický jako ve 2.3. Exp gear je nerfnutý, že se nejspíš nebude vůbec používat. Vyjímka je bonus na 2-3p setech (Cain, ...), ten zůstal stejný. Tam ale netuším, jestli to nějaká postava bude efektivně používat, protože tím musí obětovat jiné předměty.
Navýšen jen pak exp za zabití monster v GR, což má kompenzovat nerf exp gearu. To je ale stejné pro solo i partu.
Hlavní rozdíl tedy solo x parta bude o lvl GR, který půjde hrát za +- stejný čas. Tenhle rozdíl se také sníží, díky tomu, že pro 4p budou mít monstra 4x více life než solo (ve 2.3 to bylo jen 2,5x více) + je nerfnutý heal monk.
I tak ale dobrá 4p parta bude chodit určitě vyšší speed GR než se budou chodit solo. Až po delší době se ukáže jaký bude výsledný rozdíl v lvl těch GR a o kolik rychlejší dobrá parta bude.
Solo je to každopádně extrémní skok v rychlosti expení. Dle PTR odhaduju, že ve 2.4 budu expit cca 6-8x rychleji než teď.
V partě expení proti 2.3 zrychlí poměrně málo. Nárůst exp možná ani zcela nekompenzuje ztrátu exp gearu. A speed GR v partě zase o tolik lvl výše než ve 2.3 nebudou.
S6 jsem teď viděl na PTR na season na GR79 nebo GR80, takže vyrovnaný s ostatními sety.
Expení v partě bude určitě pořád výhodnější, ale nebude ten rozdíl už tak drastický jako ve 2.3. Exp gear je nerfnutý, že se nejspíš nebude vůbec používat. Vyjímka je bonus na 2-3p setech (Cain, ...), ten zůstal stejný. Tam ale netuším, jestli to nějaká postava bude efektivně používat, protože tím musí obětovat jiné předměty.
Navýšen jen pak exp za zabití monster v GR, což má kompenzovat nerf exp gearu. To je ale stejné pro solo i partu.
Hlavní rozdíl tedy solo x parta bude o lvl GR, který půjde hrát za +- stejný čas. Tenhle rozdíl se také sníží, díky tomu, že pro 4p budou mít monstra 4x více life než solo (ve 2.3 to bylo jen 2,5x více) + je nerfnutý heal monk.
I tak ale dobrá 4p parta bude chodit určitě vyšší speed GR než se budou chodit solo. Až po delší době se ukáže jaký bude výsledný rozdíl v lvl těch GR a o kolik rychlejší dobrá parta bude.
Solo je to každopádně extrémní skok v rychlosti expení. Dle PTR odhaduju, že ve 2.4 budu expit cca 6-8x rychleji než teď.
V partě expení proti 2.3 zrychlí poměrně málo. Nárůst exp možná ani zcela nekompenzuje ztrátu exp gearu. A speed GR v partě zase o tolik lvl výše než ve 2.3 nebudou.
Re: Patch 2.4.0
Mlok
To je zajímavé info. O tom navýšeném lifu u monster při 4 hráčích jsem vůbec nevěděl. Z 2,5 na 4 násobek to už je podstatný rozdíl. V reálu to možná bude znamenat, že slabí hráči se budou více vyhozovat ze hry.
To je zajímavé info. O tom navýšeném lifu u monster při 4 hráčích jsem vůbec nevěděl. Z 2,5 na 4 násobek to už je podstatný rozdíl. V reálu to možná bude znamenat, že slabí hráči se budou více vyhozovat ze hry.
Re: Patch 2.4.0
Ksinbad:
Ono to tedy není přímo navýšení. Je to udělané opačně. Pro 4p zůstal life monster stejný jako byl ve 2.3. A pro solo, 2p a 3p byl o něco snížen (např. pro solo na cca 60%) tak, že výsledkem je násobek dle počtu hráčů.
A to vyhazování nastat teoreticky může, když už se asi bude stávat, že jeden dobrý hráč se třemi dalšími v partě jen do počtu už na tom může solo být lépe. Průměrná parta na tom ale už určitě bude znatelně lépe než solo hráč.
Ono to tedy není přímo navýšení. Je to udělané opačně. Pro 4p zůstal life monster stejný jako byl ve 2.3. A pro solo, 2p a 3p byl o něco snížen (např. pro solo na cca 60%) tak, že výsledkem je násobek dle počtu hráčů.
A to vyhazování nastat teoreticky může, když už se asi bude stávat, že jeden dobrý hráč se třemi dalšími v partě jen do počtu už na tom může solo být lépe. Průměrná parta na tom ale už určitě bude znatelně lépe než solo hráč.
Re: Patch 2.4.0
už sem někde četl, že to vypadá na end game 2P - 1*heal barb + 1*dmg
Buchis je death, ať žije herdek
-
- Doom Knight
- Příspěvky:453
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Poldinka#2370
- Bydliště:Praha
Re: Patch 2.4.0
Jako že nejefektivnější bude lítat ve dvou jo???
S11 aneb Monk v záplavě Necromancerů
Re: Patch 2.4.0
Toto mě potěšilo asi nejvíc hraju převážně sólo a už na tom nebudu zas o tolik špatně co se týče exp oprotip. No ohledně efektivity 2P jsem už taky něco četl a vypadá to taky nadějně.
Re: Patch 2.4.0
Vcera po prevodu sezony se resetovali zebricky?
Udelali sme s borcama rank 366 v 3p na GR 68 coz se mi zda dost malo
Udelali sme s borcama rank 366 v 3p na GR 68 coz se mi zda dost malo
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Re: Patch 2.4.0
Inventura dokončená. Skladové množství pro rok 2016 v cajku . Už teď vidím, jak to mizí v 2.4 na roll WD
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
- Kuki10
- Globální moderátor
- Příspěvky:7218
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Kuki#2122
- Bydliště:Brno
Re: Patch 2.4.0
Takže inventura vyšla. [FACE WITH TEARS OF JOY]
Odesláno z mého Nexus 4 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého Nexus 4 pomocí Tapatalk
Best HC parta 4ever "The Expendables"
Profil zde!
Expendables stream!
Dotazy směřujte buď do PM, nebo na kuki10@diablofans.cz
Profil zde!
Expendables stream!
Dotazy směřujte buď do PM, nebo na kuki10@diablofans.cz
Re: Patch 2.4.0
Mne islo len o to aby sa mne samemu hralo lepsie nemam problem hrat v parte ale niekedy je sam proste lepsie a nechcem zas zazit pocit ked proste hram tyzden season mam para 400 a magori uz valia 1000 (paragon ma nezaujima)
Ale celkovo mi vadi to ze blizz proste pushuje partu do d3 oproti solo
Ale celkovo mi vadi to ze blizz proste pushuje partu do d3 oproti solo