Reaper of Souls: BETA

Všechno co se týká normální hry a nelze zařadit jinam.
Odpovědět
mdmT
Minion of Destruction
Příspěvky:874
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:mdmT#2837
Re: Reaper of Souls: BETA

Příspěvek od mdmT » 28.11.2013, 13:27 hod.

... tak to je mě Tě upřímně líto ( a to fakt bez ironie ) ... hraju D3 od vydání, už cca poslední rok jen HC, nehraju úplně málo ( ale ani extra moc ), myslím že budu mít nahráno někde kolem 800-900h ... a světe div se hra mě baví čím dál víc, hraju se skvělou partou lidí a na HC nemá hra dle mého chybu ani při současným nastavení ... tzn. na RoS se maximálně těším ... chápu,že někdi komu tam vadí skoro všechno, všechno je dle něj nedoladěný , případně špatně , vůbec ho to nebaví, tak nemá asi nejmenší důvod od RoSu něco čekat a těšit se na něj ...

Uživatelský avatar
HELLERcz
Diablo
Příspěvky:4296
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:HELLER#21462

Re: Reaper of Souls: BETA

Příspěvek od HELLERcz » 28.11.2013, 13:41 hod.

Tak to každopádně. Tato hra je "velká" a motá se kolem ní mnoho lidí ! A nejde nikdy vyhovět všem. Vždy se najdou ať spokojení, nadšení, tak ale i naštvaní, zklamaní ... a pak jsou další, kteří schválně do hry rýpou a nadávají na ni, aniž by ji hráli. Holt velká sorta lidí :)
Obrázek

Dava_C
Ancient
Příspěvky:2377
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:avio#2489

Re: Reaper of Souls: BETA

Příspěvek od Dava_C » 28.11.2013, 14:04 hod.

Mě ale D3 taky pořád baví, ale po zkušenostech od nich nečekám nic dobrého a zároveň vím, že jsou všehoschopní, myšleno tak, že jdou přes mrtvoly. Současnému D3 chybí jen content a boost některých skillů, aby sis mohl vybrat, jestli použiješ CM nebo Archona, nebo Blizzard, nebo Arcane orb, Magic Missile, Ray of Frost, Wave of Force nebo cokoliv jiného co tě baví, ale abys oproti současně hraným buildům neztratil na efektivitě za cenu zábavnosti. Takhle když se to řekne, tak to zní jednoduše pro tým s miliardovým rozpočtem, ale bohužel je to po dobu dvou let nesplnitelný úkol....
Profil

PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔

mdmT
Minion of Destruction
Příspěvky:874
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:mdmT#2837

Re: Reaper of Souls: BETA

Příspěvek od mdmT » 28.11.2013, 14:26 hod.

... ale tak zase ruku na srdce, kdyby to bylo tak špatný jak píšeš, tak u toho těch 1500+ hodin co máš nahráno nevydržíš ... prostě je to jak píše Heller, těžko tu hru udělat tak, aby se líbila všem ... někomu vyhovuje to a někomu ono, ale ta hra je dle mého dobrá a datadisk jí může jen posunout ... já jsem jsem za svých 1500 Kč dostal 1000h zábavy a pokud za 1000 Kč co dám za datáš dostanu dalších 1000h zábavy, tak budu spokojenej ...

Drakkari
Burning Soul
Příspěvky:698
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected

Re: Reaper of Souls: BETA

Příspěvek od Drakkari » 28.11.2013, 14:29 hod.

mě za litr přijde dost i 50 hodin zábavy :)

Dava_C
Ancient
Příspěvky:2377
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:avio#2489

Re: Reaper of Souls: BETA

Příspěvek od Dava_C » 28.11.2013, 14:35 hod.

Ale jó, já nic neříkám, mě hra takhle vyhovuje, vyhovuje mi Archon a hraju jí dost. Ale zamysli se. Máš skilly, které od vydání hry prostě vůbec nikdo nepoužívá. Pak máš buildy jako např. CM wiz (2x NERFnutý!!!) a stejně ho 50% lidí jede, protože zkrátka krom CM a Archona nic jiného není/nefunguje. Nebo WW barb (myslím 1x NERFnutý) a stejně ho všichni jedou. WD používali různé buildy Zero dogs, Medvídky atd. pak přišli Fire bats (nejvíc OP přestřelený skill ve hře) a všichni jedou jen to. Některým lidem i Blizzu vadí, že se jede furt to samé a není build diversity, ale přitom pro to nic nedělají... raději furt NERFují ty samé buildy a přesto nic lepšího neexistuje :).
Profil

PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔

Drakkari
Burning Soul
Příspěvky:698
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected

Re: Reaper of Souls: BETA

Příspěvek od Drakkari » 28.11.2013, 14:44 hod.

To jsou nesmysly, je spousta buildů co múže wizzard hrát efektivně, lidé jsou jen ovce a neumí si sestavit vlastní. Kopírky..

Uživatelský avatar
Kuki10
Globální moderátor
Příspěvky:7218
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Kuki#2122
Bydliště:Brno

Příspěvek od Kuki10 » 28.11.2013, 14:47 hod.

Na mp1 při rozumném dps ano tam můžeš hrát cokoliv.

Odesláno z mého Nexus 4 pomocí Tapatalk

Dava_C
Ancient
Příspěvky:2377
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:avio#2489

Re: Reaper of Souls: BETA

Příspěvek od Dava_C » 28.11.2013, 15:11 hod.

No asi jak píše Kuki. Na mp0 si vystačim ve skill baru jen s Mirror Images, to je teda logika :) .
Profil

PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔

killerek
Wraith
Příspěvky:154

Re: Reaper of Souls: BETA

Příspěvek od killerek » 28.11.2013, 15:32 hod.

Ja teda nevim, jestli musis hrat ten OP build?

Barba si jedu s vlastnima skillama, co se mi zalibili behem expeni, a na pohodu i MP5. Mit lepsi equip tak i vysi MP.

Wizzarda sem si hral take skilly co me bavili. (Hydra+Blizz+Meteor+Buff/Armor+leve tlacitko sem tocil+Disintegrate). Za tyhle skilly muzu rict, ze mi je nikdy nenerfovali, ale naopak pravidelne buffovali.

Jen to WD bych rad jel jak sumonera, ale to je ted utopie. Mozna az s Lootem 2.0.

DH a monka sem jen doexpil.

Casus
Gorebelly
Příspěvky:276

Re: Reaper of Souls: BETA

Příspěvek od Casus » 28.11.2013, 15:42 hod.

Nemusis, ale bere ti to efektivitu. Classy maji 5 a pul skillu a Blizzard krom nerfovani nejlepsich specu s nima za rok udelal velky kulovy. Moderi co sami vyviji ruzny mody do her maji aktivnejsi pristup k balancovani. Patche jednou za 3 mesice s par upravama jsou tragedie, ale tak jestli to nekomu staci aby rekl "Blizzard se stara" tak mu to brat nebudu. Ale pristi hru si od nich za 1500 nekoupim, tenhle pristup je pro me proste nedostatecny.

mdmT
Minion of Destruction
Příspěvky:874
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:mdmT#2837

Re: Reaper of Souls: BETA

Příspěvek od mdmT » 28.11.2013, 15:53 hod.

... ale přece toto je jasný, v tom má Dava_C pravdu, pokud chci hrát efektivně na co nejvyšší MP, tak mám na výběr pár buildů ( i když třeba zrovna u monka to tak úplně být nemusí ) ... na druhou stranu je otázka jestli je toto vůbec vybalancovatelný ( a ano, že by to mohlo být lepší je jednoznačný ) ... když něco zvednou a bude to o blbých 5% lepší jak něco ostatního, tak to zase 90% hráčů kvůli efektivitě začne hrát ... a tak to je vlastně pořád dokola ... ale tím nechci hájit, že je to ideální situace, jen si myslím, že to není tak hrozný jak je prezentováno a věřím, že tomu RoS může jen pomoct ...

Edit : já si teda příští hru, i datáč koupím, hodina zábavy mě vyšla na korunu, ukažte mi jinou hru, kde je to reálný ...
Naposledy upravil(a) mdmT dne 28.11.2013, 15:58 hod., celkem upraveno 1 x.

Dava_C
Ancient
Příspěvky:2377
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:avio#2489

Re: Reaper of Souls: BETA

Příspěvek od Dava_C » 28.11.2013, 15:55 hod.

Killerek - Casus:

Přesně, těch pár buffů, které udělali za rok a půl se úplně minuly účinkem, protože jsou stále neefektivní, naopak třeba Meteory byly nerfnuté taky, akorát to casual nevidí. Když tenkrát nerfli Wicked Wind a lidi přišli s tím, že Meteor procuje lépe, než nerfnutý WW, tak ještě ten den bylo v PTR patch notes nerf proc koeficientů...
Profil

PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔

killerek
Wraith
Příspěvky:154

Re: Reaper of Souls: BETA

Příspěvek od killerek » 28.11.2013, 16:33 hod.

Ja nevim, ale ja to mam pro zabavu a hraju na odreagovani. Proc bych mel hrat jen neco, co je OP a efektivni? Nejsem ve WoWku, kde sem se musel za kazdou cenu dat co nejvetsi damage v raidu pri progresu.

Honbu za efektivitou bych pochopil u bota nebo farmera pro RMAH (mozna jeste v ladderu), ale pro bezne hrani by melo jit o zabavu a ne kopirovani buildu z netu, kdyz se u nich prohlasi, ze jsou nejlepsi.

Pokud neco je neco moc OP, tak se da ocekavat nerf. Byly i buffy skillu. Tohle je trochu obecne problem ve vetsine MMO. Ne vzdy muzes resit balanc jen buffy, holt nekdy musi prijit nerf. Hadky o tom, jestli je lepsi nerf nebo buff neceho, sem zazil u kazde MMO, co jsem hral.

Jinak kouknete na upravy skillu na diablofans.com je tam buff u vetsiny zmenenych skillu.

Zrovna Meteor nejdrive buffovali co tyce damage.

Casus
Gorebelly
Příspěvky:276

Re: Reaper of Souls: BETA

Příspěvek od Casus » 28.11.2013, 16:39 hod.

Jenze vysledkem balancovani je to, aby vznikly ruzny buildy, vsechny pouzitelny a vsechny na zhruba stejne urovni. To se tak nejak nekonalo, jediny co se konalo byly nerfy. Pokud je neco co se tvari OP, tak nejdriv musis zjistit kde je nejaka pozadovana hladina a kam to posouvat. Taky pak muzes prijit na to ze to neni OP, ale ze ostatni buildy jsou spatny. A tim ze znicis ten "OP" build toho fakt nedosahnes.
A celej tenhle proces musi probihat porad dokola, nekolikrat po sobe. A to fakt nejde, kdyz cas mezi dvouma patchema je mesic nebo dva.

Muzu vzit jako priklad Trail of Cinders. Neskutecne OP spell, tech 700% dmg nebo kolik to melo. Musime ten spell upravit, aby byl k nicemu. A barbarovi dat rend, taky aoe, taky 700% dmg, runu co healuje a vzhledem k tomu jak funguje fury ho muze spamovat. Tzn. pokud byl u Trailu problem, pak byl v tom, ze se dmg stackovala. Spell ale stal pomerne dost resource.
Naposledy upravil(a) Casus dne 28.11.2013, 16:44 hod., celkem upraveno 1 x.

killerek
Wraith
Příspěvky:154

Re: Reaper of Souls: BETA

Příspěvek od killerek » 28.11.2013, 16:43 hod.

Casus: Ty ses zaseklej jen na tech nerfech, ale vubec ti utekly vsechny buffy skillu, pak je to s tebou tezke, kdyz vidis jen jednu stranu.

Tady se evidentne na patche uz vybodli a rozhodli se hru predelat kompletne. Coz je videt z postupne unikajicich informaci o zmenach tykajicich se pred-datadiskoveho patche a datadisku.

Alfajk
Zhar the Mad
Příspěvky:1804
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Alfajk#2436

Re: Reaper of Souls: BETA

Příspěvek od Alfajk » 28.11.2013, 16:50 hod.

muzes me rict,kolik skillu bufovali? naprosta vetsina prosla jen a pouze nerfem,nektery nekolikanasobnym,ale ja blizzard znam za ty leta uz moc dobre,nejvic se vyplati mit vsechny chary a hrat to,co je zrovna v tu chvili OP do dalsiho nerfu,a pak proste rerollnout

Casus
Gorebelly
Příspěvky:276

Re: Reaper of Souls: BETA

Příspěvek od Casus » 28.11.2013, 16:53 hod.

A hlavne ktery buildy vznikly diky tem buffum?

killerek
Wraith
Příspěvky:154

Re: Reaper of Souls: BETA

Příspěvek od killerek » 28.11.2013, 16:59 hod.

Co kdybyste si prosli kazde patch notes? V kazdem patch notes vidim prevazne buffy u skillu.

Alfajk: Tohle bylo, ale i u Lineage 2 a v Neverwinteru sem narazil na to same.

Dava_C
Ancient
Příspěvky:2377
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:avio#2489

Re: Reaper of Souls: BETA

Příspěvek od Dava_C » 28.11.2013, 17:09 hod.

Buffy, které se minuly účinkem. Kdo je používá? Je jasné, že nejde zkombinovat vše se vším, ale aspoň pět šest buildů založený třeba na Cold, Fire, Arcane mohli klidně za rok a půl balancování přidat. Pokud mi třeba Blizzard s hydrou budou dělat 1,7x větší eDPS než Archon za cenu toho, že je to málo pohodlné a vydržím méně než v Archonu, tak je to určitá volba. Nebo pokud single target sklil Ray of Frost bude dělat 5000% DPS. Něco takového tu neexistuje.

Ano, oni už se teď tady na to vybodli a soustředí se na RoS, což je logické. Jenže celá tahle diskuse vznikla právě proto, že když nedokázali udělat balance skillů, jak chtějí dělat balance skillů v synergii s novýma legendama? Nevěřím tomu a nic si od toho neslibuju, pokud to bude špatné, nebudu zklamán, pokud to bude dobré OK, pokud to bude výborné, tak se zastydím a Blizzu se "omluvím", D3 mám rád, nemám s tím problém.
Profil

PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔

Odpovědět

Zpět na „Obecně“