Hotfix: Gold Stack Size Increased to 50 Million on RMAH

Všechno co se týká normální hry a nelze zařadit jinam.
wirgie
Doom Knight
Příspěvky:431
BattleTag:wirgie#1965
Re: Hotfix: Gold Stack Size Increased to 50 Million on RMAH

Příspěvek od wirgie » 31.07.2013, 18:15 hod.

kontrolni otazka...tech 100 stacku porad plati?

spiderer
The Butcher
Příspěvky:1251
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:spiderer#1213

Re: Hotfix: Gold Stack Size Increased to 50 Million on RMAH

Příspěvek od spiderer » 31.07.2013, 18:33 hod.

firdecek píše:Pánové, vy jste to nepochopili, co tady chtěli odpůrci změny říct. Není to o tom, že za nějaké mempo dostanete peníze, nemyslím, že by na D3 někdo chtěl založit živnost. Je to ale o tom pocitu - feeling. Pokud mi dropne Super ubed duper item, tak z něj prostě člověk nemá takovou radost, když zjistí, že si ho může koupit za 100 Kč a nemusel se tak snažit a farmit stovky hodin. Jde o to, že RMAH NIČÍ pocit z toho, že nějaký item Vám dropne a má HODNOTU (a nemyslím finanční, klidně i herní). A Blizz právě tímto opatřením pětinásobně snížil hodnotu všech itemů v ekonomice a vo vo tom to je...Jediní, kterých se to netýká, jsou HC hráči, závist je na místě :)
Ale vubec ne - mempo s 6CC bylo pred hotfixem srovnatelne treba s top Echem nebo jinym predmetem - na tom se vubec nic nemeni, to zustava stale stejny, jediny co se meni je to, ze kdo si chce goldy koupit za penize je bude mit pravdepodobne levnejsi a nebo naopak kdo chce goldy/predmety prodat dostane min. Ve hre to neovlivni vubec nic :) Delejte nejakou slusne placenou praci a hru hrajte pro zabavu a budete mit po starostech jestli je stack 1M, 10M nebo 50B.. Tahleta touha zarobit love je ten duvod proc vas D3 stve (protoze uz to neni tak snadny jako driv), tak si to jen v klidu priznejte a pak treba prijdete na to, ze vas ta hra bavi a nebo naopak nebavi..

Uživatelský avatar
Kuki10
Globální moderátor
Příspěvky:7218
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Kuki#2122
Bydliště:Brno

Re: Hotfix: Gold Stack Size Increased to 50 Million on RMAH

Příspěvek od Kuki10 » 31.07.2013, 18:48 hod.

^^

Odesláno z mého Galaxy Nexus pomocí Tapatalk 2

Uživatelský avatar
tomisco
Doom Knight
Příspěvky:555
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:tomisco#2845

Re: Hotfix: Gold Stack Size Increased to 50 Million on RMAH

Příspěvek od tomisco » 31.07.2013, 21:22 hod.

Pěkně a přesně řečeno.

Zirunka
Wraith
Příspěvky:108
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Zirunka#2764
Bydliště:Inferno, jsem zalezlej v kobkách :-)

Re: Hotfix: Gold Stack Size Increased to 50 Million on RMAH

Příspěvek od Zirunka » 31.07.2013, 21:39 hod.

Jako zajímavost je to pro mne dobrá informace, ale jak se říká: "Chleba levnější nebude." :-)

Nežerte to tak a bavte se, nebo to smažte a jděte ven, je tam tak krááááááááásně.

firdecek
The Butcher
Příspěvky:1231
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Firius#2998

Re: Hotfix: Gold Stack Size Increased to 50 Million on RMAH

Příspěvek od firdecek » 31.07.2013, 22:33 hod.

spiderer píše:
firdecek píše:Pánové, vy jste to nepochopili, co tady chtěli odpůrci změny říct. Není to o tom, že za nějaké mempo dostanete peníze, nemyslím, že by na D3 někdo chtěl založit živnost. Je to ale o tom pocitu - feeling. Pokud mi dropne Super ubed duper item, tak z něj prostě člověk nemá takovou radost, když zjistí, že si ho může koupit za 100 Kč a nemusel se tak snažit a farmit stovky hodin. Jde o to, že RMAH NIČÍ pocit z toho, že nějaký item Vám dropne a má HODNOTU (a nemyslím finanční, klidně i herní). A Blizz právě tímto opatřením pětinásobně snížil hodnotu všech itemů v ekonomice a vo vo tom to je...Jediní, kterých se to netýká, jsou HC hráči, závist je na místě :)
Ale vubec ne - mempo s 6CC bylo pred hotfixem srovnatelne treba s top Echem nebo jinym predmetem - na tom se vubec nic nemeni, to zustava stale stejny, jediny co se meni je to, ze kdo si chce goldy koupit za penize je bude mit pravdepodobne levnejsi a nebo naopak kdo chce goldy/predmety prodat dostane min. Ve hre to neovlivni vubec nic :) Delejte nejakou slusne placenou praci a hru hrajte pro zabavu a budete mit po starostech jestli je stack 1M, 10M nebo 50B.. Tahleta touha zarobit love je ten duvod proc vas D3 stve (protoze uz to neni tak snadny jako driv), tak si to jen v klidu priznejte a pak treba prijdete na to, ze vas ta hra bavi a nebo naopak nebavi..
Stále jsi to nepochopil :) Vím, že z hlediska předmětů se nic nemění a to jsem na mysli vůbec neměl. To, co je problém v D3 je právě psychologický dopad RMAH na farmení. Cíl v Diablo obecně je: "farmím, zabijím monstra po stovkách proto, aby mi vypadl předmět, který mě zlepší a můžu a) machrovat před kámošema, b) být se sebou spokojený, že jsem něco dokázal apod. "
Ovšem je tu RMAH, který brutálně znásilňuje pocit z farmení, jelikož každý si může zjistit finanční hodnotu daného předmětu!!! Blizz právě tuto hodnotu pětinásobně snížil. To, co píšeš ty - tedy mlátit nestvůry a "hrát" bez jakéhokoliv cíle a v podstatě i pokud ti vypadne 6CC Mempo, tak si řekneš "Jo, super - ale v podstatě mi vypadl předmět, který nemá vůbec žádnou HODNOTU, protože pokud bych ho opravdu chtěl, můžu ho mít lusknutím prstu."

Je pro mě prostě stejné, jako bych si šel zahrát basket, prohrál 100:0 a vůbec by mi to nevadilo, však jsem si hezky zaběhal :) Chápu, že někomu to prostě nevadí (je to taky přece jen hra), ale já tu obhajuji tu druhou stranu hráčů, kterou to s prominutím S*RE. Nemá smysl mlátit nestůry, pokud předměty, které vypadnou, nepředstavují pro hráče hodnotu, vzácnost - pocit toho, že mám něco, co nikdo jiný jen tak nemůže mít.
Mimochodem, farmili byste v D2 ty nekonečné runy na mephista, kdybyste si mohli za 5 éček koupit ZOD runu?? A měli byste stejnou radost, kdyby vám tato ZOD po stovkách runů nakonec vypadla?

Uživatelský avatar
Kuki10
Globální moderátor
Příspěvky:7218
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Kuki#2122
Bydliště:Brno

Re: Hotfix: Gold Stack Size Increased to 50 Million on RMAH

Příspěvek od Kuki10 » 31.07.2013, 23:08 hod.

Tak ale pokud si nekdo nakoupi goldy nebo itemy za ecka a pak mu nepadnou itemy, ktery by ho boostly a vadi mu to, tak je vul, protoze co muzes cekat, kdyz si koupis gear na mp10, co potom jeste chces?

Odesláno z mého Galaxy Nexus pomocí Tapatalk 2

spiderer
The Butcher
Příspěvky:1251
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:spiderer#1213

Re: Hotfix: Gold Stack Size Increased to 50 Million on RMAH

Příspěvek od spiderer » 31.07.2013, 23:18 hod.

firdecek - porad pises o tom, ze ti RMAH neco znasilnuje, ale to proste neni to jadro problemu, jsou 2 varianty proc to hrat:

1) Vybavit postavu BIS itemama - jako napr Mempo s 6CC
2) Vydelat hranim penize a BIS itemy prodavat za eura

Pokud to jde o 1) tak je uplne jedno jestli to mempo stoji 100,- Kc a nebo padesat tisic, protoze budes mit na postave BIS item a lepsi nebude = cil splnen, jde se na dalsi sloty a nebo ti jde o 2) a strasne te zere, ze kdyz ti ten BIS item padne tak ho prodas za stovku a ty bys radsi aspon tisicovku. Ale to nema s prohrou v basketu vubec nic spolecnyho, pokud ti pujde o to ve hre pilovat postavu, tak s prikladem 1) budes stastnej jako blecha, ale s prikladem 2) budes zklamanej, protoze ti proste nafarmeni top itemu neprineslo penize..

Viz tvoje hlaska: Cíl v Diablo obecně je: "farmím, zabijím monstra po stovkách proto, aby mi vypadl předmět, který mě zlepší a můžu a) machrovat před kámošema, b) být se sebou spokojený, že jsem něco dokázal apod. " - vzdyt je uplne jedno jestli ten item ma pri prodeji cenu 20,- Kc nebo vic, protoze at tak ci onak muzes machrovat pred kamosema i se sebou byt spokojeny ze jsi neco dokazal..

Proste a jednoduse, jediny co te na tom stve podle toho co pises je, ze predmet ma nizsi hodnotu vyjadrenou v penezich (nic jineho tam ani mezi radky nemuzu najit) a ja ti pisu, ze pokud nebudes resit jakou ma hodnotu v penezich, uzijes si hru mnohem vice, protoze na tom, ze to bude top predmet se vubec nic nezmeni :D

firdecek
The Butcher
Příspěvky:1231
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Firius#2998

Re: Hotfix: Gold Stack Size Increased to 50 Million on RMAH

Příspěvek od firdecek » 31.07.2013, 23:18 hod.

Chci, aby to nebylo za babku. 6CC Mempo bylo vždy za 2 miliardy (už cca rok)..to bylo v pořádku, jelikož koupit si 2 miliardy v goledch bylo za těžké eura. Po úpravě si to však nakoupíš (za předpokladu, že cena 50 mega stopro časem klesne na 0,25e), za 10 euro (čili týdenní kapecné chudého školáka). To už si může dovolit úplně každý...nebude mít hodnotu. RMAH je opravdu zkázou D3 a plně chápu, že Blizz přemýšlí o ladderu - jediném řešení této situace...

spiderer
The Butcher
Příspěvky:1251
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:spiderer#1213

Re: Hotfix: Gold Stack Size Increased to 50 Million on RMAH

Příspěvek od spiderer » 31.07.2013, 23:23 hod.

A jinak, nepodsouvej mi, ze mluvim o hrani bez cile a zabijeni z nudy - hraju, abych si odpocinul a cil byt v Top 10 HC Moncich v Heroscore a DPS uz mam s vecma v truhle taky splnenej = ted si dobehnu PL100 a pak se mozna pustim do Top 5 - opet mi na tom ale nic nemeni fakt jestli stack na prodej je 1M nebo 100M goldu :D

PS: Ano tebe jediny co stve je, ze si ted muze miliardu koupit kdejakej skolak - co ti na tom presne vadi??? Jak te to ovlivni v hrani???

firdecek
The Butcher
Příspěvky:1231
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Firius#2998

Re: Hotfix: Gold Stack Size Increased to 50 Million on RMAH

Příspěvek od firdecek » 31.07.2013, 23:31 hod.

spiderer píše:firdecek - porad pises o tom, ze ti RMAH neco znasilnuje, ale to proste neni to jadro problemu, jsou 2 varianty proc to hrat:

1) Vybavit postavu BIS itemama - jako napr Mempo s 6CC
2) Vydelat hranim penize a BIS itemy prodavat za eura

Pokud to jde o 1) tak je uplne jedno jestli to mempo stoji 100,- Kc a nebo padesat tisic, protoze budes mit na postave BIS item a lepsi nebude = cil splnen, jde se na dalsi sloty a nebo ti jde o 2) a strasne te zere, ze kdyz ti ten BIS item padne tak ho prodas za stovku a ty bys radsi aspon tisicovku. Ale to nema s prohrou v basketu vubec nic spolecnyho, pokud ti pujde o to ve hre pilovat postavu, tak s prikladem 1) budes stastnej jako blecha, ale s prikladem 2) budes zklamanej, protoze ti proste nafarmeni top itemu neprineslo penize..

Viz tvoje hlaska: Cíl v Diablo obecně je: "farmím, zabijím monstra po stovkách proto, aby mi vypadl předmět, který mě zlepší a můžu a) machrovat před kámošema, b) být se sebou spokojený, že jsem něco dokázal apod. " - vzdyt je uplne jedno jestli ten item ma pri prodeji cenu 20,- Kc nebo vic, protoze at tak ci onak muzes machrovat pred kamosema i se sebou byt spokojeny ze jsi neco dokazal..

Proste a jednoduse, jediny co te na tom stve podle toho co pises je, ze predmet ma nizsi hodnotu vyjadrenou v penezich (nic jineho tam ani mezi radky nemuzu najit) a ja ti pisu, ze pokud nebudes resit jakou ma hodnotu v penezich, uzijes si hru mnohem vice, protoze na tom, ze to bude top predmet se vubec nic nezmeni :D
Konečně se v něčem shodnem :) Jen pro ujasnení, nikdy jsem neprodal jakýkoliv předmět za eura s tím, abych si vydělal. Mám IT firmu, která mi vydělává mnohem víc, než abych ty hodiny hraní zahazoval prodejem vydřených itemů za pár stovek :) Jde mi o princip...Docela tě nechápu v jedné věci: pokud ti padne Mempo o hodnotě 20 Kč a ty budeš před kamarádama machrovat že ho máš, tak je to asi stejné, jako bys machroval s tím, že máš nové tričko od vietnamců - může ho mít totiž KAŽDÝ. Je to jako si koupit novou felicii a cítit se jako král, když feldu přitom má každý a kdyžtak si ji kdokoliv může koupit... to prostě NEJDE PŘECE. :) Proto zde není důvod marchrovat a TO JE TO, CO MĚ ŠTVE. :) Tím pádem je tu otázka ohledně motivace k tvému bodu 1) - proč mít BIS itemy, pokud je může mít každý za babku, jaká je motivace to mít? Jaká je motivace farmit? RMAH tento požitek prostě ničí a je jedno, zdali chceš vydělat peníze nebo si zahrát...

EDIT:
Co se týká HC, tak jsem psal - dá se jen závidět, jelikož zde není RMAH a gratuluji k tvým úspěchům..já HC nehraju kvůli lagům, prostě mě štve kvůli náhodě zahodit stovky hodit progressu a hraní :)

spiderer
The Butcher
Příspěvky:1251
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:spiderer#1213

Re: Hotfix: Gold Stack Size Increased to 50 Million on RMAH

Příspěvek od spiderer » 31.07.2013, 23:38 hod.

On je problem nekde jinde - ty chces aby vsichni videli, ze tvoje battle.net postava ma cenu stovek nebo tisicu eur a s tim pak chces machrovat :D Aha, to potom chapu proc to kazdy vidime jinak - me staci mit postavu, ktera je nejlepsi nebo temer nejlwpsi tam kde hraju a to jestli to ma nejakou hodnotu vyjadrenou v eurech mi je uplne volny :) V realnem zivote me bavi si kupovat kvalitni a mnohdy proti vseobecnemu vkusu drahe veci, ale jestli nekdo tusi, ze mam hodinky za 100k a nebo to netusi me nezajima - ja si veci kupuju, protoze se mi libi a mam k nim treba nejaky vztah a ne proto, aby az nekam prijdu byla prvni vec o ktere se budu bavit je to kolik ta vec stala - uz mi neni 18 a nepotrebuju delat dojem tim, ze jsem za neco dal vic nez nekdo jinej :)

Uživatelský avatar
Kuki10
Globální moderátor
Příspěvky:7218
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Kuki#2122
Bydliště:Brno

Re: Hotfix: Gold Stack Size Increased to 50 Million on RMAH

Příspěvek od Kuki10 » 31.07.2013, 23:41 hod.

Asi tak, jsem magor do PC a ze mam doma sestavu za x desitek tisic a dalsi kraviny okolo nevi ani stara.:-D

Odesláno z mého Galaxy Nexus pomocí Tapatalk 2

firdecek
The Butcher
Příspěvky:1231
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Firius#2998

Re: Hotfix: Gold Stack Size Increased to 50 Million on RMAH

Příspěvek od firdecek » 31.07.2013, 23:48 hod.

Jen ve zkratce: opakuji, že je mi jedno, kolik můj gear stojí v eurech, pro eura to nehraju!! :) Nevím, jestli si to budeš umět představit, jelikož jsi na HC, ale zkusme to. Prostě představ si, kolik času a píle jsi dal do toho, že jsi jak píšeš v TOP10 monků..a představ si, že z nišeho nic, simsala bim, blizz udělá kouzlo a jsi najednou v TOP100 monků, jelikož se snížila cena všech itemů a nyní si každý může nakopit skoro totožné předměty, jako má tvůj vydřený gear, ovšem za hubičku..jak by se ti toto líbilo? Už bys tu nemohl psát, že jsi v TOP10, a kdyby jsi napsal, že jsi v TOP100, tak by to nikoho nezajímalo, protože by řekl "OK, tak já obětuju jeden oběd a budu taky v TOP100 monků jako ty". No nic, jdu spát :)

Uživatelský avatar
Kuki10
Globální moderátor
Příspěvky:7218
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Kuki#2122
Bydliště:Brno

Re: Hotfix: Gold Stack Size Increased to 50 Million on RMAH

Příspěvek od Kuki10 » 31.07.2013, 23:50 hod.

Jenze na HC je situace trosku jina a tou je smrt.
Spusta lidi sla na HC, nakoupili goldy, meli gear, kterej jsem ja v zivote nevidel a zdechli, protoze si mysleli kdovi co....
Pavoukovi je si myslim tohle jedno, on,. ja + x dalsich lidi vi, kolik ho to stalo casu, goldu a aukci, aby takovej gear mel a esi prijde nejakej frajer a bude se vytahovat, ze ma lepsi gear jak on a pritom na infernu stravil 5 minut, tak bude akorad kazdymu pro smich.:)

spiderer
The Butcher
Příspěvky:1251
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:spiderer#1213

Re: Hotfix: Gold Stack Size Increased to 50 Million on RMAH

Příspěvek od spiderer » 31.07.2013, 23:55 hod.

Ale vubec ne - myslis ze tim, ze se snizi cena goldu zacnou padat 6CC mempa 5x za run? Asi ne = tech top Mempo bude porad +/- stejne a me se to nijak nedotkne :) a to jestli si to me po dneska koupi syn miliardare za 100 Euro nebo za 10 neni zadna zmena, jemu to bude uplne fuk kolik to stoji, mozna ho jen predbehne studentik, kterej tech 10 da taky a me nezajima kdo z nich ho bude mit. Co se tyce meho Top 10, opet jsi vedle - obchod mi celkem jde a na ah se vyznam a kdyz budu potrebovat upgradovat udelam to stejne jako uz mnohokrat, protocim na ah gear a naklupim lepsi pokud bude = s aktivnim hranim a obchodovanim si i pri snizeni ceny goldu udrzim Top 10. Ale pokud si dnes poridim top vybavu a budu zklamanej ze za rok uz top nebude, tak jsem jenom blbej a za to Blizzard ani studentici s kapesnym nemuzou :D

spiderer
The Butcher
Příspěvky:1251
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:spiderer#1213

Re: Hotfix: Gold Stack Size Increased to 50 Million on RMAH

Příspěvek od spiderer » 01.08.2013, 00:00 hod.

Kukino presne, navic kdyz kdokoliv z nas zdechne, tak se rozjede zachrana akce at uz s darovanim predmetu, goldu a pomoci, ze za tyden ti krom paragonu nic nechybi = a to je na ty hre krasny :)

Uživatelský avatar
Kuki10
Globální moderátor
Příspěvky:7218
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Kuki#2122
Bydliště:Brno

Re: Hotfix: Gold Stack Size Increased to 50 Million on RMAH

Příspěvek od Kuki10 » 01.08.2013, 00:09 hod.

Jojo, to jsem zapomel dodat:-D

Shepky
Fallen Shaman
Příspěvky:55
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Shepky

Re: Hotfix: Gold Stack Size Increased to 50 Million on RMAH

Příspěvek od Shepky » 01.08.2013, 01:18 hod.

pred 10 a viac rokmi ak si hral nejaku hru napr. heroes of might and magic,fallout,starcraft a ja neviem co este tak si sa snazil hrat co najlepsie a prechadzat dalej a tesil si sa ked sa ti po x pokusoch konecne podarilo niekoho zabit... ale preco si sa tak snazil ked si si mohol hodit cheat na nesmrtelnost a xxx penazi a mohol si to mat prejdene za hodinu...? islo o to aby si si zahral a vstal od PC zresetovany... ja beriem AH ako cheat,lebo si proste kupis co potrebujes a nemusis hrat 1000 hodin aby si nasiel lepsiu a lepsiu vec... je to hra a travit x hodin na zadku pred pc len preto,aby som predal vec za peniaze mi pride dost blbe.Ak niekto dosiahne totalne maximum v D3 tak co potom? Vypne PC vyjde von a zisti ze presedel na riti 3000hodin a koli comu vlastne? podla mna je to len hra pre relax a nie preto aby som bol s*at na to ze Blizz nieco zmenili... a v konecnom rade je to uplne kazdeho osobna vec preco D3 hraje... aj tak je to len HRA...

vavik
Wraith
Příspěvky:194
BattleTag:vavik#2969

Re: Hotfix: Gold Stack Size Increased to 50 Million on RMAH

Příspěvek od vavik » 01.08.2013, 06:13 hod.

firdecku, napsal si to výstižně, tady nejde o to, jestli můžu na diablu vydělat eura, ale o pocit výjimečnosti, šperkování postavy, možnost odlišit se od ostatních, nebo jsme v d2 jezdili boss runy, protože to bylo zábavné? nemusím hned machrovat, že mám top výbavu, ale měl by to být jeden z ukazatelů, co jsi ve hře dokázal, ukazatel vývoje hráče

spiderer, Kuki: jakákoliv hra, kterou člověk hraje bez výzvy, ho omrzí daleko rychleji, než když musí překonávat překážky; diablo omrzelo, protože není kam dál; pokud je pro vás d3 rubačka na hoďku denně pro odreagování, proč ne, tento styl hry ale její fanoušci nechtějí, proto tolik hate

spiderer má pravdu, že tahle změna nemá sebemenší vliv na kvalitu hry, ale ve výsledku ji přesně ovlivní stylem, o kterém píše firdecek; nemyslím, že školák u d3 stráví stovky/tisíce hodin, aby získal lepší equip, a už vůbec ne proto, že ho hra bude bavit po tolik hodin --> "patch" přináší lákavější možnost vrazit do hry peníze oficiální cestou, výsledkem bude zvýšení nákupů za reálné peníze a bohužel další, ještě rychlejší odliv hráčů (bavím se o herní většině, která nejede např. NoAH stylem, nevymýšlí si ve hře vlastní cíle atd.)

dokud bude v d3 vše pro všechny, diablo feeling se do hry nikdy nevrátí (zkuste se zamyslet, proč tolik lidí jásá nad článkem "Loot 2.0", proč blizzard musí uvést podobné změny do hry, aby ji zachránil)

Odpovědět

Zpět na „Obecně“