Jaké bylo D3 před rokem?
jj ja se bavim jen o sc, o hc uz nemam zajem, dokud bude online hc, tak ho uz nikdy brat vazne nebudu a vnimam to jako naprostou ztratu casu, ponevac abych hral a radoval se z nakute postavy a potom peknej rip na lag jak hovado, to pro me neni zadna vyzva, myslim, ze by nejaky ultraobtizny mod hry nebyl od veci a ted nemyslim obtiznost ve stylu HC hry, ale poradne naboostovane monstra, ktere nebudou padat jak hrusky do par vterin.
- Mr_Perfect
- Gorebelly
- Příspěvky:202
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:LordDeZhul #2115
Re: Jaké bylo D3 před rokem?
No, tak Tě pak asi celkem chápu. SC jsem dal vale ze dvou důvodů: 1) pro mě není SC žádná výzva - jakej má smysl hrát hack n slash, když smrt hráče nepřinese nic jiného, než jen respawn (kdyby daná postava přišla třeba o část ekvipu při každé smrti, to už by bylo jiná) a následný opětovný náběh na další smrt ve jménu zběsilého mačkání tlačítek. HC mě naopak nutí k tomu, abych do všeho nevlít stylem Ono to nějak dopadne. Každou elitku si prohlídnu, co má za affixy a až pak se rozhoduju, zda li jí vykosím, či ji skipnu. Nutí mě to bejt opatrnej, což se mi líbí, jelikož mám radost ze hry samotné a nejen z toho, co padá za itemy. 2) rmah mě neuvěřitelně štvalo, důvody jsou asi zřejmé z předešlých postů.
A co se týče lagů - po 4 měsíční pauze jsem za měsíc nahrál cca 60 hodin a neměl jsem ani jeden lag, ani jeden DC. Takže já se na tyhle RIPy díky netu nevymlouvám, protože jsem na lag umřel snad jen jednou a to někdy vloni v létě. V HC umírám většinou na špatnej odhad soupeře, stálo mě to zatím 3 smrti.
Ultraobtížný mod - proč ne.
A co se týče lagů - po 4 měsíční pauze jsem za měsíc nahrál cca 60 hodin a neměl jsem ani jeden lag, ani jeden DC. Takže já se na tyhle RIPy díky netu nevymlouvám, protože jsem na lag umřel snad jen jednou a to někdy vloni v létě. V HC umírám většinou na špatnej odhad soupeře, stálo mě to zatím 3 smrti.
Ultraobtížný mod - proč ne.
Re: Jaké bylo D3 před rokem?
fuxicek: Naprosto souhlasím... v D2 hraju jen HC, v D3 bych chtěl taky ale nejde to... právě kvůli mým častým DC
Mr_Perfect: Tak to patříš k těm šťastnějším s kvalitním netem... já mám DC každou chvíli...
A ohledně obtížnosti si nemyslím, že si to hráči vyžadujou... spíš mi vadí, že to s radostí přijímají (což je vlastně ve výsledku jedno a to samé)
Příklad je patch 1.0.8 - zvýšení hustoty monster, prý byl akt 3 jasnou volbou pro farmu... no tak měli snížit počet monster v aktu 3! A ne to zvýšit všude kolem! Samozřejmě lidi tuhle změnu uvítali a začínám mít takový pocit, že protože ve hře není téměř žádný přirozený progress, musí ho vytvořit uměle přes patche, aby lidi měli pocit, že jejich postava sílí... asi to zná každý, když po nahození nového patche je hra najednou o trochu lehčí (tento patch je výjimka, to bylo největší zlehčení ze všech)
Nejvíc mi vadí ale to, že nejlepší předměty padají z bílých mobů, kteří hráči nic nedělají - a mělo by tomu být naopak - ty nej předměty by měly padat z elitek a bossů (kteří mimochodem potřebují hodně posílit), u kterých se hráč zapotí, a odměna je opravdu zasloužená... myslím, že podobně tomu bylo pár měsíců po vydání - v červenci, kdy jsem chodil jen elitky, protože toho dávaly nejvíc a nejkvalitnější předměty...
Ohledně bossů snad nemusím zdůrazňovat, jak jsou jejich obtížnost a drop směšné...
Mr_Perfect: Tak to patříš k těm šťastnějším s kvalitním netem... já mám DC každou chvíli...
A ohledně obtížnosti si nemyslím, že si to hráči vyžadujou... spíš mi vadí, že to s radostí přijímají (což je vlastně ve výsledku jedno a to samé)
Příklad je patch 1.0.8 - zvýšení hustoty monster, prý byl akt 3 jasnou volbou pro farmu... no tak měli snížit počet monster v aktu 3! A ne to zvýšit všude kolem! Samozřejmě lidi tuhle změnu uvítali a začínám mít takový pocit, že protože ve hře není téměř žádný přirozený progress, musí ho vytvořit uměle přes patche, aby lidi měli pocit, že jejich postava sílí... asi to zná každý, když po nahození nového patche je hra najednou o trochu lehčí (tento patch je výjimka, to bylo největší zlehčení ze všech)
Nejvíc mi vadí ale to, že nejlepší předměty padají z bílých mobů, kteří hráči nic nedělají - a mělo by tomu být naopak - ty nej předměty by měly padat z elitek a bossů (kteří mimochodem potřebují hodně posílit), u kterých se hráč zapotí, a odměna je opravdu zasloužená... myslím, že podobně tomu bylo pár měsíců po vydání - v červenci, kdy jsem chodil jen elitky, protože toho dávaly nejvíc a nejkvalitnější předměty...
Ohledně bossů snad nemusím zdůrazňovat, jak jsou jejich obtížnost a drop směšné...
Re: Jaké bylo D3 před rokem?
Tak je to smiesne ked to hras s AH ale skus hrat odznova a maj na postave len to co najdes alebo vyrobys a bude to hned tazsie urcite
- Mr_Perfect
- Gorebelly
- Příspěvky:202
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:LordDeZhul #2115
Re: Jaké bylo D3 před rokem?
ZOMB: Sice jsi taky casual hráč, ale evidentně to bereš celkem vážně a jako "profík". Je nutné si uvědomit, že to, o čem tu mluvíš, to postihuje hrstku, ale opravdu jen malou hrstku těch, co D3 hrají. Zbytek (drtivá většina) - tedy lamy a semi-lamy jako jsem já, se naprosto spokojí s tím, jak to je teď a to je ta masa hráčů, kteří nejsou tu, ani na battlenet fóru zaregistrovaní, nečtou to, nepřispívají sem posty, takže se tu a na battlenet foru vytváří dojem, že hra je neskutečně lehká a pořád se jen zlehčuje. Je to jednoduše tím, že tady, ani tam není reprezentativní vzorek hráčů, ale vzorek složený z "ortodoxní" a "post-ortodoxních" pařanů.
Re: Jaké bylo D3 před rokem?
ja se vzdy jen vysmival borcum na HC, co psali, ze ripli na lag nebo dc, ponevac za cca1200 hodin hry me to nepotkalo, potom to prislo a uplne me to zmenilo pohled na HC, jasne mam tam ted nejakou postavu, ale uz ji neprozivam a v podstate ten startup feeling, ktery jsem mel uz se asi nedostavi. napsal jsem jim do blizzu tak sprosty ticket, ze jsem cekal, ze me okamzite daji banana a ono nic, jense mi omluvili a ze prej do budoucna to planujou osetrit nejakym save modem, tzn. v pripade lagu nebo dc se vytvori neco jako save nabo checkpopint a potom se tam clovek normalne portne z mesta pres otevreny portal, ale ze prej je to slozitejsi uvest do praxe a tak.
Re: Jaké bylo D3 před rokem?
Hodny pan hostinsky naredil hostovi pivo vodou, aby mu dele vydrzelo. Po roce ho muze host pit z hezciho pullitru ale jinak nic. Hra o lootu ve ktere loot neni. Az fixnou loot muzem se bavit, do ty doby to pro me nema smysl.
Re: Jaké bylo D3 před rokem?
Jojo WD: Hraju výhradně bez AH, už od vydání...
Mr_Perfect: Mám takový pocit, že to bude nejspíš pravda... D3 nebude nikdy vyhovovat mým požadavkům a to právě proto, že D3 je určeno pro jinou kategorii hráčů, než jsem já
Naivně jsem se domníval, že když mě baví D1 i D2, u D3 to nebude jiné...
Mr_Perfect: Mám takový pocit, že to bude nejspíš pravda... D3 nebude nikdy vyhovovat mým požadavkům a to právě proto, že D3 je určeno pro jinou kategorii hráčů, než jsem já
Naivně jsem se domníval, že když mě baví D1 i D2, u D3 to nebude jiné...
Re: Jaké bylo D3 před rokem?
Kedze hras bez AH uz od aciatku tak mi povedz ze ake MP si davas s co si len nasiel alebo vyrobyl, len i nepovedz ze si davas MP 10 ako nic. Kedze predpokladam ze si MP 10 nedavas tak ja neviem ze ako mozes povedat ze je D3 jednoduche pre teba, este stale mas kam postupovat
- Mr_Perfect
- Gorebelly
- Příspěvky:202
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:LordDeZhul #2115
Re: Jaké bylo D3 před rokem?
ZOMB: Doby, kdy byly hry dělaný tak, aby si člověk hodně zavařil hlavu a prtsy, než to dohrál, jsou dávno ty tam A to nemusíme bejt jen u RPG, FPSka to samí - dříve doslova labyrinty, kde člověk hledal páčku schovanou za skříní x hodin, dnes lineární chodby, kde nelze odbočovat, vše naskriptované, hráč jen mačká fire. Snad jen ty strategie si pořád zachovávaj určitou míru obtížnosti. Musím říct, že dřív jem na toto zjednodušování nadával jak pes. S postupem času, jak mám méně a méně možností, kdy si k tomu sednout, mi to začíná, paradoxně, vyhovovat. Holt, změna je součástí života.
Re: Jaké bylo D3 před rokem?
Jojo:
MP nezvysuje obtiznost, nedava lepsi loot, nepridava zabavu, neni vyzva, dava jenom vic dmg a hp mobum. MP1 a 10 je ma stejnou obtiznost, vsechno srovna jiny gear.
Absolutne nechapu tyhle blaboly typu nesmis tvrdit ze xxx protoze nemas Achievementy / nemas MP10 / nemas Uselessgon 1284. Co by sis vymyslel kdyby mel postavu co farmi MP10? Ze nemuze hodnotit protoze nema collectors edici? Co pak, ze nemuze hodnotit protoze nema vsechny hry od Blizzardu?
e: Jako chapu, byt to nejaky MMO a nekdo by tvrdil ze endgame stoji za prd a nebyl ani na jednom raidu, tak je pripominka na miste. Hodnoti neco co nevidel. Ale v D3, kde se meni akorat cisla je to absolutne mimo.
MP nezvysuje obtiznost, nedava lepsi loot, nepridava zabavu, neni vyzva, dava jenom vic dmg a hp mobum. MP1 a 10 je ma stejnou obtiznost, vsechno srovna jiny gear.
Absolutne nechapu tyhle blaboly typu nesmis tvrdit ze xxx protoze nemas Achievementy / nemas MP10 / nemas Uselessgon 1284. Co by sis vymyslel kdyby mel postavu co farmi MP10? Ze nemuze hodnotit protoze nema collectors edici? Co pak, ze nemuze hodnotit protoze nema vsechny hry od Blizzardu?
e: Jako chapu, byt to nejaky MMO a nekdo by tvrdil ze endgame stoji za prd a nebyl ani na jednom raidu, tak je pripominka na miste. Hodnoti neco co nevidel. Ale v D3, kde se meni akorat cisla je to absolutne mimo.
Re: Jaké bylo D3 před rokem?
Casus ty tu co davas? Tak ale ked si davas dajme tomu len MP 1 a najdes si lepsie itemi co ta posunie na napr. na MP 2 tak sa hned citis lepsie ze si davs neco viac a ja viem ze vyzsie MP zvisuje mobom len HP ale aj tak je to vyzsia obtiaznost ked hras vyzsie MP a tympadom ked si este nedavas MP 10 tak sa este stale mas kam pasuvat
Re: Jaké bylo D3 před rokem?
Ano, ale ve skutecnosti ses nikam neposunul, jenom ze zvetsily cisla. To je ta mrkev na klacku. Proto je endgame stejny na MP1 jak MP10. V kombinaci se stejnym lootem je to zabijak progressu.
Navic ja mluvim o tvoji kritice ZOMBova nazoru. Jaky hraje MP proste nema vliv. Mam CM wize za par stovek tisic a kdybych jeste trochu pridal tak si MP10 dam. Sice by to trvalo ale daval bych to mackanim 123 123. To mi neprijde ani jako obtiznost ani jako vyzva. S WW barbarem zas dam MP10 drzenim pravyho tlacitka. Stejne jak MP1,2,3,4 atd.
Navic ja mluvim o tvoji kritice ZOMBova nazoru. Jaky hraje MP proste nema vliv. Mam CM wize za par stovek tisic a kdybych jeste trochu pridal tak si MP10 dam. Sice by to trvalo ale daval bych to mackanim 123 123. To mi neprijde ani jako obtiznost ani jako vyzva. S WW barbarem zas dam MP10 drzenim pravyho tlacitka. Stejne jak MP1,2,3,4 atd.
Re: Jaké bylo D3 před rokem?
@ Jojo WD: myslim že tím chtějí říct to že rozdíl mezi MP1 a MP10 není žádný protože jediný rozdíl je čas zabíjení...rozdíl mezi MP1 a MP10 by byl ten, kdyby s vyšším MPx rostla agresivita, přibývaly další schopnosti mobům i bossům a hra dostávala s vyšším MP nádech nezámé výzvy. Pokud se naučíš jak sundávat bosy na mp1, na mp10 je o naprosto to stejný jen to trvá 10x dýl...to není o zábavě ale o tom kolik času tomu můžeš/chceš věnovat.
Kdyby dejme tomu bos dostal od MP5 nový vlastnosti, silnější, byl celkově agresivnější a musel jsi na něj jít úplně jinak než na MP1, tak to je podle mě zvýšení obtížnosti a zvýšení zábavnosti.
EDIT: opravdu unikátním systémem a podle mě ideálním by bylo, kdyby s každým MPx dostaly mobové jiné vlastnosti, jiný styl chování a taktika zabíjení s rostoucím MP by se měnila podle obtížnosti a podle rostoucí agresivity monster. Pak by bylo zajímavý sledovat kdo si dává jaké MPx...
Kdyby dejme tomu bos dostal od MP5 nový vlastnosti, silnější, byl celkově agresivnější a musel jsi na něj jít úplně jinak než na MP1, tak to je podle mě zvýšení obtížnosti a zvýšení zábavnosti.
EDIT: opravdu unikátním systémem a podle mě ideálním by bylo, kdyby s každým MPx dostaly mobové jiné vlastnosti, jiný styl chování a taktika zabíjení s rostoucím MP by se měnila podle obtížnosti a podle rostoucí agresivity monster. Pak by bylo zajímavý sledovat kdo si dává jaké MPx...
Re: Jaké bylo D3 před rokem?
Podle mé zkušenosti - čím vyšší MP tím horší kombinace vlastností u elit. Na MP0 některé "oblíbené" moc nepotkáš a s větším MP je má málem každá tlupa (aspoň se mi to tak zdá)Attia píše:@ Jojo WD: myslim že tím chtějí říct to že rozdíl mezi MP1 a MP10 není žádný protože jediný rozdíl je čas zabíjení...rozdíl mezi MP1 a MP10 by byl ten, kdyby s vyšším MPx rostla agresivita, přibývaly další schopnosti mobům i bossům a hra dostávala s vyšším MP nádech nezámé výzvy. Pokud se naučíš jak sundávat bosy na mp1, na mp10 je o naprosto to stejný jen to trvá 10x dýl...to není o zábavě ale o tom kolik času tomu můžeš/chceš věnovat.
Kdyby dejme tomu bos dostal od MP5 nový vlastnosti, silnější, byl celkově agresivnější a musel jsi na něj jít úplně jinak než na MP1, tak to je podle mě zvýšení obtížnosti a zvýšení zábavnosti.
EDIT: opravdu unikátním systémem a podle mě ideálním by bylo, kdyby s každým MPx dostaly mobové jiné vlastnosti, jiný styl chování a taktika zabíjení s rostoucím MP by se měnila podle obtížnosti a podle rostoucí agresivity monster. Pak by bylo zajímavý sledovat kdo si dává jaké MPx...
Re: Jaké bylo D3 před rokem?
jenze ono je uplne jedno,jaky vlastnosti ta elita ma,rozmlatis ji tak,jako tak...Spejbl píše: Podle mé zkušenosti - čím vyšší MP tím horší kombinace vlastností u elit. Na MP0 některé "oblíbené" moc nepotkáš a s větším MP je má málem každá tlupa (aspoň se mi to tak zdá)
Re: Jaké bylo D3 před rokem?
Jojo WD: Jsem zastánce přirozené obtížnosti - to znamená: obtížnosti normal, nightmare, hell, inferno a akty 1, 2, 3 a 4
Nejvyšší obtížnost by tedy měla být ve 4. aktu na infernu a měly by tam padat ty nejlepší věci, na MP by to nemělo záviset...
MP je směšné, jediné, co pozoruju je změna životů monster... aby to mělo smysl, měla by se více zvyšovat dmg, agresivita, nové schopnosti atd...
Ono jde o to, že nemám žádnou motivaci hrát vyšší MP po tom, co zabiju Diabla na infernu (což by měl být vrchol obtížnosti)... to je něco jako v D2 - taky jsem zabil Baala na hellu a mojí motivací nebylo ho zabít co nejrychleji na /players 8... stačilo, když jsem si obtížnost hell dával "na pohodu" (samozřejmě v rámci možností), dolevelil jsem postavu (každý skill point dobrý), naučil se perfektně ovládat build, doplnil vybavení... toho všeho jsem v D3 dosáhl za krátkou dobu, nemám další motivaci hrát dále (na vyšší MP)
Nejvyšší obtížnost by tedy měla být ve 4. aktu na infernu a měly by tam padat ty nejlepší věci, na MP by to nemělo záviset...
MP je směšné, jediné, co pozoruju je změna životů monster... aby to mělo smysl, měla by se více zvyšovat dmg, agresivita, nové schopnosti atd...
Ono jde o to, že nemám žádnou motivaci hrát vyšší MP po tom, co zabiju Diabla na infernu (což by měl být vrchol obtížnosti)... to je něco jako v D2 - taky jsem zabil Baala na hellu a mojí motivací nebylo ho zabít co nejrychleji na /players 8... stačilo, když jsem si obtížnost hell dával "na pohodu" (samozřejmě v rámci možností), dolevelil jsem postavu (každý skill point dobrý), naučil se perfektně ovládat build, doplnil vybavení... toho všeho jsem v D3 dosáhl za krátkou dobu, nemám další motivaci hrát dále (na vyšší MP)
Re: Jaké bylo D3 před rokem?
No treba pockat na datadisk a uvidime ze cinsa nieco zmeni co ta prinuti hrat dalej
Re: Jaké bylo D3 před rokem?
@ZOMB: A PoEčko tě bavilo ? (nemyslím to zle), ale podle mě by to byla ta pravá hra pro tebe... Tam se přesně tyhle věci snoubí do sebe (bodejť by ne, když na tom pracují lidi od diabla)
Jinak svůj příspěvek o MUDech jsem myslel tak, že stejný "zklamání" jsem prožíl u Diabla 1. Také nesplnil moje očekávání, které jsem si nesl jako stigma z MUDů, kterých po netu běhalo spousta (a drtivá většina byla předchůdci dnešních ARPG) ... ale už jsem zestárl a trochu otupěl
Jinak svůj příspěvek o MUDech jsem myslel tak, že stejný "zklamání" jsem prožíl u Diabla 1. Také nesplnil moje očekávání, které jsem si nesl jako stigma z MUDů, kterých po netu běhalo spousta (a drtivá většina byla předchůdci dnešních ARPG) ... ale už jsem zestárl a trochu otupěl
Re: Jaké bylo D3 před rokem?
Jojo WD: Ani nevíš, jak moc doufám, že se to s příchodem datadisku změní... naděje umírá poslední
WulFgaR77: PoE jsem zkoušel, bohužel na to nemám dost výkonný stroj, takže FPS bylo většinou 30, když jsem čelil hodně nepřátelům tak někdy i 10, a s internetem jsem na tom taky nebyl moc dobře... takže to mi brání k plnému požitku z hraní...
Neříkám, že mě to nebavilo, ale na můj vkus to bylo málo akční (oproti Diablům) - i když jsem někde četl, že se to v průběhu hry mělo zlomit - bohužel jsem u toho tak dlouho nevydžel
WulFgaR77: PoE jsem zkoušel, bohužel na to nemám dost výkonný stroj, takže FPS bylo většinou 30, když jsem čelil hodně nepřátelům tak někdy i 10, a s internetem jsem na tom taky nebyl moc dobře... takže to mi brání k plnému požitku z hraní...
Neříkám, že mě to nebavilo, ale na můj vkus to bylo málo akční (oproti Diablům) - i když jsem někde četl, že se to v průběhu hry mělo zlomit - bohužel jsem u toho tak dlouho nevydžel