Ohlasy vuči novému bonus experince
no top hráči již dávno paragon 100 mají.
Re: Ohlasy vuči novému bonus experince
haha, tak potom o com pises? je to topic o novych hodnotach bonus exp podla MP, tak sa snad bavime o expeni a o tom, co sa asi bude oplacat pokial nahanas paragona...
Re: Ohlasy vuči novému bonus experince
a nenapadlo vas, ze kdyz se da dohromady nejaka dobra grupa, pujde to na mp 10 dobre? zkouseli jste to vubec? ja ted hraju s barbem jen mp 10 a kdyz jedu v dobre grupe, davame to rychleji nez kdyz jedu sam. je jasne ze kdo zdechne na mp1, by se k tomuto tematu nemel vubec vyjadrovat a delat z toho kovbojku, jsou hraci, kteri si davaji mp 10 uplne v pohode.
Re: Ohlasy vuči novému bonus experince
no vidis to a pritom z hladiska efektivity levelovania sa 99% hracom oplatia nizke mp... a po patchi to bude rovnake, akurat sa posunu o par mp vyssie... to ze v dobre zlozenej parte kde sa kombia hlavne bonusy k dmg to ide rychlejsie ako solo je pravda... ale tiez to nema nic spolocne s tym, na akom MP sa komu oplati hrat
Re: Ohlasy vuči novému bonus experince
expeni paragonu nikdy nebude v parte rychlejsi,nez solo,uz jen proto,ze se s poctem hracu v parte nezvysuje pocet mobu na mape,coz by taky mohli konecne upravit a celkove navysit pocet mobu v aktach tak o 50%(zejmena A1 a A2)
Re: Ohlasy vuči novému bonus experince
tak můžeš si moje příspěvky třeba znovu přečíst a nevycházet z posledního. Proč to polovina lidi musí mít furt takhle reagovat.Punky píše:haha, tak potom o com pises? je to topic o novych hodnotach bonus exp podla MP, tak sa snad bavime o expeni a o tom, co sa asi bude oplacat pokial nahanas paragona...
Btw k tomu expení na mp8-10 v partě je super věc. když se to dobře složí. takže to asi vyjde i dost efektivně když se sejde CM wiz, monk , barb a pak wd / dh
Re: Ohlasy vuči novému bonus experince
Co sa tyka mp10, tak na ptrku som bez valoru na mp10 zabil skupinku zombikov+tie carodejnice co ich grcaju, mohlo ich byt dokopy tak 20, a dostal som za to 2M exp. Ked potom zabil elitu dostal som len nieco cez 1M. Je to brutal boost no, keby to znizil o 30% bol by aj vlk syty aj ovce cele 

Re: Ohlasy vuči novému bonus experince
debata bola o efektivite vzhladom na MP... ty si napisal nieco o sebe a potom si dal argument (alebo co to malo byt) ze top hraci hraju aj tak mp10... a potom napises, ze im je jedno ze to nie je tak efektivne, lebo vlastne uz maju pl100... tym padom cela ta narazka na MP10 stratila vyznam z pohladu smerovania debatyProjax píše:tak můžeš si moje příspěvky třeba znovu přečíst a nevycházet z posledního. Proč to polovina lidi musí mít furt takhle reagovat.Punky píše:haha, tak potom o com pises? je to topic o novych hodnotach bonus exp podla MP, tak sa snad bavime o expeni a o tom, co sa asi bude oplacat pokial nahanas paragona...
Re: Ohlasy vuči novému bonus experince
ja dodelal paragon 100 na mp1 a to jsem musel mit expici gear, ve kterem jsem mel o vic nez 100k dmg min, ano behal jsem alkaizer runy, kde si to clovek dokaze dopredu pekne naplanovat, takze jsem dopredu vedel, kdy ta 100 vka bude, delal jsem cca 60+ exp/hodina, pokud bych nemusel mit expici gear a v parte na mp 10 bych udelal zhruba stejne za hodku, urcite bych expil v parte mp 10, ponevac kdyz jsem bezel 30. alkaizer za den uz mi pekne hrabalo a moc me to uz nebavilo. je to hlavne o zabave, hra se stane zabavnejsi, nehlede na bonusy, ktere ziskas, goldfind a MF je super vec, je rozdil nafarmit milion a tri miliony goldu a totez plati o poctu affixu na vecech, pokud budete schopni v parte udelat stejne jako solo, jdete do toho, je to lepsi.
-
- Doom Knight
- Příspěvky:412
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:MightyMike#2828
Re: Ohlasy vuči novému bonus experince
Druhá věc je, že follower přidá 7% exp za hellfire ring a dalších 5%+ za případný LS ring.Alfajk píše:expeni paragonu nikdy nebude v parte rychlejsi,nez solo,uz jen proto,ze se s poctem hracu v parte nezvysuje pocet mobu na mape,coz by taky mohli konecne upravit a celkove navysit pocet mobu v aktach tak o 50%(zejmena A1 a A2)
Re: Ohlasy vuči novému bonus experince
nechci ztrácet čas quotováním sama sebe, ale říkal jsem, že nový boost xp dovolí hráčum nějaký charakterní růst / progress. Tzn s lepším gearem budou moci efektivně přejít na vyšší mp za účelem expení. A to platí i pro mp10, ale tam je to spíše o group hře než o solování. Pak sem se u ohrazoval na lidi co tvrdili, že ten % růst je takovej , že by se mělo expit 2x rychleji, což je ofc blbost.Punky píše:debata bola o efektivite vzhladom na MP... ty si napisal nieco o sebe a potom si dal argument (alebo co to malo byt) ze top hraci hraju aj tak mp10... a potom napises, ze im je jedno ze to nie je tak efektivne, lebo vlastne uz maju pl100... tym padom cela ta narazka na MP10 stratila vyznam z pohladu smerovania debatyProjax píše:tak můžeš si moje příspěvky třeba znovu přečíst a nevycházet z posledního. Proč to polovina lidi musí mít furt takhle reagovat.Punky píše:haha, tak potom o com pises? je to topic o novych hodnotach bonus exp podla MP, tak sa snad bavime o expeni a o tom, co sa asi bude oplacat pokial nahanas paragona...
to je přesně příklad, když se někdo přidá do diskuse v polovině a vůbec nepochytí co ten člověk chce vyjádřit
Re: Ohlasy vuči novému bonus experince
dokud si sam neotestujes prinos expicich prvku, budes tapat, ringy na followerovi jsou skoro zanedbatelne, dokonce rozdil v expech s ringem a bez nej je jen cca. milion expu na run, samozrejme to ma vyznam, kdyz tech runu udelas mnoho, kdo se smrdoli a lopoti, vubec nemusi pouzivat hell ring, nema to pro nej prinos.
Re: Ohlasy vuči novému bonus experince

fuxi: no ved jasne ze mp0-1 je na makovicu, pokial by to clovek hral par hodin v kuse, tak to je utrpenie... ja dam 1-2 runy a to mi na den staci... popripade zapnem nejake mp 6-7, kde to nbie je vobec efektivne s mojim charom, ale tak nejak to cloveka viac bavi... ale ide tam aj o to, ze to mp10 jednoducho nie je efektivne pre snad nikoho, nech mas akykolvek gear a to je to ci mi tak nejak vadi... ze v podstate nema zmysel navisovat exp na tie vysoke MP takymto stylom, pretoze to aj tak nikto kvoli tym expom nebude hrat... tam by to chcelo nejaku inu zmenu, aby to ludi motivovalo
- RedDwarf_Cz
- Wraith
- Příspěvky:177
Re: Ohlasy vuči novému bonus experince
Třeba lepší roll na leg./set, respektivě pravděpodobnost.
Re: Ohlasy vuči novému bonus experince
nevim jak komu, ale kdyz vemu kolik mi spadne legendarek na mp 10 a kolik na mp1, tak v case je to stejne, mozna na mp 10 lepsi, mam 630 MF a GF, padaji hromady zlata blizici se 5000, nekdy i vic a pokud bude ten exp bonus, tak uz se ti to proste vyplati, uvidis, ted je otazka jina, ustojim to vubec? a tady staci mit v parte jednoho dobreho hrace damagera a uz to fici, staci se mrknout na nejaky stream, mp 10 tam hraji i paragony 12 v parte a zemrou jen ojedinele, je jasne, ze kdo zdechne na nizke mp, tomu vysoke nepomuze ani v parte, ale to jsou zacatecnici, nebo totalni lamy a ti se do takoveho hrani nepohrnou.
- Kuki10
- Globální moderátor
- Příspěvky:7218
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Kuki#2122
- Bydliště:Brno
Re: Ohlasy vuči novému bonus experince
Nevi nekdo jestli se ten bonus k xp vztahuje i na lvl 1-60?:)
Odesláno z mého Galaxy Nexus pomocí Tapatalk 2
Odesláno z mého Galaxy Nexus pomocí Tapatalk 2
Best HC parta 4ever "The Expendables"
Profil zde!
Expendables stream!
Dotazy směřujte buď do PM, nebo na kuki10@diablofans.cz
Profil zde!
Expendables stream!
Dotazy směřujte buď do PM, nebo na kuki10@diablofans.cz
-
- Doom Knight
- Příspěvky:412
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:MightyMike#2828
Re: Ohlasy vuči novému bonus experince
V tuhle chvíli se vztahoval, takže by asi měl... nicméně dobře to určitě neni. Bude to znamenat naprosto nový svět powerlevelingu. Jak dlouho bude trvat levelení postavy s HL na MP10? Myslim, že LVL 60 by nemusel přesáhnout 2 hodiny. Hodně to hejbne s HC hráčema.Kuki10 píše:Nevi nekdo jestli se ten bonus k xp vztahuje i na lvl 1-60?:)
Odesláno z mého Galaxy Nexus pomocí Tapatalk 2
Re: Ohlasy vuči novému bonus experince
na HC si mp10 jentak solo nedas,takze tam to je vcelku jedno...ale SC to zabije uplne
Re: Ohlasy vuči novému bonus experince
@ Projax, kojot: jaj tj. blbost, co jsem napsal
, diky panove za opravu, je dobre, ze se forem nebudou sirit bludy
tohle uz chapu, par veci mi ale neni jasnych, zkusil jsem si zpocitat, jak se zmeny v xp promitnou do herni doby, uvazuju mp4, na kterem si myslim, ze se pro nejvetsi skupinu hracu zastavi xp runy v novem patchi:
pocet zabitych mobu pro dosazeni max paragon lvlu
mp4 v1.0.6
10 454 400 000 / 1,60 / 1,75 / 1,31 / 1,35 / 1,30 / 1,45 / 4500 = 248 893 mobu
mp4 v1.0.7
10 454 400 000 / 1,60 / 1,75 / 1,31 / 1,35 / 1,30 / 2,20 / 4500 = 164 043 mobu
---
cas potrebny pro dosazeni max paragon lvlu
mp4 v1.0.6
10 454 400 000 / 1,60 / 1,75 / 1,31 / 1,35 / 1,30 / 1,45 / 4500 / 15 / 120 = 138,3 dnu
mp4 v1.0.7
10 454 400 000 / 1,60 / 1,75 / 1,31 / 1,35 / 1,30 / 2,20 / 4500 / 15 / 120 = 91 dnu
10 454 400 000...pocet xp pro paragon lvl 100
1,60...buff xp v patchi v1.0.4
1,75...5x stack NV
1,31...radiant star ruby v helme
1,35...hellfire ring
1,30...perfect leoric´s signet ring
1,45...mp4 xp bonus (patch v1.0.6)
2,20...mp4 xp bonus (patch v1.0.7)
4500...xp za zabiti jednoho mlvl 63 moba (a3 farma)
15...pocet zabitych mobu za minutu
120...denne budu hrat 2 h
neni to dvojnasobek (ten mi taky vychazi, ze se mu blizime az na mp7), vychazi mi ale, ze v novem patchi uz na mp4 je pro dosazeni max paragonu potreba zabit 1,52x mene mobu, cimz se dost zkrati herni doba jednoho charakteru

vychazi mi, ze koeficient xp vs. zivoty mobu, je porad nejlepsi na nizsich mp (pocitam 5x NV, radiant star ruby v helme, hellfire ring, perfect leoric´s), efektivni xp farma je a bude zavisla na dps hrace, efektivni bude porad "one shot kill farma", nechci nikoho podcenovat, ale uz vidim, jak hraci jedou mp4 (nebo vyssi) stylem jedna rana vseho
mam v planu jet monka, podle vseho je schopny dat tempest rushem na mp0 60+ mil xp/hod (hraci zminuji i 100 mil., nedokazu rict, jestli je to mozne), budu toho schopny na vyssich mp? i kdyz TR v nasledujicim patchi buffnou, efektivne s nim na mp4 jet nebudu moct, vyssi mp teda znamenu zmenu skillu a pomalejsi xp farm
zaver, co jsem si zatim udelal:
- efektivni farma xp bude porad na nejnizsich mp
- hlavni prinos hellfire ringu se s tim, jak hraci dosahnout paragon 100 ztrati, se soucasnymi staty bude nepouzitelny a zmizi duvod jet infernal machine
- se zvysujicim se poctem hracu s max paragonem, bude ve hre vice goldu a ceny veci, ktere hrace nekam posunou pujdou zase nahoru
za opravy/pripominky budu jen rad

tohle uz chapu, par veci mi ale neni jasnych, zkusil jsem si zpocitat, jak se zmeny v xp promitnou do herni doby, uvazuju mp4, na kterem si myslim, ze se pro nejvetsi skupinu hracu zastavi xp runy v novem patchi:
pocet zabitych mobu pro dosazeni max paragon lvlu
mp4 v1.0.6
10 454 400 000 / 1,60 / 1,75 / 1,31 / 1,35 / 1,30 / 1,45 / 4500 = 248 893 mobu
mp4 v1.0.7
10 454 400 000 / 1,60 / 1,75 / 1,31 / 1,35 / 1,30 / 2,20 / 4500 = 164 043 mobu
---
cas potrebny pro dosazeni max paragon lvlu
mp4 v1.0.6
10 454 400 000 / 1,60 / 1,75 / 1,31 / 1,35 / 1,30 / 1,45 / 4500 / 15 / 120 = 138,3 dnu
mp4 v1.0.7
10 454 400 000 / 1,60 / 1,75 / 1,31 / 1,35 / 1,30 / 2,20 / 4500 / 15 / 120 = 91 dnu
10 454 400 000...pocet xp pro paragon lvl 100
1,60...buff xp v patchi v1.0.4
1,75...5x stack NV
1,31...radiant star ruby v helme
1,35...hellfire ring
1,30...perfect leoric´s signet ring
1,45...mp4 xp bonus (patch v1.0.6)
2,20...mp4 xp bonus (patch v1.0.7)
4500...xp za zabiti jednoho mlvl 63 moba (a3 farma)
15...pocet zabitych mobu za minutu
120...denne budu hrat 2 h
neni to dvojnasobek (ten mi taky vychazi, ze se mu blizime az na mp7), vychazi mi ale, ze v novem patchi uz na mp4 je pro dosazeni max paragonu potreba zabit 1,52x mene mobu, cimz se dost zkrati herni doba jednoho charakteru
bavime se porad o co nejefektivnejsim (nejrychlejsim) sberu xp pro dosazeni max paragonu (kvalitu dropu prosim stranou), vychazim z tabulky:kojot píše:Teď to bude tak, že se mi třeba vyplatí jet MP4 na expy, protože tam udělám stejně expů, jako na MP0. Takže na vyšší paragon se ostanu úplně stejně rychle, akorát nezblbnu z farmy MP0-1.

vychazi mi, ze koeficient xp vs. zivoty mobu, je porad nejlepsi na nizsich mp (pocitam 5x NV, radiant star ruby v helme, hellfire ring, perfect leoric´s), efektivni xp farma je a bude zavisla na dps hrace, efektivni bude porad "one shot kill farma", nechci nikoho podcenovat, ale uz vidim, jak hraci jedou mp4 (nebo vyssi) stylem jedna rana vseho
mam v planu jet monka, podle vseho je schopny dat tempest rushem na mp0 60+ mil xp/hod (hraci zminuji i 100 mil., nedokazu rict, jestli je to mozne), budu toho schopny na vyssich mp? i kdyz TR v nasledujicim patchi buffnou, efektivne s nim na mp4 jet nebudu moct, vyssi mp teda znamenu zmenu skillu a pomalejsi xp farm
zaver, co jsem si zatim udelal:
- efektivni farma xp bude porad na nejnizsich mp
- hlavni prinos hellfire ringu se s tim, jak hraci dosahnout paragon 100 ztrati, se soucasnymi staty bude nepouzitelny a zmizi duvod jet infernal machine
- se zvysujicim se poctem hracu s max paragonem, bude ve hre vice goldu a ceny veci, ktere hrace nekam posunou pujdou zase nahoru
za opravy/pripominky budu jen rad

Re: Ohlasy vuči novému bonus experince
Více exp za MP = rychleji bude mít hromada lidí paragon100 a budou zase remcat, že už to dohráli. Já se pak akorát při expení a farmení itemů přesunu z MP1 na MP2, pořád to bude nejefektivnější si myslím. Ovšem zábava to moc není. Chybí mi trochu motivace mordovat se s vyšším paragonem - vyšší MF to nevykompenzuje. Měli by udělat, že kvalita dropnutých itemů se odvíjí od MP na kterém padly, to by panečku teprve stálo za to se tam pižlat s elitkama na MP8 
