Ekonomika D3
no s ladderom neviem podla mna vdaka rmah nebude a reset postav ? Pochybujem pac tolko zalob by neutiahol asi ani blizz ked si niekto kupi EQ za 500 eur a hodia mu reset postav tak to by asi len tak nikto nenechal
Myslim si ze ah rmah tuto hru pomalu zabija a to urcite keby je aukcia na item za item kde si vyhladas urcity typ itemu a niekto chce zato item napr manticoru s 1100 dps 1x socket 150 dex a crit hit dmg 80 a ty nieco podobne mas nahodis to tam ako ponuku a pokial by to niekto potvrdil dostanes item
Neverim tomu ze sa inflacia strati alebo minimalizuje podla mna to bude len horsie a horsie takze za pol roka rok to bude vyzerat uzasne
Ja osobne by som zmenil aj healovania potkami pretoze tento system mne osobne nevonia a pride mi velmi nevhodny do takychto hier.
Myslim si ze ekonomika by sa aj zlepsila keby je lepsia itemizacia , ale ako vidime blizz vie najlepsie a skusal nieco nove len akosi mu to nevychazda
Niesu schopny ani napisat zakl blog co sa bude v dalsom patchi menit. Myslim si ze je dost ludi ako ja co sa pytaju sami seba oplati sa mi to este hrat ? co prinesie patch ma to cenu ?
PVP je takisto dalsi trosku fail to som veeelmi zvedavy ako to chcu spravit pokial tam daju aj ladder na pvp velke + ale len tak pvp bez nicoho opat chyba
Osobne by som zrusil asi ah klasicku nechal len na rmah s tym ze top itemy mozno dat na account ? zalezi ci by to potom este niekto hral
Blizz robi mrtveho brouka a nic nepodnika [mozno podnika ] ale my hraci to necitime nevidime teda aspon ja nie
Ked vidim ako male studio dokaze zabrat lepsie ako velky blizz je mi to celkom luto
Nech si hovori kazdy co tu chce , ale poe ma na viac ako ma d3 teraz povedzme si uprimne hra je tu kolko pol roka cca ? No tie patche boli pre mna osobne velmi tragicke vsetky
Flame /
Myslim si ze ah rmah tuto hru pomalu zabija a to urcite keby je aukcia na item za item kde si vyhladas urcity typ itemu a niekto chce zato item napr manticoru s 1100 dps 1x socket 150 dex a crit hit dmg 80 a ty nieco podobne mas nahodis to tam ako ponuku a pokial by to niekto potvrdil dostanes item
Neverim tomu ze sa inflacia strati alebo minimalizuje podla mna to bude len horsie a horsie takze za pol roka rok to bude vyzerat uzasne
Ja osobne by som zmenil aj healovania potkami pretoze tento system mne osobne nevonia a pride mi velmi nevhodny do takychto hier.
Myslim si ze ekonomika by sa aj zlepsila keby je lepsia itemizacia , ale ako vidime blizz vie najlepsie a skusal nieco nove len akosi mu to nevychazda
Niesu schopny ani napisat zakl blog co sa bude v dalsom patchi menit. Myslim si ze je dost ludi ako ja co sa pytaju sami seba oplati sa mi to este hrat ? co prinesie patch ma to cenu ?
PVP je takisto dalsi trosku fail to som veeelmi zvedavy ako to chcu spravit pokial tam daju aj ladder na pvp velke + ale len tak pvp bez nicoho opat chyba
Osobne by som zrusil asi ah klasicku nechal len na rmah s tym ze top itemy mozno dat na account ? zalezi ci by to potom este niekto hral
Blizz robi mrtveho brouka a nic nepodnika [mozno podnika ] ale my hraci to necitime nevidime teda aspon ja nie
Ked vidim ako male studio dokaze zabrat lepsie ako velky blizz je mi to celkom luto
Nech si hovori kazdy co tu chce , ale poe ma na viac ako ma d3 teraz povedzme si uprimne hra je tu kolko pol roka cca ? No tie patche boli pre mna osobne velmi tragicke vsetky
Flame /
Re: Ekonomika D3
Zajímavý článek vyšel na Forbesu. Jedná se o diskuzi se šéfy Xfire a DFC o D3 a budoucnosti tohoto i jiných modelů online her (ach ano, doba D2 je nenávratně pryč).
Trochu mě děsí třeba toto:
"I am not sure if Diablo III is in that much of a rut. This was very much a business model where you sell the product for $60 to millions of people. Diablo III in North America made more money in its first week of launch than all the free-to-play games combined. It doesn’t matter if usage drops off. I fully expect Blizzard to release several expansion packs that will sell millions of additional copies. Diablo III has been the biggest success story of the year so far."
Dále trochu čísel. Těžko říct jak přesná data mají, ale určitým vodítkem to určitě bude.
Odehrané hodiny.
Počet hráčů.
Zdroj: www.forbes.com
Trochu mě děsí třeba toto:
"I am not sure if Diablo III is in that much of a rut. This was very much a business model where you sell the product for $60 to millions of people. Diablo III in North America made more money in its first week of launch than all the free-to-play games combined. It doesn’t matter if usage drops off. I fully expect Blizzard to release several expansion packs that will sell millions of additional copies. Diablo III has been the biggest success story of the year so far."
Dále trochu čísel. Těžko říct jak přesná data mají, ale určitým vodítkem to určitě bude.
Odehrané hodiny.
Počet hráčů.
Zdroj: www.forbes.com
- Kuki10
- Globální moderátor
- Příspěvky:7218
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Kuki#2122
- Bydliště:Brno
Re: Ekonomika D3
Kdyz uz mate nejake napady, co to hodit na ofic. forum?
Semka se asi blizz nediva.
Odesláno z mého Galaxy Nexus pomocí Tapatalk 2
Semka se asi blizz nediva.
Odesláno z mého Galaxy Nexus pomocí Tapatalk 2
Best HC parta 4ever "The Expendables"
Profil zde!
Expendables stream!
Dotazy směřujte buď do PM, nebo na kuki10@diablofans.cz
Profil zde!
Expendables stream!
Dotazy směřujte buď do PM, nebo na kuki10@diablofans.cz
-
- The Butcher
- Příspěvky:1231
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Firius#2998
Re: Ekonomika D3
To Nekronaut: Pěkný článek. Na druhou stranu není překvapením, že hráčská základna D3 neustále klesá...myslím, že jediné, co nás spasí, je PvP a další datadisk..
Re: Ekonomika D3
Já prostě nechápu, proč všichni chtějí další datadisk. Může mi to někdo normálně vysvětlit?
Datadisk v diablu 2 byl proto, protože nebylo nutné neustálé připojení internetu - dnes máme automatické updaty, které hru stále upravují a tyto datadisky nahrazují.
Nechápu nač platit za něco, co můžeme mít zadarmo a nechápu nadšení z toho, že to musím zaplatit.
Datadisk v diablu 2 byl proto, protože nebylo nutné neustálé připojení internetu - dnes máme automatické updaty, které hru stále upravují a tyto datadisky nahrazují.
Nechápu nač platit za něco, co můžeme mít zadarmo a nechápu nadšení z toho, že to musím zaplatit.
Re: Ekonomika D3
Boty Blizzard nikdy uplne nezrusi. Navic z nich maji nejvice penez, takze proc by to delali? Proc by skutecne efektivne zasahovali? Maji jen plnou hubu kecu o tom, ze proti nim bojuji vsemi prostredky. Ale i ta posledni vokurka je dnes schopna rici kdo je a kdo neni bot )
Vlastni crafting, pridavani affixu, vylepsovani itemu, bound account itemy... tohle jsou vsechno veci, ktere jsou pro Blizzard k nicemu. Z toho nemaji ani korunu.
Jedine, co me prijde realne a dobre ke stazeni goldu a zvyseni cen soucasnych itemu:
1. Zniceni botu (coz se NIKDY nestane)
2. Vylepsovani legendary veci na zaklade spojovani itemu (myslim to tak, ze aby se jeden item vylepsil je potreba ho spojit s tim samym)
ad 2) To by pote bylo krasne videt, jak by se zacali prodavat vsechny legendarky. Druhou variantou by bylo vylepsovani na zaklade vkladani Brimstone. Hlavne by to melo konecne smysl, protoze soucasny stav je takovyto:
1. Setove veci nejsou NIKDY tak dobre jako legendary ci rare
2. Rare veci casto predci jak setove tak legendary itemy
Naprosto spatne navrzeny system rollu u itemu. Setove veci maji byt BEST items. Bohuzel tomu tak neni.
.....
Co je urcite nejvetsi blbost je: ze Blizzard prida nove predmety. Tomu neverim. Podle me skutecne laboruji s tim, jak vyuzit tak ohromne mnozstvi legendarek, ktere jsou ted po aukci a v baglu kazdeho hrace. Proste zvysit jejich hodnotu.
O goldy nejde. Neprochazeji az tak velkou inflaci. Je treba si uvedomit, ze kdyz si nekdo koupi item za 1 miliardu, tak Blizzard tim stahne 150 milionu goldu. A ted se ptam: za jak dlouho jeden hrac vydela 150 milionu goldu???
Vlastni crafting, pridavani affixu, vylepsovani itemu, bound account itemy... tohle jsou vsechno veci, ktere jsou pro Blizzard k nicemu. Z toho nemaji ani korunu.
Jedine, co me prijde realne a dobre ke stazeni goldu a zvyseni cen soucasnych itemu:
1. Zniceni botu (coz se NIKDY nestane)
2. Vylepsovani legendary veci na zaklade spojovani itemu (myslim to tak, ze aby se jeden item vylepsil je potreba ho spojit s tim samym)
ad 2) To by pote bylo krasne videt, jak by se zacali prodavat vsechny legendarky. Druhou variantou by bylo vylepsovani na zaklade vkladani Brimstone. Hlavne by to melo konecne smysl, protoze soucasny stav je takovyto:
1. Setove veci nejsou NIKDY tak dobre jako legendary ci rare
2. Rare veci casto predci jak setove tak legendary itemy
Naprosto spatne navrzeny system rollu u itemu. Setove veci maji byt BEST items. Bohuzel tomu tak neni.
.....
Co je urcite nejvetsi blbost je: ze Blizzard prida nove predmety. Tomu neverim. Podle me skutecne laboruji s tim, jak vyuzit tak ohromne mnozstvi legendarek, ktere jsou ted po aukci a v baglu kazdeho hrace. Proste zvysit jejich hodnotu.
O goldy nejde. Neprochazeji az tak velkou inflaci. Je treba si uvedomit, ze kdyz si nekdo koupi item za 1 miliardu, tak Blizzard tim stahne 150 milionu goldu. A ted se ptam: za jak dlouho jeden hrac vydela 150 milionu goldu???
Re: Ekonomika D3
Itemizace je sice špatně udělaná, ale nevím proč by měly být např. setové (či jakékoliv jiné) itemy nejlepší. Myslím, že větší variabilita je mnohem lepší. Spíš by měl celý set dávat nějaký zajímavý bonus (jinak nedosažitelný) . To samé u legendárek.
Nové itemy určitě přijdou. Např. bílé itemy nemají ve hře žádné využití atd.
Nové itemy určitě přijdou. Např. bílé itemy nemají ve hře žádné využití atd.
Re: Ekonomika D3
Možná se mýlím, ale mezi update a datadiskem vidím velký rozdíl. Zatímco update pouze opravuje již hotovou hru, tak datadisk přináší rozšíření hry (nové lokace, moby, předměty apod...). A spoustu hráčů včetně mě datadisk uvítá. Budou zase nové výzvy a věci na objevování.Thulle píše:Já prostě nechápu, proč všichni chtějí další datadisk. Může mi to někdo normálně vysvětlit?
Datadisk v diablu 2 byl proto, protože nebylo nutné neustálé připojení internetu - dnes máme automatické updaty, které hru stále upravují a tyto datadisky nahrazují.
Nechápu nač platit za něco, co můžeme mít zadarmo a nechápu nadšení z toho, že to musím zaplatit.
Re: Ekonomika D3
* Thulle měl asi na mysli to, že by takové rozšíření mohlo být součástí velkého patche (a nikoliv jako placený obsah), ale pochybuji že se Blizzard připraví o zdroj příjmů.
Otázkou zůstává kolik lidí bude v té době ještě hrát a uvažovat o koupi.
Otázkou zůstává kolik lidí bude v té době ještě hrát a uvažovat o koupi.
Re: Ekonomika D3
Věř mi že hodně Blizz uměl svoje produkty vždycky dobře prodat. A i přestože tady všichni hráči jenom nadávají tak spoustu z nich D3 baví včetně mě. Proč by to taky jinak hráli? Btw. na datadisk si vydělám během pár dní obchodování v rmah
Naposledy upravil(a) Kaplan007 dne 18.12.2012, 13:17 hod., celkem upraveno 2 x.
Re: Ekonomika D3
Já třeba tolik ještě nevydělal od začátku hryRagnarok píše: A ted se ptam: za jak dlouho jeden hrac vydela 150 milionu goldu???
Rozhodně se o to nepřipraví a hráči to opět budou houfně kupovat, na to si klidně vsadím. O to spíš bych nějaké zásadnější změny skutečně čekal až od datadisku, protože proč by se snažili "zadarmo" že? Takže pokud jim tento formát prodeje/vývoje produktu finančně vyhovuje, není třeba zavádět nějaké DLC atd.Rakiii píše:* Thulle měl asi na mysli to, že by takové rozšíření mohlo být součástí velkého patche (a nikoliv jako placený obsah), ale pochybuji že se Blizzard připraví o zdroj příjmů.
Otázkou zůstává kolik lidí bude v té době ještě hrát a uvažovat o koupi.
Re: Ekonomika D3
Za mě si datadisk určitě nekoupím, zaplatil jsem si za hru 60€ a tenhle obchodní model jako DLC a datadisky neuznávám a podporovat ho nebudu (DLC je podle mě největší prasárna, jakou mohli !vydavatelé her! vymyslet - nikoliv vývojáři).
Update nemusí být nutně oprava hry - viz. většina free-to-play her, které přináší nový content v podobě updatů.
Omlouvám se za těžký offtopic, dále již k tématu.
Update nemusí být nutně oprava hry - viz. většina free-to-play her, které přináší nový content v podobě updatů.
Omlouvám se za těžký offtopic, dále již k tématu.
- RedDwarf_Cz
- Wraith
- Příspěvky:177
Re: Ekonomika D3
Tak kdyby DLC stálo 3-5 eček a obsahovalo by nějaké nové lokace, dungy atd. a dokončení by netrvalo pouze hodinu, tak bych klidně občas podpořil. Vydělávám a když dokážu za jeden večer nechat 200,- v hospodě, tak to není zas tak velká investice do něčeho, co tě baví.
- Kuki10
- Globální moderátor
- Příspěvky:7218
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Kuki#2122
- Bydliště:Brno
Re: Ekonomika D3
Jenze dneska dlc frci vsude.....
Esi se toho dockame i v Diablu, tak potes klobas....
Dopadne to jak battlefield....hlavne ze mam premium, jako clan uz nehrajem a nez se rozhodnu co z tech vsech map a modu zahraju, tak to radsi kolikrat ani nezapnu....
A esi to takhle dopadne i s D3.....doufam ze ne...
Odesláno z mého Galaxy Nexus pomocí Tapatalk 2
Esi se toho dockame i v Diablu, tak potes klobas....
Dopadne to jak battlefield....hlavne ze mam premium, jako clan uz nehrajem a nez se rozhodnu co z tech vsech map a modu zahraju, tak to radsi kolikrat ani nezapnu....
A esi to takhle dopadne i s D3.....doufam ze ne...
Odesláno z mého Galaxy Nexus pomocí Tapatalk 2
Best HC parta 4ever "The Expendables"
Profil zde!
Expendables stream!
Dotazy směřujte buď do PM, nebo na kuki10@diablofans.cz
Profil zde!
Expendables stream!
Dotazy směřujte buď do PM, nebo na kuki10@diablofans.cz
- Peckoslav
- Minion of Destruction
- Příspěvky:878
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Peckoslav#2167
Re: Ekonomika D3
Osobně si myslím, že spíše než DLC tak bude datadisk. Je úsměvné sledovat jak spousta lidí chce datadisk, již několik měsíců po vydání D3. Určitě to reflektuje aktuální stav hry, ve které je stále dost problémů. Pozitivní ale je, že se problémy řeší, těším se na každý nový update.
Jen si připomeňte po jaké době bylo vydáno LoD... Jak dlouho trval vývoj D3 od LoD, jak dlouho po prvním díle vyšel druhý díl Starcraftu. Tahle firma nedělá hry ze dne na den, můj odhad jsou 2 roky na datadisk. Snad se mýlím...
Myslím, že můžeme být rádi, že Blizzard nešel cestou placeného hraní jako je u WoW a jiných MMORPG.
Nebo to také mohlo dopadnout formou free-2-play a platili bychom za každou ptákovinu přes mikrotransakce, a to je přátelé IMHO největší prasárna ze všech. Támhle 0,25€ za zrušení aukce, tady 0,5€ za další slot na aukci na 36 hodin... a za měsíc tam necháte desítky €.
Myslím si, že pro Blizzard inflace goldů je bezvýznamná, zkrátka se bude obchodovat ve větším objemu, časem upraví (jako to již udělali) minimální cenu za 1m, tj. posunou desetinou čárku a bude to 0,25 € za 10m. Možná (ale jen možná) upraví max bid/bo u aukcí. Moc nerozumím stropu 250€ na RMAH, ale je možné, že to naráží na nějakou legislativní příčinu, protože nepředpokládám, že by Blizzard nevěděl, že se s itemy prodávají na ebayi apod. (a to i za dob D2).
Btw. si nemyslím, že by setové věci měli být nejlepší ze hry, jen by mělo mít smysl (a s tím se potýkalo i D2), aby mělo vůbec smysl nosit celý set. Aby bonus za full set stál za to, klidně i za tu cenu, že jednotlivé části nebudou tak dobré. Ať si hráč rozhodne co obleče.
Obrovské možnosti jsou myslím v craftu, tady by měl Blizzard zabrat. Bílé a šedé předměty jsou tak pro první akt na normal (možná jen ke S.Kingovi), pak jen odpad, který nikdo nesbírá. Využít ho ke craftu je v mém pohledu logický krok - využije se stávající předmět, stačí jen vytvořit a zprovoznit recepty, třeba v kombinaci s nějakými novými über bossy, ať si hráči nemyslí, že není nový "obsah" a ať to není úplně zadarmo.
A PvP? Do datadisku času dost..
Jen si připomeňte po jaké době bylo vydáno LoD... Jak dlouho trval vývoj D3 od LoD, jak dlouho po prvním díle vyšel druhý díl Starcraftu. Tahle firma nedělá hry ze dne na den, můj odhad jsou 2 roky na datadisk. Snad se mýlím...
Myslím, že můžeme být rádi, že Blizzard nešel cestou placeného hraní jako je u WoW a jiných MMORPG.
Nebo to také mohlo dopadnout formou free-2-play a platili bychom za každou ptákovinu přes mikrotransakce, a to je přátelé IMHO největší prasárna ze všech. Támhle 0,25€ za zrušení aukce, tady 0,5€ za další slot na aukci na 36 hodin... a za měsíc tam necháte desítky €.
Myslím si, že pro Blizzard inflace goldů je bezvýznamná, zkrátka se bude obchodovat ve větším objemu, časem upraví (jako to již udělali) minimální cenu za 1m, tj. posunou desetinou čárku a bude to 0,25 € za 10m. Možná (ale jen možná) upraví max bid/bo u aukcí. Moc nerozumím stropu 250€ na RMAH, ale je možné, že to naráží na nějakou legislativní příčinu, protože nepředpokládám, že by Blizzard nevěděl, že se s itemy prodávají na ebayi apod. (a to i za dob D2).
Btw. si nemyslím, že by setové věci měli být nejlepší ze hry, jen by mělo mít smysl (a s tím se potýkalo i D2), aby mělo vůbec smysl nosit celý set. Aby bonus za full set stál za to, klidně i za tu cenu, že jednotlivé části nebudou tak dobré. Ať si hráč rozhodne co obleče.
Obrovské možnosti jsou myslím v craftu, tady by měl Blizzard zabrat. Bílé a šedé předměty jsou tak pro první akt na normal (možná jen ke S.Kingovi), pak jen odpad, který nikdo nesbírá. Využít ho ke craftu je v mém pohledu logický krok - využije se stávající předmět, stačí jen vytvořit a zprovoznit recepty, třeba v kombinaci s nějakými novými über bossy, ať si hráči nemyslí, že není nový "obsah" a ať to není úplně zadarmo.
A PvP? Do datadisku času dost..
Re: Ekonomika D3
No vidím to dost podobně a souhlasím, že free-to-play a s ní spojené mikrotransakce je prasárna všech prasáren. Osobně raději zaplatím 3x pár desítek eur, než xkrát jedno.
Lelkování s PvP ale opravdu nechápu. Proč sakra čekat na datadisk? Pokles hráčů mají už TEĎ a ať mi nikdo neříká, že takový gigant nedokáže dát do kupy takový menší projekt už teď. Vždyť mouchy by se vychytávaly za pochodu, laddery by se resetovaly a hráči co už to nehrají by vesele obchodovali na AH, protože by to pro ně mělo konečně smysl!
Lelkování s PvP ale opravdu nechápu. Proč sakra čekat na datadisk? Pokles hráčů mají už TEĎ a ať mi nikdo neříká, že takový gigant nedokáže dát do kupy takový menší projekt už teď. Vždyť mouchy by se vychytávaly za pochodu, laddery by se resetovaly a hráči co už to nehrají by vesele obchodovali na AH, protože by to pro ně mělo konečně smysl!
Re: Ekonomika D3
PvP tu mohlo být od vydání. Stačilo zavést kouzelné tlačítko (hostile) pro vyhlášení nepřátelství mezi hráči.
-
- Fallen Shaman
- Příspěvky:57
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
Re: Ekonomika D3
Kuki 10 má pravdu DLC je dnes v modě co se týče Battlfieldu 3 to je pohroma pro hráče kteří tuhle legendarní serii hráli od začátku jediné na co dnes herní studia myslí jsou peníze a obětují klidně i to nejcenější-hratelnost a to jen proto aby vyhověli dětem kteří brečí že ta hra je moc těžká protože ji začly hrát až z příchodem 3 kvuli uber grafice ale jaksi nechápou že Battlefield byl vždy o něčem jiném takto mi skur.... už víc her a u Diabla to vypadá podobně.Dice mě nehorázně nasr... a s koupí s*it 4 at u mě nepočítaj.havk
Chlape priste slusne.
Kuki
Chlape priste slusne.
Kuki
- dawemorraless
- Na-Krul
- Příspěvky:3027
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:DaweMorrales #2722
- Bydliště:Brno
Re: Ekonomika D3
Blizz by měl zrušit anonymitu aukce koukneš na profil zjistíš že týpek má 600K elite kills smrdí to botem nechci...určitě zrušit max buyout na RMAH ale stanovit max. starting price jak na RMAH tak na AH je to přece aukce a když chce někdo dát 1000 éček nebo mildu.... tak když na to má
LVL 99 galerie
HC grál
Unikáty / - Tyraels Might, Asteron iron ward
Sety /100%
Runy /100%
RW / -7 jah
D3 Poetarum
HC grál
Unikáty / - Tyraels Might, Asteron iron ward
Sety /100%
Runy /100%
RW / -7 jah
D3 Poetarum
-
- Fallen Shaman
- Příspěvky:57
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
Re: Ekonomika D3
Beru na vědomí a omluva všem ale jakmile sliším Battlfield tak se neudržím a začnu metat blesky protože to pro mě byla herní serie na který sem strávil spoustu času a nemohl sem se nabažit a pak příjdou s tímhle s*it a vydávaj to za nejlepší díl serie bože za co...