Fight píše:Alfajk píše:spis me rekni,co je v D3 lepsi,nez v D2
To je banální vyhnutí se mé první otázce, odpověď na tu tedy stále požaduji. Nicméně, proč bych i na tvou nezodpověděl:
Herní mechanismy
1. Systém zdrojů a jejich obnovy (alias konec stupidního drink-festu).
2. Lepší management farmení (věci se dají často a snadno rozemlet u kováře, takže velikost inventáře není tak frustrující).
3. Lepší vyřešení smrti v SC (běhání nahatý k mrtvole postrádalo smysl).
4. Větší variabilita buildů (především už nemusím mít tisíc skillů, které vůbec nepoužívám).
5. Lepší UI a trojnásobek aktivních skillů (když nepočítáme v D2 rychlé přepínání skillů v boji).
6. Více nutného taktizování v boji a např. větší role crowd-controlu.
7. Více slotů equipu, tudíž zase větší variabilitu.
8. Crafting (posun od náhodného blbnutí s horadrickou kostkou).
9. Lepší společníci (ti v D2 mi přišli dost zbyteční, navíc stejně 90 % hráčů bralo jen Iron Wolfy).
Atmosféra
1. Lepší grafika (samozřejmě je to dáno i dobou, takže brát s rezervou).
2. Členitější prostředí (i to blbé podzemí už nejsou jen zdi, ale různé elementy, navíc mnoho z toho se dá rozbít).
3. Lepší poměr otevřených exteriérů s náhodnými dungeony i koridorními lokacemi (možná je to ale subjektivní).
4. Zvuky a hudba jsou diskutabilní (nejlepší byly asi fakt v D1; D2 a D3 jsou u mě zhruba na stejno, navíc mnohem větší roli mají nyní ambientní zvuky).
5. Mnohem větší rozmanitost prostředí (tři jeskyně vedle sebe vypadají třeba designově každá jinak, srovnej vedle toho jeskyně v 1. aktu D2).
6. Pocit skutečné bitvy v 3. aktu (vedle toho D2 bylo celé jen o "jdu a biju"; 5. akt D2 se tomu snad trochu blížil).
7. Živé charaktery, které se vyvíjejí a občas spolu i vtipně hovoří (mám na mysli hrdinu, followery, NPCčka...).
8. Skvělý barevný dojem do tajemství utopené reality při užití pastelových barev (mramorové ladění D2 bylo taky fajn, ale proč se opakovat?).
9. Lepší příběhové posuny (místo "Cain nablábolí pět odstavců textu" tu jsou krátké, ale vypointované rozhovory, též nascriptované události.)
dobra teda,mozna tim zaspamuju pul stranky kvuli velky quote,ale pouzijou tvoji sablonu
Herní mechanismy:
1. rozhodne ne,mackani lahvicek bylo naprosto lengendarni a byla to i jedna z veci,ktery diablo proslavily(casto i v jinejch hrach slychavam "potuješ jak ďábel")
2. lepsi farmeni? srsly? nemoznost farmit neco konkretniho je podle me dost frustrujici...nemluve o tom,ze z bossu nepada vubec nic (nemusi padat godlike eq,bohate by staci equip lepsi nez podprumernej)
3. ano,beh s nahou postavou nebyl v D2 to pravy orechovy,v D3 to ale mohli vyresit v podobe "ghost worldu",ale asi nechteli bejt jako wow
4. vetsi variabilita? are you f*ck kidding me ? vzdyt tady jsou z 10 "run" u jednotlivejch skillu
pouzitelny tak 2 a z toho vetsina lidi nosi jen jednu jedinou - vsichni stejnou...skilly jsou tu naopak u vsech uplne stejny,to v D2 fakt nebylo,druid mohl jet na "promeny" a nebo bejt klidne kouzelnik...
5. UI je prakticky bez zmen a kdyz uz nejaky ma,tak jen kosmeticky,lepsi ovladani skillu je pochopitelny,doba postoupila a dnesni casual hraci by dost tezko chapali,ze aby pouzili vic nez 2 skilly na kryse,musej ten skill narychlo prehodit klavesou
6. vetsi CC a zaroven nutnost CC je opet dana celym hernim mechanizmem,v diablu 2 nedostavals bezne IK na potkani,podle me se zrovna do diabla CC vubec nehodi,odjakziva to byla hra "hack n slash",ted je z toho "hit n run"
7. variabilita equipu? vzdyt se vsichni soustredej na to samy,je uplne jedno jestli mas 1 ring,nebo 10 na kazdym prstu...
8. crafting v D3 se zatim neda hodnotit,protoze projde velkejma zmenama(od ceny,pres moznost dropu),v dnesni podobe je na urovni gamblingu v D2 = useless
9. lepsi spolecnici jsou dost diskutabilni,je treba v D2 chodil s tim magem,protoze mel i dobrej dmg...v D3 nema dobrej dmg zadnej a beres je jen z duvodu CC/buffu (viz cislo 6)
Atmosféra:
1. lepsi grafika? ano je lepsi,ale oproti cemu? oproti D2 ? no to by jeste tak chybelo,aby 10 let stara hra mela lepsi grafiku...ale jinak "lepsi grafika" na rok 2012 urcite neni,je tezce purmerna
2. nehodnotitelne,dano 10 letym rozdilem (rozbitelny sudy byly i v D2),clenitost je na dnesni dobu porad bida,jeskyne jedna jako druha a o recyklaci "prostredi" z D2 ani nemluvim (kanal,poust,pevnost...)
3. ja mel radsi exteriery...moc neobjektivni
4. zvuky lepsi v D3,hudba lepsi v D2,zvuky opet dany pouze 10 letym rozdilem,v ty dobe neco takovyho proste nebylo mozny
5. ad 2
6. opet rozdil pouze technologicky,prostredi totozny s D2
7. rozhovory me jsou ukradeny,diablo 3 nehraju kvuli pribehu nebo hluboky myslence...
8. na me az moc barevny,vubec to nema atmosferu D2
9. opet nehodnotitelne,dano technologii,v ty dobe neco podobnyho proste nebylo mozny,tak is museli vystacit s textem...a mozna to bylo lepsi,i v dnesni dobe super pc grafiky,3d televizi a vseho,se porad hraje Dračí doupě