Patch 2.4.0

Všechno co se týká normální hry a nelze zařadit jinam.
Odpovědět
Uživatelský avatar
dawemorraless
Na-Krul
Příspěvky:3027
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:DaweMorrales #2722
Bydliště:Brno
Re: Patch 2.4.0

Příspěvek od dawemorraless » 08.11.2015, 10:32 hod.

Tak ten Litany je pro wizznu jak dělanej konečně bych si s chutí zahrál ray of frost :love:
LVL 99 galerie
HC grál
Unikáty / - Tyraels Might, Asteron iron ward
Sety /100%
Runy /100%
RW / -7 jah
D3 Poetarum

Ksinbad
Gorebelly
Příspěvky:277
BattleTag:Ksinbad#1240

Re: Patch 2.4.0

Příspěvek od Ksinbad » 08.11.2015, 13:40 hod.

Chci se zeptat, jestli se už pracuje na překladu o tomto patchi.

Uživatelský avatar
DrSma
Na-Krul
Příspěvky:3302
BattleTag:DrSma#2261

Re: Patch 2.4.0

Příspěvek od DrSma » 08.11.2015, 16:12 hod.


Uživatelský avatar
buchis
Doom Knight
Příspěvky:444
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
Bydliště:Pustiměř

Re: Patch 2.4.0

Příspěvek od buchis » 08.11.2015, 18:02 hod.

witekcz píše:
O Ku*wa!
Tak když tu nebylo žádný info, tak jsem dal alespoň něco, lepší než drátem do oka...
Pardon, že jsem informoval ty, kteří třeba nemeli zadne info.
Buchis je death, ať žije herdek

Uživatelský avatar
Seton
Na-Krul
Příspěvky:3456
BattleTag:Seton#2895

Re: Patch 2.4.0

Příspěvek od Seton » 08.11.2015, 20:38 hod.

změna Buff UI
--- KONČNĚ!!

DMG numbers na obrazovce jsou zredukovány.
Death's Breath budou lépe vidět.
Padl vám předmět a nevíte, zda jej máte v bedně? Nyní vám to předmět řekne sám.
--- Dobrý, vítám :)

50+ nových legendárek

10 nových setů, některé staré jsou předělané.
Thorns budou konečně užitečné.
Demon Hunter bude mít ninja set.
--- klasika, vítám :)

Set dungeons
Dungeony, které jsou stavěné pro 6-p sety. Oblečte set a splňte s ním ukol stavěný pro tento set v tomto dungeonu.
Nejprve jej budete muset objevit skrz svitky ve hře.
Pro každé povolání jsou 4 druhy dungeonů (1 set = 1 dungeon).
--- uvidíme

Konec season legendaries.
--- KONEČNĚ!!!

Větší stash!!!
--- KONEČNĚ!!! jooooo
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Obrázek

Uživatelský avatar
Seton
Na-Krul
Příspěvky:3456
BattleTag:Seton#2895

Re: Patch 2.4.0

Příspěvek od Seton » 08.11.2015, 21:25 hod.

moc se těším na Marauder DH :). společně s novou kuší, co vylepšuje CA!! Moc jsem miloval CA-Sentry, ta "mohutnost" loaded for bear dávala pocit totální destrukce :)
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Obrázek

Naliim
Wraith
Příspěvky:112
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Naliim#2995

Re: Patch 2.4.0

Příspěvek od Naliim » 08.11.2015, 21:36 hod.

Seton píše:moc se těším na Marauder DH :). společně s novou kuší, co vylepšuje CA!! Moc jsem miloval CA-Sentry, ta "mohutnost" loaded for bear dávala pocit totální destrukce :)
Musím souhlasit :) MARA set byl prostě top :) Doufám, že bude použitelný jako dřív!

Y0G1
Burning Soul
Příspěvky:676

Re: Patch 2.4.0

Příspěvek od Y0G1 » 09.11.2015, 07:51 hod.

v tom set dungeone HC postavy nemozu umriet

Uživatelský avatar
Tyckin
Zhar the Mad
Příspěvky:1796
BattleTag:Tyckin#2872

Re: Patch 2.4.0

Příspěvek od Tyckin » 09.11.2015, 08:52 hod.

Jsem zvědav co z toho bude, ale podle situace mám za to, že další sezonu už nerozjedu a vrátím se zpět na NS (až skončí tahle sezona).
Tentokrát prakticky celej klan začal sezonu (65 lidí), tak jsem musel taky - po 2 měsících už není téměř s kým hrát a paradoxně bývá online víc lidí NS než na sezoně. Pro člověka co nehraje brutálně aktivně sezona nemá potenciál - ze začátku jim nestačím, a oni to za chvíli zapíchnou než se trochu vyprofiluju, o rankingu ani nemluvím.

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Patch 2.4.0

Příspěvek od Mlok » 09.11.2015, 09:12 hod.

Embodiment of the Marauder Set redesigned:
2p: Unchanged
4p: Sentries deal 200% increased damage and cast Elemental Arrow, Chakram, Impale, Multishot, and Cluster Arrow when you do
6p: Your primary skills, Elemental Arrow, Chakram, Impale, Multishot, Cluster Arrow, Companions, and Vengeance deal 400% increased damage for every active sentry (was 100%)

Nejdřív jsem si říkal, že je to trochu přepálené. Ale ono možná není vůbec a mohlo by to i přes PTR projít. Dokonce by to mohlo být i málo proti ostatním postavám v GR.

Srovnání s U6:
- U6 má max dmg 1560% (81 discipline + 20% multiplikativní bonus UE)
- nový nástřel M6 má v ideální situaci dmg> self cast 5x 400% + 100% a k tomu sentry 5x 200% = 3100%, což je téměř 2x tolik co UE (proto se mi to zdálo, že to bude moc a bude ještě nerf na PTR)

Jenže proti UE je to pořád několik nevýhod:
- o jednu pasivku méně (nutné mít CE u M6), což je minimálně 10% dmg dolu (to je případ situace, kdy s UE budu mít navíc Steady aim, která dá zhruba těch 10% z důvodu dalších aditivních buffů)
- chybí 20% dmg redukce, sice to vypadá, že bude slušný defense pásek pro M6, jenže to zase sníží dmg kvůli nepoužití WH
- 3100% to nedá téměř nikdy, průměrně v GR bych to viděl jen o trochu více než je 2100% za self cast, tak na 2200-2400% (odhad za ne pořád všechny sentry v dostřelu + na začátku každého patra ztráta dmg než se položí všechny sentry)
- chybějící MfD v kostce (potřeba na sobě mít + v kostce Rucsack + DML), dalších cca 10% dmg dolu

A i když vezmu pro max GR srovnání bez vlivu defense (v extrému jsou max pokusy nejelpších hráčů stejně cestou, že cokoliv jen one hit kill), tzn. pouze srovnám dmg, tak po započtení chybějící pasivky to bude cca jen o 1/3 dmg více pro M6 oproti U6.

A to je pořád jen +2 lvl GR oproti U6. A U6 končila dost nízko, tedy +2 lvl v GR je pořád málo. Takže žádný důvod nerfu nastřeleného dmg pro M6.

Celé to samozřejmě může změnit kuše pro CA. To co jsem srovnal jen Multishot s Yang's lukem.

V každém případě se těším na upravený M6.

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Patch 2.4.0

Příspěvek od Mlok » 09.11.2015, 09:23 hod.

Napíšu to jako samostatný příspěvek, nepatří to k M6.

Změny XP ve 2.4
Bonus Experience changes
Bonus XP gear has had its effectiveness significantly (example shown was by 90%) reduced at level 70
To compensate, monsters now grant 50% more experience across the board
Additionally, Monster Health has been reduced quite significantly for solo players and smaller groups

Z grafu odhaduju pro solo, že bude 60% health pro solo oproti 4P. Tzn. solo +3 GR zlepšení ve srovnání s 4P.

Pořád 4P bude dávat vyšší GR, ale současně s extrémním snížením XP gearu to bude velké snížení rozdílu v expení solo x dobrá 4P parta.

Ve výsledku to bude pro 4P partu mírný nerfe oproti současnému stavu. +50% XP je méně než profitování ze současného XP gearu.

Pro solo hráče to bude naopak výrazný boost oproti současnému stavu. I jen gear bude zlepšení pro solo. Tam je +50% určitě lepší než bonus gear (který byl solo rozumně jen 41% a k tomu ještě na vyšší GR už to bylo sporné, jestli použít XP bonus nebo raději life nebo CDR gem) a k tomu +3GR za monster health.

Můj odhad je, že v dobré 4P by se mohlo expit tak 2x rychleji, aktuálně to bylo i 10x rychleji.

Uživatelský avatar
hulkxxxl
Ancient
Příspěvky:2060
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Hulkxxxl#2541
Bydliště:Břeclav

Re: Patch 2.4.0

Příspěvek od hulkxxxl » 09.11.2015, 10:08 hod.

trochu mě s*re že stash bude jen jeden a ostatní záložky se budou odemykat pouze pro sezonu jako odměna

celkově zase snaha donutit hrát sezonu :(

dost mě šokovala ta úprava A itemů díky gemu v kostce (další vlastnost), abych začal expit gemy do kostky pro všechny itemy (asi je jedno jakej gem použiju že? jakej lvl musí bejt? 50?)

jinak jsem zvědavej na úpravy setů, co zase z toho bude totálně OP a starej gear poletí do truhly
Obrázek Obrázek

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Patch 2.4.0

Příspěvek od Mlok » 09.11.2015, 10:33 hod.

Ta úprava áčkových itemů pomocí leg. gemů se mi líbí. Zase to přidá co dělat a pak to i znatelně sníží poměr main statu mezi velkým rozdílem paragonů. I když budu počítat, že solo budu mít gemy na nižším lvl (i když tou předchozí změnou ohledně life monster se ten rozdíl zase o trochu zmenší), tak i tak bude ten poměr výrazně menší.

Gemy čím vyšší lvl, tím lépe. Dostaneš na áčkový item main stat ve výši 5x lvl gemu. Minimum je lvl 30, 40, 50, dle typu itemu. Minimum je ale fuk, o nižším než 50 lvl gemu ani neuvažuju.

Už jsem začal levelit gemy na tohle použití. Bude jich potřeba hodně. Jak na současné itemy, tak pak na každý další upgrade áčkového itemu. Dle toho jak moc dobrý je áčkový item (pravděpodobnost dalšího upgradu za lepší malá x velká), tak budu používat lvl gemů.

Skok to bude docela velký. I když vezmu, že mám v jednom buildu jen 9 áčkových itemů (a ty zbylé jen tak nebudou), tak je to i při jen 50 lvl gemu 9 x 50 x 5 = 2250 main statu navíc. A s tím jaké budou změny, tak to vidím na o dost větší lvl gemů i hned od začátku. Takový lvl 60 bude snadný rychle i solo (to už by bylo 2700 main statu za 9 itemů).

Stash mi nijak moc nevadí, i když by mi samozřejmě nevadilo mít místa více. Hlavně jsem rád, že už nebudou předměty pouze pro sezónu. Tedy nucení hrát sezónu tu pořád trochu je, ale přijde mi menší než dříve.

Edit:
V GR to bude (speed i maximum) pro solo +5lvl jen za změnu health monster + nárůst main statu za vylepšené áčkové předměty. A otázkou je, jak dopadnou nové sety a itemy. Skok v GR tedy bude dost velký.

Y0G1
Burning Soul
Příspěvky:676

Re: Patch 2.4.0

Příspěvek od Y0G1 » 09.11.2015, 11:04 hod.

Preco tak moc blizz skace od patchu k patchu viac xp za group menej za solo viac a viac solo GR ..takto budeme zachvilu facerollovat 100gr

Uživatelský avatar
hulkxxxl
Ancient
Příspěvky:2060
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Hulkxxxl#2541
Bydliště:Břeclav

Re: Patch 2.4.0

Příspěvek od hulkxxxl » 09.11.2015, 11:11 hod.

Mlok díky za vysvětlení, tedy konstatuju že momentální činnost bude expit gemy :D fuj fakt to nenávidím

item půjde upgradovat gemem víckrát? nebo jen jednou?

PS ten gr 100 určitě v 2.4 padne
Obrázek Obrázek

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Patch 2.4.0

Příspěvek od Mlok » 09.11.2015, 11:35 hod.

Y0G1 píše:Preco tak moc blizz skace od patchu k patchu viac xp za group menej za solo viac a viac solo GR ..takto budeme zachvilu facerollovat 100gr
Vždyť teď právě ten přílišný rozdíl XP solo x group zmenšují. Jasně prohlásili (asi Wyatt, to je ale fuk), že chtějí udržet stav, kdy v partě je to výhodnější. Ale že rozdíl je už aktuálně příliš velký a chtějí ho cíleně zmenšit.

GR100 si taky myslím, že ve 2.4 by mohl padnout.

hulkxxxl: Půjde to opakovaně. Tedy můžeš na začátku použít i nižší lvl leg. gemu (s tím minimem 30, 40 nebo 50 dle typu itemu, který vylepšuješ) a časem pak použít další kousek leg. gemu na vyšším lvl a bonus main statu si tak zvýšit.

edit:
Mě to naopak baví levelovat gemy. Takhle budu více lvl za rozumný %, kde hned uvidím výsledky a ne jen trvale za 1% upgrady, kde to jde hodně pomalu. 1% upgrady už v tomhle případě nebudou nutné, přínos už bude o hodně menší než u 1% upgradu gemů, které používáš socketnuté.

A hned to zkusím i srovnat pro moji postavu (kdo má vyšší paragon, tak pro toho to bude přínos ještě o něco menší jak má více main statu):
- dejme tomu, že dám poměrně snadno lvl60 gemů (ve 2.4 to půjde výše, ale tím se to ještě posune k menšímu přínosu)
- to máme 2700 main statu za 9 áčkových předmětů
- z lvl60 bych udělal lvl65 pomocí 1% upgradů, to je 9x5x100 = 4500 odehraných GR
- dostanu se tak na 2925 main statu
- a to znamená přibližně přibližně 1,7% nárůst dmg (+ malinko tougness)
A to už je minimální nárůst za opravdu hodně námahy.

Tedy viděl bych to ukončit levelování gemů buď už na 60% šanci na jetě přijatelně rychle zahraném GR nebo případně někde na 30% nebo 15%. Za 1% se vždy vyplatí nejprve zvyšovat lvl gemů, které se přímo nosí.

Uživatelský avatar
McT
Burning Soul
Příspěvky:769
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:McT#2636

Re: Patch 2.4.0

Příspěvek od McT » 09.11.2015, 11:59 hod.

Pánové četl jsem ti několikrát ale i tak nevím o co jde :-) vysvětlite mi to prosím jako pro blb...? :-D možná to bude vhodné i pro další osoby.
Mám ancient věci , kterou budu moct vylepšovat pomocí legendárních gemů a ty budou zvedat main stat? O kolik a nebo jak? A ještě jsem něco četl o pěti gemech na jeden item?

Odesláno z mého ZP952 pomocí Tapatalk

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Patch 2.4.0

Příspěvek od Mlok » 09.11.2015, 12:12 hod.

Kanai's Cube: Augment Item
- Kanai's Cube is getting a new recipe, Caldesann's Despair, that lets you augment an Ancient Legendary item
- The recipe consumes a Legendary Gem and adds 5 points of a main stat to the item per Legendary Gem level
- Weapons require at least a rank 30 Gem, Jewlery requires a rank 40 Gem, and Armor needs rank 50 Gems.
- 3 Flawless Royal non-Legendary gem are also needed to determine the specific main stat
- Using the recipe twice on the same item replaces the old augmentation bonus

Tedy naexpíš leg. gem nejméně na 30, 40, 50lvl dle toho jaký áčkový předmět budeš vylepšovat. Přihodíš 3x Flawless Royal typu jaký potřebuješ main stat. A získáš na áčkovém itemu 5x lvl gemu main statu navíc. Proces lze opakovat (smysl má pokud budeš mít leg. gem vyššího lvl než byl použit dříve).

Tedy je čas si připravovat spoustu nalevelovaných leg. gemů na 2.4. Já zatím leveluju co nepoužívám. Až to bude (nebudu to s lvl přehánět), tak si nechám napadat nějaké leg. gemy vícekrát, abych jich mohl připravit více kousků. Kdo hraje více postav, tak to aby si udělal opravdu velkou zásobu.

edit:
Jen jsem tedy moc nepochopil ty různé minimální lvl dle typu áčkového itemu. Jediné co mi napadá je počet používaných itemů daného typu. Tedy, aby těch itemů co je nejvíce (armor) bylo vázaných na vyšší lvl gemu a nešlo hned na začátku vylepšit komplet gear i když ještě nejsem schopný zvednout gem na 40+. To by se ale týkalo stejně jen sezóny, u NS nemá smysl používat nic pod 50 lvl (na 50 je to hned, tam to je o speed GR x 60%-100% upgrade).

Uživatelský avatar
HELLERcz
Diablo
Příspěvky:4296
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:HELLER#21462

Re: Patch 2.4.0

Příspěvek od HELLERcz » 09.11.2015, 12:24 hod.

PTR bude tento týden ?
Obrázek

Uživatelský avatar
hulkxxxl
Ancient
Příspěvky:2060
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Hulkxxxl#2541
Bydliště:Břeclav

Re: Patch 2.4.0

Příspěvek od hulkxxxl » 09.11.2015, 12:25 hod.

ok myslel jsem že půjde předmět upgradovat několikrát, ale je to jen že se mi podaří vylepšit gem a tím získat vyšší hodnotu bonus statu - to je fajn to beru

takže reálně pro každou postavu co hraji, udělat co nejvyšší gemy pro každej kousek gearu :D OMG

pro supporta to nebude takovej boost ale pro dmg dealera (pokud teda nejsem no-lifer) to bude pěkný
Obrázek Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Obecně“