Patch 2.1.2
A ta nová lokace bude až jindy, ne v tomto patchi ?
Re: Patch 2.1.2
Přečti článek z Blizzconu na hlavní stránce, vybral jsem kousek -
Myslím, že na nové lokace si ještě počkáme, v tomto patchi budou asi noví goblinci, ancients legendárky a gemy... Necháme se překvapitNové zóny a monstra. Většina z těchto věcí nebude zahrnuta do patche 2.1.2! Ruins of Sescheron - hratelné na Blizzconu, lokace z D2LOD, kdysi domov barbarů, nachází se před Mount Arrerat. Pamatujete, jak se stařec snaží přesvědčit Baala, stojícího na zasněžených pláních, že neprojde? To je přesně ona lokace. Nyní z ní jsou akorát ruiny. Bude dostupná v Adventure mode, bude poblíž Arreat crater v třetím aktu. Nový rift guardian - Rat King. Jestli máte strach z myší a krys, tak z tohohle bosse budete kadit maggi v kostkách =) Když vás zabije, sežere vaší mrtvolku =) Do hry přibudou Yetti. New Tristram v prvním aktu bude předělán, profese budou blíže sobě!
Re: Patch 2.1.2
Aha, nebudou ... tak to by mě zajímalo, kdy to bude
Re: Patch 2.1.2
U DH to ještě bude zajímavé. Zatím není jasné, jestli některý ty vlastnosti budou na nové legendárce nebo je to změna M6. Doufám, že to bude nová legendárka (k tomuto názoru se zatím přikláním, bonusy setů nemívají rozsahy, takže je to méně pravděpodobné, že to bude změna M6).
Uvidíme až to bude na PTR ke stažení nebo oficiální patch notes a nejen datamined (kde je to zavádějící, když z toho nejsou jasné všechny souvislosti).
Konkrétně tohle "Your generators, Elemental Arrow, Chakram, Impale, Multishot, and Cluster Arrow deal [{VALUE1}*100]% increased damage for every active Sentry." by se mi nejvíce líbilo kdyby bylo na nějakém quiveru. Je to také jedna z možných a poměrně pravděpodobných variant, že by tohle byla konkurence pro Rucksack (doufám, že to není upravený Rucksack, že ten zůstane).
Uvidíme až to bude na PTR ke stažení nebo oficiální patch notes a nejen datamined (kde je to zavádějící, když z toho nejsou jasné všechny souvislosti).
Konkrétně tohle "Your generators, Elemental Arrow, Chakram, Impale, Multishot, and Cluster Arrow deal [{VALUE1}*100]% increased damage for every active Sentry." by se mi nejvíce líbilo kdyby bylo na nějakém quiveru. Je to také jedna z možných a poměrně pravděpodobných variant, že by tohle byla konkurence pro Rucksack (doufám, že to není upravený Rucksack, že ten zůstane).
Naposledy upravil(a) Mlok dne 18.11.2014, 10:35 hod., celkem upraveno 1 x.
Re: Patch 2.1.2
To bude tak na velké prázdniny příští rok :-D a v roce 2016 datadisk :-D
A na tu lokaci se také těším, ale bude asi jenom jedna tak to stejně budem mít jen chvilkové potěšení :-)
EDIT: doufám že DH bude stále použitelný když jsem za něj teď začal hrát :-)
A na tu lokaci se také těším, ale bude asi jenom jedna tak to stejně budem mít jen chvilkové potěšení :-)
EDIT: doufám že DH bude stále použitelný když jsem za něj teď začal hrát :-)
Naposledy upravil(a) McT dne 18.11.2014, 10:36 hod., celkem upraveno 1 x.
Re: Patch 2.1.2
těším se hlavně na nový gobliny a lege. Naštěstí nejsu jeden z těch kdo teprve před chvilkou doskládaly sety a droply itemy co jsou nejvíc hledaný. Všechno už mám docela dlouho, takže uvítám změnu
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Re: Patch 2.1.2
A pokud nezlikvidují M6 (tedy ty nové vlastnosti budou pro nové legendárky a ne změna M6), tak ta změna sentry nebude tak špatná když současně se mění CE:
"Custom Engineering : Now also increases the maximum amount of Sentry Charges. (Datamined text says that it's increased "to 2", but that may be a typo and charges are increased "by 2", for a total of 4 Charges with the Passive)"
V tu chvíli by to dohromady s CE bylo docela dobré i s tím delším cooldoownem.
A pokud náhodou domrví DH, tak zase začnu hrát hlavně Wiz. Uvidíme až co z toho reálně vyleze. U Wiz. i kdyby náhodou Hydra byla opravdu nerf (tedy nebylo to snížení kompenzováno buď opravou aktuálních bugů ohledně IAS nebo novou legendárkou), tak na T6 je to skoro fuk, protože je stejně asi nejlepší varianta zcela bez hydry (tak jak to teď má Dava_C, tak se mi to líbí postavené na T6 bez hydry).
"Custom Engineering : Now also increases the maximum amount of Sentry Charges. (Datamined text says that it's increased "to 2", but that may be a typo and charges are increased "by 2", for a total of 4 Charges with the Passive)"
V tu chvíli by to dohromady s CE bylo docela dobré i s tím delším cooldoownem.
A pokud náhodou domrví DH, tak zase začnu hrát hlavně Wiz. Uvidíme až co z toho reálně vyleze. U Wiz. i kdyby náhodou Hydra byla opravdu nerf (tedy nebylo to snížení kompenzováno buď opravou aktuálních bugů ohledně IAS nebo novou legendárkou), tak na T6 je to skoro fuk, protože je stejně asi nejlepší varianta zcela bez hydry (tak jak to teď má Dava_C, tak se mi to líbí postavené na T6 bez hydry).
Re: Patch 2.1.2
přesně, kde budeš potřebovat, hodíš jen jednu,dvě. jakmile naklušeš k elitce, může vyndat 4 naráz, takže spíš boost . pak teda čekáš na charge,ale to se vymazlí
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Re: Patch 2.1.2
ItemPassive_Unique_Ring_650_x1 - to vypadá, že to bude na Skull Graspu.
- Cartman
- Burning Soul
- Příspěvky:738
- BattleTag:Cartman#2474
- Bydliště:Plzeň - můj byt, Karlovy Vary - rodiče
Re: Patch 2.1.2
Doufam, ze toho DH sentry neznici. Nechci aby me nutili byt vic aktivni =/ kdyz chci triskat do klavesy jak splasenej pavian, tak si zahraju sunwuk monka!
Kdo vi, jak to vubec dopadne. Lidi budou brecet jako ja, kdyz jim na to budou chtit sahat a to si nesmi dovolit, aby nastvali lidi.
Kdo vi, jak to vubec dopadne. Lidi budou brecet jako ja, kdyz jim na to budou chtit sahat a to si nesmi dovolit, aby nastvali lidi.
Re: Patch 2.1.2
Jakmile pustí PTR, tak hrajte, testujte a reportujte, já jim na PTR kašlu protentokrát.
Re: Patch 2.1.2
U wizarda se těším na ten nový set. Možná to nebude až tak silné, ale zase by to mohlo být dobré pro skupinu a i nějaká sranda by to mohla být :-)
Re: Patch 2.1.2
Blizzard jde přes mrtvoly, co se NERFů týče, to už tu bylo mockrát.Psycho píše:Doufam, ze toho DH sentry neznici. Nechci aby me nutili byt vic aktivni =/ kdyz chci triskat do klavesy jak splasenej pavian, tak si zahraju sunwuk monka!
Kdo vi, jak to vubec dopadne. Lidi budou brecet jako ja, kdyz jim na to budou chtit sahat a to si nesmi dovolit, aby nastvali lidi.
Mlok: Ty 4 dny volna teď mi pomohly. Je to dřina jako prase, jak jsem psal, že to není výzva, tak je to výzva, člověk musí občas překonat sám sebe. Pokud se tu v téhle fázi hry někdo dostane na levelení paragonů nad 750+ solo, tak pozná .
Profil
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
Re: Patch 2.1.2
Na T6 spíš boost (pokud se zachová M6 v současné podobě jak píšu ohledně těch nových vlastností). Na vyšší GR to bude ale pořád nerf, tam v podstatě pokládáš sentry pořád jakmile dojde cooldown, protože potřebuješ pořád všechny 4 a když ustupuješ elitce, tak je zase přesouváš. Tedy charge téměř nikdy nenabiješ a budeš mít nerf delším cooldownem.
To už bude možná i o navýšení CDR na gearu na úkor dmg, což se do teď nevyplatilo.
Dava_C: Tak to je jasné i bez vyzkoušení. Aktuálně jak jsi mi utekl na ještě o něco větší rozdíl než 130 paragonů (včera jsem aspoň chvíli hrál, jinak by rozdíl byl už 140), tak jsi už na více než 2,5x násobku XP na jeden lvl. A není těžké si představit, že mi pak bude jeden lvl trvat skoro jako teď 3 lvl.
A DH může být jak velký nerf, tak nemusí. Pokud to bude jen o tom cooldown na sentry a charge, tak to bude jen decentní nerf. Pokud se ty vlastnosti týkají M6 (já tipuju, že ne, ale je možné, že týkají), tak to je nerf obrovský.
To už bude možná i o navýšení CDR na gearu na úkor dmg, což se do teď nevyplatilo.
Dava_C: Tak to je jasné i bez vyzkoušení. Aktuálně jak jsi mi utekl na ještě o něco větší rozdíl než 130 paragonů (včera jsem aspoň chvíli hrál, jinak by rozdíl byl už 140), tak jsi už na více než 2,5x násobku XP na jeden lvl. A není těžké si představit, že mi pak bude jeden lvl trvat skoro jako teď 3 lvl.
A DH může být jak velký nerf, tak nemusí. Pokud to bude jen o tom cooldown na sentry a charge, tak to bude jen decentní nerf. Pokud se ty vlastnosti týkají M6 (já tipuju, že ne, ale je možné, že týkají), tak to je nerf obrovský.
Re: Patch 2.1.2
Nejhorší je to: Sentries cast your Hatred spender when you do, takže prostě budu muset castit všechny tři spendery, aby to stejný šlo ze sentries, takže za chvíli hatred na nule a sentry budou střílet jen šípy, takže M6 set k ničemu. Toho se bojím nejvíc. Prostě jim začlo vadit, že lidi pustili sentry a stáli opodál a čekali až to sentries vše zabijí, takhle se budeme muset účastnit přímo boje, což já jsem dělal i tak, ale jen co mě stačila hatred.
Re: Patch 2.1.2
pokud to tak bude ... tak to rip build
Re: Patch 2.1.2
Tak stále zůstane elekrika, která nestojí na sentry
Re: Patch 2.1.2
"Sentries cast your Hatred spender when you do"
Zatím není jasné, že se to týká M6 setu. Třeba ano, ale třeba taky ne, uvidíme.
McT: Tak u elektriky je to už jasné teď. Pá, pá perma SS...
Zatím není jasné, že se to týká M6 setu. Třeba ano, ale třeba taky ne, uvidíme.
McT: Tak u elektriky je to už jasné teď. Pá, pá perma SS...
Re: Patch 2.1.2
Stim perma SS souhlasím, co je to pak jasny za hraní a za snahu když jsi nesmrtelný. Akorát lidi kteří jsou díky tomuto ve statistikách tam bohužel zůstanou.
Stejně to bude na prd, když teď v každém riftu budou pylony. Na druhou stranu to zvedne nám obyčejným lidem ranky a tudíž více zkušeností a věc. Tak proč ne :-D aspoň to bude lehce ferovejsi když to bude mít každý
Stejně to bude na prd, když teď v každém riftu budou pylony. Na druhou stranu to zvedne nám obyčejným lidem ranky a tudíž více zkušeností a věc. Tak proč ne :-D aspoň to bude lehce ferovejsi když to bude mít každý